Shorlakk, אתה מתעלם מדבר חשוב.
הגרסא האירופאית של המכשיר תשתמש במעבד חדשני, הראשון בינתיים שמנצל את עיקרון big little של ארם.
בנוסף ל4 ליבות הa15 - החזקות משמעותית מa9 אך בזבזניות יותר, ישנן 4 ליבות a7 חסכוניות לפעולות ה"יומיומיות" שלא דורשות כוח עיבוד רב.
בתיאוריה - קיבלת מעבד הרבה יותר חזק כשצריך, וחסכוני יותר כשאפשר.
עכשיו צריך לחכות לביקורת ולבדוק איך העסק עובד.
Sent from my N7100 using Tapatalk 2