Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6050 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גיא, אחלה תמונה של הבית של הסבתא שלי ז"ל בטירת שלום.

(ואם טעיתי זאת תהיה חתיכת טעות כי המקום זהה אחד לאחד)

פורסם
גיא, אחלה תמונה של הבית של הסבתא שלי ז"ל בטירת שלום.

(ואם טעיתי זאת תהיה חתיכת טעות כי המקום זהה אחד לאחד)

 

 

נו יופי- עכשיו גם כל העולם יודע בדיוק, איפה זה! אי אפשר היה להגיד את זה בפרטי?!:roll::evil:

 

ולגיא- יש הבדל עצום בין זה, שמישהו בעל אמצעים ורצון יכול להשיג תמונה לווינית, ולבין לפרסם תמונה של השטח פרטי של מישהו ברבים בפורום, שמלא נכנסים אליו, ואני מתפלא, שאתה לא מבין את זה! כי מה לעשות- בעל אמצעים ליקנות תמונות מלווין סביר מאד להניח שלא ירצה לגנוב חיפושית ממישהו מהחצר, סתם דוגמה, מה עוד, שאם יזמין תמונה- סביר להניח, שהוא יודע בדיוק, מה מחפש- ואיזה פרחח, שיראה אותה כאן- יש סיכוי גדול שכן, במיוחד, שתמיד יש מישהו, שיקפוץ "אה, זה נמצא..... ככה וככה!":?

 

ולא- זה לא קשור ל"יש מה להסתיר", או לא- פשוט לרובינו לא בא שכל העולם ממש יכנס להם לתוך הבית!!!

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם

יש מרחק גדול מאד בין לצלם תמונה של שטח פרטי, ולשמור אותה לעצמך - לבין פרסום של התמונה בכיכר העיר = באינטרנט

 

אם בכל זאת אתה רוצה לפרסם את ה"מציאות" שמצאת אתה יכול לטשטש את הסביבה (בדיוק כמו שמוחקים פה מספרי רישוי בצילומים)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

חברים, אני יכול להבין את הדאגה אבל אתם קצם מגזימים ואפילו טיפה תוקפניים במקרה הזה,

מהיכרות טובה מאוד של המקום השטח שם הוא שטח פתוח ואין כאן ממש קייס של חדירה לפרטיות.

(דווקא חבל לי שצולם השטח הריק והמוזנח לעומת האזור שנמצא יותר פנימה.)

פורסם
אבי , היית רוצה לראות כאן תמונה של החצר שלך ? או המקום שבו אתה מחזיק את הרכבים שלך ?

פה באתר בטוח שלא הייתי רוצה שהמיקום יפורסם וגם לא לראות תמונות של החצר שלי .

אומי! נראה לי שעצבנתי אותך קצת וזאת לא היית הכוונה שלי ( אוהב אותך אחי )אבל מצד שני מה שכתבת לי באמת גורם לי לעירעורי חרטה לגביי הדעה שלי לצילומי שטחים ובהם רכבים מהאוויר למרות שעדיין זה יכל לעזור לפעמים במציאת רכבים גנובים.

אז כרגע אני עומד על 50% \ 50% לגביי העיניין הזה.

רכבים בבעלותי:

רק אספנות וכמה שיותר...

פורסם

משיטוט קצר בגוגל, הגעתי למקורות שונים (לא רק גוגל ארת) ומצאתי תמונות לווין וצילומי אויר בהן מופיעים חוץ מכמה מכוניות גם מתקנים בטחוניים רגישים בציון מיקומם.

מצאתי גם תגובה של גורמי ביטחון ישראלים, שהם מודעים לכך.

כמו-כן צילמי אויר בהן נראות משתזפות על גגות בתים.

 

למרות שמדובר בצילום משמיים, מחיר מנוי לא בשמיים.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

×
×
  • תוכן חדש...