Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8385 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אבל זה מכוער ועוד לא שמעתי על השוטר שנותן דו"ח / מוריד מהכביש על כזה דבר.

בטסט יבקשו ממך עשרה שקלים על זוג מדבקות, זה כן.

פורסם
אם אני זוכר נכון מה שעמית אמר, אז למי שיש 3 אורות בלם לא צריך אלא רק "שמור מרחק" ומי שאין לו 3 צריך 2 כאילו

 

ואם אני לא טועה משנת 96 לא צריך בכלל לא שמור מרחק ולא פסים זוהרים.

פורסם
אבל זה מכוער ועוד לא שמעתי על השוטר שנותן דו"ח / מוריד מהכביש על כזה דבר.

בטסט יבקשו ממך עשרה שקלים על זוג מדבקות, זה כן.

 

הוא יכול בכיף לתת לך דוח על זה, זה תלוי במצב רוח שלו. בכל מקרה למה סתם להסתבך איתם? מה זה קשה להדביק את זה?

פורסם

סתם כך סיפור....

אף פעם לא אשכח - הייתי צעיר בן 18 ונהגתי בצבא על RIO 5 - הגדולה עם אף ארוך. פעם נסענו בלילה ממצפה רמון לפתח תקווה בשיירה. היה גשם מבול, ווישר בקושי עבד, נסענו כבר 7 שעות, רעש, גג נוזל, רוצים כבר להגיע....

 

אני בטוח הייתי הורג את הטמבל שניסה לסדר משהו באוטו שלו שנתקע ,אם ברגע אחרון לא הייתי רואה את הפסים הזוהרים והמשולש שנפל מהרוח... עד אז גם לא הבנתי למה צריכים את זה...

 

טוב, תעשו מסכנות לבד.

חכמת פורד אסקורט: עדיף 60 סוסים שעובדים בשבילך מאשר 120 שאתה עובד בשבילהם.

חכמת מרצדס W116: אין דבר כזה "شيخ לשעבר".

פורסם
אבל זה מכוער ועוד לא שמעתי על השוטר שנותן דו"ח / מוריד מהכביש על כזה דבר.

בטסט יבקשו ממך עשרה שקלים על זוג מדבקות, זה כן.

 

הוא יכול בכיף לתת לך דוח על זה, זה תלוי במצב רוח שלו. בכל מקרה למה סתם להסתבך איתם? מה זה קשה להדביק את זה?

 

 

אז ככה , הפסים אכן חובה , ואם לא הפסים אז מדבקת שמור מרחק.

ושוטר יכול להוריד מהכביש עד דבר כזה , שכן חסרונו הוא לא חוקי.

 

למה להסתבך? , המדבקות הללו הם אחד הדברים המכוערים ביותר שיש ברכב.

אצלי כבר אין מדבקות מאחורה בכלל ( גם לא סמלים ) כבר קרוב לשנה

עדיין לא עצרו אותי... ואני מקווה שגם לו.

בקשר לטסט , הלוואי שמדבקות יהיו הצרה האחרונה.. מה גם שזה לא מפריע לי לעבור טסט.

פורסם

החל משנת 96 אין צורך...

תיכף יכנס עמית ויחזק את דבריי....

 

אני הורדתי אותם לפני שנה ,במסגרת המאמצים להוריד כל מדבקה קיימת שהרכב ניקנה איתה.

והרכב עבר טסט, עבר הרבה בדיקות של משטרה, אף אחד לא אמר כלום.... :!:

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אין לי לא מדבקות ולא שמור מרחק וככה האוטו היה כשהוא נקנה...

והא נקנה מהחברה...

HU: JVC KDBT1 AMP:JBL Cs50.4

COMP: MTX RTS652 SUB: Magnat Xpress 1200

 

פורסם

יש לי טסט עוד חודש ואין לי מדבקות ברכב.

 

הרכב הוא שנת 90 כדאי לגשת לטסט בלי המדבקות :?:

MITSUBISHI GALANT SPORT

פורסם
יש לי טסט עוד חודש ואין לי מדבקות ברכב.

 

הרכב הוא שנת 90 כדאי לגשת לטסט בלי המדבקות :?:

 

תשמע .. מקסימום תצטרך לקנות אצל הבוחן מדבקות ולשים!! לא סיפור גדול... :roll:

×
×
  • תוכן חדש...