Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לנטיס 1800/2001 - מנוע עובד חם מידי לדעתי


ssuri
שימו לב! השרשור הזה בן 5843 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

האם יתכן שמנוע עובד,באופן קבוע, מעט מעל הטמפרטורה שתוכננה עבורו ? (בשל בלאי שנצבר ב120k )

שעון החום מורה על טמפרטורה נכונה. לא חסרים מים.

והאם במצב כזה יתכנו צילצולים?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אחדד תשאלה.

האם יש מצב כזה שמנוע מתחמם קצת יותר מהערך המתוכנן או שזה לגמרי התחממות לעומת לא מתחמם בכלל?

 

היתכן מצב שבזמן נסיעה אצלי המנוע פשוט חם ב10% יותר מלנטיס זהה אחר?

 

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום רב

לא הצלחתי להבין את השאלה . האים מחוג הטמפ" מראה טמפ תקינה או לא

אים אין נזילות / איבוד מים יש לבדוק את המצנן ( רדיאטור ) לאי סתימות די מומלץ על הדרך להחליף טרמוסט ( כדאי להתחיל בבדיקתו לפני שנוגעים במערכת )

בברכה זיסו יוסי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכב עם מערכת קירור תקינה, טמפרטורת עבודה צריכה להיות אצלו מוחזקת קבועה.

לא משנה עם האוטו עבר 20 קילומטר או חצי מיליון. התחממות יתר היא תקלה.

 

עכשיו קיץ, אם יש לך בעיית התחממות, יש לטפלט בזה מיידית עד שלא התחילו ימים סופר חמים.

 

אם אצלך טמפרטורה גבוהה במאט, זה יכול להעיד על טרמוסטט תפוס למשל. בצע חיפוש, יש מלא דוגמאות בפורום על התחממות.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאלתי לגבי החום באה בעקבות מחשבה שהצילצולים שיש לי, נובעים ממצב שהמנוע חם,קצת יותר

ממה שהוא צריך להיות.

יש לי מחשבה שמנוע שלא מקורר טוב ,למשל בשל רדיאטור מלוכלך חיצונית או טרמוסטט "קצת סגור" גורמים לחום

גבוה במעט וכך לחום גבוה עוד יותר בתאי השרפה ומשם הצילצולים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא נראה שבעייתך נובעת מטמפ' כללית גבוהה, שכן במקרה זה אתה טוען שמד הטמפ' מזייף.

אם אתה רוצה לאמת זאת גש למוסך ובצע אימות קריאת השעון אל מול תרמומטר חיצוני. אם המוסך קנה סט מסודר לבדיקת לחץ במערכת הקירור הסט מגיע עם תרמומטר. לחילופין קנה תרמומטר טבילה בחנויות לציוד מעבדה ובדוק. לא סיפור יקר במיוחד.

 

לדעתי בכל אופן הבעיה נמצאת במקום אחר, בעל מקצוע רציני יוכל לאתרה. תוכל למצוא עוד מידע ע"י חיפוש בפורום בנושא מנוע מצלצל וכד'.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גש למוסך עצמון. דבר עם מורד או נועם, תגיד ששמוליק שלח אותך.

 

מוסך עצמון נמצאים ברחוב התעשייה 5, מרכז בליליוס.

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5843 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...