Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5199 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חבר'ה - הרבה זמן לא הייתי כאן (בעיקר בפורום דו"ג המקביל - פולגז)

 

אז ככה;

ברשותי אופטרה 1.6 מודל 2004 ק"מ קרוב ל-120,000

הרכב כשנתיים נסע ללא שום בעיה, צריכת דלק סבירה (1/12) - נוח וחזק.

 

לפני כחודש התחיל לצאת אבק (לא עשן, אלא אבק, ממש גרגירים) מתאי הפליטה של המזגן (כולם).

האבק הנ"ל יוצא בכל מצבי התפעול של המזגן , וגם כאשר הרכב מכובה!

 

במקביל בריחת מים מטורפת וכתוצאה מכך המנוע התחמם ונאלצים לדאוג למלא את מיכל המים לפחות פעם בשבוע.

 

הכנסתי למוסך UMI בירושלים והמסקנות נכון לעכשיו;

1) דרוש החלפת רדיאטור + החלפת מיכל המים באחד ממתכת ולא מפסלטיק (עמיד יותר) = עלות של כ2,300 ש"ח.

2) דרוש טיפול גדול (כל 60K) הכולל שמן מנוע, פילטר שמן, שמן ברקסים, טיימינג, מותחנים (מותחן + מיסב) , פלאגים ופילטר מזגן = עלות של כ2,200 ש"ח.

 

שאלותיי הן כדלקמן;

האם המחירים הנ"ל סבירים?

האם מישהו מכיר את תופעת האבק באופטרה?

תנו חיוך :-D הכול לטובה!

  • ספונסר פורום
פורסם

האם קבלת הצעה מפורטת של עלות החלקים והעבודה?

במידה וכן אתה מוזמן להיכנס אל זירת החלפים ולקבל תוך דקות ספורות מגוון הצעות לחלפים חדשים/משומשים לרכב שלך.

בנוסף אתה מוזמן להיכנס אל מדריך העסקים, לבחור לך מוסך באזור מגורייך, לקרוא עליו חוות דעת בפורום חוות דעת ולקפוץ לקבל הצעת מחיר לטיפול.

×
×
  • תוכן חדש...