Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיית צלצולים ממנוע, סקודה פיבוריט 92


MJ01
שימו לב! השרשור הזה בן 5119 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום.

מדובר על סקודה פיבוריט שנת 92.

הרכב אצלי מההתחלה.

המנוע עבר פחות מ100 אלף ק"מ והרכב אצלי מיד ראשונה.

הרעש התחיל לפני כחודשיים. הצלצולים מתחילים רק כאשר המנוע חם, בנוסף המנוע יחסית "חלש".

לרכב נבדק המנוע ונמצא תקין.

המנוע לא צורך שמן.

נבדק המפלג ולא נמצא חופש.

נבדקו המצתים וחוטי ההצתה.

הוחלפו הפילטרים.

הוחלף שמן והוספתי פעמיים K44.

גזי פליטה תקינים.

הקרבורטור נבדק וכוון מחדש.

כוונה ההצתה.

במוסך נאמר כי לרכב זה אין צורך בכיוון שסתומים.

 

אינני יודע מה הבעיה ואינני רוצה לזרוק את הרכב בגלל בעיה כזאת.

האם אתם יכולים להמליץ לי על אדם המומחה לרכבים ישנים באיזור חיפה.

 

תודה

גיא

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום רב !

הסיבות העיקריות, שיש להם השפעה על הצלצולים בסקודה, הם תערובת דלק ענייה, והצתה לא מכוונת. הסבת הקרבורטור להזרקה, לא מומלצת כלכלית, ועלותה גבוהה יותר מערך הרכב.

גם מכנית לא מומלץ להסב זאת, ויש להשאר עם הקרבורטור.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

datsun280z שלום רב !

המלצתך נכונה חלקית.

כוון שסתומים סגור מדי יגרום לצלצולים, להתחממות המנוע, לירידה בהספק, ולצלצולים.

לא הזכרתי זאת בכוונה תחילה, ולו רק בשל העובדה, שפותח השרשור ציין במפורש , שבמוסך שאין צורך בכיוון שסתומים,

מכיוון שף אחד מאיתנו, לא מכיר את המוסך, ולא יכול לשלול את קביעתו, הוא יהנה מהספק, אם כי לאחר שנבדקו כל האפשרויות כולל כוון הצתה, אני מניח שמשהו התפספס, וכוון השסתומים בכל זאת לקוי, ויש לבדוק במידת הצורך, גם את כוון ההצתה לאחר בדיקת וכוון השסתומים.

את ההמלצה, לעבור לאוקטן 98, אני ברשותך, לא מוכן לקבל, כל הסקודות פיבוריט, מותאמות לנסיעה באוקטן 95 , והשימוש המסיבי בתוסףK44, היה אמור להסיר את הפיח.

אי לכך ההמלצה לעבור לאוקטן 98 מיותרת.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צביקה היי,

 

אני מעריך וקורא את כל הצעותייך והמלצותייך , בפרט בפורום החיפושיות .. אבל -

בתור עובד לשעבר במחלקת השרות בחברת סכו קאר ( יבואנית סקודה לפני צמפיון מוטורס ) , זכור לי במפורש

שהיו ממליצים לבעלי סקודה לעבור לאוקטן גבוה יותר לתקופה מסויימת ולאחר מכן לבצע כיוון שסתומים .

רכבים היו מגיעים ממוסכי הרשת עם צלצולים ורק בחורציק מבוגר מחבר העמים בסובלנות רבה ( לאחר שהרכב עמד

לילה שלם במוסך ע"מ לקרר את המנוע ) ביצע כיוון שסתומים ע"פ הוראות היצרן.

שינסה - מה יש לו להפסיד :wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

datsun280z היי גם לך!

תרשה לי להחמיא לך, ולומר לך שאני גם עוקב אחרייך בקארס פורום, ובפורום החיפושיות, ועד עתה התרשמתי לטובה מתגובתייך השונות.

אך במקרה זה, תרשה לי לחלוק עלייך, למרות שעבדת בעבר בחברת סכו קאר, וולשול את פיתרון הצלצולים בעזרת מעבר לאוקטן גבוה יותר, מיתר ויקר.

אני חש לפעמים שקיימת דיעה מופרכת בציבור שאוקטן 98, הוא נקי יותר, ומנקה מנועים מפיח, והשימוש בו, ימנע צלצולים, ובמקום לטפל בסימפטום, נותנים אקמול לחולה סרטן.

בטוחני שאתה לא שייך לאוכלסייה המצומצמת בעל הדיעות המופרכות, ומודע לכך שאוקטן 98 מיועד לרכבים, בעלי יחס דחיסה גבוה של 10.5 ומעלה בלבד, ורכבים שאוקטן 98 הומלץ על ידי היצרן.

וזה לא המקרה.

כוון שסתומים נכון כן, התחממות יתר כן, כוון הצתה ובדיקת תערובת דלק כן, מעבר לאוקטן 98 לא, מיותר !!

בברכה

ובהבנה.

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

datsun280z היי גם לך!

תרשה לי להחמיא לך, ולומר לך שאני גם עוקב אחרייך בקארס פורום, ובפורום החיפושיות, ועד עתה התרשמתי לטובה מתגובתייך השונות.

אך במקרה זה, תרשה לי לחלוק עלייך, למרות שעבדת בעבר בחברת סכו קאר, וולשול את פיתרון הצלצולים בעזרת מעבר לאוקטן גבוה יותר, מיתר ויקר.

אני חש לפעמים שקיימת דיעה מופרכת בציבור שאוקטן 98, הוא נקי יותר, ומנקה מנועים מפיח, והשימוש בו, ימנע צלצולים, ובמקום לטפל בסימפטום, נותנים אקמול לחולה סרטן.

בטוחני שאתה לא שייך לאוכלסייה המצומצמת בעל הדיעות המופרכות, ומודע לכך שאוקטן 98 מיועד לרכבים, בעלי יחס דחיסה גבוה של 10.5 ומעלה בלבד, ורכבים שאוקטן 98 הומלץ על ידי היצרן.

וזה לא המקרה.

כוון שסתומים נכון כן, התחממות יתר כן, כוון הצתה ובדיקת תערובת דלק כן, מעבר לאוקטן 98 לא, מיותר !!

בברכה

ובהבנה.

צביקה

תודה.

OK בנושא הפיבוריט.

דרך אגב , על מי אתה יכול להמליץ בנושא מערכות הזרקת דלק ? ( לשעת חירום ).

ברשותי שני רכבי אספנות עם מערכות הזרקה של BOSCH .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

משה זר, אזור התעשייה סגולה פתח תקווה , רחוב הרכב 5,פנה לחיים יוד מנהל העבודה והדיאגנוזיסט במקום, ושהוא גם חבר הפורום.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוקר טוב

קראתי את השרשור שרשמתם.

ברצוני להגיד כי הרכב מטופל קבוע במוסך אוטו רויאל של שאול בצ'ק פוסט חיפה, ובנושא הקרבורטור אצל יואב - מגן קרבורטורים בנשר תל חנן.

אני אשמח לקבל המלצה למומחה שיכול לנסות למצוא פתרון לבעיה.

תודה

גיא

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5119 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...