Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שוחד לשוטר


elyashiv
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5283 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מסכים איתך , השוטר שתיעד את זה כאילו שהוא עשה משהו טוב בסך הכל כל יום יש מיליון מקרים כאלה של תוותר לי כפרה עלייך נשמה יאלללה שוואללה , השוטר לא אהב את השעון לא נורא פעם הבא שידע לבחור שעון יותר יפה.

 

ותגובית שאני מסכים איתה :

"השוטר קפץ על המציאה כמצא שלל רב ולא נתן לנהג לדבר. הוא בסך הכל הציעה לשוטר מתנת יום הולדת ולברך אותו על הדוח. אבל השוטר כל כך רצה סקופ מתועד ולא חיכה לנהג לומר את דברו אלא החליט בשבילו שזה שוחד. בבית משפט הוא היה יוצא זכאי והשוטר היה ננזף על כך שניסה להכשיל נהג תמים."

 

כנראה שידיעותיך בחוק ובהגדרת שוחד או נסיון לשוחד לאיש ציבור שואפות לאפס

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
מסכים איתך , השוטר שתיעד את זה כאילו שהוא עשה משהו טוב בסך הכל כל יום יש מיליון מקרים כאלה של תוותר לי כפרה עלייך נשמה יאלללה שוואללה , השוטר לא אהב את השעון לא נורא פעם הבא שידע לבחור שעון יותר יפה.

 

ותגובית שאני מסכים איתה :

"השוטר קפץ על המציאה כמצא שלל רב ולא נתן לנהג לדבר. הוא בסך הכל הציעה לשוטר מתנת יום הולדת ולברך אותו על הדוח. אבל השוטר כל כך רצה סקופ מתועד ולא חיכה לנהג לומר את דברו אלא החליט בשבילו שזה שוחד. בבית משפט הוא היה יוצא זכאי והשוטר היה ננזף על כך שניסה להכשיל נהג תמים."

 

תגובה ישראלית אופיינית, אכן שהחינוך שיקבלו ילדך יהיה למופת.

פורסם
תגובה ישראלית אופיינית, אכן שהחינוך שיקבלו ילדך יהיה למופת.

אין צורך להתרגש כלל מהתגובה.

 

יdjmeir13 ככל הנראה נפגע מהמשטרה בעבר כנראה מקנסות וכדו' והוא ממורמר על המערכת.

לא שווה התייחסות ואף יריקה לכיוונו. :wink:

פורסם

מתנת יום הולדת לשוטר? לפי מה הנהג הלא כלכך מתוחכם הזה ידע בכלל שיש לו יום הולדת? :lol:

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
כנראה שידיעותיך בחוק ובהגדרת שוחד או נסיון לשוחד לאיש ציבור שואפות לאפס

נכון אין לי ידיעה בחוק , אבל מה שאני רואה מהוידאו זה שוטר מתלהב שקופץ על מציאה.

 

אין צורך להתרגש כלל מהתגובה.

 

יdjmeir13 ככל הנראה נפגע מהמשטרה בעבר כנראה מקנסות וכדו' והוא ממורמר על המערכת.

לא שווה התייחסות ואף יריקה לכיוונו. :wink:

 

לא נפגעתי משום משטרה , וכמובן אני נגד שוחד וכל השחיטיות שהולכות במדינה שלנו אבל הוידאו הזה לא ממחיש שום שוחד פשוט מאוד השוטר לא צריך שעון שעולה 30 שקל ואם היא משהו אחר הוא יכל לפעול אחרת. ואם היה אדם יותר נורמאלי אז הוא בכלל לא היה צועק עליו ככה ומשפיל אותו במצלמה . עדיף שיטפל באדם , שיעצור אותו ולא יעלה סירטון מפגר לאינטרנט.

ואתה לא יכול לירוק לכיווני כי אני דורך על אנשים שיורקים לכיוון של אנשים אחרים שלא הבנת את הכוונה של דבריהם או אתה בעל דעות שונות משלהם.

פורסם
מתנת יום הולדת לשוטר? לפי מה הנהג הלא כלכך מתוחכם הזה ידע בכלל שיש לו יום הולדת?

 

הבחור ראה אורות ושמע מוזיקה - לכן בוודאי שהייתה לפחות מסיבה:lol:

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

1. אבל הוידאו הזה לא ממחיש שום שוחד פשוט מאוד השוטר לא צריך שעון שעולה 30 שקל ואם היא משהו אחר הוא יכל לפעול אחרת.

2. ואם היה אדם יותר נורמאלי אז הוא בכלל לא היה צועק עליו ככה ומשפיל אותו במצלמה .

3. עדיף שיטפל באדם , שיעצור אותו ולא יעלה סירטון מפגר לאינטרנט.

 

1. מה לא ממחיש שום שוחד? נראה לך הגיוני שאדם מציע מתנות לאנשים ברחוב ללא סיבה.

במקרה הזה יש סיבה, הוא ביצע עברת תנועה ומנסה לשכנע את השוטר שלא ירשום לו דוח באמצעות שעון=שוחד.

2. ואם זה היה אדם נורמאלי הוא היה יושב ברכב מקלל את השוטר ואת אימו עד לשמיים מקבל את הדוח ולא מציע שוחד.

3. כיום לכל אחד יש מצלמה וכולם מצלמים, אם תכנס ללינק שממנו הגיע הסרטון תראה שזה כנראה ערוץ של "אגף התנועה", זאת אומרת שהסרטון אושר להעלאה ברבים על ידי הדובר של המשטרה.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

WOW, באמת כל הכבוד לשוטר.

 

קשה לראות כאלה.

השוטר, במקום להרוס לבחור את החיים עם תיק פלילי, פשוט הרים אותו והחזיר אותו למסלול.

ואני לא מגזים.

 

תיק פלילי על שוחד היה יכול לפסול אותך מעשרות עבודות שדורשות לראות "תעודת יושר".

 

אני מקווה שהבחור למד את הלקח ולא יעשה את זה שוב בחיים, ואם לא, אז הוא באמת מטומטם...

פורסם

כל הכבוד לשוטר.

 

מה שמצחיק קצת בסירטון זה שהנאשם ניגש אל השוטר. תקנו אותי אם אני טועה אבל במדינות אחרות אם עוצרת אותך משטרה אסור לך להוריד את הידיים מההגה אלה אם כן נאמר אחרת.

How many of us ever know what it is to become the perfect version of ourselves

פורסם
מסכים איתך , השוטר שתיעד את זה כאילו שהוא עשה משהו טוב בסך הכל כל יום יש מיליון מקרים כאלה של תוותר לי כפרה עלייך נשמה יאלללה שוואללה , השוטר לא אהב את השעון לא נורא פעם הבא שידע לבחור שעון יותר יפה.

מותר לבקש /להתחנן /לבכות וכד' על מנת לשכנע את השוטר לוותר על הדו"ח. אפילו אם תרקוד הורה, סביר שלא יגיודו לך כלום.

בסיטואציה הנ"ל, אם אתה מציע משהו (וערכו כלל לא משנה), זה כבר נראה אחרת.

הנהג התמים הזה, לא שכח להגיד לשוטר שזה שעון ב-200 שקל. אם ערכו של השעון לא חשוב, למה לציין סכום.

איזה הסבר יש לך למתת השעון והאמירה שערכו 200 שקל ?

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

הכל טוב ויפה, ואפשר לזרוק סיסמאות לאוויר עד מחר, להגיד שישראל היא מדינה מושחתת זו בורות, כנראה שמי שאומר את זה לא יודע מהי באמת מדינה מושחתת, רוסיה, ארצות ערב, הודו, סין וכו' וכו'.

 

בישראל יש שחיתות

כמו גם בארה"ב, באנגליה, וכו' וכו'.


×
×
  • תוכן חדש...