Jump to content

yuraskor

  • הודעות

    1,364
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי yuraskor

  1. אני, ברשותך (וברשות החברים) אסטה לרגע מכיוון השרשור, ואתכוף אותו מזווית אחרת. ציינת שאתה הולך ללמוד בבאר שבע, ולנסוע לקרית שמונה מס' פעמים בחודש. לפני כ-4 שנים התחלתי לעבוד בקרית גת, והייתי עולה לצפון (לטבריה) פעם בשבוע (כ-4 פעמים בחודש). בזמנו הייתה לי פיז'ו 206 1.4 ידנית, עם צריכת דלק של 14 ק"מ/ל ׁׁׁ(עבור תוואי הנסיעה שלי). בזמנו שה היה כמעט 1600 שקל של דלק לחודש. ובמקרה שלך מדובר על מרחקים גדולים עוד יותר (עוד כמעט 100 ק"מ לכל כיוון). קח בחשבון שדלק יהווה מרכיב ניכר בהוצאות הרכב. עם כל הרצון הטוב, ולא שאני רוצה להוריד את מצב הרוח שלך, עליך להיות "קצת" יותר פרקטי. אתה צריך רכב שיציג אמינות טובה, יתן צריכת דלק טובה או לחלופין, תיסע פחות לצפון.
  2. עד שתמצא מעבדה ותחליט מה יהיה המשך דרכם, למען בריאותך, שמור אותם בקופסא אטומה, עד כמה שזכור לי בריליום הוא לא בדיוק חומר מועיל לבריאות.
  3. אדי, אם תוסיף למה שרשמת שהP2 כבר מצוי בידיו של פותח השרשור, ואת הג'נסיס הוא יאלץ לרכוש, אני אשאר עם ההמלצה שלי להישאר עם הP2.
  4. זה צריך לחכות, לראות מול איזה ג'נסיס פותח השרשור רצה את ההשוואה, בהודעה המקורית הוא לא ציין דגם ספציפי, אמר רק ג'נסיס בכללי
  5. צריך לראות מה הנתונים של הדואל מונו והדואל מונו אקסטרים. לגבי הזיטק, אני חושב שזה אחד המגברים הטובים שניתן למצוא בשוק היש השניה (וגם אם תעמידו אותו מול מתחרים צעירים, בודדים המגברים שיכולים לעמוד מולו). בסוף זאת שאלה של טעם אישי באופי הסאונד (אם יהיה בכלל). אבל היות ולפותח השרשור מצוי p2, לא הייתי ממהר להחליפו.
  6. http://www.maxdat.eu/_car%20amplifiers2/_car%20amplifiers2_x.html זה קישור למידע על הp2
  7. בדואל מונו הרגיל תוספת העוצמה, ובדואל מונו אקסטרים אופי סאונד שונה טיפה - זה לפי חוות דעת של חברים ששמעו את שניהם - לי כאמור לא יצא לשמוע לא את זה ולא את זה.
  8. אישית, לא נתפס לאף כלל, ברגע שהאחיזה יורדת ו/או הצמיג מתחיל להראות סימני עייפות פיזיים ו/או עבר קרוב ל30 אף ק"מ ו/או עברו מעל שניים על הכביש הוא מוחלף. אוליי לא נוח בכיס, אבל לתקן רכב אחרי תאונה בגלל צמיג דפוק - עוד יותר לא נוח בכיס
  9. יצא לי לשמוע את הג'נסיס סדרה3 4 ערוצים בכמה סט-אפים 3WAY של חברים, ויצא לי לשמוע את הP2 (גילוי נאות, יש ברשותי אחד, וגם היה לי P4), ולדעתי הP2 עושה עבדוה טובה יותר על הוופרים ביחס לג'נסיס. אבל אם להשוות תפוזים לתפוזים, צריך לדבר על הP2 כנגד הדואל מונו או הדואל מונו אקסטרים - ואותם לא יצא לי לשמוע.
  10. חבר, מנסים לעזור לך פה, למצוא לך פתרונות שיחסכו לך בכסף, ותגובות בסגנון "אני מעוניין בהמלצת מציאת מגבר, לא פתרונות אחרים. אז אם לא אכפת לך, תתמקד במגבר וקומפפונט לאחורה." לא יביאו אנשים להגיב לך. אגב, מנסים לעזור לך כדי למנוע ממך לפרסם הודעה באותו נוסח בעוד חצי שנה-שנה (ואוליי מוקדם יותר) שחבל שלא הקשבת למה שאמרו לך והלכת עם הראש בקיר. *הערה קטנה לגבי ציוד יד שניה - כל הציוד שלי (כולל חיווט - חוץ מהכבל מתח הראשי כי זה פשוט ח*א עבודה לפרק מהרכב הקודם) הוא יד שניה, ומעולם לא היו לי את אותם בעיות.* בעניין הקראנץ', אם הוא באמת היה טוב עד כדי כך אתה לא חושב שכל העולם היה קונה אותו? בעצם אם זה ככה אני מוכר את ה- XETEC P2 EVO שלי וקונה 4 קראנצ'ים שכאלו. לעניין המחיר, בטווח המחירים שציינת, כל המגברים מאיכות טובה מגיעים בהספקים נמוכים שנעים בין 70-90 וואט RMS.
  11. עם כל ההערכה והאהבה שלי לטויוטה סופרה (בעיקר בזכות המנוע), אני חושב שההשוואה בין הסופרה לבין הלקסוס LF-A היא לא במקומה. הטויוטה סופרה בדור הרביעי שלה, הוגדרה כמכונית GT, לא כמכונית על. כוונת טויוטה הייתה להתחרות ברכבי הGT השונים (עם דגם הטורבו). זה שהם ייצרו רכב שהמנוע שלו הינו פנינה מכאנית הנדסית זה כבר נושא אחר בפני עצמו. לעומת זאת, הלקסוס LF-A תוכננה כמכונית על, מינימום משקל, מקסימום מנוע וביצועים. אם כבר, ואתה ממש רוצה שתיהיה ממשיכה לסופרה תוכל להסתכל על אחת משתי האופציות הבאות: טויוטה GT86 עם קיט טורבו/מגדש על או הלקסוס RC. וגם אז, הטויטה GT86 לא כוונה להיות מכונית GT. נ.ב. עם כל הכבוד לוויקיפדיה, אני לא הייתי מסתמך על זה כמקור מהימן במיוחד.
  12. תיגש לעשות "כיוון פרונט" = כיוון זויות אופן - יש רכבים שניתן לעשות גם עבור הציר האחורי. אם יש בעיה עם הציר האחורי זה יתגלה. כמו כן תעשה איזון לגלגל האחורי שוב. תיגש לאנשים שאתה סומך עליך, כאלה שחייך חשובים גם להם (בעלי מקצוע שכאלו נדירים, אך קיימים). היה לי מקרה ברכב הראשון שלי, שהוא קיבל מכה ממדרכה בזווית (לא חזיתית) וכל תת השלדה הקידמית זזה מס' מילימטרים, וזה גרם לשחיקה בצמיגים ורעידות/איבוד אחיזה. ולא משנה כמה פעמים עשיתי כיוון פרונט, תמיד הייתה סטייה של כמה מילימטרים. וזה שהשלדה לא התעוותה ולא קיבלה מכה זה טוב ויפה, אבל אוליי הברגים שמחברים את קורת הפיתול לשלדה זזו/התעוותו. בדוק גם את הקפיץ והבולם שהם לא התעוותו - לא יודע אם ניתן בכלל לבדוק
  13. לא הצלחתי להבין מה בסופו של דבר הוחלף? הגשר (קורת פיתול) והג'אנט ומה עוד? דברים שהייתי בודק הם המיסב, זויות אופן אחורי (יש מצב שכל נקודות העיגון של הקורה לשלדה התעוותו), כל החיבורים (של קורת הפיתול לשלדה, של הבולם לשלדה וכו').
  14. שמע חבר, ניסו לרמוז לך שאתה קופץ פה מעל הפופיק (וזה בלשון המעטה). הרכב אמנם לא גרוטאה (כמובן תלוי במצבו המכאני), אבל גם לא משהו ששווה להשקיע בו. כבר נאמר לך שכל שיפור, הוא לא חוקי במדינה הזו. לגבי שאלתך מה ניתן לשפר מבלי להחליף בלוק, יש לא מעט דברים, אני אציין כמה דברים שהם כלליים היות ואני לא מכיר את המנוע הנ"ל ספציפית. ניתן לקדוח את הצלינדרים (מה שאמרו לך הרחבת בוכנות) או להחליף סליבים. (נא לא לסקול אותי, אני לא יודע האם המנוע הזה מגיע עם סליבים או לא). כמובן שזה יצריך הגדלת בוכנות. תוכל אוליי גם לחפש קיט של גל ארכובה+טלטלים+בוכנות במידות שונות שיכולים להגדיל את נפח המנוע בכמה עשרות עד 100-200 סמ"ק. כמובן שאתה יכול להוסיף גל זיזים חם, ופורטינג לראש המנוע, אוליי תידרש גם למזרקים בעלי ספיקה טיפה גבוהה יותר ואוליי ניהול מנוע חיצוני. העלות המשוערת היא בתחום ה5 ספרות, ורחוקה מהקצה התחתון שלה, לגבי תוספת הכח קשה לי להעריך (שוב, לא מכיר את המנוע הנ"ל כלל). כמובן שאתה תידרש לשפר את מערכת המתלים והבלימה בהתאם. אגב, חבל שאתה מתעקש לא לקרוא מה שרשום בדביקים וגם לא לבצע חיפוש, שאלות כמו שלך נשאלות פה על בסיס יומי עם תשובה כמעט זהה. לגבי צריכת דלק - כל שיפור שמטרתו הגדלת הספק המנוע תגרום להגדלת צריכת הדלק, המשוואה פשוטה: יותר דלק=>יותר כוח. עוד עצה קטנה לאחר שעברתי על חלק מההודעות שפתחת, קודם תביא את הרכב שלך למצב תקין, כמו ביום בו יצא מן המפעל, תשקיע בצמיגים איכותיים, ותקח כמה קורסי נהיגה. *וזה שצמיג עובר טסט, לא אומר שהוא צמיג תקין.
  15. בזמנו הזמנתי הגה עור ללא כרית אויר ל147 שהייתה לי, ההגה הגיע בלי שום בעיה. אבל קח את מה שרשמתי בערבון מוגבל היות ומפוח למזגן שהזמנתי, חדש מהמפעל, כן נדרש לאישור.
  16. כמי שהתחיל עם גרסת ה105 כ"ס, אני יכול להגיד שהרכב מתנהג טוב מאוד, האם הייתי מגדיר אותו כרכב ספורטיבי? - בהחלט כן. לא רכב ספורט, אבל ספורטיבי כן. הרכב יכול ללמד הרבה רכבים חדשים, ורכבים חזקים ממנו התנהגות כביש מהי - כולל ספורטיביות למיניהן. לגבי חוזק, אחרי שלמדתי את הרכב הוא בהחלט הרגיש לי חלש, והאמת היא שגם ה156 150 כ"ס שהחליפה אותה גם הרגישה חלשה אחרי זמן מה (אין מה לעשות, כוח הוא עניין שמתרגלים אליו מהר, ורוצים ממנו עוד). הייתי ממליץ להתמקד או ב105, או ב150 כ"ס (אין הבדל משמעותי בכוח בין ה105 ל120 אבל בעלויות אחזקה בהחלט כן). בעניין האמינות, אם הרכב טופל כמו שצריך, ונשמר, העלויות לא יקרות, בטח ובטח ביחס לתמורה. אבל גם אל תצפה לעלויות אחזקה של קורולה. אישית לא מסתדר עם אף גיר שהוא לא ידני, וכך גם אמליץ לך.
  17. yuraskor

    עבירות מסכנות חיים

    בתור מישהו שנוהג בעיקר בשעות הלילה, אוסיף גם נהיגה עם אור גבוה/אורות ערפל/אורות לא מכוונים. למי שתוהה איך זה מסוכן, בוא נגיד שכבר יצא לי למצוא את עצמי מעבר לשוליים במהירות זחילה (בכביש בין עירוני), בגלל שאיזה אדון נחמד סינוור אותי. ועוד משהו, נהיגה בקלות ובהיסח הדעת - וזה לא באמת משנה מה הסיבה (סלולארי/עייפות/סתם חוסר ריכוז/בעיות בבית וכו')
  18. המנטרה בהתקנה הנוכחית היא "כמה שפחות לשנות את הרכב", ולכן לא מתכוון להרים את המושבים. נוחות הנהיגה והנסיעה לא צריכה להיפגע מהתקנת מערכת. אני מעדיף לשלם קצת יותר על אלמנט כלשהו שיצריך ממני כמה שפחות עבודה כדי להתקין אותו. היום יצא לי לבדוק שני סטים, האחד ETON MAS160, והשני AD W600NEO. המידבאס של ה AD נכנס בקלות (יצריך חיתוך מינימאלי של הדיפון) מבחינת העומק. האטון, כנ"ל אם כי הוא קצת יותר עמוק ממנו. מחר אבדוק סט של MBQ של חבר, אם כי הוא כבר 5.25".
  19. גם הוירטוס ננו לא ממש ברמות שאני מדבר עליהם, אבל אין מה לעשות, בסוף אצתרך להתפשר במשהו. אגב, האופציה של מתחת למושב - לא ריאלית בעליל.
  20. לנצ'יה קאפה. וכן, הרמקול מופנה כלפי מטה. מה רע במיד 4.5?
  21. זה אחד מאותם שני רכבים שראיתי. ואם לומר את האמת, הבניה בדלת מאסיבית והורסת את כל קווי העיצוב שיש לה (אני מעדיף כבר את האופציה שעשה הבחור ברכב האחר - לא אסטטי, אבל פחות פוגע במראה הכללי). על הרעיון של לבנות בקיק אני לא מתלהב - אבל לא שולל. לגבי מה שהוצע לגבי התיבה מתחת למושב - זה כיוון מעניין ואבדוק אותו. אגב, אם יש מידבאסים בקוטר 6.5 בעלי עומק התקנה קטן מ-50ממ, אוליי אצליח לדחוק אותו פנימה
  22. הכל מצויין. מה זה סוף-סוף, גם אני חיכיתי לחזור לתחום אחרי שהשתגעתי עם הרכב הקודם ונסעתי כמעט שנה בלי כלום. וואלה אתה מעלה פה אופציה (בעניין התיבות מתחת למושב) שלא חשבתי עליה, וזה יכול לעבוד נהדר.
  23. זאת אופציה, אבל הייתי מעדיף להימנע ממנה, כי כבר יצא לי לראות כמה בניות שעשו ברכב הנ"ל, ולא אהבתי את התוצאה. הן דיי פוגעות בעיצוב הפנים של הרכב, ואני לא ממש מוכן להתפשר על כך. מה גם שאם בסוף אלך על זה, אז גם מבחינת אלמנטים אני דיי מסודר (מידבאסים ומידריינג'ים של SEAS רפרנס שכבר קיימים וסתם יושבים בבית). העדיפות היא כמובן לאתר אלמנט שיוכל לנגן כמו שצריך במגבלות הנ"ל, במידה ולא, המקסימום שאני מוכן אליו זה לחתוך את הפח של הדלת על מנת לאפשר עומק התקנה גדול יותר.
  24. יש סט שהיה ברשותי בעבר, של חברת SEAS, מסדרת הפרפורמנס שלהם. אמנם הוא כנראה יהיה קצת מעל התקציב שלך (אני קניתי חדש, ואני לא יודע מה מחירו כמשומש היום), אבל זה סט 2 חלקים בין הטובים ביותר ששמעתי, עם טוויטר נעים ומפורט (ומי שמכיר אותי, יודע שאני מאוד רגיש לטוויטרים). אני יודע שיש סט כזה למכירה בפורום, אבל לא ידוע לי מה המחיר המבוקש. ממליץ לך למתוח את התקציב מעט, ולחטוף את הסט הזה
×
×
  • תוכן חדש...