Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

[מבקש המלצה] בולמים מתכווננים מתוך הרכב.


low rider
שימו לב! השרשור הזה בן 5600 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אומנם מדובר בקוילאוברים, אבל ל-tein יש מערכת שנקראת EDFC שעושה בדיוק את זה.

 

זו מערכת נלוות שצריך לקנות אותה בנפרד (add-on), ולא כל הדגמים תומכים במערכת הזו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הערכה גסה ממה שיצא לי לראות ברשת לרכב שלי:

סט קוילאוברים תומך EDFC (מדגם Flex) - באיזור ה-1800$

מערכת EDFC - באיזור ה-400$

 

תוסיף לזה משלוח ומכס/מס והגעת ל-14K ש"ח בקלות.

 

אבל זו הערכה גסה, והמחירים משתנים מרכב לרכב וישנם דגמים נוספים שתומכים במערכת (בד"כ הדגמים היקרים).

 

עריכה:

שווה לבדוק גם אצל Top RPM. אולי דרכם זה יצא זול יותר ובנוסף גם תהיה לך אחריות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם זה לרכב כביש, אני לא מבין מה ההגיון בבולמים מתכווננים מתוך הרכב, הרי במקרה הכי קיצוני (נהיגת מסלול) בד"כ מכוונים לפני הנסיעה, לי יש קוני מתכווננים בברז על הבולם, לא מסורבל לכיוון והמחיר נמוך ממה שצוין, יש עוד סטים מתכווננים, הן בבולמים "רגילים" והן במערכות קוילאובר, כאשר במקצועיות יותר יש כיוון לשיכוך כיווץ בנפרד, ושיכוך החזרה בנפרד.

 

אם זה לרכב שטח, יש בולמים יעודיים, הטובים בסידרי גודל מהזבל של ראנצ'ו, אם יצא לך לנסוע על ראנצ'ו ברכב שטח (בלי קפיצי עלים) הם מתחממים ומאבדים יעילות בפרקי זמן קצרים ביותר, לי יש סט מתלים של OLDMAN על רכב שטח, כאשר המעברים נפתחים או נסגרים כתלות במהלך הבולם באותו רגע, וכך הבולם מתאים את עצמו לדרך, למשל רך יותר בכביש (מהלכים קצרים) וקשוח יותר בשטח קשה כשצריך עבודת שיכוך רצינית, יש לעוד יצרנים "פטנטים" ונים, רובן ככולם טובים מראנצ'ו

 

my 2 cents

 

ליאור

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא לרכב שטח אך זה לרכב גדול וגבוה שנוסע בשטח. הרכב הוא GMC ישן, מידת הצמיגים שלו עדיין צרה מידי ולכן (עקב כך שכצפוי יש לו בולמים רכים כמו ליאכטה) במהירות גבוהה זווית הגלגול נהיית מפחידה ודורשת הקשחה של הבולמים. מהנסיון עם הGMC השני שלנו ש"לבש" קוני קשיחים, בעת מעבר על באמפר הרכב חישב להתפרק ובכלל נוחות הכביש היתה מזעזעת. עקב כך חשבתי "להשתדרג" למערכת מתכווננת אך בסיסית וזולה דוגמת הRANCHO9000. אשמח להמלצות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קיבלתי המלצה על הpro comp MX9, למישהו יש נתונים? מחיפוש קצר באיביי לא הבנתי במיוחד את נתוני הבולם מבחינת עומסים, משקלי היעד, דגמים וכו'.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5600 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...