Jump to content

yuraskor

  • הודעות

    1,364
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי yuraskor

  1. את הדלק עד לטבריה הייתי חוסך אם לא הייתי גר בה (טעות שלי שלא ציינתי שאני משם). העניין הוא שהתקציב שלי הוא כבר כולל הלוואה. את הרכב אנחנו (אני ואמא שלי) מעוניינים לקנות-אמא לעבודה- אני כנהג של אמא וגם למכללה. חצי תקציב ממנה, חצי תקציב ממני. אני באמת חושב שהרכב הוא במצב טוב (כשהתקשרתי לשאול עליה פרטים, עוד לפני שהספקתי להגיד "הלו" אמרו שיכולים לעשות הנחה על הרכב שאני רוצה, אם אני אעשה טרייד אין-בכל אופן אני מקווה שזה מה שקרה עם הרכב). רב הרכבים אצל הסוחר, לא ישנים יותר משנת 99-98. יש קומץ כמו הטויטה- כנראה רכבים מטרייד אין. לפי מה ששמעתי, בעל העסק יודע להתמקח ובדר"כ משכנע את מי שבא אליו כי הרכב לא שווה הרבה. שכחתי להגיד שהיום קפצתי למגרש לראות את הטויטה, ואמרו שהיא בצביעה בגלל גג דהוי (היא אכן בצבע כחול כהה). הצביעה שווה לפחות 2000 שקל (אם לא יותר). והמחיר שהציעו לי עליה היה לפני שהיא נצבעה. אם כשאני אחזור ביום ראשון-שני יגידו לי שהמחיר עלה ל22 או 23 אלף אני לא חושב שנוכל להרשות לעצמנו, כי זאת חריגה דיי גדולה מהתקציב שלנו. אבל לטוב ולרע, יש לי תוכנית חלופית- לבקש מדוד שלי את הטויטה שלו, הוא אמר שהוא לא נסע עליה כבר יותר מחצי שנה כי יש לו רכב מהעבודה. אז אם לא ילך, עוברים לתוכנית ב'. ובקשר לסובארו, מאוד נדיר לראות אחת שמורה בטבריה או באינטרנט.
  2. למכירה אאודי 80 שנת 86 אוטומטית. הרכב עומד כחצי שנה ללא טסט, רישיונות מוקפאים. פנס אחורי שבור, מראות ישמין ושמאל גם כן. לרכב יש בעיה חשמלית ולכן לא מניע. יש מס' שריטות ומכה קלה בפח מאחורה בצד. קרבורטור שופץ לפני שנה, הוחלף גזוז גם כן. לפרטים- לפנות בה"פ או בטל' 0546543071 יורי
  3. התקציב שלי כעקרון היה 15. אבל תמורת טויטוה קורולה אני מוכן להוסיף ולגרד עוד 4 אלף (כמובן שלא כולל היישור קו). גם אצלי העסק העלה נורת שאלה. לכן אני אקח את האוטו לבדיקה, כדי לראות שזה אמיתי ולא איזה סיפור מצוץ מהאצבע. בנוגע לקניית רכב פרטי- אם היה לי עוד 10 אלף ולא 4 אלף הייתי מחפש, אבל אין לי. אם אחרי הבדיקה המכנית יגידו לי להתרחק מהאוטו, אני אגיד תודה רבה ואמשיך הלאה, אם בבדיקה יגידו שהרכב בסדר, אני לא רואה שום פגם למה לא לקנות אותו.
  4. אני דיי מוכר עם הרכב, לדוד שלי יש קורולה שנת 95 אבל אוטומטית, הוא יד 00. בעניין הידיים- אני מודע לעסק הזה. בעלים קודמים לא ידוע כיוון שהרכב נמצא כרגע במגרש מכוניות, כנראה שמישהו קנה רכב ובחר לבצע טריד-אין. לגבי המגרש שמעתי דעות לפה ולפה (הדעות מתיחסות ספציפית למגרש ולא באופן כללי). לגבי הגומיות והחלודה זה לא חשבתי (זה משהו שייתי בודק ברכב אחר אבל לא טויוטה). יש חיבורים מועדים לפורענות?שמעתי ממישהו שיש לו קורולה שכדאי גם לבדוק או פשוט להחליף את המפלג, הוא נוטה להישחק מבלאי דיי מהר?
  5. או קיי, תודה. באילו בולמים מצויידת הקורולה, בולמי גז או שמן? (למרות שברור שהמקרויים כבר לא שם-אני מקווה)
  6. רעיון נחמד בקשר לספיישל, אני אגיד לו את זה. ובקשר לאוברול- לא הובנתי נכון, הרכב נקנה חדש מהניילונים לפני כמה שבועות.....אני לא חושב שהגיר או המנוע כבר קרובים לסוף ימיהם.
  7. לפי מה שהמורה שלי אומר, בכל מצב, כל עוד המנוע דולק. כשהמנוע מכובה הרעש נעלם. ועוצמת הרעש קבוע, זאת אומרת לא משתנה בלי קשר למה שעושים.
  8. המורה שלי רכב לאחרונה פולקסוואגן פאסט TDI עם גיר DSG. היום יצא לי לדבר על רשמיו מהאוטו והוא העלה בעניי בעיה שמציקה לו. לטענתו הוא שומע רעש בתוך האוטו, ללא תלות במהירות. הרעב מעין שריקה, או סוג של רעש עמום, הוא אמר שהוא פנה למוסך ואלו הביאו מהנדס שיבדוק את העניין ולטענטו לא נמצא דבר. המורה שלי שוקל למצוא מישהו עם רכב דומה ולהקליט את הרעש בתוך תא הנוסעים ולהשוות אותו בעזרת תוכנה לרעש שיש לו ברכב. הצעתי שלפני שיעשה זאת אשאל בין חברי הפורום (אלו שנסעו על האוטו או יש ברשותם), האם נתקלו בתופעה דומה.
  9. בתחילת השבוע המזל האיר לי פנים, ומצאתי טויוטה קורולה למכירה בסכום שאני יכול להרשות לעצמי (עם חריגה קטנה). הדגם המדובר יוצר בשנת 95 ובעל גיר ידני, המחירון 24 ועליו ביקשו 19 אלף. אני מעוניין לקחת את הרכב לבדיקה, וחוץ מזה לחפש תקלות בעצמי. אני מעוניין לשמוע מה כדאי לחפש ברכב, באילו מקומות ישנו בלאי מואץ. וכמובן אשמח גם להכוונה למכון בדיקה בטבריה או באיזור שלה. הרכב עבר כ-240 אלף קילומטרים ולא ידוע לי כמה בעלים היו לו.
  10. מחפש ספר בסגנון היינס לאאודי 80 שנת 86 גיר אוטומט עם שרטוטים של מנוע מדגם RN אם לא מופיע בספר ה"ל ניתן גם את הספר של אאודי 80 87-91. אשמח לקבל פרטים על הימצאו של ספר כזה.
  11. מישהו? בבקשה. בקשר לרצועת אביזרים זכור לי שבקישור הקודם מרק10 אמר שמשתמש ברצועה של חברת CONTITECH. אבל מה לגבי שאר הדברים שהזכרתי?
  12. למה להחליף רצועה רק אחרי שנה ומרחק שכזה. העניין הוא שרצועה טיימינג כמו הרבה דברים אחרים עשוייה תרכובת מסויימת. כשהאוטו עומד ללא תזוזה, באקלים מאוד חם, הרצועה מאבד מתכונותיהיה האלסטיות, מתקשחת ואף נסדקת, מפה הדרך לקריעת הרצועה באמצע נסיעה לא רחוקה. לכן אני מחליף את הרצועות אחת לשנה. וגם כמו שאמרו הרבה אנשים, אני משתמש במוצרים לא ברמה הכי גבוהה (עכשיו אני יודע שהם לא הרמה הכי גבוהה).
  13. אשמח לקבל המלצה לחלפים מאיכות מעולה לרכב אאודי 80 86 אוטומט. רצועת טיימינג. רצועת הגה כח. רצועת מ.מים+ אלטרנטור. אטם מכסה שסתומים. אטם קרטר. פ.שמן. שמן. נוזל קירור. פלגים. ומותחן. ופ.אויר ודלק (אם יש חשיבות לעניין של החברה). אשמח לקבל הכוונה של אילו חברות מומלצים החלקים ומהו טווח המחירים+-. כמו כן אשמח לגבי הצעה לרפידות בלימה טובות שיעבדו טוב עם צלחות בלימה של ברמבו (לא בטוח שאחליף את צלחות הבלימה, תלוי מה יגידו במוסך)ובכל מקרה שיעבדו טוב עם כל צלחת בלימה אחרת.
  14. אין לי שום בעיה להחליף את המותחן ביחד עם הרצועה, האם אמרתי שיש לי בעיה? ציינתי רק שבפעם הקודמת לא הוחלף המותחן בעקבות חוות דעתו של המכונאי. אתמול כשהייתי בקיבוץ וניסיתי על פי עצתם של אנשים מהפורום לכוון לבד את הטיימינג, עבר המכונאי של הקיבוץ ואמר שאין לו בעיה לעזור לי ולכוון את הטיימינג, אבל גם ככה אני צריך להחליף את הרצועה (ואת זה ידעתי מראש) הוא גם הציע להחליף את המותחן שלפי דעתו נראה שעבר זמנו. העצה לא הייתה לכוון לבד, אלה איך לכוון את הטיימינג לבד.
  15. הנזק נגרם לא כתוצאה משימוש ברצועה חליפית אלה כתוצאה ממני. לפני שטסתי השנה העמדתי את האוטו בקיבוץ אצל קרובי משפחה, כיוון שרציתי לעשות שיפוץ מלא למכלול המכני, אבל הכסף שהובטח לי שאקבל מעולם לא הגיע לידי, אבל אני ברוב חוכמתי התחלתי במלאכת הפירוק לפני שטסתי. וכשחזרתי, לא היה לי תקציב לשיפוץ ונאלצתי להרכיב חזרה את מה שכבר פירקתי, אבל מה לעשות אני חושב רק 2 צעדים קדימה לא שלושה, ולכן לא סימנתי את מיקום גל הזיזים והארכובה, ולכן גם לא יכולתי להחזיר את הרצועה למקומה.
  16. אני לא מילל ולא בוכה על המחיר, פשוט עד היום טיפלתי באוטו במוסך לא מורשה, אז המחירים היו בהתאם, המכונאי של הקיבוץ שבו העמדתי את הרכב הציע לי ללכת למוסך מורשה, התקשרתי והופתעתי מהמחיר (כפי שציינתי, אני לא רגיל לראות מחירים שכאלו). בקשר להערה של המותן,מצטער, אכן לא החלפתי את המותחן (בדקתי בחשבונית, אני שומר אותן על כל הטיפולים מאז שקניתי את האוטו) אותו עדיין לא יצא לי להחליף, האוטו ברשותי קרוב לשנתיים, ופעם האחרונה שהחלפתי רצועת טיימינג המכונאי אמר שהמותחן במצב טוב ולכן לא החלפתי אותו. בקשר לאיכות החלפים, המוסך המורשה כנראה משתמש בחלקים מקוריים בלבד, ולכן גם המחיר, שאר המוסכים משתמשים במוצרים תחליפיים ולכן גם המחיר הזול. וכשקניתי את האוטו היה ברור לי שזה דבר שדורש תחזוקה שוטפת וכסף רב, אבל לא תארתי לעצמי שהמחירים (במוסכים מורשים) הם כאלו, כעת אני מודע למחירים. ועוד דבר, את הרצועות אני מחליף אחת לשנה, מיד אחרי אוגוסט (האוטו לא נוסע במהלך חודשים יוני יולי אוגוסט כי אני נמצא בארה"ב בשליחות הסוכנות היהודית, למחנות קיץ) ובשנה אני עושה בממוצע 5000 ק"מ אולי טיפה יותר, ורצועות טיימינג אמורות להחזיק למרחקים יותר גדולים (אלא אם אני טועה). ולESI, ההתנצלות מתקבלת, כמו כן, אני מצטער על שתקפתי אותך, ניתן היה להעיר לך גם בדרך יותר מכובדת.
  17. לESI, אאודי לא שידכו מערכת בי-טורבו למנוע הV8 4.2 ליטר שלהם. ותקן אותי אם אני טועה, אבל כן כתבתי את דגם הרכב ושנת הרכב, ולא, זה לא נעשה בעריכה לאחר קריאת ההודעה שלך. בקשר למחיר, בפעם האחרונה שהחלפתי רצועת טיימינג עם המותחן שלה, זה עלה לי עם העבודה בסביבות ה400 שקל (במוסך לא מורשה של היבואן), ואת רצועות האביזרים החלפתי לבד, שניהן עלו יחד כ150 שקלים.
  18. הרמתי היום טלפון למוסך "אני לא בטוח שמותר לי להגיד את השם של המוסך אז בנתיים לא אגיד" (המוסך המורשה ומוסמך הכי קרוב של אאודי לאזור מגורי), כדי לדעת כמה תעלה לי החלפה של רצועת הטיימינג, המותחן, ושתי רצועות אביזירים + כיוון טיימינג (זאת בגלל "פרוייקט" שרציתי לעשות ובסוף לא יצא לפועל, רק גרם נזק). המחיר (ולא זאת לא טעות) שביקשו ממני לשלם (אם אחליט לעשות את הטיפול אצלם), לא פחות מ1000 שקלים חדשים, כנראה שזה יגבול ב1500-2000 שקלים, כך נאמר לי מהבחור שדיברתי איתו. אני חייב לציין שהעבודה שהם יצתרכו לעשות כדי לכוון את הטיימינג היא אותה עבודה שהם יעשו כדי לחליף את הרצועה, והחלפים עולים לא יותר מ250-300 שקל (מה גם, שפירקתי את מכסה השס', שיחררתי את האלטרנטור, הורדתי את הפולי של משאבת המים, וכמובן הורדתי את הרדיאטור). האם המחיר נשמע בכלל הגיוני? הרכב המדובר, אאודי 80 86 אוטומט
  19. כמו שהציעו לי, תתחיל מהקל אל הכבד. תנסה להניע עם אוטו של חבר וקבלים, אם זה לא יילך תחכה כבר לאנשים יותר טובים ממני ב-trouble shooting
  20. היום בבוקר דיברתי עם המכונאי כדי לשמוע מפיו מה בדיוק הבעיה, ולמה האוטו לא מניע. לפי דבריו, ולאחר בדיקה כמובן, נמצא שבמנוע אין קומפרסיה (לי זה נשמע קצת תמוהה), ובגלל זה גם האוטו לא מניע. לפי ההיגיון הבריא שלי, לא יכול לקרות מצב שאין קומפרסיה כלל ולא רק זה, אלה שאין קומפרסיה בכל הצלינדרים. האם חוסר קומפרסיה יכול לגרום לאוטו לא להניע כלל, או שהאוטו יניע אך יגמגם וכו'. כך או כך, ביום שישי, אני נוסע לקיבוץ עם מכונאי שיעזור לי לכוון את הטיימינג ואת ההצתה (למרות שהמכונאי של הקיבוץ אמר כי כיוון אותה והכל טוב).
  21. אני אנסה את זה ביום שישי, מקווה שזה יפעל.
  22. רציתי לעדכן על הארועים האחרונים בקשר להשבת האאודי לחיים. ביקשתי ממכונאי המוסך בעין-גב לבדוק את האוטו ולעזור לי להניע אותו. הבחור הסכים לעזור, הגיע לאוטו שלי, בדק ניצוץ, הזנת דלק, שמן וזהו. ניסיתי להניע את האוטו מס' רב של פעמים, אבל הוא פשוט סירב. החלטנו לגרור את הרכב למוסך בקיבוץ כך שיוכל לכוון את ההצתה (לדבריו לא מספיק לדעת את סדר ההצתה, וכי כל סיבוב של המתנע גורמת לשינוי נק' ההצתה במפלג-אני עדיין לא קונה את זה). בכל אופן, היום הוא החזיר לי תשובה (לאחר שיצר קשר עם המוסך באשדות יעקוב ובירר מולם מה יכולה ליהיות הבעיה), האוטו מסרב בכל תוקף להניע (יש סטרטר, יש דלק, יש ניצוץ, יש סדר הצתה). מה יכולה ליהיות הבעיה? נ.ב. כזכור לכול מי שקרה את ההודעות שלי, התחלתי לפרק אותו לקראת שיפוץ שרציתי לעשות, כמו כן, הורדתי את רצועת הטיימינג מהפולי העליון. כשהרכבתי חזרה, ישנו סיכוי שפיספסתי שן או שתיים, האם הדבר יכול ליהיות הסיבה לחוסר רצונה של האאודי להניע?
  23. ניתן לדעת כמה עלו הצלחות? ועל איזה רכב הורכבו?
  24. נזכרתי היום בחוית הנהיגה הכי גדולה בחיים שלי, נהיגה בקארט לא מיקצועי בארה"ב (ושם, כן מכירים את המושג עיקול). ועלה במוחי רעיון לבנות אחד שכזה. אין לי מושג היכן אוכל לנסוע עליו ועד כמה לחוק יהיה מה להגיד בנושא. ורציתי לדעת האם מישהו כאן עשה פרוייקט שכזה כך שיוכל לתת טיפים. אין לי ממש מושג איך להתחיל לבנות (באומרי אין לי ממש מושג, אני מתכוון שאין לי מושג קלוש), ממה להתחיל לבנות, איזה מנוע, האם להשתמש בגיר או לא, איפה משיגים חלקים וכו'. אשמח לקבל עצות והכוונות. נ.ב. ברור לי שהרבה יותר קל ללכת למסלול מרוצים של קארטים, אבל יש משהו בכך שאתה עושה את זה לבד.
  25. מחפש מס' חלקים לאאודי 80 שנת 86. ידיות דלתות אחוריות חיצוניות. ידיות פתיחה פנימיות (כל ה4). מגש אחורי במצב ללא דופי (רצוי ללא חורים של רמקולים). יונית לקידום הצתה שיושב על המפלג. בית פילטר אויר. פלאנג' מים עליון+הברגים. פנסי ערפל מקוריים+פגוש (שלי פשוט גמור והפנסים שבורים). פאנלים של הדלתות מבפנים (רק לאלו שיש להם ח"ח). תושבת קרבורטור. גם מי שיש לו רק חלק מהרשימה מוזמן לפנות אליי. 0546-543071 יורי
×
×
  • תוכן חדש...