Jump to content

yuraskor

  • הודעות

    1,364
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי yuraskor

  1. חכה שהוא יתייבש ואז קלף אותו (זאת בתנאי שלא מרחת אותו).
  2. איזה רכב, דגם, מי מו מה? הזרקה או קרבורטור? ולפני שיקטלו אותך פה, תחזור ותקרא את חוקי הפורום!
  3. היום קפצתי למוסך אחרי הלימודים, ואמרתי שההתנעות הקרות בבוקר עדיין בעתיות מעט, הבחור שכיוון לי את הקרבורטור ביום חמישי שעבר אמר שמחר אחרי הלימודים אני אשאיר את האוטו אצלהם למשך הלילה ואז בבוקר הבעיה תטופל. בנוגע לצריכת הדלק, עידכון ביום שישי, עד כה הכל טוב ויפה. בנוגע להתנעות כשהרכב חם- הכל פועל כמו שעון שויצרי בדיוק מופתי. הערת שוליים- כל מי שיש לו בעיות עם הקרבורטור, שלא יחכה לנס, שיגש למכון מתמחה בתיקון ושיפוץ קרבורטורים, כפי שצביקה העיר, התמורה לכסף עצומה, וכמות השקלים שתחסכו על הוצאות הדלק יכסו במעל ומעבר את הוצאת הטיפול כולל אלו של הפעם הבאה. The stinger- בתנעות בוקר המכסה אמור ליהיות סגור (ע"י כך שהוא סגור הוא מגביל את כניסת האויר ובכך מעשיר את התערובת), אם הוא לא סגור לגמרי יש לבצע-כפי שנאמר ע"י צביקה, FINE TUNING שיעשה על הבוקר לאחר שהרכב עמד כל הלילה.
  4. מחר אחרי הלימודים אני אשאיר את הרכב במוסך למשך הלילה ואבקש שבבוקר למחרת (יום שני בבוקר), הבחור יכוון לי אותו כמו שצריך, כפי שהבטיח. עידכונים ביום שלישי ועוד אחד ביום שישי על תצרוכת הדלק. סטינגר-למקרה שלא הבנת אותי, או אני אותך לחילופין, "ההצעה" שלי על ניתוק הצ'וק, לא הייתה הצעה כלל וכלל, פשוט דיברת על אכילת מרורים, אז ניסיתי לתאר לך איך נסעתי במשך שנה (ברכבי ניתקו את מכלול הצ'וק כליל), כך שאל תשקול זאת אפילו.
  5. העניין הוא שאתמול ושלשום האוטו נסע והתניע מצויין. ביום שבו ניקו לי את הקרבורטור נסעתי לחבר שמתגורר באלמגור וחזרתי ממנו בסביבות 1 וחצי 2 לפנות בוקר, ומי שמקיר את האזור יודע שהוא לא בדיוק חמים, בעיקר בלילה. בכל אופן לאוטו לא הייתה שום בעיה להתניע (ואי אפשר להגיד שהוא לא הספיק להתקרר, הייתי שם לפחות 6 שעות). גם אתמול לא הייתה לאוטו שום בעיה בהתנע, הבוקר אבל כן (הוא מניע אבל הוא מגמגם אם לא נותנים לו מעט גז עד שהוא מתייצב-בערך 30 שניות). אבל הבחור שניקה אמר שיכול ליהיות מצב שכזה, אבל רציתי לשמוע עוד דעה או שתיים על המצב. בנוגע לאכילת מרורים..... תנסה לפרק את הצ'וק ולהניע את האוטו בלעדיו-כך נסעתי במשך שנה+
  6. עדכון שני בעקבות הניקוי. היום בבוקר האוטו התניע בפעם הראשונה אך לא הצליח להתייצב על סל"ד סרק יציב ופעולתו לא הייתה חלקה, לאחר כיבוי המנוע וניסיון חוזר הוא סרב להתניע, בפעם השלישית התניע ופעל כמו שצריך. האם הדבר נורמאלי? בעקבות העניין, אני זוכר שבמוסך אמר לי הבחור שניקה אותו כי יכול ליהיות שאחרי כמה נסיעות הוא לא יפעל באותו אופן כמו שפעל מיד אחרי הניקוי וכי יש לחזור אליו לכיוונונון קטן כחלק מהטיפול (זאת אומרת הדבר נכלל בתשלום, מעין סוג של אחריות כפי שהבנתי), האם הדבר נורמאלי, זאת אומרת האם אכן קורה שאחרי כמה ימים הקרבורטור מאבד את "הכיוון"? או שהבחור לא ביצע עבודה טובה?
  7. תודה רבה צביקה, הן על כל הייעוץ, והן על התמיכה, גם על הפירגון עכשיו. וזוהי רק ההתחלה של ההשקעה, אחרי פסח אני מקווה שיהיה לי מספיק כסף לרדיאטור חדש+וונטה חדשה (בסביבות ה1200 שקל+מע"מ ועבודה) וגם להביא את כל הפלסטיקה הפנימית בעלות של 500 שקלים. או כמו שאמר הבחור שעשה את הקרבורטור, "בחור, אני רואה שהתאהבת ברכב"- אובכן אני כן, רכב שמשרת אותך נאמנה, אין שום סיבה שלא להשקיע בו כמו שצריך, הן זמן, כסף, ועבודה.
  8. אתמול, לאחר שסיימתי את הרכבת משאבת הדלק וניקוי הרדיאטור, הלכתי למכון שמתמחה בתיקון קרבורטורים באזור, כדי שזה ירכיב לי (או לפחות ינסה) לסדר לי מהקרבורטור שלי ומעוד קרבורטור דומה (בעל דיזות שונות) לנסות ולסדר לי קרבורטור יחיד שעובד. הגעתי למכון והובהר לי שאין אפשרות שכזאת (כפי שהובהר לי ע"י צביקה לפני מעט זמן), אבל יש ברשותו את מכלול הצ'וק (שאותו פירקו מהקרבורטור שלי הבעלים הקודמים) אבל חשמלי. בסוף הוחלט על ניקוי ושיפוץ הקרבורטור והרכבת המכלול החשמלי. היום לאחר נסיעה בנעירונית בת שעה ונסיעה עירונית בת שעתיים הרשמים הראשוניים טובים. המנוע שומר על סלד יציב ונמוך (בהשוואה למה שהיה בעבר), המנוע מגיב מהר יותר וחזק יותר ללחיצות על התאוצה, העברות ההילוכים חלקות יותר, צריכת הדלק במראית עין ראשונה השתפרה (בהמשך היום אני אאפס את מד המרחק ואמלא מיכל מלא כדי לחשב במדוייק), ההתנעות הקרות על הבוקר מתבצעות ללא מאמץ ולא חימום המנוע במשך כ15 שעה לפני הנסיעה, מתניע מהפעם הראשונה ועד כה זה הכל. סך הטיפול עלה לי 650 שקל. ובנתיים (תפו, תפו, תפו) אני מרוצה על ההשקעה. צביקה, מה דעתך על הטיפול?
  9. אז הספר דייק בעניין. אם אני מחליף משאבת מים, הטרמוסטט כבר מגיע איתה, או שזה חלק שרוכשים בנפרד?
  10. אז מחר נלך ונקנה טרמוסטט, תודה צביקה.
  11. הרגע מצאתי בספר דמוי היינס ברוסית, שהטרמוסטט נמצא בצמוד (אם לא בתוך) משאבת המים, האם הדבר יכול ליהיות? ועוד שאלה, האם יש צורך להוריד את רצועת הטיימינג בשביל להוריד את המשאבה?- (לפי הספר לא נראה שצריך אז לייתר בטחון). ותודה לעונים.
  12. כדי לא לפתוח שרשור נוסף, מה יחס המהילה של נוזל קירור G12 PLUS למים, כאשר בקבוק נוזל מכיל1450 CC, וקיבולת מערכת הקירור+מקרן פנימי-6,5 ליטר. וגם היכן נמצא הטרמוסטט ברכב שלי? (אודי 80 שנת 86 RN)
  13. זה ידוע לי, אך היום ניתקלתי במספר 1,8 בתחתית הבלוק בצד שמאל (אם מסתקלים מחזית הרכב) הקדמי, ליד מערכת תגבור ההגה, מה מציין מספר זה. ולשאלתי השניה, היכן אמור להמצא הטרמוסטט, בפלאנג' העליון , במשאבת המים, או ברדיאטור בכלל? כי פירקתי היום את הפלאנג' העליון ואין שם שום דבר שאמור לפעול כטרמוסטט (אמור להסגר ולהפתח בהתאם לטמפ, לא?)
  14. יש לי מספר שאלות שרציתי לדעת בקשר למנוע VAG. 1. היכן על הבלוק (לא הראש) מצויין נפח המנוע בלבד? 2.היכן נמצא הטרמוסטט, וכיצד הוא אמור להיראות? תודה לעונים (למקרה שאני לא יהיה פה להגיב בזמן הקרוב). נ.ב. הרכב המדובר אאודי 80 שנת 86, עם מנוע לא ידוע למרות שברישיון רשום RN.
  15. משחק הניחושים. היכול ליהיות שזהו קרם הגנה מהשמש? נראה לי שהבחור החליט להשתמש בחומר כדי לסגור את מכסה הרדיאטור? או אולי ניסה למצוא דרך חדשה לסתום חורים ברדיאטור (ידוע שביצה עוזרת לסתום חורים אבל יעילה רק למרחק קצר). צביקה, היום יום שבת-מה עם התשובה?
  16. או קיי, תודה לעונים, עזרתם בפתרון הבעיה.
  17. מבחינה סנטימנטלית-0 מבחינה פיזית, מעין אורק חיים.
  18. אני מעוניין לקנות רכב נוסף (מדגם זהה לשלי) לשימוש כרכב חלקי חילוף, הרכב שאני רוצה לקנות כבר לא יחזור לכביש, ומבחינת חלקי פח אין מה להוריד, מבחינה מכנית ופנימית הוא שמור. מה תקרת המחיר שאתם מציעים לי להציע למוכר? נ.ב.-הרכב בן 20 ונמצא כפי שציינתי במצב לא מזהיר. הרכב המדובר, אאודי 80 86 אוטו'
  19. בבקעת הירדן יש גם יש צויליזציה. בכל אופן תלוי באיזה חלק שלה אתה נמצא.
  20. שלום לכולם. (היום עשיתי פסיכומטרי וועלו לי מס' שאלות בזמן המבחן). רציתי לשעת מה אתם אומרים על בלוק סיל, האם הוא מזיק, חסר תועלת או שמבצע את עבודתו נאמנה? למי ומתי מומלץ השימוש בו? ביררתי מחירים של בולמי בילשטיין (סט, רביעיה לאאודי 80 86) המחיר+מע"מ 3100 ש"ח (נעזוב לרגע בצד שיקולים של למה, מה הטעם וכו') בקשר למחיר, האם הוא נשמע סביר או שניתן להשיג יותר זול? עמדתו של החוק בנושא שיפורים ידוע לכולנו אבל מציקה לי שאלה שנידונה פה לא פעם (לא בהקשר הבא), האם ניתן להתקין ציר (שלם) אחורי מפירוק שמגיע מרכב בדגם ושנה שונה (המידות זהות) הסיבה להחלפה הוא בלמי תוף שיוחלפו בבלמי דיסק. * כל האנשים שמעורבים בלעזור לי עם מידע לגבי האוברול והשיפוץ המכני בלבד, אני מצטער שהטרחתי אותכם אך נתון לרגע זה מפאת בעיות תקציב העניין נדחה לחופשת הקיץ, שאלות אלו ייושמו עד אז או מרגע תקופת חופשת הקיץ. יורי קורצקי.
  21. ומה בנוגע למכווצי הקפיצים של אותה חברה ובהפרש מחיר הניכר בניהם?
  22. תושבות מנוע הן פיסת גומי שנמצאת בין חיבורי המנוע לשלדה. אחרת כל הרעידות של המנוע היו עוברות למרכב או עוד דברים אחרים לא נעימים. ישנה גם תושבת לגיר שתפקידה זהה. תושבת קרועה גורמת להעברת וויברציות חזקות מאוד למרכב וגם את המקות המורגשות בעת העברת הילוך. בקשר למקוריותם, איך זה משפיע אין לי מושג, מה גם, תבצע חיפוש, הנושא נידון ולא פעם אחת.
  23. היום ביקרתי בחנות לכלי עבודה כדי לברר עלויות למס' כלים. זוג בוקים, מכווץ קפיצים, מכווץ כפיצי שס', כלי להידוק טבעות בוכנה להקלה על הכנסת הבוכנה לצל', חולץ גומיות שס'. שמתי לב שבקטלוג מופיעים שני מכווצי קפיצים ההבדל בניהים הוא במחיר, אחד עולה 450-+שקל השני 92שקל, שניהים של אותה חברה, מדוע ההבדל? כנ"ל לגבי מכווץ כפיצי שס'. וגם רציתי לשאול האם המחיר של 170 שקל לזוג בוקים(3 טון) נשמע סביר? -אני אוסיף שאלה לא קשורה לת'רד (חבל לי לפתוח עוד אחד), האם למישהו יש ספר היינס לאאודי 80 86, וגם 80 שנת 87?
  24. צביקה אני לא מעדיף לעשות "ראש מנוע, להחליף טבעות ומסבים ראשים" על פני כיוון קרבורטור, אין טעם לכוון אותו בלי צ'וק, אין לך שמץ של מושג ולו הזעיר ביותר כמה אני מנסה למצוא אחד תקין (קרבורטור שלם עם צ'וק, מכני או אוטומטי), אני עושה את המאמץ הכי טוב שאני יכול לתת, אני משקיע בעניין זמן שהייתי יכול להשקיע בדברים אחרים, זה שבארץ שלנו אין קרבורטור שכזה ואלו שיש צריך לנסוע עד סוף העולם בשבילם (והאוטו שלי לא ישרוד נסיעה של יותר מ20 ק"מ) ובמוסכים אומרים "עזוב, סע עד שהמנוע ימות ואח"כ תחליף מנוע". אתה שופט את מעשיי רק על סמך מה שאני כותב בפורום, אילו היית מכיר אותי אישית, ושופט אותי על סמך היכרות אישית איתי, דעתך לא הייתה שלילית כזאת כלפי ההודעות שלי בפורום. ושבת שלום לכולם!.
×
×
  • תוכן חדש...