Jump to content

yuraskor

  • הודעות

    1,364
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי yuraskor

  1. תשמע, לפי דעתי, הייתי ממליץ לך לטפל רק בדברים החשובים ביותר, שהם, כפי שהבנתי, ידית דלת הכניסה. לפתרון בעיה זו יש כמה אופציות: לנסוע לנצרת ולפשפש בפרוקיות, לא חסר. ללכת למוסך ולהחליף שם. ללכת לחנות חלקי חילוף ולהזמין (אם יש). בנוגע לשאר הדברים, אם הם לא מסכנים את שהותך ושימושך באוטו, חבל להשקיע בתיקונם. אני לא הצלחתי לראות את התמונות כך שאיני יודע את מידת הנזק, אבל אם הנזק לפח כבד (ולא רק לצבע), הייתי מברר, האם יעשו בעיות על כך בטסט (אם לא = התיקון לא כדאי). וחוץ מזה, היות ואנחנו למדנו באותו תיכון, ואתה יודע על מה אני נוהג, מצבך מצויין יחסית לשלי.
  2. אם התשובות שונות כיוון שלא אמרתי מה קרה לרישיונות, איך זה שעדיין קיבלתי תשובות סותרות. זה מה שנרשם ע"י ישי :"בעל הרכב או בא כוחו עם ת"ז שלו מבקש במשרד הרישוי רשיון רכב לרכב מספר XXX-YYY. גם אם הוא מורד או מבוטל או מעוקל או... יוציאו רשיון והכל יהיה רשום וידוע." וזה מה שנרשם על ידך: "הוא לא קיבל רישויי בארץ? הוא הורד מהכביש? רישיונותיו בוטלו? או שפשוט מי שמוכר את הרכב קנה אותו ללא ניירת? בשלושת המקרים הראשונים לא ניתן להוציא ניירות בכלל! במקרה הרביעי, עם קצת קשרים במקומות הנכונים, תמיד ניתן להוציא ניירות, אבל פה בפורום איננו מעודדים מעבר על החוק."
  3. תודה רבה לכל העונים. רק למה התשובות שקיבלתי לקראת סוף השרשור, היו שונות (ניתן אף להגיד הפוכות) מהתשובה החדה שקיבלתי בהתחלה?
  4. וכמה זה עולה?
  5. זה לא תקף. אני עשיתי הקפאה לרישיון הרכב שלי, והוא בן 20. וזה מה שרשום עליו: הפקדת רישיון רכב 1.רישיון מופקד הינו רישיון ללא תוקף-והתנוע ברכב זה אסורה. 2.מי שהפקיד את רישיון והפסיק השימוש ברכב לחודש ימים ומעלה-זכאי להחזר אגרת הרישוי לכל חודש מלא של הפסקה. חידוש רישיון לאחר הפקדה-לרכב מיושן (מעל 20 שנה). 1רכב מיושן : 1. כל רכב (למעט אוטובוס טרקטור וגרור) שמלאו 19 שנים משנת ייצורו: 2. אוטובוס שמלאו 15 שנים משנת ייצורו. 2.לא יחודש רישיון רכב מיושן אם חלפה שנה מיום שפג רישיונו- גם אם רישיונו הופקד. 3. רכב מיושן שהוא רכב פרטי\מסחרי\אופנוע שמשקלו הקולל עד 6 טון-ניתן לחידוש רישיונו גם אם חלפה שנה מיום שפג רישיונו-כפוף לאישור מעבדה מוסמכת.
  6. מה כוונתך? הולכים למשרד הרישוי ומבקשים מה? "העתק לרישיון הרכב שמספרו הוא, והוא רשום על שמו של..."
  7. אף אחד מאלו. הרישיון אבד.
  8. או קיי....תודה. ואם הרכב הוא אספנות, או שזה לא משנה?
  9. לרכב מסויים שהתכוונתי לרכוש אין רישיונות כלל. האם ניתן להוציא רישיונות חדשים או שהדבר בלתי אפשרי? ומובן, כמה הוא עולה?
  10. פעולת הפקדת הרישיון מאוד פשוטה, הולכים למשרד הרישוי ואומרים שמעוניינים להקפיא את הרישיון, נותנים לפקיד\ה את הרישיון ותוך דקה מקבלים אחד חדש שמציין כי הרישיון הוקפא. כשאתה רוצה להחזירו מההקפאה ולא עברו יותר מחצי מיום ההפקדה, אתה פשוט בא למשרד הרישוי, עם אותו רישיון כתום שנתנו לך ואומר כי ברצונך להוציא את הרישיו מההקפאה ואז מוציאים לך אחד חדש. בנוגע לרכבים מסחריים אוטובוסים וכו' אם לא החזרת אותם לכביש תוך חצי שנה מיום הקפאת הרישיון הרכב יצתרך לעבור בדיקה במכון מוסמך, לגבי רכב פרטי הדבר לא תקף (לפחות כך הבנתי ממה שרשום על הרישיון של הרכב שלי).
  11. ראיתי מיני שנת 83 למכירה. במודעה רשום שהרכב ללא טסט כבר כמה שנים (לא ידוע כמה בדיוק), והוא מגיע עם המון חלקים, כלים מיוחדים למיני ו2 ספרים. המחיר המבוקש הוא 10,000, האם לפי דעתכם המחיר הגון? או שאפשר להתמקח עם בעל הרכב ולהוריד את המחיר (לפחות בסכום של הטסטים)?
  12. באמת שאין לי עם זה בעיה. אני בנאדם עם הרבה סבלנות (וסובלנות), כך שלא תיהיה לי בעיה לחכות טיפה. ועכשיו גם ראיתי מחירים באי ביי בריטניה, מנוע של מיני עולה שם משהו כמו 60 פאונד (נתון לעכשיו). אני ארים טלפון לבעלים של המיני, נראה עד כמה הוא מוכן להתפשר (לרכב אין כמה טסטים ואגרות שלא שולמו). אם הוא ישאר איתן בדעותיו, נמשיך לחפש. אני לא מחפש רכב שהיה סגור בחניון 20 שנה, אבל לא רכב שהבעלים שלו היה נער בן 17-19 שרק קיבל רישיון ורצה רכב "ספורטיווי" (אני מתייחס אל רכבים אלו כאל רכב לשם הנאה), והחליט לנסות עליו PIMP MY RIDE בנוסח ביתי.
  13. חשבתי בכיוון, אבל כמעט כולן עברו הרבה ידיים ולא מעט התעללות מאנשים בני גילי חסרי ידע, אבל עם הרבה מאוד דאווין. אם הייתי מוצא אחת שמורה, בהחלט כן.
  14. שוב תודה רבה. אני גר בטבריה, הרכב אמור לשמש לנסיעה יומיומית למכללה וחזרה (+- 30 ק"מ הלוך חזור). וחניה בטבריה לא קשה למצוא אם לא אכפת ללכת עוד 500 מטר עד החנות. בנוגע לאחזקה, המיני שראיתי מגיעה עם מס חלקים + שני ספרים. אני מחשיב את עצמי כמישהו שיש לו מעט ידע במכונאות וחוש טכני מעולה (בכל זאת בניתי רובוט שרוקד). כפועל יוצא מכך אני חושב שאצליח להסתדר (אבל להבדיל מהרכב הראשון שלי, אני לא חי באופוריה שזה יהיה קל).
  15. אני לא יודע למה רבים מכם נתקעו על החלק של ההנעה האחורית..... תחזרו לשורה הראשונה, רשמתי בפרוש ולפי סדר:"רכב מהנה לנהיגה, רצוי בעל הנעה אחורית". למה כולם יוצאים מנקודת הנחה שאני חושב שרכב בעל הנעה אחורית הוא מידית רכב מהנה לנהיגה. בכל אופן, כשרשמתי שורות אלו, התכוונתי דווקא לפורד אסקורט MK1.
  16. זאת אני יודע, בגלל זה ציינתי את גורם החיוך (ואני לא צריך להסביר איזה סוג של חיוך). ולגבי מיני, עדיף שיישמש לנהיגה יום יומית כיאוטו נועד שינהגו עליו ולא משנה כמה הוא יקר אקזוטי או מיוחד. אבל כמו שאמרת, לא תיהיה לי שום בעיה לחכות שבוע ואף יותר עד למציאת החלק המתאים אם משהו מתקלקל. רזמל, ציינת שאחזקת המיני תיהי יקרה עקב בלאי, יקרה באופן יחסי לרכבים קטנים ומשנתונים מוקדמים, או יקרה במידה של אחזקת רכב פאר. לגבי מזגן, עד היום זה לא הפריע לי.
  17. מה שהתכוונתי, זה שאם הצריכה היא לא כשל פורשה אז אני אסתדר. האם ניתן להכניס וולוו לרשימה (למרות היותו כבד ביותר עצום מימדים)? הנעה אחורית היא לא חובה, היא עדיפות, אז אפשר גם רכבים בעלי הנעה קדמית. ובקשר לרכב פרוייקט: ראיתי מיני שנת 82 למכירה, שדורשת מעט שיפוץ, בעיקר פחחות. האפ לרכב זה יש נטיה דינאמית טובה (למרות שמבחינות רבות אחרות הרכב הוא לא מתאים, אבל אם סעיף הכיף יהיה נהדר, אין לי בעיה להתפשר על דברים אחרים), הרי היא ניצחה במס' מרוצי ראלי בזמנה.
  18. מבקש את עצתכם לגבי רכב מהנה לנהיגה, רצוי בעל הנעה אחורית. אמין, ושיהיה בו מספיק מקום לאכלס נהג גדל מידות. צריכת דלק, לא יותר מליטר ל7 קילומטרים. וכמות הנאה מפה ועד להודע חדשה. מחיר : עד20 אלף. יש אפשרות גם לרכב פרוייקט (בתנאי שבשורה התחתונה העלות הכוללת תיהיה זהה פחות או יותר).
  19. תודה רבה על העזרה
  20. האם דגם וולוו 740 שיצא מהמפעל בשנת 1986 היה בעל הזרקה או קרבורטור?
  21. עדיף בהרבה, הבעיה זה למצוא (כנראה שאני לא מחפש מספיק טוב).
  22. היום עשיתי נסיעת מבחן ביונדאי אקסנט ידנית שנת 95. ובאופן כללי, האוטו מקבל ציון עובר (ולא יותר), אבל מצד שני הוא לא זקוק ליותר. מחר אני לוקח אותו לבדיקה ומשם נראה. בכל אופן, קראתי קצת בפורום ושמתי לב לדבר מאוד מאוד מטריד, בדגם הנ"ל, הייתה בעיה בריתוך של מתלה לשלדה או משהו בסגנון, וכי בוצע ריקול לתיקון התופעה. דיברתי עם הבעלים והוא לא יודע דבר על כך, שאלתיאם הבעלים הקודמים אמר לו משהו בעניין, גם כלום, והרכב הוא יד שניה. האם בבדיקה מר יעלו על דבר שכזה? ואם לא, האם עדיף לי להגיד לא בצורה מנומסת ולוותר על האוטו? נ.ב. אפשר יהיה ללכת לחברה ולדרוש מהם לבצע את התיקון, או שכבר מאוחר מדי ומסוכן מדיי.
  23. את זה אני יודע מניסיון מר.
  24. יונדאי אקסנט 95 ידנית
  25. מהו טווח המחירים לעלות בדיקה של רכב לפני קניה.? והיכן אני יכול לברר אם יש עיקולים או שיעבודים על הרכב?
×
×
  • תוכן חדש...