Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8035 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קודם כל - תגידו מזל טוב, קניתי סוזוקי בורגמן 400 8)

עכשיו להלם - קטנוע בן כמעט חודשיים וכבר עשה 2500 ק"מ.... :shock:

ועכשיו להלם היותר גדול - עד לפני כמעט 3 חודשים, לא עליתי אפילו על אופניים.... :wink:

 

ועכשיו - לשאלה:

אין על הבורגמן שום סימן ל - "מתי לעצור" או ל - "הלו!! אתה לא מגזים קצת?"

מד המהירות מגיע עד 160 קמ"ש

מד סיבובי מנוע - עד 11

 

אישית - הגעתי הכי הרבה בסיבובי מנוע עד 7 (שזה היה 130+ קמ"שים לא מורגשים...)

והמצערת היתה בסה"כ פתוחה עד בסביבות החצי

מה זה נקרא - לאמץ את המנוע? אני לא רוצה להגיע לשם ואין לי ניסיון עם אופנועים.

 

תודה לכולם מראש על התשובות :roll:

דרך אגב - ראיתי בחודשים האחרונים בפורום הזה שאופנוענים הם לרוב יותר נחמדים מיצורים בפחיות - ועכשיו אני גם מרגיש את זה כל יום בכביש...

פורסם

מזל טוב תתחדש.

ברוך הבא. :o מי יתן ותשתלב פה בין שאר האופנוענים.

בקשר לזה שבחיים לא עלית על אופניים ,תמיד יש שינויים בחיים

פורסם

"ועכשיו להלם היותר גדול - עד לפני כמעט 3 חודשים, לא עליתי אפילו על אופניים"!!!

 

מומלץ, אם אתה רוצה להמשיך ולצבור ניסיון על דו"גים, לקחת הכל באיזי!!!

 

לי אישית, במזל גדול, היה ממי ללמוד ולשאוב את היסודות ואת הכללים אותם לא מפרים לא משנה מה.

בכל מקרה, הדבר היחידי שיעזור לך זה ניסיון.

מומלץ, אם אין לך ממי לשאוב את כל היסודות, לקחת את התחת שלך ואת הארנק שלך לקורס רכיבה!!!

 

אל תשכח - קסדה סגורה ומיגונים חובה!!!

:D

"when u don't know where ur going, any road will take u there"

פורסם

קודם כל,

לפני שעליתי על האופנוע - קניתי חליפת מיגון + קסדה סגורה + כפפות + מגיני ברכיים

אז לגבי הזהירות - אני מודע לעניין

 

לגבי קורס - בקרוב, כשיהיה קצת כסף (אני עדיין משלם את המשכנתא השנתית של הביטוחים :? )

 

אבל מה לגבי השאלה?

שעון מהירות עד 160, שעון סל"ד עד 11

מה זה "מהירות שיוט" במקרה הזה, ללא מאמץ למנוע?

אני לא מתכנן לגמור אותו תוך שנה.... או בכלל.... :D

פורסם

לגבי קורס - בפולגז מפרסמים כל פעם ל"דקה ה-90" של קורס אופנוען מאומן, בהנחה.

לגבי הקטנוע : אני אישית רוכב על הרואיזם 150, דואג לחמם את הקטנוע דקה לפני נסיעה, לא פותח גז עד הסוף כמעט אף פעם ועושה את כל הטיפולים פיקס ובזמן.

זה אמור להספיק מבחינת יחס לכלי, אבל לגבי מידע טכני יותר מבוסס, חכה לתגובות מהמומחים!!!

:roll:

"when u don't know where ur going, any road will take u there"

פורסם
לגבי קורס - בפולגז מפרסמים כל פעם ל"דקה ה-90" של קורס אופנוען מאומן, בהנחה.

לגבי הקטנוע : אני אישית רוכב על הרואיזם 150, דואג לחמם את הקטנוע דקה לפני נסיעה, לא פותח גז עד הסוף כמעט אף פעם ועושה את כל הטיפולים פיקס ובזמן.

זה אמור להספיק מבחינת יחס לכלי, אבל לגבי מידע טכני יותר מבוסס, חכה לתגובות מהמומחים!!!

:roll:

 

 

הנה הפרטים על הקורס:

http://www.fullgaz.co.il/archive/jun-04/news/fg5617-fg-ofnoan-lastminut.html

 

והנה הקישור לפורום קטנועים :

http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/forumpage.asp?id=788

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

×
×
  • תוכן חדש...