Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

היכן ממוקמת משאבת הדלק החשמלי בסוויפט 1300 קרבורטור?


צביקה.
שימו לב! השרשור הזה בן 4262 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ארז שלום רב !

עכשו אתה יכול להאמין, בהצטרפות מקרים.

מאי באה לדווח ולעדכן שבעעיתה קרוב לוודאי נפתרה, וזה נותן לך יותר ביטחון שהבעייה קשורה, למפלג, לפיק אפ או למודול ההצתה, וזאת לאחר ששוחחנו בנושא הבוקר, אני ממתין לעדכון ממך בנושא.

בהצלחה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום חברים,

 

חדשות לא טובות...

לאחר שהחליפו לי מפלג, האוטו היה בריא במשך כשבוע וחצי ושוב חלה התדרדרות.

האוטו המשיך לגמגם קלות לפעמים גם בשבוע וחצי הזה אך כל עוד הוא לא נכבה, לא היה לי אכפת. אז לאחר כשבוע וחצי האוטו התחיל להראות סימני רצון להיכבות, כשהטורים נמוכים - לפני עצירה, פנייה או כיכר, כשהרגל על הקלאצ' או כשהאוטו בניוטרל.

לאחר כיומיים הוא גם התחיל להיכבות לי לגמרי במצבים אלו.

יש לציין כי מכסה מיכל הדלק עוד לא הוחלף, ועדיין משתחרר לחץ בכל פעם שאני פותחת אותו. לכן לפני כל נסיעה אני משחררת את הלחץ ורק אז נוסעת. הלכתי למוסך, סיפרתי על בעיית הכיבוי מנוע בטורים נמוכים וגם על הלחץ מהמיכל. המכונאי שחרר לי את הנשם, ואמר לי לנסות לנסוע, ושאם זה לא יעזור אז נשוב לחפש את הבעייה במערכת הדלק. הבעייה לא נפתרה אך עוד לא הגעתי למוסך שוב. סיפרתי לחברי את כל הסיפור של האוטו והוא סיפר לי שהייתה לו בעייה דומה (בדיההטסו שרייד 93, מנוע 1000) של גמגום, ולעיתים רחוקות גם כיבוי המנוע. במוסך שלו החליפו לו סליל הצתה, חוטי הצתה ופלטינה, המצב השתפר אך הבעייה לא נגמרה לחלוטין. במוסך אחר אמרו לו שהסליל החלופי אינו מתאים לרכב ולכן שורף את הפלטינה, ושוב שמו לו סליל חדש ומתאים והחליפו פלטינה. מאז הבעייה לא חזרה.

האם יתכן שגם אצלי יש בעיה בסליל ובפלטינה?

האם כדאי לי להעלות את הרעיון למכונאי שלי?

האם כשמחליפים מפלג מחליפים בהכרח גם סליל ופלטינה?

 

תודה על כל תגובה,

וארז - מה שלום הרכב שלך?

מאי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאי שלום רב !

הצטערתי לשמוע שהבעייה חזרה. בסוויפט ההצתה היא אלקטרונית, ואין לך פלטינה במפלג, אלא מודול הצתה , ופיקאפ, ויתכן גם חיישן גל ארכובה.

ארז לצערי , לא פתר את בעייתו, והוא עדיין מתייסר עם החלפת לקטן (פיק אפ), שהוחלף ועדיין לא פתר את הבעייה.

אני ממתין, לחוות דעתו של דני זומרשטיין, אשר תקופה ארוכה לא ראיתי את תגובתו.

ארז בוודאי יכנס בקרוב , ויחזור לעדכן ברכבו.

אני מאמין גם שחיים יוד יכנס וינסה לעזור.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי מאי.

 

מצטער לשמוע שלא תוקנה הבעיה אצלך ברכב.

כפי שצביקה רשם, אני החלפתי את הפיקאפ במפלג (חיישן מצב קאמשפט) וללא תועלת.

החלקים שהחלפתי עד עתה:

 

חוטי הצתה

פלאגים

קטבים במצבר + הארקות

רוטור + מכסה מפלג

חיישן במפלג

 

וזה רק מה שבקשר לתקלה הזו.

אני די אובד עצות בקשר לתקלה וכל אחד שאני מדבר איתו אומר משהו אחר.

אני אבדוק הלילה את נתוני סליל ההצתה לבדוק אם הם תקינים.

 

קראתי בשרשור אחר שמישהו הייתה לו תקלה של ספיקת דלק, פעם עבדה המשאבה כפי שצריך ופעם עבדה לא כמו שצריך.

האם עשו לך בדיקה כזו? (למרות שקראתי שהחליפו לך משאבה)

 

הבעיה שלא נדלקת שום נורת תקלה, הרכב פשוט נכבה, אצלי אני מצליח להניע בדרדור אחרי כיבוי אבל גם לא תמיד ואחרי שהרכב נכבה הסטרטר מתנהג מוזר, פעם מסתובב מהר ולא מניע ופעם בקושי מסתובב.

וכבר כמה פעמים קרה לי בעת פניות במהירות נמוכה.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ארז,

 

תעדכן אותנו לגבי מה שקורה אצלך,

מקווה שהבעייה תיפתר במהרה - מי כמוני יודעת איזה מתסכל זה..

ואולי אחרי שאצלך הכל יהיה בסדר, תיתן לי השראה לגבי האוטו שלי.

 

בהצלחה רבה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום חברים,

 

אוקיי הבנתי שאין אצלי פלטינה או משהו כזה, אבל עדיין - יכול להיות שיש בעיה עם הסליל?

אני ממש מבולבלת -

האוטו הרי נכבה לי רק במצב של טורים נמוכים. לפיכך הרבה אנשים אמרו שזה רק בעיית חשמל, ולי זה נשמע הגיוני,

האם למרות שמדובר בכיבוי המנוע רק בטורים נמוכים - עדיין יכול להיות שזה בעיה במערכת הדלק?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי מאי,

 

מניסיוני, אם הייתה זו בעייה בסליל ההצתה, הרכב היה או לא מניע כלל, או מניע ונוסע אך בליווי רעשים בקפייר מרעידים וקפיצות של הרכב.

אני העלתי שאלה בשרשור שלי אם ישנו חיישן גל ארכובה בסוזוקי, קראתי עשרות שרשורים כאן בפורום בנושא חיישן גל ארכובה והרבה מהמקרים תואמים את מה שאני ואת מתארים.

עדיין ממתין לתשובה.

אל חשש, אנחנו נעבור את זה יחד! :lol:

 

ארז.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי ארז,

 

אז עכשיו הכיוון הוא חיישן גל ארכובה?

סליחה על הבורות - זה קשור למערכת החשמל נכון?

מה שאר המקרים אומרים, שבאמת שם נמצאה הבעייה?

 

אני סומכת עליך שתעדכן אותי במה שאתה מגלה, כי בינתיים אני נוסעת ללימודים כמו ילדה בת 16 עם אוטובוסים וסינג'ורים של ההורים..

שיהיה לנו בהצלחה, לפחות יותר הצלחה ממה שהיה עד היום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שנים מאוחר יותר...

דיוויד שלום רב !

במקום להקפיץ שרשור ישן ולא רלוונטי, מוטב שתפרט בהרחבה את הבעייה ברכבך, וציין את הפרטים הרלוונטים, סוג הרכב, גודל המנוע, שנת היצור, מוזרק או קרבורטור, ואת כל הפרים הרלוונטים, שגם אם בעייניך לא רלוונטים, ועשויים לעזור באבחון מרחוק של בעייתך, שמחייבת בדיקה מקצועית ,יסודית, וחזותית של הבעייה ברכבך במוסך.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סוזוקי יורו סוויפט 1300 מודל 01 מוזרק.

יצאתי לסיבוב חימום נוסף של הממיר

אחרי שנכשלתי היום בבוקר עם CO גבוהה בסרק וגם בסל"ד ביניים בבדיקת הטסט השנתית.

 

הבעיה אצלי דומה בדמות כיבוי פתאומי בהאצה חזקה בזמן העברת הילוכים מראשון לשני.

עצרתי והנעתי שוב ושוב אותו הסיפור האצה ראשון... שני נחנק ונכבה כאילו זרקתי את דוושת המצמד.

הרכב נגרר למוסך שם הניעה בניסיון הראשון, אז כבה האותם התנאים ניסיון האצה.

נאמר לי כי יש להחליף מודול הזרקה בעלות 1400 לחדש כיוון שלא נצא אחד משומש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דיוויד שלום רב !

מי ציין בפניך,(איזה מוסך, או מכון הזרקה ודיאגנוסטיקה) שהתקלה קשורה למודול הזרקה, האם המוסך/ המכון מתחייב לפתרון הבעייה לשביעות רצונך המלאה, לאחר החלפת מודול הזרקה(מה זה ?), או שהוא מנסה עלייך את שיטת מצליח?!

האם נבדק לחץ דלק, איכות וניקיון מססנן הדלק, והאם הרכב חובר למכשיר 4 גזים ולסורק?

ציין בתגובתך את מקום מגורייך, ואפנה אותך על מקום מתאים, מקצועי ואמין שיאבחן ויפתור את בעייתך.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוקי תודה, מסתבר שטעיתי בניסוח שם החלק, הבעיה ביחידת ההזרקה הנקודתית, אם זהו חלק אלק' או מכני או בכלל משולב?

יכול לעלות 1400 ש"ח?

אני מהקריות הרכב נמצא באיזור צומת ק.אתא, לא אציין כרגע את שם המוסך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4262 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...