Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיות גיר במגאן אוט'99 - האם למכור לאחר החלפת גיר?


yaya
שימו לב! השרשור הזה בן 6204 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם,

 

אני מבקש להתייעץ בנושא הבא: קניתי לפני חצי שנה מגאן אוט' 99 - ואחרי חודשיים שלושה התחילה בעייה עם הגיר - פתאום נתקע בשלישי ולא היה מעביר הילוכים. מאחר שהייתה לי סיטרואן קודם לכן שטופלה במוסך מורשה - הלכתי לאותו מוסך שם בוצע טיפול מסויים. חודש המכונית נסעה טוב ולפתע התקלה חזרה. לזכות המוסך צריך לומר שהוא לקח אחריות מלאה, האוטו ישב אצלו שבועיים - שבמהלכם הוא נתן לי רכב חילופי אבל החליף לי את כל הגיר על חשבונו (יש לציין שאני מטפל אצלו כבר 4 שנים, והבאתי אליו לקוחות מרוצים נוספים). השאלה שלי היא מה לדעתכם כדאי לעשות? למכור את הרכב ולקנות נניח מגאן ידנית? יש לציין שתקציבי מוגבל - וגם כשקניתי את הרכב ב 30K אשתי חשבה שהגזמתי....על הרכב הנ"ל ביצעתי עוד תיקונים כמו החלפת ממיר קטליטי ואגזוז כך שסה"כ אין לי יותרי כסף כדי "ליישר" רכב נוסף (ואני לוקח בחשבון שכל רכב יש שנייה בסכום הנ"ל ידרוש תיקונים) - ואני מאד מאד אוהב את הרכבים הצרפתיים (יש לנו במשפחה אימפרזה 97 עם 200 אלף ק"מ - אמינה בצורה מטורפת אבל מרגישה כמו פחית שימורים ליד המגאן).

בקיצור, ותודה על הסבלנות, האם לקחת "סיכון" ולהשאר עם הרנו או לנסות להעיף אותה ולרכוש מגאן ידנית?

אם התשובה היא למכור, מישהו יכול לומר לי האם יש שוק למגאן האוט' (יש לי ליד הבית מגאן ידנית 97 למכירה שנראית נהדר עם 120 אלף ק"מ - אני מוכן לקנות אותה מחר אם אדע שאפשר למכור את האוט' די מהר ולא להתקע עם שני רכבים לתקופה ארוכה)

 

תודות רבות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ידידי, אני מבין את התלבטותך, ולצערי אין לי תשובה.

אם מישהו אחר מתיימר לספק לך תשובה נחרצת, הוא כנראה מטעה אותך.

 

בהנחה שכרגע יש לך במכונית גיר חדש או משופץ ברמה גבוהה, אין סיבה לצפות לתקלות קשות מכיוונו בזמן הקרוב.

זה לא אומר שלא יהיו תקלות, חלילה. זה רק אומר שאין סיבה לחשוד שהרכב הזו מועד לתקלות יותר מרכב "תאורטי" אחר.

 

קח בחשבון שלהחלפת רכב יש עלויות משלה - זמן מבוזבז, בדיקה (אחת או יותר) לפני קניה, ישור קו בסיסי במוסך, מכירת הרכב שלך בהנחה (כי הקונה יסביר לך ש"אף אחד לא נותן היום מחירון").

 

וקח בחשבון שאין שום דבר בטוח, אף פעם. זוג חברים שלנו חיפש מכונית משומשת והלך על הדבר הכי בטוח שיש ביקום. מאזדה לאנטיס. שלושה ימים אחרי הרכישה הלך הגיר האוטומטי. הרבה כסף, כאב לב ודמעות נשפכו שם.

 

אין בטחונות.

 

 

נ.ב. כתבת שהיה לך נסיון עם מוסך מורשה סיטרואן, ולכן הבאת אליו את הרנו. מה הקשר ? (למרות שיש איזהשהוא קשר. מדובר באותו הגיר. נקרא AL4 בסיטרואן ו DP0 ברנו. ממילא לא המוסך מטפל בו, אלא מכון גירים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6204 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...