Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8373 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תהנו :D

 

 

4 רופאים: אנגלי, גרמני, רוסי וישראלי נפגשו והחלו להתפאר בהישגים המדעיים של כל מדינה.

אמר האנגלי:

אצלנו בבריטניה הרפואה כל כך מתקדמת שאפשר להוציא כליה מאדם אחד להעביר לאדם אחר ותוך ששה שבועות החולה שהבריא כבר מחפש עבודה.

 

אמר הגרמני:

אצלנו בגרמניה הרפואה כל כך מתקדמת שאפשר להוציא ריאה מאדם אחד להעביר לאדם אחר ותוך ארבעה שבועות החולה שהבריא כבר מחפש עבודה.

 

אמר הרוסי:

אצלנו ברוסיה הרפואה כל כך מתקדמת שאפשר להוציא חצי מהלב מאדם אחד להעביר לאדם אחר ותוך שבועיים שניהם כבר מחפשים עבודה.

 

אמר הישראלי:

תעזבו..אתם עוד רחוקים מאד מאתנו. אצלנו המדע כל כך מתקדם שאפשר לקחת איכר שמן עם מוח מוגבל מאיזו חווה נידחת בנגב, לשים אותו במשרד ראש הממשלה, ועכשיו כבר חצי מדינה מחפשת עבודה.............

 

**********************************************

 

ומשחק נחמד - מה קורה כשההורים נכנסים לחדר ומוצאים שם כמה דברים לא נעימים? לחץ כאן

 

**********************************************

 

וגם כמה תנוחות לא רעות לישון: (אפרופו שרשור החתולים...)

4482564.jpg

 

4482559.jpg

 

4482553.jpg

 

4482556.jpg

 

4482552.jpg

 

4482545.jpg

 

4482567.jpg

 

4482610.jpg

פורסם

גם אני סיימתי ת'משחק

זה לא כזהההה קשה רק צריך להיות משועמם מאוד (מאודדד) :lol:

if you feel in control , you're not going fast enough

פורסם

סיימתי את המשחק, היו לי 2 פאשלות וזהו... נחמד.

 

בהתאם לרוח ההודעה הנה תמונות של הכלב שהיה לי... רוטווילר מעורב עם רועה גרמני...

ZakKatan2.JPG

ZakKatan1.JPG

ZAK.JPG

haters will hate

פורסם

הנה היצור שלי (בל) :!: :

 

 

ותראו מה אח שלי עשה עם תמונה שלה.. (תמונה שנייה), רקע ל WINDOWES חמוד...:

 

 

ודר"א איזה חמוד ז'אק :!::!::p

bell2 copy.jpg

bell.jpg

×
×
  • תוכן חדש...