Jump to content

yuraskor

  • הודעות

    1,364
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי yuraskor

  1. העניין הוא שהחלקים אינם שטוחים, הם מקומרים ובעלי פינות עגולות. איך אני עושה את זה מעץ? הפאנל של הדלת נראה כך: [ . ] . ] [ איך אני אמור לעשות קימורים כאלו?
  2. לגבי המחרים אני ממש לא יכול לעזור לך. מה שאני יכול להמליץ לך זה להכנס לדך מכירה בפורום ולראות... מבחינה הגיונית בסביבות ה1000 (ג'נטים +צמיגים משומשים)
  3. 3000 זה לא סל"ד גבוה(פרט לדיזלים שם המנוע כבר מתחיל לאבד הכרה) אבל אם הבנת את העקרון זה מה שחשוב...(זה כמו באופניים)..
  4. 1.האוטו הגיע למהירות הנתונה בהילוך ראשון- כנראה בסלד ממש גבוהה (בדר"כ הילוך ראשון ניתן למשוך עד 60-70, תלוי באוטו) ואז כשהעברת לD התיבה עלתה להילוך שני והסלד ירד.
  5. כעקרון תיבה אוטומטית עושה את מה שאתה אמור לעשות אבל פחות טוב. התיבה תנסה להגע להילוך הגבוה ביותר ולתחום סל"ד הנמוך ביותר האפשרי. את ההילוך הראשון (בין אם בידני או אוטומטי) ניתן למשוך למהירות גבוה( זה תלוי ביחסי ההעברה בתיבה) "בתמורה " לכך המנוע יעלה לסלד גבוה.(אני מקווה שאתה יודע איך פועלת תיבת הילוכים) אם אתה רוצה תשובה יותר טובה, תתאר את המצב במפורט...באיזו מהירות נסעת, האם בעליה מישור או ירידה...
  6. תיבה אוטומטית כשמה כן הוא. התיבה מעבירה הילוכים לבדה(הכוונה להילוכים שבין 1-5במכונית ידנית רגילה, בין שאר המצבים אחורי וניוטראל צריך להעביר לבד) אתה אמור להעביר את הבורר למצב D ולהשאירו במצב זה. אלא אם אתה נוסע רוורס. כמו שציין קודמי המס' 1,2,3 (אם יש) מיועדים לבלימת האוטו בירידה ע"י המנוע. אם תמשיך לעשות כמו שאתה עושה התיבה לא תאריך ימים.
  7. אני מנסה להביא את האוטו שלי למצב סביר לאחר שהוזנח ע"י הבעלים הרבים הקודמים. התחלתי לתפור ריפודים לבד והגעתי למבוי סתום, הפאנלים של הדלתות והמגש האחורי מאחורי המושב עשויים קרטון-וכמו כל דבר אחר מנייר, נהרסו במגע עם מים. הייתי רוצה להרכיב פאנלים חדשים לדלתות ואת המגש שמאחורי המושבים האחוריים, עדיף מפיברגלס. האם ניתן לעשות זאת לבד, (הכוונה לפיברגלס) אם כן במה עליי להיצתייד והיכן ניתן להשיג את החומרים. אם לא, האם מישהו מכיר מקום שבו ניתן לעשות זאת,עדיף באזור טבריה ואם לא אז כמה שיותר קרוב. האוטו המדובר-אאודי 80 שנת 86. ועוד דבר קטן, נשרפה לי תאורת לוח השעונים האם יש מקום שמתעסק בזה שוב באזור טבריה.
  8. לגבי הקרבורטור רשמתי-תודה וכנ"ל לגבי הספר
  9. לפני כ-3 חודשים קניתי אאודי 80 שנת 86 (כשאתה תלמיד תיכון אין הרבה אפשרויות) הייתי רוצה לבצע את הטיפולים לבדי-לפחות את אלו שאפשרי. כל מי שיש בידיו ידע או מידע בנוגע לדגם מוזמן לעזור לי. מי שיש בידיו חומר כתוב ספציפית על הדגם יותר טוב. ואם מישהו יודע איך מנקים את הקרבורטור, והאם הניקוי (אם יעשה על ידי)יפגע בכיוונון שלו. תודה לכל מי שיעזור. יורי.
  10. מחפש חלקים לאאודי 80. האוטו מדגם שנת 86 אוטומט. אני מחפש ואקום (שיושב על המפלג,לפי הבנתי ישנו עוד אחד) זרועות טלסקופית לדלת תא המטען, אנטנה של הרדיו. ועוד דבר, גלגלי מגנזיום שיתאימו לצמיגי 13\70\175-עדיף בצבע שחור. כל מי שיש בידיו חלקים אלו (חלקם או כולם), מוזמן ליצור איתי קשר נייד-0546-543071 אי מייל[email protected] או איסיקיו-337255577. יורי.
  11. מחפש טויוטה היילקס במחיר של עד 5K (אני מחפש את הדגם הישן עם הסרנים החיים מלפנים ומאחור) אפשרות להחלפה באאודי 80 שנת 86(המחירון שלה קרוב ל9K -כך נאמר ע"י סוכני הביטוח) אם יש כאן מישהו שמוכר ומעוניין מוזמן ליצור איתי קשר בנייד: 0546-543071 נ.ב. האאודי לא למכירה, רק להחלפה למי שמציע היילקס
  12. לפני שבוע סימתי "פרוייקט" דומה, החלפתי את הריפוד של הדלתות. כשהתחלתי את העבודה הקלתי בה ראש ולא חשבתי שזה יכול ליהיות כל כך קשה. מבחינת החומרים יצאתי דיי בזול, באזור ה150 שקל לדבק בד דמויי עור ובד רגיל. באוטו שלי הדיפון היה מורכב משני פסי בד דמויי עור בחלק העליון והתחתון של הדלת ובניהם פס בד. אז ככה-אם אתה מתכוון להחליף רק את הריפוד-את הבד הרגיל. אפשר לעשות לבד יוצא זול נראה טוב דורש קצת חישובים וחשיבה. אם אתה רוצה עבודה מקצועית תיגש לרפד והעניין מסודר תמורת 350-400 שקלים. לעבודה תזדקק למטר בד וזהוא...אוליי גם דבק מגע ביחד יצא לך בערך (גג 50 שקל על הבד, ועוד 25 שקל על חצי ליטר דבר מגע)75 שקלים. בדר"כ הריפוד על האוטו כשהוא מגיע מהמפעל לא מודבק אלה מולחם בצורה כלשהי (כמו שמצפים בפלסטיק שקוף כרטיס חשוב ואז מחמים את הפלסיק במכשיר עד להתכה חלקית)ולכן יש סיקוי שתצתרך להדביק, אם הוא תפור אז לתפור. בהצלחה
  13. כדי להעלות את "הקו האדום" לא צריך להחליף כלום. במכוניות מודרניות מתעסקים במחשב ניהול מנוע ומעלים את הקו האדום-הכוונה אם לא אמרתי קודם(מצטער) מנתק הצתה. במכוניות ישנות יותר מתעסקים עם המפלג ואם אני לא טועה בוואקום שיושב על המפלג. אל תתפוס אותי על המילה לגבי איך עושים את זה אבל זה אפשרי. וכמו שכבר ציינו פה. אם תעלה את מנתק ההצתה לאזור תחום סלד גבוהה יותר-המנוע יספק יותר כוח, אבל זמינות הכוח, או המומנט יגיע בנקודה גבוהה יותר, הכוונה שאם המנוע ייצר (לדוגמא) 10קג"מ ב-4500 ואתה תעלה את הקו האדום\מנתק הצתה המנוע ייצר 11.2 ב4900 סל"ד.המספרים הם סתם דוגמא זה לא נכון מבחינת ערכים במציאות.
  14. אם אני לא טועה, אף אחד לא שם לב לשינוי הסלד בו מושג שי ההספק. אם תעלה את הקו האדום ותעלה את יחס הדחיסה,ביחד זה יקרב את ההספק. כי כמו שמישהו כבר אמר לך ששינוי יחס הדחיסה תוסיף יותר מ-10 כ"ס כך שתוסיף לזה יותר תחום פעולת מנוע (העלאת הקו האדום) יתקבל הספק משופר.
  15. אני אמנם נוהג באאודי ישנה וללא הזרקה אבל נתקלתי בבעיה דומה, יכול ליהיות שהיא נובעת מאותם הדברים (עם הסתיגויות מסוימות) אצלי בגלל שאין מחשב ניהול וההזרקה מבוצעת ע"י הקרבורטור הבעיה נובעת בגלל ואקום דפוק (שמן הסתם לא יוצר ואקום) שיושב על המפלג ודואג לקידום הצתה, אבל אצלך ישנו מחשב ניהול והוא אחראי על העניין אז כדאי לבדוק את תקינותו.
  16. לפני חדשיים קניתי את האוטו הראשון שלי.אאודי 80 שנת 86 ולאחר הגשם צצו בעיות כמו פטריות. כשאני נוסע בלילה התאורה בלוח מחוונים חלשה ולא רואים טוב את המחוגים, אם מישהו יודע איך להחליף את כל העסק(מחוונים מנורות וכול מה שקשור לדבר) בבקשה תעזרו או תמליצו על מוסך טוב (אני גר בטבריה). עוד דבר-רציתי לצפות את הדשבורד בריפוד אחר ,שונה מהפלסטיק השחור המקורי,האם זה כדאי? אפשר לעשות לבד או עדיף לפנות למומחה? ואיך משחזרים חלקי פלסטיקה..או שאפשר רק לקנות חדשים? כל מי שיכול לעזור-אני פנוי להצעות.
  17. קודם תגובה ליהודה-מנוע 6 ציל' בטור קיים בוולוו S80, בדגם של ה2.8 ליטר המנוע מוצב לרוחב,אם אני לא טועה זוהי המכונית המודרנית היחידה שמיוצרת עם מנוע 6 ציל' לרוחב-כתוצאה מזה תיבת ההילוכים מכילה רק 4 הילוכים אוטומטיים. וחזרה ל6 ציל' בטור יתרונות. כעקרון בגלל שבמנוע 4 פעימות השסתומים מבצעים 6 פעולות המבוצעות בזוויות שונות בהתאם לגל הארכובה (המכונאים וההנדסאים יודעים למה הכוונה-רציתי לפרט אך אני לא מוצא את החומר הכתוב) המנוע מאוזן יותר, פועל ביתר חלקות בניית הכוח ליניארית והוא עמיד יותר כמו כן המנוע מייצר מומנט קצת יותר טוב ממנוע בצורת V.
×
×
  • תוכן חדש...