yuraskor
-
הודעות
1,364 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי yuraskor
-
אם אני רוצה לפרסם רכב למכירה והרכב בן 20, לפרסם אותו בעמוד המכירה או שאפשר גם כאן?
-
לפותח השרשור שלום רב. אני סיימתי י"ב והשנה אני מתחיל ללמוד במכללה. את רישיון הנהיגה שלי קיבלתי בין כיתה י לי"א, וישר קניתי אוטו עם כל החסכונות שלי. (אנשי הקלאסיקות לא לכעוס, לא קניתי קלאסיקה אמיתית) קניתי אאודי 80 שנת 86 אוטומטית. וכמוך גם אני חשבתי, עם עבודה להרוויח את הכסף יהיה לי מספיק לטיפולים ולאחזקה וחוץ מזה זה הרי כיף!....אז טעיתי .....ובענק..... האוטו כל שבועיים שלושה היה במוסך, כל בוקר כשהתעוררתי הייתי צריך לשאת תפילה שהאוטו יגיע לבית הספר שלי ושלא יתקע בדרך. ואם חשבת שזה יותר זול, שוב טעית. בנוגע לנוחות....אם אין באוטו מזגן, עדיף לסוע באוטובוס. ולגבי הנאה וחשק......בשלב כלשהו האוטו הנ"ל יוציא לך את כל החשק.....וזה בא מאחד שמדבר 24\7 על מכוניות עם החברים שלו. תקשיב לאנשים בעלי ניסיון שעברו את זה. תשמור את הכסף ותקנה רכב אחרי הצבא...עם מזגן, עם צריכת דלק טובה, וכזה שלא מכיר את המוסכניק באופן אישי מדי.
-
למכירה: אאודי 80 שנת 86 אוטומטית. ללא טסט וללא רדיאטור (בגלל זה אין טסט). יש בעיות קלות בגיר או במנוע (כבר אין לי כסף לאבחן את התקלה). למעוניינים. 0546543071 יורי. נ.ב. יש עוד כמה ריג'קטים אבל הם דיי שוליים.
-
מדובר באאודי 80 שנת 86 אוטומטית. הבעיה: אין מצבר, אין טסט, והמנוע (או אוליי הגיר) עושים בעיות קלות. חיצונית הרכב בסדר וגם בפנים, ריפודי הדלתות עם חורים של רמקולים.
-
מישהו כאן מכיר מקומות שקונים מכוניות לפירוק? אני מעוניין למכור את האוטו שלי למגרש גרוטאות או פירוקייה, אני גר בטבריה אז כל מגרש גרוטאות באזור (נצרת, עמק הירדן, הכפרים סביב טבריה), אני אשמח לקבל מס' טלפון על מנת ליצור קשר.
-
מבקש המלצה לבעל מקצוע בשיפוץ מנועים בצפון לרכב משנת 86.
yuraskor פרסם הודעה בנושא של yuraskor בתוך רכבי אספנות
תודה על העצות, מישהו מכיר את משפץ הראשים שיושב באזור תעשייה גליל תחתון, ליד פרי ניר? -
לפני כחודש השבתתי את האאודי שלי בעקבות רצון עז שלי לבצע שיפוץ מכאני מלא וקוסמטי חלקי. לצערי לא יצא לי לעבוד על האוטו מאז אותו יום (בגרויות ומסיבת סיום י"ב) וכעת אני טס לארהב לתקופה של חודשיים. אני מתכנן להמשיך בשיפוץ ברגע שאני חוזר (אני ממשיך ללמוד להנדסאי אז יש לי שנתיים). רציתי לשאול אם תוכלו להמליץ על בעלי מקצוע באיזור הצפון (רצוי כמה שיותר קרוב לטבריה) בנושא גירים, שיפוץ ראשים וחריטה של הבלוק. אני לא מתכוון לשפר את המנוע ע"י הוספת אי אלו חלקים אלא להשאיר הכל במצב הקרוב ביותר למקור. ועוד דבר קטן, היכן אני יכול להשיג ספרות טכנית על הרכב (אאודי 80 86 אוטומט)?
-
תחילתו של פרוייקט ללימוד היכרות ושיפוץ מערכות המנוע והגיר של אאודי 80 86
yuraskor פרסם הודעה בנושא של yuraskor בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
חבר שלי שבא לעזור לי (חשבתי שנוריד את הראש היום, אבל הברגים!) צילם, אני מחכה שישלח לי את התמונות, ברגע שהוא ישלח אותם אליי אני אפרסם. -
לאחר אין ספור פעמים שהבטחתי לעצמי שאני הולך לעשות שיפוץ מלא לאוטו, ולאחר אותה כמות פעמים של הבטחות שאני הולך למכור אותו, גיליתי את העובדה העצובה שלמכור את האוטו שלי בסכום הכסף שמעל לסכום שהושקע בו במהלך ה3 חודשים אחרונים לא אפשרית (לא בגלל שהשקעתי יותר מדי, אלא בגלל שיש נזילה קלה מהגיר והרדיאטור, ויש טסט בפתח. היום, סוף סוף התחלתי במלאכת הפירוק, אומנם אין לי תמונות (לעת עתה), וגם לא פורק הרבה, לפחות העסק התחיל לזוז. לעת עתה פירקתי את הקרבורטור, הרדיאטור+הוונטה, משאבת הדלק. רציתי לפרק גם את משאבת המים והאלטרנטור, אבל 2 מהברגים שמחזיקים אותם במקומם (אחד של מ,מים ואחד של אלטרנטור), שחוקים....זה מה שקורה כאשר במוסך מתעצלים להשתמש בכלים מתאימים. עכשיו אני צריך למצוא מפתחות שבעזרתם אני אצליח לפתוח את הברגים. בכל אופן לשבוע הבא מתוכנן לרדת הראש עם הסעפות, קרטר השמן, והיציאה של פילטר השמן. תמונות בקרוב.
-
אכן, מצטער. אך כפי שאמרתי, אחרי ההודעה ה30 ומשהו השתלטו עליי הרגשות והייתי חייב לכתוב משהו.
-
לא קראתי את כל התגובות עד לתגובה האחרונה כי אחרי התגובה ה30 ומשהו קלטתי שהכיוון אליו הולך הדיון הוא האם הנהג אשם, התשתית או מה לא. זאת לא הייתה כוונתי, רציתי לדון בתפיסה של האנשים, ובצורה עקיפה, ניתן לראות את התפיסה הארצישראלית. ואוליי אני לא מצליח עם העיברית הלקוייה שלי לבטא את עצמי כפי שהייתי רוצה. ולהבדיל ממה שאנשים חושבים כאן, אני ממש לא מוציא את הנהג זכאי, הוא אידיוט חסר אחריות ויש לא חלק לא קטן במותו של ליאור שריקי ז"ל, ואני מתבייש להחשב בן נוער, כי מעשיו משליכים על שאר האנשים בקבוצת הגיל הזו (ובכלל), ולא פעם אני מנהל דיונים במפגשים של המשפחה על עולם המוטוריקה ואנשים שוללים את דעתי על הסף בגלל גילי. מרגיז אותי שכשאני נוסע על הכביש אני צריך לא רק להתחשב בתנאי הדרך (תאורה, מצב הכביש, מזג אוויר, זמן, מבנה הכביש וכו') אלא אני גם צריך להתחשב בכך, שזה שאנחנו הציבור משלמים את משכורתו, החליט לחסוך עוד 100, אתם יודעים מה, 500 שקל על חומרים באיכות יותר נמוכה, ועל תכנון פחות טוב ולחפות על הטעויות שלו. אני לא רוצה לנסוע בכביש אשר מכל בחינה הוא לא מסוכן (אספלט טוב, תנאי ראות מצויינים, שוליים רחבים), ואז בעת מצב חרום על הכביש לחשוב, בעת תמרון התחמקות למשל, האם במקרה ואני מאבד שליטה על האוטו הגדר הזאת בצד לא תהרוג אותי? או אוליי עמוד התאורה הזה שעומד חשוף הולך לחלק את האוטו שלי ל2. ושוב, אני מדגיש, אין אני אני אומר כי הנהג לא אשם, ואין אני אומר שהתשתית אשמה, אני פשוט רוצה לגרום לאנשים לחשוב טיפה, להשכיל, ואוליי, אבל ממש אוליי להעלות טיפה את המודעות ולשפר את תרבות הנהיגה.
-
סליחה? ומה היה קורה אם הוא לא היה מתחרה, מה היה קורה אילו הוא היה נוסע 50 באותו הכביש (או פחות), אבל במקום ביום אביבי היה זה יום חורפי, כאשר הכביש חלק והוא היה מאבד את השליטה ברכב ונכנס במעקה הבטיחות, מה אז, גם הנהג אשם? וליאור שריקי ז"ל נהרג מהמעקה, ליאור ז"ל ישב באותו הרכב של הבחור בן ה17.5, והנהג יצא ללא פגע. ועוד דבר, אם נמשיך כולנו להגיד על מקרים כאלה כי אין טעם להילחם, הרי שכבר כאן הפסדנו.
-
אני יודע זאת, העניין הוא שהגיעו מים עד נפש, כמה אפשר להמשיך להטמין את הראש בחול, או להקטין ראש ולהגיד רק הנהג אשם. כמה עוד חברה צעירים הולכים למות בגלל שלא נעשה דבר בעניין, ומה שעוד יותר מטריד זו העובדה, שאנו כציבור, ע"י זה שאנו לא מוחים, לא פועלים מספיק וע"י זה שלא כולם מבינים ומנתחים את המצב בצורה נכונה, נותנים בעצם לגיטימציה להמשך הדרך של פעולות כל הנוגעים בדבר. הדבר כל כך אבסורדי עד שבויכוח שניהלתי עם בחור מהכיתה שלי, שחונך מהתקשורת כי הנהג אשם, טען שבכל תאונה, הנהג אשם, ועל הנהג לשמור על מרווח טעויות, גם אם אלו טעויות של מבנה הדרך, הרחוב או לצורך העניין מעקה הבטיחות.
-
רציתי לפתוח שרשור על נושא שלי אישית מאוד מפריע. אני בטוח שרבים מכם שמעו על מותו של הצעיר ליאור שריקי, אשר נהרג כאשר הרכב בו נסע שופד ע"י מעקה בטיחות. פשפשתי בכמה אתרים על מכוניות ובכל אחד מהם הייתה כתבה בעניין ולפני כמה דקות, כשנכנסתי לאתר של אוטו ראיתי סקר, השואל מי אחראי למותו של הנער. אני אשקר אם אגיד שלא הופתעתי מכך שהרוב חושבים כי האחראי למותו הוא הנהג הצעיר בן ה-17.5 ורק הוא בלבד. אני חייב למחות על כך, הנהג אוליי אשם בתאונה (ללא כל צל של ספק), אבל במותו של ליאור שריקי אשם אותו אדם שהחליט לשים מעקה בטיחות זול, שבמקום לעצור את האוטו (ע"י פיזור האנרגייה בכך שהמעקה היה מתפרק, מתכווץ, ומה לא), שיפד אותו. ולמה לשים מעקה כזה דבילי, כי הוא זול יותר. אני באמת מבקש מכל האנשים, להקדיש כמה רגעים להבנה של הנושא, להבנה כי יש צורך להפריד את התאונה לשני חלקים, מי אשם בה, ומי אשם בפציעתם ומותם של הנוסעים. הורגלנו כבר כי האשם הוא הנהג, תמיד, ובכל מצב. אם נגיע להבנה כי יש עוד צדדים, ונשכיל ללמד את הנוער של היום (ואני מדבר בתור נוער, בתור אחד שיש לו רישיון רק שנתיים) שלא הנהג אשם (לא תמיד), אלה שיש להפנות אצבע מאשימה כלפי הרשויות, לא פחות מכפי שאנו מפנים אצבע מאשימה כלפי הנהג או אז אולי, ורק אוליי נצליח למנוע את מותו של ליאור שריקי הבא. לזכרו של ליאור שריקי, יהיה זכרו ברוך.
-
תחום סל"ד חורג מהנורמה בעת הילוך משולב.
yuraskor פרסם הודעה בנושא של yuraskor בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אין בעיה. מחר אני אוריד את האוטו למכון ונראה מה יקרה. מקווה לטוב. -
היום לאחר נסיעה של 13 ק"מ, בזמן שהתמנתי ברמזור שמתי לב כי הסל"ד גבוהה מדי, עמד על 1200. בדר"כ כשמשולב הילוך הסלד מתייצב על 800 (אצלי בכל אופן). כאשר החנתי את הרכב הסל"ד עלה ל1600 וטיפס אט אט, באותו רגע שילבתי להילוך, בחזרה לפארק ואז כיביתי את הרכב. האם הבעיה יכולה לנבבוע מתקלה בגיר או שזוהי תקלה של מערכת הדלק? נ.ב. מיכל הדלק נמצא על הרבע (שאצלי זה קרוב ל18 ליטר). האוטו המדובר אאודי 80 86 אוטומטית.
-
למכירה אאודי 80 שנת 86 אוטומטית, יש חלונות חשמל, פרט לדלת ימין קידמית. האוטו קיבל בחצי שנה האחרונה המון פינוקים וחלקים: משאבת דלק חדשה, משאבת מים, כל הגומיות של הציריות (4 במספר), דש-בורד חדש עם לוח מחוונים, ניקוי ושיפוץ קרבורטור, כמו כן גם פילטר שמן ודלק ושמן חדש (הכל בוצע עד לחצי שנה אחורה). האוטו נמכר עקב אי יכולת כלכלית להחזיקו. האוטו עבר קרוב ל360,000 ק"מ. לפרטים נוספים לפנות אליי:יורי, במס' נייד-0546543071, כמו כן, ניתן לשלוח ה"פ או אי-מייל לכתובת [email protected]
-
או קיי, תודה לכל העונים. נ.נ. מה אפשר לעשות איתה חוץ מסתם לזרוק לזבל, בכל זאת פיסת מתכת.
-
זאת ששמו לי, עם הבית עם הטרמוסטט ועם ברך הטרמוסטט עלתה 250 שקל, המשאבה אם אני טועה הייתה של חברת טייגר. מקום הייצור אינו זכור לי.
-
ברור שהחלפתי אותה, היא הייתה מלאה בחלודה, אבנית וריקבון, אבל מעניין אותי לדעת האם העניין אפשרי, והאם היא תיהיה אמינה.
-
אתמול החלפתי משאבת מי עם הבית שלה והטרמוסטט, כמו כן הוחלפו גם גומיות צירייה שמאלית (פנימי וחיצוני). רציתי לדעת האם ניתן לשפץ את משאבת המים, אין תנוע חופשית בציר (זאת אומרת יש תנועה סיבובית אבל לא חופש לצדדים), ואין נזילות מהציר (המשאבה פורקה בעקבות נזילה מהכיוון שלה, לאחר הפירוק שהנזילה הייתה מברך הטרמוסטט), כמה יעלה שיפוצה והאם העסק יהיה אמין?
-
אני יודע שפה זה פורום שבו עוזרים לאנשים לקנות מכוניות אבל אני צריך עזרה במכירה. ברשותי אאודי 80 86 אוטומטית במצב מכני דיי טוב, מבחינה חיצונית יש פה וש קילופים של הצבע, מכה פה ושם ובערך זהוא, האוטו עבר קרוב ל370000 ק"מ ויהיה לו טסט לחצי שנה (החל מיוני אני חייב בשתי טסטים), כמה נראה לכם שאפשר לבקש על הרכב הנ"ל?
-
גם לי זה קורה, בנוסף לכך המחט של מד הדלק, במהלך הנסיעה כמעט לא זזה ממקומה (בנסיעות של מעל 20 ק"מ ומתחת ל-100), אך בנסיעות של 10-20 ק"מ (כאשר בין לבין אני מכבה מנוע) שמים לב לכך שהמחט זזה לכיוון התחתית מהר מאוד. מדוע ולמה?
-
נזילות מיכיוון הגיר, מכות, וממירי מומנט.
yuraskor פרסם הודעה בנושא של yuraskor בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
זאת הייתה תגובתו הראשונה של ספי בה"פ, מנק' זו ואילך הוחלט על העברת הדיון לפורום, מכאן אני אתן לספי לתת דעתו. "אין קשר לממיר מומנט, בד"כ בדפיקה בתחילת נסיעה. כמו כן אין קשר בין הממיר לבין ההחלקה שתיארת (מנוע ב 2000 סל"ד עד שמתחיל לזוז). תבדוק מפלס שמן, וכן, החלפת שמן וניקוי הפילטר (פילטר רשת ברזל) לא יזיקו. אלא אם חייו של הגיר ממש ממש בסופם, ואז החלפה עלולה לקצר. בגיר הזה (010) הייתי מנסה קודם כל שמן ופילטר." -
לאחר דיון שהתנהל בה"פ ביני לבין ספי, ע"פ עצתו אני מעלה את השאלה שהפנתי אליו, אני יודע שחלק מהדברים נאמרו מיליון ואחת פעמים וחלק לא, אז נא לשים לב. "ברשותי אאודי 80 שנת 86 אוטומטית, במהלך השנה וחצי האחרונה (מאז שרכשתי את האוטו) כל פעם שאני משלב להילוך מצב (בין פארק לדרייב ורברס) ישנה מכה, חוזקה מתגבר ככל ששמן התיבה חם יותר, זה מפריע ומציק, כל פעם אני בודק במוסך את תושבות הגיר והמנוע והן שלמות, לפי דיברי המוסכניק מלפני שבוע וחצי, הבעיה לפי דבריו היא בממיר מומנט. ביום שישי האחרון נסעתי לנצרת (מטבריה), אחרי שעה וחצי של נהיגה לא רצופה ( נסיעה רצופה עד נצרת,עצירה של 45 דקות בערך ואז עוד חצי שעה של נסיעה ועצירה של 30 דקות ואז נסיעה של 20 דקות ועצירה של 20 דקות_+) בעת השילוב לדרייב הורגשה המכה, אבל אז קרה דבר שמעולם לא קרה לי, כאשר לחצתי על דוושת התאוצה האוטו לא זז עד אשר הסל"ד עלה לסביבות ה2000_+. כמו כן ישנן נזילות קלות מתחת למכלול הגיר (לאחר עמידה של לילה, סימן של שלולית בקוטר 5 ס"מ על האספלט. לסיכום, האם מן האמור עליי להתכונן לשיפוץ הגיר? או שמא רק שיפוץ ממיר המומנט? ועוד שאלה קטנה, האם החלפת שמן הגיר תעזור במאומה, או תעכב את הצפוי, או שהדבר משול למתן קולדקס לחולה סרטן??
