Jump to content

pedelt

  • הודעות

    244
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי pedelt

  1. אל חשש. החתימה של tapatalk מבוטלת בקארזפורום
  2. ברוב הצרפתיות האיטלקיות וחלק מדגמי פורד מגיעה כסטנדרט שמשה קדמית מקוטבת (polarized) גם בדגמי סופר מיני ומשפחתיות. הדבר שכיח גם בגרמניות היקרות.
  3. זה s או מייבאך?
  4. עד כמה שאני מבין בערך כלום. עיצוב נטו. בכל אופן, 2 גרסאות ההנעה קיימות ב2 רמות הגימור.
  5. בגירה, קיימים 2 דגמים בעלי הספקי כוח שונים מאוד. הדגם ה'ישראלי', זה המגיע ל+-80 קמ"ש דורש רישיון רגיל גם באירופה. **לאחר בדיקה קצרה, הדגם החלש מגרד 45 קמ"ש
  6. אתה מסתכל על דגם הurban. הדגם הישראלי הוא הtechnic היקר יותר.
  7. *מותר לצחוק. מקבל בהבנה. אצלנו הג'ובניקים לא מדובר בעניין נדיר. יוצא לי מדי פעם לשהות בקריה ושם למשל תראה לא מעט חיילים (ואפילו ס. המב"ס!) על קורקינט חשמלי.
  8. אתה יכול לצחוק, אבל אלה דברים קטנים שעושים הבדל ענק באיך שהרכב נראה.
  9. טאסות מבחילות, וחבל שלא משווקת כמו באירופה עם עדשות שנראות הרבה יותר טוב מהרפלקטורים. מצד שני, עיצוב הפנים - משעמם כמה שיהיה - מצא חן בעיני מאוד, בטח בהשוואה לעיצוב המוגזם והמסורבל באסטרה/פוקוס/יונדאי למיניהן.
  10. ברוב (אם לא בכל) מכשירי האנדרויד ניתן לעשות זאת. ההבדל הוא שבסמסונגים זה גם קורה בטעות לפעמים
  11. שתף גם אותי בבקשה :thumbup:
  12. אין שום קשר ל"רמת הרכב". קיים גם בa6 וברוב דגמי vag החדשים מאז הפסקת השימוש בחיפויי הפלסטיק חסרי הצבע בחלקים התחתונים של המרכב.
  13. pedelt

    Google I\O שידור ישיר

    לארי פייג'? הבנאדם כבר שנים עם בעיות במיתרי הקול.
  14. רק לי צורם שהבחור רושם "פיגוי"?
  15. Gt11, ובדיוק מהסיבה הזאת גם בצבא וגם בהמון חברות אזרחיות חל איסור להיכנס לחדרי דיונים עם טלפונים ניידים. נטו ביטחון מידע.
  16. כבר פעמיים שהופיעה לי ההודעה הזאת (כל שנה) וכמה ימים אחרי עולה הודעה שהאריכו את המנוי בשנה נוספת. בינתיים אל תתייחס, אם זה באמת ינעל לך אז שלם להם כמה גרושים.
  17. כן מדובר בקטע מאוד מסוכן. לא רק שמדובר בפיתול די חד, כל הכביש מקבל זווית הצידה באמצע הפיתול, דבר שגורם לרכב למשוך לכיוון גדר ההפרדה.
  18. Liviur, לגבי המסכים, דווקא לא. מיוצרים ע"י LG.
  19. SG Note2
  20. Shorlakk, אתה מתעלם מדבר חשוב. הגרסא האירופאית של המכשיר תשתמש במעבד חדשני, הראשון בינתיים שמנצל את עיקרון big little של ארם. בנוסף ל4 ליבות הa15 - החזקות משמעותית מa9 אך בזבזניות יותר, ישנן 4 ליבות a7 חסכוניות לפעולות ה"יומיומיות" שלא דורשות כוח עיבוד רב. בתיאוריה - קיבלת מעבד הרבה יותר חזק כשצריך, וחסכוני יותר כשאפשר. עכשיו צריך לחכות לביקורת ולבדוק איך העסק עובד. Sent from my N7100 using Tapatalk 2
  21. pedelt

    רכב צה"לי

    הפוך דווקא. לרוב, האקסנטים הישנות אלבר, וה i25/rio/forte החדשות יותר של שלמה. לגבי הדרגות הגבוהות יותר שמישהו שאל, ה6 מתחלפות כיום בדר"כ עם אוונסיס. אז מי שמחפש לו איזה מאזדה 6 - להיזהר
  22. תום (אגב, אחלה שם) גווני הכחול שאתה מדבר עליהם הם בפנס הראשי. הם נובעים מהצבע הכחול של החלק האחורי של גוף נורת האוסרם. אבל אני מדבר על נורת החנייה - הקיצונית למעלה. האור צהוב לחלוטין. באותו הגוון בדיוק של הנורות הקודמות שישבו שם. הצבע במציאות איפשהו באמצע בין התמונה הראשונה לשניה. נורות האוסרם הראשיות בוודאות נותנות אור בהיר יותר. העניין לא כלכך קריטי, אלה נורות שקיבלתי במתנה עם הראשיות, פשוט זה נראה לי מוזר כי ציפיתי לצבע שונה לחלוטין. בשביל הסקרנות הזמנתי נורות לד מebay כדי להרגיש את ההבדל.
  23. הזמנתי מeBay נורות לד לבנות ב2$. נראה אם זה שווה משהו. בכל מקרה, כרגע ככה זה נראה
  24. הגיעו מpowerbulbs uk מאמין שזה מקורי.
  25. http://en.wikipedia.org/wiki/Torque_converter
×
×
  • תוכן חדש...