Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם 3,000 סל"ד במהירות 100 קמ"ש זה נורמלי ?


sksb
שימו לב! השרשור הזה בן 6690 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אצלי למשל קוואליר קופה 96 מנוע 2.2

ב130 אני נוסע על 3000 סל"ד וקצת

איך אתם מסבירים את זה?

גם אצלי בוולבו 740 3000 סל"ד= 130 קמ"ש .

100 קמ"ש כ- 2300 סל"ד במישור, וקצת יותר עם שינוי בכביש.

לעומת זאת בוולבו 740 מנוע 2300 העיקרון זהה, אמנםב- 90 קמ"ש יש בדיוק את אותה תופעה של חצי הילוך , ממש כאילו יש 5 הילוכים באוטו .

אבל ב- 130 קמ"ש מד הסל"ד בדיוק על 3000 ,וכנ"ל גם בוולבו 960 מנוע 3000 , 130 = 3000 סל"ד.

בכל אופן לכותב הבעיה,אם קודם לכן הכל תיפקד כמו שצריך ולאחר החלפת המנוע ישנם שינויים אז ישנן 2 אפשרויות.

1.צירוף מקרים שיש תקלה במקביל לתיקון מסוים באוטו

2.בעיה כלשהיא שקשורה איכשהו למנוע.

בדוק.

אורן

VOLVO 740 2.0 1988 since 2002

CITROEN C-3 PICASO-2011 since 2011

CHEVROLET CAVALIER 2.2 1996 SINCE 2013

SKODA FABIA SPORT 2011 SINCE 2013

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמות השטויות שנכתבה לפניי שוברת שיאים (וואלה אין לי כח למחוק הכל עכשיו) אבל הבעיה שלך כלל לא נעוצה במנוע.

 

לפי התיאור המדוייק שלך ניתן להסיק כי הממיר מומנט שלך אינו ננעל בהילוך רביעי, אין את הירידת סל"ד האופיינית בזמן הנעילה - ומה שקורה בסופו של עניין הוא שבמקום לשייט על 100 קמ"ש וממיר מומנט נעול, אתה משייט עם ממיר מומנט פעיל\"פתוח" - כשבאופן טבעי זה סל"ד גבוה יותר מאשר עם ממיר מומנט נעול.

 

עכשיו אתה צריך לבדוק למה הגיר לא נועל ממיר מומנט בהילוך רביעי.

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמות השטויות שנכתבה לפניי שוברת שיאים (וואלה אין לי כח למחוק הכל עכשיו) אבל הבעיה שלך כלל לא נעוצה במנוע.

 

לפי התיאור המדוייק שלך ניתן להסיק כי הממיר מומנט שלך אינו ננעל בהילוך רביעי, אין את הירידת סל"ד האופיינית בזמן הנעילה - ומה שקורה בסופו של עניין הוא שבמקום לשייט על 100 קמ"ש וממיר מומנט נעול, אתה משייט עם ממיר מומנט פעיל\"פתוח" - כשבאופן טבעי זה סל"ד גבוה יותר מאשר עם ממיר מומנט נעול.

 

עכשיו אתה צריך לבדוק למה הגיר לא נועל ממיר מומנט בהילוך רביעי.

 

איציק

תודה. האם זה לעניין לפנות למי שהתקין לי את המנוע, למרות שעברו כבר חמישה חודשים מאז? בבעיה הרגשתי החל מהיום הראשון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן, אחרי כל השטויות שנכתבו כאן, תתייחס רק להודעה מס' 14 שלי וזו למעלה של איציק.

 

הבעיה שלך היא עם ממיר המומנט ולא שום דבר אחר.

 

לגבי אחריות. אם ביצעת במוסך ברשת יבואן סביר להניח שיש לך לפחות 6 חודשי אחריות. אחריות עפ"י החוק - 3 חודשים.

BMW Car Club Israel

Official BMW Club

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6690 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...