Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7406 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם וחג שמח!!

 

סובארו אמיפרזה 2002 1600 סמ"ק

יש לי בעייה כשאני מניע את האוטו (בד"כ בבוקר כשקר) יש רעש (כמו דפיקות) מכיוון השסתומים במנוע למשך כ 5 דקות עד שהאוטו מתחמם קצת האוטו עבר 140000 ק"מ

 

השערה מה לעשות?

"Ferrari is A toned down version of God"- Jeremy Clarkson

פורסם

חג שמח !

צייו באיזה צמיגות שמן אתה השתמשת בהחלפת שמנים האחרונה, והאם החלפת בה גם מסנן שמן!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

אין קשר למסנן שמן,אם לא הוחלף בזמן יהיה יותר לחץ שמן.

השמן המומלץ למכוניתך ע'י היצרן.

במזג אוויר קר 5W/30

בינוני 10W/30

חם 10W/40

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

צביקה התכוון שאולי הוחלף מסנן שמן לחליפי זול שאין בו שסתום ולכן שמן המנטע יורד כולו לאגן ולוקח זמן עד שהשמן עולה שוב ומגיע אל מובילי השסתומים.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם

רפי בוקר טוב!

גם אם צביקה התכוון לפילטר שמן ללא שסתום,לא לוקח 5 דקות למלא אותו.

הוא מתמלא הרבה לפני שהמנוע מתחמם,ובטח לא ב-5 דקות.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם
צביקה התכוון שאולי הוחלף מסנן שמן לחליפי זול שאין בו שסתום ולכן שמן המנטע יורד כולו לאגן ולוקח זמן עד שהשמן עולה שוב ומגיע אל מובילי השסתומים.

בברכה - רפי לין :-)

בסובארו לגאסי ואימפרזה מסנן השמן מותקן בצורה אנכית (הוא מוברג כלפי מעלה) מה שמביא למסקנה מאוד פשוטה שהפילטר הזה לא יכול להתרוקן משמן אחרי שהתמלא פעם אחת, אלא אם תפרק אותו ותהפוך אותו כלפי מטה.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

ועוד דבר, לחברי הפורום שמחליפים שמן ופילטר שמן לבד.

לפני הרכבת הפילטר החדש, יש למלא אותו בשמן,כדי שהקרנק לא יעבוד ללא לחץ

בזמן שהוא יתמלא לבד.ראיתי במוסכים שלא מייחסים חשיבות לנקודה זאת,מהסיבה

כשהמסנן אינו מותקן בצורה אנכית,נוזל על המרכיב שמן.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

תודה לאיציק ולדוד מזר על המידע החשוב, ושטיפה במים צוננים, לפותח השרשור, שפתח שרשור והלך לישון את שנת החורף, ואינו מספק מידע, בקשר לצמיגות השמן שבו הוא משתמש!

ורפי לין אכן צודק בכוונה לשאלתי, שכבר לא אקטואלית, בעקבות המידע של דוד מזר ואיציק!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
שעון לחץ שמן דיגיטלי תמיד יהיה רעיון טוב להתקין , בכל רכב לפי דעתי
זאק אל מי הרעיון שלך מופנה, ליצרני הרכב, או לחברי הפורום?!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

שלום לכולם

מצטערשלקח לי זמן לענות חזרה

 

לאחר בדיקה במוסך מוסמך התברר שיש לכלוך במערכת השסתומים ההידראולית הטיפול שנעשה

הורקת חצי כמות הכנסת 2 ליטר נפט עבודה של המנוע כ 10 דקות עם התערובת שטיפה של מערכת

השמן הכנסת שמן חדש + תוסף לניקוי כללי BG ווהרעש נעלם מסקנת המוסך הייתה שהשתמשו בעבר בשמן לא באיכות טובה וזה גרם למשקעים במנוע.

(היה בעבר רכב ליסינג)

 

תודה רבה על התגובות.

"Ferrari is A toned down version of God"- Jeremy Clarkson

×
×
  • תוכן חדש...