Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אלפא 145 - אחרי בדיקה במכון


הנסיך.
שימו לב! השרשור הזה בן 6414 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ערב טוב

לקחתי היום אלפא 145 לבדיקה.

מדובר בדגם עם מנוע 1.7 16V, האוטו במצב לא רע בכלל, אלא ששני דברים בו הדאיגו אותי למדי:

1. האוטו מרגיש קצת חלש, בבדיקה לא היתה אפשרות להעלות אותו על דיינו מפאת נמיכות האוטו, אבל בבדיקת קומפרסיה הועלו הערכים הבאים:

 

1: 55

2: 58

3: 30

4: 62

 

 

יצויין כי המנוע - ויזואלית נראה נהדר [מכוסה באבק, ולא בשמן] , אינו מעשן, אינו צורך שמן יתר על המידה.

הרכב מטופל כולל הסטוריה מלאה במוסך מרכזי של סמל"ת ברמת החייל. ושייך לנערה חביבה שנסעה בו בעיקר בעיר את כל 120K הק"מ שעברו על האוטו.

 

 

בבדיקה הזהירו אותי מס' פעמים שהמנוע לא תקין, אבל בנוסף הסתייג אחד הבוחנים ואמר שזו מחלה ידועה של אלפא - העדר השיוויון בדיחיסה בין הצילינדרים.

 

 

בנוסף ההילוכים נכנסים בסוג של הססנות \ קושי \ לא-חלק-כמו-בב.מ.וו-שלי, האם גם זה מאפיין איטלקי ידוע?

 

 

למישהו יש רעיון?

 

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אהלן,

 

היתה לי 145 1.7 16V לפני כ-6 שנים למשך כשנתיים.

 

כניסת הילוכים "לא חלקה" - תופעה שכיחה באלפא הזו כמו באלה לפניה, אם כי המצב יותר טוב מאשר באלפות הישנות יותר.

אני החלפתי שמן גיר, זה עזר לפרק זמן מסויים ובייחוד בבקרים קרים, אבל לא לאורך זמן. בסוף תלמד לחיות עם זה, לא נורא (כמובן כל עוד הגיר לא חורק בהעברות, אז יש כבר בעיה).

 

לגבי המנוע - אי אחידות בין הצילינדרים, רעידות למיניהן, הרגשת מנוע "חלש" ורעות חולות נוספות יכולים לנבוע מהצטברות פיח. המנועים האלה לא בנויים לעבוד בעומסים נמוכים (נסיעה בסל"ד נמוך בתוך העיר). K44 וחצי שעת התגרזנות בריאה יכולים לחולל פלאים.

בנוסף שים לב כי מראש הרכב לא יצא את שערי המפעל חזק במיוחד. ~15 קג"מ ו-130 כ"ס על כ-1200 ק"ג אינם נתונים של חורכת אספלט.

 

בכל מקרה, לפני הקניה כדאי שתיקח את הרכב למרכזי ברמת החייל שיעיפו מבט, או למומחה אלפא אחר.

לדעתי אם השילדה נקיה והרכב סה"כ במצב מכני טוב, לך על זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בכל מקרה, לפני הקניה כדאי שתיקח את הרכב למרכזי ברמת החייל שיעיפו מבט, או למומחה אלפא אחר.

לדעתי אם השילדה נקיה והרכב סה"כ במצב מכני טוב, לך על זה.

הרכב טופל שם מיומו הראשון, כולל ספר טיפולים מלא ! וכולל טיפולים גדולים וקטנים, עד היום למעשה.

האם הגיוני שרכב שטופל כך יגלה כאלה סימנים?

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הספר טיפולים וההיסטוריית טיפולים לא תמיד משקפת את מה שהרכב עבר/טופל באמת.

כתבת שהרכב היה רוב הזמן בנסיעות עירוניות - גם לא בריא למנוע.

 

אסף

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קח את האוטו ליוסי בובליל (מוסך הסוללים) קבל חוו"ד נוספת מאיש מקצועי.

 

ד"א, לגביי החריקות, היו לי גם באלפא 33 וזה סודר ע"י החלפת סינכרונים בגיר.

אולי גם ב 145 אפשר לפתור את זה...

גם את זה תשאל את בובליל. (הוא סדר לי את זה בזמנו).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6414 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...