yuraskor
-
הודעות
1,364 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי yuraskor
-
סיכום מפגש אודיו צפון 8.5.15
yuraskor פרסם הודעה בנושא של yonihawkss בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אני תקוע בעבודה (עדיין), מקווה להגיע למפגש הבא (ושזה לא ייפול לי על לימודים/עבודה). אגב, של מי הסאב של הסיז? והאם הוא רוצה למכור/להחליף? -
המלצה לצמיגים טויוטה GT86
yuraskor פרסם הודעה בנושא של ItayWRC בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
תודה על העצה, אזכור זאת להבא... אני נוטה להיות אדם רגוע, שקשה מאוד להוציא אותו מכליו, ועוד על הבוקר, אבל אתה, הצלחת, ואני גם לא אוהב לסטות מנושא השרשור, אבל,פותח השרשור, אני מתנצל, זה פשוט מחייב תגובה. tgt, מי אתה בכלל שתגיד לי לא לחוות דעה? דעה זאת דעה, וזאת דעתי, סליחה אדון tgt שראיית העולם שלי לא מסתדרת עם שלך (אני באמת מתנצל, אוליי גם תייעץ לי באיזה נייר טואלט להשתמש? ובאיזה דאודורנט? כדי שאדע באיזה סטנדרטים עליי לעמוד?). להטעות זה להגיד נתון אבסולוטי כשיקרי (למשל להגיד ש1+1=3), אבל עד כמה שידוע לי, לחוות את דעתי מניסיון עם שני הצמיגים, על אותו הרכב, באותו הסט-אפ הוא לא להטעות. וtgt כדאי שתשמור את התגובות שלך ותגביל אותם לנושא השרשור, זאת כבר לא פעם ראשונה שאתה שולל את דעתם של אנשים אחרים, וללא סיבה מוצדקת (בעצם אין סיבה מוצדקת, אתה לא אלוהים). -
המלצה לצמיגים טויוטה GT86
yuraskor פרסם הודעה בנושא של ItayWRC בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
זו דעתך, את דעתי כבר רשמתי. אגב, לימי מסלול נטו, הייתי בוחר בלב שלם ביוקו, אבל לתמהיל נהיגה שכולל גם נהיגה מנהלתית - והרבה ממנה, אז הPS3 עדיפים. -
המלצה לצמיגים טויוטה GT86
yuraskor פרסם הודעה בנושא של ItayWRC בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
אני יכול להמליץ בלב שלם על היוקוהמה SDRIVE, ועל המישלן PS3. כאשר המישלנים רכים יותר, נוחים יותר, בעלי אחיזה טובה יותר ברטוב, ושקטים יותר. לגבי יכולת אחיזה ביבש, דומה עד זהה. צמיג אחר, שעדיין לא נסעתי עליו, אבל בהחלט הולך להיות מורכב בתור הסט הבא, היוקו V105. זוכה לביקורות טובות בחול והשוואה מול המישלנים -
Tom_22 צודק. מדובר על אקולייזר ולא על קרוס. הקרוס של הLPF לסאב נמצא במצב פעיל או כבוי (בהתאם לאיך שהגדרת אותו). במידה והוא עובד אזי תדרי הLPF ניתן לבחירה בין 85, 120 ו160 הרץ, ובמידה והוא לא פעיל אז הוא מעביר את כל האותות. תקרא את חוברת ההפעלה שוב, ותווכח בעצמך. ואם אתה ממשיך עם הראש בקיר, אז כמו שאמר לך Tom_22, בהצלחה.
-
האם יהיה שיפור גדול בתוספת של מגבר (רמקולים מובנים) ?
yuraskor פרסם הודעה בנושא של motkev בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
יהיה שיפור. האם הוא יהיה גדול? תלוי את מי תשאל, זה דיי סובייקטיבי. אם אני לא טועה, מסופר על אדם שבקיא בסאונד, והוכיח כי ניתן להוציא סאונד טוב מרמקולים מקוריים, בתוספת של טוויטרים בלבד וקרוס פשוט, כך שלא הייתי שולל שיהיה שיפור משמעותי. לבחור שהגיב, אל תשכח שר"ד מוציא כ17 וואט RMS עם אחוזי עיוות דיי גבוהים, בעוד שמגבר מוציא כפליים ויותר, ועם פחות אחוזי עיוות, כך שקביעתך לגבי כך שהרמקולים ישמעו ממש גרוע עם מגבר, לא נכונה בהכרח. -
החל מאיזה שלב חובה מחשב ניהול מנוע חיצוני.
yuraskor פרסם הודעה בנושא של yuraskor בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
האם יש חדש? כן, הדופק חזר לערכו הנורמאלי. ובנימה יותר רצינית - חוויה פוקחת עניים, וברור לי שלעולם לא אתקרב לבוסו, ולא משנה מה אעשה. כרגע אני מחכה לראות לאן דברים יתפתחו. -
צריך חוות דעת על SEAS LOTUS PREFORMANCE
yuraskor פרסם הודעה בנושא של Jeka.E בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
לפניו היה לי סט שמורכב ממידבאסים של מוראל וטוויטרים של DDAUDIO לתקופה קצרה, ואחכ הטוויטר הוחלף לMT23. אבל אצל חברים יצא לשמוע פוקאלים, (לK2 יש מידבאס אכזרי), כל מיני סטים של הרץ, וחוץ מההרץ היי-אנרג'י הקודם, לא התרשמתי במיוחד, גם האודיסון ווצ'ה לאהרשים אותי במיוחד. גם במוראל לא היה סט שזכור לי בצורה מטורפת, פרט ל טמפו שהותקן בצורה איכותית ביותר ונתן תוצאות מרשימות. אל תשכח שזה גם משהו מאוד אינדיוידואלי, עד שלא תשמע באוזניים שלך, אתה לא תוכל להחליט, וגם אז, איך תתקין, התנאים שהאלמנטים יקבלו (תיבות/איטום/זוויות/הגברה) ישפיעו לך על הסאונד. בנתיים, סיז לא אכזבו אותי (רק הנפחים שהם דורשים לחלק מהאלמנטים מגוחכים לעולם הרכב, אבל נו, שאלו יהיו הצרות שלנו). -
צריך חוות דעת על SEAS LOTUS PREFORMANCE
yuraskor פרסם הודעה בנושא של Jeka.E בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
הוא לא יורד הכי נמוך בעולם, וגם לא חושב שאפשר להגיד עליו שהוא פאנצ'י, אך יכולת המיד שלו מעולה. לגבי המגבר, אכן, הוא סיפק כ200 וואט לערוץ. לטוויטרים אני מאמין ש50 וואט יספיקו (אם תעבוד אקטיבי), הוופרים קצת יותר "רעבים", אבל אני מאמין שהם יהיו בסדר עם ה100 וואט בגישור. -
צריך חוות דעת על SEAS LOTUS PREFORMANCE
yuraskor פרסם הודעה בנושא של Jeka.E בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
היה לי את הסט, הוגבר פאסיבית ע"י XETEC P2 EVO. הותקן בפיז'ו 206. אני יכול להגיד בלב שלם שזה סט 2 החלקים הכי טוב שהיה לי AS IS. מפורט מאוד, טוויטר שנמצא איפשהו בין הבהירות של ההרץ לרכות של המורל - ובאזניי היה לו את היתרונות של שניהם, ללא החסרונות של אף אחד מהם. צליל מאוד בהיר מבלי להיות חסר חיים, מאוד נייטרלי אם אפשר לומר. אם הייתי חוזר ל2WAY הייתי קונה את הסט ולא מביט אחורה בכלל. -
בודדים שמכירים, יודעים ומעריכים. החברה החדשים פחות מכירים אותם (אם בכלל) היות והחברה כבר נסגרה. לצורך פרופורציות, האח הבכיר יותר, הP2 EVO, במכירה בEBAY גרמניה : http://www.ebay.de/itm/XETEC-PRESTIGE-P-2-EVO-NEUWERTIG-MIT-ANLEITUNG-OVP-SELTEN-RAR-/321665761699?pt=LH_DefaultDomain_77&hash=item4ae4c601a3 פה אמנם מדובר על מגבר מהניילונים, אבל גם המשומשים נמכרים בסכומים לא זולים בכלל. תתחדש, ותהנה ממנו!
-
החל מאיזה שלב חובה מחשב ניהול מנוע חיצוני.
yuraskor פרסם הודעה בנושא של yuraskor בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
אחרי קריאה מרובה של מידע נוסף, שרשורים, ופרוייקטים (ועדיין יש לי חוסר מטורף של מידע) הבנתי שלעשות את הפרוייקט בשלבים שרציתי זה בלתי אפשרי, היות ולא ניתן לשלוף את הבוכנות מלמטה, וחובה להוריד את ראש המנוע, אז שיניתי קצת את המתכון, וכן ירדתי מרכישה של גל ארכובה וטלטלים מחוזקים. כמו כן, נקודת הכשל במנוע הנ"ל היא לא הבלוק, גם לא הטלטלים, וגם לא גל הארכובה, כי אם הבוכנות וטבעות הבוכנה וכן ברגי הטלטל. בשלב הראשון אני אלך על החלפה של בוכנות, פורטינג, ופולי גל ארכובה קל יותר. הייתי רוצה להוסיף גם הגדלה של שס' היניקה והפליטה, אך הלכתי לאיבוד בגלל ש א' אין לי מושג מה הגודל של שס' היניקה והפליטה במקור, ב' כלל האצבע אומנם מובן (שס' גדול תורם להספק בסל"ד גבוהה, ושס' קטן מורם לעליה במומנט בסלד נמוך), אך את החישוב למציאת גודל אופטימלי לא הצלחתי למצוא, ואשמח לקבל עזרה. כמו כן, מצאתי כי הקדח המקורי הוא 83, ועם מהלך של 91 אני מגיע לנפח של 1970,אם אני מגדיל את הקדח ל84, אני מגיע לנפח של 2017 - מעבר לקדח זה יש סיכון לפריצת הדופן בין שני צלינדרים סמוכים, או חשיפה של מעברי הקירור/שימון. אגב, נרשם כי אם אני מגדיל את גודל השס' ומעלה אל יחס הדחיסה, ולא מבטל את הווריאטור אני מסתכן במפגש בין בוכנה לשס', השאלה מה עדיף לי, העלאת יחס הדחיסה מ1:10 ל1:11, או הגדלה של השס' (הווריאטור יבוטל בשלב מאוחר יותר לכשיתווספו גלי זיזים חמים יותר)? שאר השלבים יכללו גל זיזים חם יותר, סעפות, מזרקים ומיפוי מחדש של ניהול המנוע - כמובן שאם אצתרך גם להגדיל מזרקים אז יתווסף גם ניהול חיצוני. לסיכום אשמח לקבל תשובות על השאלות הבאות: 1.חברות מומלצות לבוכנות איכותיות (ווסנר זה אחלה, אבל יקר, וכבר עדיף לקנות קיט טלטלים/בוכנות), ברגים איכותיים עבור הטלטלים? 2. הגדלה של שס' יניקה/פליטה או העלאת יחס דחיסה (או גם וגם).? 3. האם להגדיל את הקדח מ83ממ לכיוון ה84ממ או להישאר עם הקדח המקורי? -
החל מאיזה שלב חובה מחשב ניהול מנוע חיצוני.
yuraskor פרסם הודעה בנושא של yuraskor בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
לעניין ההתנהגות עקב תוספת המשקל (כ~70 ק"ג עד כמה שזכור לי), מניסיון של חברים, ויודעי דבר, אם לא שוכחים לטפל גם במתלים, ההבדל זניח עד לא קיים. עד כמה תפריע השימושיות ברכב? השאלה מה יפגע? אני מנסה לתכנן כך שהפגיעה תיהיה מינימאלית (לדוגמא ההתעקשות שלי לא להחליף לגלגל תנופה קל יותר), אין לי בעיה אם סל"ד סרק יהיה גבוהה יותר ממה שהוא היום, אין לי בעיה עם מומנט נמוך (גם עכשיו אין שם בדיוק הרים גבעות או מישורים), אבל אני לא מאמין שהוא יקטן, בטח לא באותו סל"ד. בעניין הshit happens, אכן, קורה, וכן, לדעתי אני צריך להתכונן לזה נפשית יותר מכלכלית (למרות שגם הכיס תיפגע אם יקרה משהו אחרי שאסיים הכל). ושוב, כרגע אין לי מידע קונקרטי לגבי אילו חלקים, אני עדיין שובר את הראש מה לשלב עם מה לקבל את אותם 50-55 סוסים בצורה אמינה למדי (אני מאמין שאפשר יותר, אבל זה יגזול יותר כסף או לחלופין יבוא על חשבון אמינות המנוע). -
החל מאיזה שלב חובה מחשב ניהול מנוע חיצוני.
yuraskor פרסם הודעה בנושא של yuraskor בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
השתלה של V6 לא באה בחשבון (עדיף לי לקנות אחת שמגיעה עם V6, אפילו אוטומטית, ועליה כבר לעשות הסבה של הגיר). לגבי עניין האמינות, הבעיה היחידה שמצאתי היא בכך שאומרים שהבלוק הוא נקודת התורפה, וומה שהצלחתי לבין, דווקא הבוכנות הן אלה שקורסות ראשונות, והן אלו שגורמות נזק לבלוק עצמו. לגבי העלויות, והאלטרנטיבות אחת מול השניה, אם היה לי 50-60K נזיל, כנראה שהייתי מוכר את שלי וקונה את אחד מרכבי הפרוייקט/GT3.2 ואוליי אפילו הייתי מצליח לדוג איזו GTA. אבל אין לי את הסכום הזה. עם זאת, אם אני מפרק את הפרוייקט לשלבים בלתי תלויים (עד כמה שניתן), אני אוכל לעמוד בהוצאות. לגבי עניין המכירה העתידית, אם הפרוייקט ייצא לפועל, לא רואה שום סיבה למכור את הרכב בעתיד (כמה כבר 156 2ליטר נשארו? וכמה ישארו? - נכון, לא נדיר כמו V6, אבל ל4טורי של אלפא יש קסם משלו - ומי שלא שמע את מנוע הD2 מקטגוריית הWTCC שיחפש וישמע). בכל אופן, כנראה שהשלב הראשון יהיה בוכנות-טלטלים-קראנק, כנראה עם הגדלה קטנה של משהו כמו 60 סמ"ק (לא מצאתי את קיטי הסטרוקר שדובר עליהם בפורמים בריטיים). -
החל מאיזה שלב חובה מחשב ניהול מנוע חיצוני.
yuraskor פרסם הודעה בנושא של yuraskor בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
אם ניהול מנוע חיצוני נדרש רק עבור תוספת דלק, אפשר להשתמש במחשב הזרקה ייעודי (היה פה מישהו שעשה את זה), לגבי קיט סטרוקר אני אבדוק, לגבי הגלגל תנופה, כמו שאמרתי, זה ירד מהפרק כי זה יהפוך את המנוע ללא שמיש בסלד נמוך. -
החל מאיזה שלב חובה מחשב ניהול מנוע חיצוני.
yuraskor פרסם הודעה בנושא של yuraskor בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
שקלתי הוספה של קיט מצערות, אבל אחרי שהתעמקתי בזה קצת יותר, ראיתי שרכבי המירוץ של אלפא בקטגוריית הWTCC שהתמשו באותו מנוע, או הפונטו S2000 שהריצה מנוע דומה, השתמשו בגוף מצערת יחיד, אבל עם סעפת יניקה מיוחדת, ולכן אני לא קופץ על קיט מצערות (קיט מצערות עצמו הוא חלק זול (יחסית), אך ניהול המנוע שאצתרך יקר ביותר). מה גם, שרוב החברה באנגליה הגיעו להספקים של 190 רק עם גל זיזים חם יותר, שכתוב ניהול מנוע, פילטר אויר פתוח, וסעפת פליטה (ללא פורטינג וללא בנייה של סעפת יניקה מותאמת). -
החל מאיזה שלב חובה מחשב ניהול מנוע חיצוני.
yuraskor פרסם הודעה בנושא של yuraskor בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
גלגל תנופה קל ירד מהפרק בגלל שעלול להיווצר מצב של מומנט נמוך מדי בסלד סרק (אני לא מחפש מומנט של מנועי טורבו קטנים, אבל שיהיה משהו). ואם אני מעלה יחס דחיסה אין צורך לחזק את מכלול הבוכנה-טלטל? הרי העומס עליהם יגדל (יחס דחיסה גבוה=יותר אנרגיה בזמן הצתת התערובת). כל הפרוייקט יתבצע ע"י מומחים, אני צריך להבין מה הכיוון אותו אני בוחר, ומה לעשות. לגבי בוכנות של ווסנר, אמנם יקר, אבל אם חייבים אז חייבים. -
החל מאיזה שלב חובה מחשב ניהול מנוע חיצוני.
yuraskor פרסם הודעה בנושא של yuraskor בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
האמת, אני אוהב את צליל המנוע האטמוספרי, אני אוהב את הכח הלינארי וכמו שראית, במקום להסתבך עם טורבו וחוק, עדיף לי למכור את הרכב AS IS ובתוספת של השיפורים לקנות 156 V6 או GT3.2. ולפי מה שאתה רושם 210 יהיה בהחלט נתון בר השגה. והשאלות שלי נשארות בעינן, האם יש צורך להחליף כל מה שרשמתי, או שחלק מהדברים מיותרים, והאם יש דברים שלא חשבתי עליהם בכלל (כמו למשל משאבת שמן מחוזקת וקולר שמן גדול יותר אוליי) -
החל מאיזה שלב חובה מחשב ניהול מנוע חיצוני.
yuraskor פרסם הודעה בנושא של yuraskor בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
אין לי רצון לפתוח שרשור נוסף, אז אמשיך פה. אשמח לקבל עזרה וייעוץ בכל מה שקשור לשיפור המנוע הנ"ל מנוע 2 ליטר T/S דגם מנוע:AR32310 אז נתחיל מההתחלה, הגדרת המטרה: העלאת ההספק מ155 לכיוון ה210 כ"ס, ואת המומנט מכיוון ה18 (בערך) לכיוון ה22-23 קג"מ. הדברים שעברו לי בראש להשיג את ההספק הנ"ל הם 1 העלאת הקו האדום מ7300 לכיוון ה8000 2 שיפור יכולת נשימה 3 שיפור יכולת פליטה 4 הורדת משקל של חלקים במנוע לעזור לו לטפס מהר יותר במעלה קשת הסל"ד. איך אני חושב להשיג את כל זה? ע"י הדברים הבאים: החלפת גל הזיזים לחם יותר, אך כזה שלא ידרוש ניהול חיצוני, אך כן ידרוש כיוון מחשב הניהול הנוכחי, החלפת הבוכנות והטלטלים והעלאת יחס הדחיסה מעט, פורטינג והחלקת מעברים בראש המנוע, בניית סעפת יניקה ופליטה, פולי אביזרים קל יותר. עם זאת, יש כמה דברים שאני לא בטוח לגביהם, ולגבי הנחיצות שלהם כמו לדוגמא גל ארכובה מחוזק, הגדלת שס' היניקה והפליטה (או רק אחד מהם), החלפה של חלקים שקשורים למערכת השס' (קפיצים,מובילים וכו), ניהול מנוע חיצוני, מזרקים גדולים יותר, גוף מצערת גדול יותר. כן, ברור לי שהאופצייה של למכור את הרכב AS IS, להוסיף את הסכום שאני מעוניין להשקיע בבניית המנוע ולקנות 156 V6 הרבה יותר קלה, התוצאה תיהיה יותר אמינה מהירה ובעלת סאונד מדהים. אבל אחרי שאני ישנתי מספר לילות בהתלבטות על כך, מאוד מגרד לי ללכת על הפרוייקט. כמובן שאני מעדיף לעשות אותו בשלבים (3-5 פעימות), וכל פעם לעשות קצת. אשמח לקבל עצות מאנשים שעשו פרוייקט דומה האם יש משהו מיותר ברשימת החלקים, או לחלופין משהו ששכחתי וחובה לעשות. חברות מומלצות לחלקים (ראיתי סט קומפלקט של בוכנות וטלטלים של ווסנר), איך לחלק את העבודה (למשל להתחיל מהחלפת הבוכנות הטלטלים והפולי הקל בשלב ראשון, ובשלב הבא פורטינג עם החלפת גל זיזים, אח"כ בניית הסעפות וכיוון מחשב ניהול מנוע). כל מידע יתקבל בברכה. -
קראתי הכל עד שהגעת לשם של המוכר, משם לא היה צריך להכביר במילים. יצא לי להכיר את הבחור (זהב), וגם את הרכב, אגב, פדנט, זה כנראה אנדרסטייטמנט בשביל מתנאל. אגב, השלדה הזו יודעת להתמודד עם תוספת הכח לא רע (אתה צריך לראות מה הפונטו אבארת' יודעת לעשות). תתחדש, ותהנה!
-
מפגש אודיו צפון בחנית שופרסל דיל בנשר - 13.2.15 ביום שישי הקרוב
yuraskor פרסם הודעה בנושא של yonihawkss בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
מגיע אחרי היעדרות ארוכה. שתיה וכוסות חד-פעמי. -
גם אני ראיתי את הניידת שברולט החדשה בצביעה הנ"ל, אני לרגע התבלבלתי האם אני באשקלון, או שמא אני בבריטניה, אפילו השוטרים בפנים נראו אחרת. ברמזור הם בחנו את הרכב שלי, קדו קידה, והמשיכו לדרכם, אני עמדתי עוד דקה ברמזור עם פרצוף כזה: אכן שינוי מבורך בסכימת הצביעה.
-
האם אי פעם נתפסתם על מהירות בכביש ב-"שיפוצים" ??
yuraskor פרסם הודעה בנושא של nimrod7676 בתוך רכב כללי
כביש 90, בין טבריה לצומת מושבת כנרת, מניחים שם תשתית או של צנרת גז או של המים המלוחים, בכל אופן נהג שנסע לפני במהירות יותר גבוהה מעל ל60 שנרשם על התמרור, נעצר ע"י ניידת תנועה שהתחבאה במפרץ גישה לשדה. -
החל מאיזה שלב חובה מחשב ניהול מנוע חיצוני.
yuraskor פרסם הודעה בנושא של yuraskor בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
מבטיח לתעד ברגע שיתחיל התהליך, כרגע אני בשלב של איסוף מידע. אני יודע מה ניתן להוציא מהמנוע (הן לפי פורמים בחול, והן לפי מנוע המרוצים הרשמי שהוציא הספק של 300 כ"ס ממנוע אטמוספרי - אני כמובן לא מתכוון להגיע ל300, אבל לפי החברה באנגליה, הספקים סביב ה200 הם בהחלט ריאליים, ויש כאלו שגם גירדו את ה230). הייתי שואל בפורמים האנגליים, אבל שם אף אחד לא עשה פרוייקט שכזה עם קיט מצערות, והרוב הסתפקו בצריבת מחשב הניהול המקורי. אגב, מבחינת שלדה/התנהגות, השיפורים כבר נעשו, את תוספת הכוח אני משאיר לשלב האחרון. -
החל מאיזה שלב חובה מחשב ניהול מנוע חיצוני.
yuraskor פרסם הודעה בנושא של yuraskor בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
2.0 ליטר TS פשוט. וכן, ברור לי שזה לא משתלם כלכלית, ושעדיף לי למכור, לסכום שאקבל להוסיף את הסכום של השיפורים ולקנות GT 3.2.
