yuraskor
-
הודעות
1,364 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי yuraskor
-
מייקל לאוולי,אומן בצביעה של מכוניות.יש לו אתר?
yuraskor פרסם הודעה בנושא של ברווז בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אני לא יודע אם זה יעזור או לא. בקיץ הייתי בארה"ב (שליחות של הסוכנות, מדריך במחנה קיץ) וקניתי שם ספר שמסביר איך לעשות את כל זה....אני מוכן לעבור שוב על הספר ולנסות למצוא אי-מייל. אם אתה מאזור הצפון אני מוכן להשאיל לך אותו לכמה זמן,אם אתה מעוניין פנה בה"פ. -
יש שיקראו לזה"ערס שפר מכוניתך"-איך מחליפים ידית הילוך אוטומטית?
yuraskor פרסם הודעה בנושא של ברווז בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אם תיתן את דגם הרכב שברושתך אנשים יוכלו לעזור לך. -
שאלה: איך מוציאים את ידית ההילוכים של גולף?
yuraskor פרסם הודעה בנושא של dj-niv בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
ידני או אוטומט? -
הבעיה בצבע הזה שצריך להכניס אותו לתנור כדי שיקבל את הזיגוג, החוזק והמרקם.
-
אכן פורק, נוקה שופץ וכוון ועדיין יש את התקלה המוזרה הזו. כפי שציינתי בנסיעת המבחן שבוצעה עם המוסכניק, האוטו הגיב כמו שצריך, ללא שום בעיות, ולמחרת בדרך לעיר התחיל להשתעל, עצרתי בצד הדרך (כן צביקה אני זוכר מה אמרת עוד אז), השארתי את האוטו שם וירדתי לעיר, כשחזרתי אחרי מס' שעות הכל פעל כמו שצריך והבעיה הופיע רק ביום ראשון. אני אנסה להחליף שוב, ( אותו הרכב שאני רציתי לקנות בשביל המנוע) אוריד את הקרבוקטור עם הסעפת ואתקין אצלי. כבר אין לי כל כך מה לאבד.
-
ואני בפעם ה...לא משנה. הקרבורטור מאז הפעם ההיא, בעבר, הוחלף כפי שהזכרתי וכוןן אצל מוסכניק שמתמחה בעניין. ולכן לא יכולה ליהיות זו הבעיה. לגבי הסכמות אני לא מצליח לפתוח את הקובץ ולכן יקח לי מעט זמן להשיג את הספר.
-
סוף סוף השלמתי את כל הטיפולים שרציתי לעשות לאוטו, ניקוי וכיוון קרבורטור + הוספת הצ'וק שפשוט לא היה שם ( אם אני רואה את הבחור שמכר לי את האוטו שיברח). החלפת טיימינג, שמן מנוע, שמן גיר, פילטר שמן מנוע, פילטר אויר, פילטר דלק, פלאגים,תושבות מנוע וגיר, חוטי הצתה, ראש מפלג צינורות מם ורצועות אביזרים (אלטרנטור ומשאבת תגבור הגה), אך האוטו מסרב לעבוד בצורה חלקה, מגמגם תוך כדי נסיעה משתהה בהעברת הילוכים (רק בתחילת נסיעה), ושבוע שעבר גמגם והשתעל, ושעצרתי בצד הדרך נכבה ולא נדלק (בעקבות המקרה הוחלף ראש מפלג וחוטי הצתה), לאחר ההחלפה הבעיה חזרה (למרות שבנסיעת המבחן של המוסכניק איתי, האוטו פעל ללא דופי) ובמוסך לא מצליחים לאתר את התקלה, אז אם למישהו יש מושג מה יכולה ליהיות הסיבה לדבר כי אני ממש לא רוצה לבוא כל פעם למוסך בהפרשי יום ולתקן חצי מהאוטו כשאין צורך בכך. האוטו-אאודי 80 86 אוטומט. נ.ב. לפני כשבועיים +- העלתי שרשור על החלפת ראש, מאז ביצעתי כמה בדיקות במוסך ובמכון רדיאטורים- ושם נאמר לי שזה לא הראש כמו שחשבתי.
-
בקשר לשאלה שלך על BHP ו HP אז ככה. BHP- התרגום המילולי זה "כוחות סוס-בלימה", המושג מתיחס למדידת כוחות סוס שמספק המנוע כאשר המנוע מחובר חיבור נייח, מופעל בסלד מסויים, אח"כ, ותוך כדי פעולתו בסלד קבוע זה מופעל עליו כוח עד לעצירתו, או עד שיירד לתחום סל"ד אחרץ HP הוא נתון של אותם כוחות סוס מחישוב מתמטי לפי נוסחה, השוני נובע בשגיאות מדידה ועניין של חישוב תיאורטי לבין חישוב בפועל. כמו כן הנושא דובר לא פעם באתר, ואם תכנס לאתרים בעלי ספרות טכנית תמצא הסברים פשוטים (יחסית) שיתנו לך תשובה לכל שאלה. הנה הסבר על HP וBHP איך לחשב למדוד וכו, http://auto.howstuffworks.com/horsepower1.htm
-
אם אתה שיך לזן הנדיר של אנשים שלא מתפשרים על כלום, הריח לא יתריד אותך וכך גם המחיר. אם אתה מאלו שמוכנים מדי פעם להתפשר, קנה חתיכה של דמוי עור, תשב כמה ימים טובים ואוליי תצליח לעשות לבד, אני עדין לא הצלחתי לעלות על העניין איך לכל הרוחות אני תופר את הציפוי בתפר פנימי.
-
מאיפה אתה בארץ, איזו שנה המגאן, ובאיזה בד השתמשת?
-
בקשר לבלם היד יכולים ליהיות שלוש הדברים הבאים. השיניים של בלם היד נשחקו והוא לא נתפס טוב, כפתור השחרור תפוס, אין בכלל פין שמקבע את הידית במקומה בין השיניים. בקשר לידית וינקר אין לי מושג. בחזרה לידית בלם היד, במקרה הכי גרוע תחליף אותה קומפלקט (נראה לי שיצא גם יותר זול מלנסות לתקן אותה).
-
או כמו שנאמר בסרט "המומיה" (עם שינוי קל) נגלח לו את הראש (ניתן לו ציר עם גלגלים להחזיק בפה ועוד אחד לשים עליו את הרגליים) ונשתמש בו כגלשן"...קצת יותר יצירתי לא? בכל אופן אם אף אחד לא מכיר מקומות שמוכרים\ניתן להשיג מהם חלקים לשיפוץ כזה או אחר מבחינתי אפשר לנעול פה. יש לכבות את האור בקצה המנהרה וזאת ע"מ לא לטפח תקוות שב.
-
אני עדיין בעניין-אבל לא מנוע מוזרק, הבנתי את הנקודה, שמר תודה. שמעתי שמחירי המחשבים הניידים היום בירידה...מכונית תמורת לפטופ נשמע דיי מעניין.
-
אני מודה לכל העונים אבל מישהו יוכל אוליי (אם הוא מכיר) לתת שמות של מקומות\אנשים\אתרים (רצוי ישראלים) שעוסקים ביבוא חלקים למנועים של חברות כדוגמת אלו שהזכרתי.
-
אני יודע שאני נשמע כמו בן אדם שתקוע עם הראש בקיר, אבל כמו לכולנו יש לי שיקולים משלי הנוגעים לעניין, תודה עד כה לכל מי שהגיב,ניסה לעזור ותרם מנסיונו. השיקול העיקרי שלי בבניית המנוע מחדש הם שאני אדע בדיוק מה נכנס, איזה סוג של רכיב ומה איכותו, בקשר לתיבה הידנית זה לא פריט חובה, זה שאיפה,אם תרצו, אבל ממש לא משהו שאני חייב. בקשר לחלפת מנוע,למרות שקרגע אני לא כל כך נוטה לאופציה הזו, האם ניתן יהיה להתקין מנוע חדש, אני מתכוון נגיד מנוע 1800 של אאודי A4 שנת 2000 (השנה קצת מוגזמת) אבל מנוע של הזרקת דלק ולא קרבורטור, כמובן עם כל החיישנים, צמות חשמל,וסעפת שכוללת את החישנים.
-
כל התגובות פה שהולכות בקשר למחיר של רכב לפירוק, "אוטו בן 20 בלי מנוע...אם תקבל 600 שקל תגיד תודה. (כן לא ישלמו לך יותר בשביל אוטו לחלקים...)" אני גר בצפון, בפריפריה, פה הולך הכל, זה לא שיש פה מלאי כמו במרכז ואז אם אתה לא תמכור לי אז אני אלך להשיג אצל מישהו אחר, פה אין תחרות, אם לא תקנה ממני לא תמצא את זה בכלל. בקשר לעלויות של מנוע+גיר ידני והמרת הרכב לידני, אומנם תפגע בכיס היום אבל בעוד כמה שנים היא תחזיר את ההוצאה. בקשר להשיג מנוע מפירוק,שוב, אין לי מושג באיזה מצב המנוע ויום אחרי שאני שם אותו (או יום אחרי שתיגמר האחריות) הלך משהו סתם השקעתי לכן אני מעדיף כבר לשפץ אותו עד רמת הבורג, בקשר לסכומים לזה יש לי טווח תמרון של 10K. לכל אלה שיקפצו ויגידו-"נו, מה הבעיה תמכור את שלך בכמה שתוכל תוסיף את ה10 ותקנה סובארו". שוב אותו רעיון כמו סעיף קודם.
-
משיקולים שלי אני מעדיף להשאר עם האוטו הנוגחי ולטפל בו או להיות בלי אוטו בכלל.
-
הכי הרבה שאפשר...בכל אופן אני לא הולך לבקש יותר מ7000, וכמו כל עם ישראל במיקוח נרד בטח ל6 או 6וחצי. אבל אני עדיין לא סגור על העניין, נראה איך הדברים הולכים במהלך השבוע ואז אני אחליט.
-
דברים רעים באים בשלשות, אצלי באוטו הם באים בשרשרת של טיטניק. היום איבחנו אצלי שהלך אטם ראש מנוע. (הבעיה שחשבתי שהקרבורטור מוצף-צביקה אומנם הסימפטומים זהים אבל הוא לא מוצף וזה אטם הראש). הטיפול אמור לעלות בסביבות 2000 שקלים פלוס מינוס, וחשבתי אוליי כדאי לי לעשות אוברול למנוע, לפרק אותו לגורמים להזמין חלקים חדשים ויותר עמידים ולבנות אותו מההתחלה עד הסוף, על הדרך להביא תיבה חדשה (אני מעדיף ידני), וזאת בגלל אי הוודעות שאופפת את רכבי, כל יום משהו מתקלקל, ולי דיי נמאס מהדבר. האם האופציה נראית הגיונית, כדאית (לא מבחינה כספית), כדאית לטווח הרחוק (האוטו בכללי מצויין, אין בעיות חלודה, עיוותי שלדה חשמל או כל דבר אחר,אני גם מתכנן להשאר עם האוטו לפחות עוד 6 שנים (עד שאני מסיים הנדסאי+צבא+ קבע). או שכדאי לי למכור אותו כבר עכשיו לחלקים, ובכסף להשתמש להחזיר הלוואות שלקחתי מאמא בשביל הפסיכומטרי ,(אחרי הכל תלמיד תיכון). אם אתם חושבים שכדאי ללכת על אוברול, אני אודה אם תוכלו לרשום ספקים של אנשים מהם ניתן להשיג חלקים מכניים (J?E בשביל הבוכנות AEM לקאמשפט וכו'). אם לא אז בעוד שבוע יהיה שלט למכירה על האוטו. רעיונות אחרים יתקבלו בברכה. האוטו-אאודי 80 86 אוטו
-
קרבורטור מוצף תוך כדי נסיעה, האם הדבר אפשרי?
yuraskor פרסם הודעה בנושא של yuraskor בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
תודה רבה על התובנה הנוספת צביקה. הבעיה יש לציין החלה לפני יומיים. צביקה אם אתה עדיין פה, לאיזה כיוון אני מסובב את הבורג של דיזת הסרק ע"מ להקטין את כמות הדלק. נ.ב.-הצ'וק הוא אוטומטי ולא ידני, בדקתי את העניין יותר מפעם אחת. הדגם שלו זה KEIHIN II. -
קרבורטור מוצף תוך כדי נסיעה, האם הדבר אפשרי?
yuraskor פרסם הודעה בנושא של yuraskor בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
או קיי- מודה לך על המידע. -
קרבורטור מוצף תוך כדי נסיעה, האם הדבר אפשרי?
yuraskor פרסם הודעה בנושא של yuraskor בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
האם יש נזק שיכול להגרם לכך לחלקים פנימיים של המנוע (אומנם צריכת הדלק תיפגע קשות אבל לא זה מה שיגרום למנוע לשבוק)? -
קרבורטור מוצף תוך כדי נסיעה, האם הדבר אפשרי?
yuraskor פרסם הודעה בנושא של yuraskor בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
האם מצב כזה מסוכן? והאם זה יכול לקרות רק במצב מסויים, נגיד כשהמנוע קר זה לא קורה (או סתם לא מורגש) וכשהמנוע מגיע לטמפ' עבודה מרגישים גם מרגישים? -
האם יכול לקרות מצב בו הקרבורטור יוצף במהלך הנסיעה, אם כן, איך זה משפיע על תפקוד המנוע. האם זה יכול לגרום להשתנקויות רגעיות ואיבוד כוח ולגרום לבקפייר אני מניח?
-
שאלות על תושבות מנוע וגיר (לאחר חיפוש)
yuraskor פרסם הודעה בנושא של yuraskor בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
יש רעיונות, מישהו?
