Jump to content

yuraskor

  • הודעות

    1,364
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי yuraskor

  1. היום ריקנתי מעט (קצת פחות מליטר) שמן עודף, אחרי שבמוסך כנראה כשבדקו שמן לאחר המילוי, לא נתנו לכל השמן להגיע לקרטר. שמתי לב שלשמן על פניו, כאשר מביטים מזוית מסויימת יש מן מראה כמו שיש לבועת סבון (קשת צבעים), וכן יש ריח של דלק. מה אלה אומרים, (התערובת של הדלק והאויר עשירה מדי-זה ידוע לי), כמו כן נוזל הקירור "נעלם" מן המיכל והרכב לא אוכל שמן ונוסיף לכך כי ביצעו בדיקה במכון רדיאטורים לנזילות ממערכת הקירור ובריחת לחץ, התוצאות לא מעידות על נזילה. יש רעיונות? הרכב אאודי 80 86 אוטומט.
  2. ועוד דבר קטן. אם לאחר שליחת הראש הבלוק וגל הארכובה יאמר לי כי אין מנוס מלהחליף גל ארכובה כי זה שחוק, ויש להחליף בוכנות כי הבלוק נחרט האם לקנות חלקים מקוריים או שניתן לקנות חלקים אלו מתוצרות של חברות אחרות המתמחות בכך?
  3. ושאלה אחרונה. כמה ילעה כל העסק (בסיכומו של עניין), בהנחה ולא צריך להחליף גל ארכובה, גל זיזים, ובוכנות. וכל מה שיתצע זה החלפת מיסבים (גל ארכובה,זיזים), שליחת ראש לניקוי מילוי וישור, שליחת הבלוק גם כן לניקוי וחריטה (אם צריך חריטה אז גם הבוכנות והטבעות יוחלפו, טבעות בין כה וכה אבל בוכנות, אם אין צורך בחריטה וצריך רק לתת שיוף קל אז הבוכנות נשארות), החלפת כל מחזירי השמן למינהים, ניקוי משאבת שמן, משאבת מים חדשה ו....נראה לי שזהו (אוליי שכחתי משהו), אז מה טטוח המחירים לכל העסק הזה (עבודות הפירוק וההרכב יבוצעו על ידי)? לא צריך סכום מדוייק אבל טווח מחירים בקפיצות של 500 שקל יעזור.
  4. אמנם אתה צודק דוד ונכון שהיום לא כל מכונאי יודע לעשות את זה ודיי ברור לי שכל אחד חייב להתמקצע במשהו (פעם אמרו לי "תפסת מרובה לא תפסת"), אבל רק לידע כללי מורחב אני רוצה לדעת. נ.ב. אם מישהו מכיר בעלי מקצוע שכאלו מאזור צפון (עדיף לטבריה, עמק הירדן, גליל תחתון), או שהינו בעל מקצוע כזה ומוכן שאני מידי פעם אבוא לסדנה שלו לראות ללמוד, אני מוכן תמיד.
  5. האם המכשור שציינת ניתן להשיג בחנויות כלי עבודה או שאלו כלים מיוחדים שיש להזמין דרך ספקי כלים של מוסכים, בקשר לעבודה קשה, זה דווקא אחד המקומות שאני משקיע בהם יותר, כנראה בגלל שאני אוהב את זה וכשיש אהבה מוצאים דרך להתמודד עם בעיות ויש גם סבלנות לנסות ולהבין דברים בפעם השנייה שלישית אם צריך אז יותר, אני לא מהר לשום מקום, האוטו היה אצלי מעל שנה, שירת אותי נאמנה פרט לפעם אחת, וכעת אני יכול לנצלו ללימוד, ואם ילך לי בעתיד כמו שאני מקווה שילך לי אז תמיד טוב שיש מעט ניסיון "רטוב" לפני שלומדים על יבש (אצלי זה פועל ככה אצל אחרים הפוך).
  6. סליחה על הבורות אבל לאלו מדידות אתה מתכוון כיוון שיש יותר ממדידה אחת שניתן לבצע בתוך הצלינדר, אחת שהיא דיי ברורה והיא מדידת הקדח והשוואה אל גדלי הקדחים האפשריים (לאחר המקורי כמובן), כמו כן אני יודע על מדידה שאמורה לקבוא את מבנה פני השטח (אסור ששטח הצלינד יהיה חלק כי אחרת אין מעבר של שמן בכלל(ואמרו לי שזה לא ביר) מצד שני פני שטח מחורצים מדי (אמור להיראות כמו קנה של אקדח, חריצים ספיראליים) גורמים לאיבוד רב של השמן, ויש כאמור עוד מדידות שאני בטוח אפילו לא מודע אליהן. מישהו יודע אוליי היכן ניתן להשיג מידע מדויק על העניין או מכיר בעלי מקצוע ספציפיים שעוסקים בחריטה ובשיפוץ מנועים באזור הצפון כדי שאוכל לדבר עמם ולדלות מהם עוד פרטי ידע? NISSAN אתה צודק כמובן, איך לבנות מנוע זה קל, דיי כמו משחק לגו, להרכיב אותו כך שיעבוד בכלל ונכון כולל התיחסות לידע במדידות שונות בו הוא דבר משמעותי שהדרך הטובה ביותר (לדעתי) ללמוד אותו היא דרך ניסיון מעשי, אבל בפעם הראשונה רצוי שמישהו ידגים לך איך עובדים עמם, חבל שכיום לא בכל מוסך יודעים איך לעבוד עם כלים אלו ואחרים, ואיך מבצעים מדידות, ואני לא מאשים אותם, היום יותר קל וזול להחליף מנוע ולא לתקן אותו.
  7. אני לא כועס, העניין הוא שאני שואל בנושא בגלל שאני מעוניין לעשות זאת לבד עד כמה שאפשר, כפרוייקט אפילו, רציתי לשמור את זה למינימום האפשר הן מבחינה כספית והן מבחינה של עזרה מכונאי ממוחה, ברור שאזדק לאדם שיודע מה הוא עושה ושזאת לא הפעם הראשונה שלו. המנוע במצב הנתון היום במצב טוב, לא אוכל שמן ומים אבל לאור התקלות הרבות שהיו וטופלו (האחרונה שבהם הייתה טעות של המוסכנית שהחילף ראש מפלג אבל לא טרח לבדוק שהרוטור מתאים לראש), אני מעוניין לפרק את המנוע ולשפץ אותו (אם אני לא אצליח אז למדתי משהו, גם אם השיעור היה יקר ביותר) וכמו שאמרתי לשמור את ההוצאות למינימום האפשרי אז בנתיים אני מנסה ללמוד יותר ולהשיג כמה שיותר מידע על מה להחליף, מדוע, האם תמיד מחליפים או שיש מקרים בהם לא מחליפים הכל כדי שכשיגיע הזמן להתחיל (אני מקווה שאחרי ה20, איך שאני מסיים עם הפסיכומטרי) אני אדע בדיוק מה לעשות (אם לא בדיוק אז שיהיו לי קוים מנחים דיי מדוייקים). אז אם כעת למישהו יש תגובות נוספות יתקבלו ברכה. הרכב בכל אופן הוא אאודי 80 שנת 86 אוטומט עם מנוע מדגם RN (שנה מעל) והקרבורטור של המנוע המקורי (המנוע המקורי היה מסדרה DT) פירבורג (מנוע הRN הגיע במקור עם קרבורטור קייהין 2) ונתון להיום עבר קרוב ל340 אלף ק"מ. ושוב תודה.
  8. הבנתי שתגובה עיניינית אני לא אקבל, תיהיה הסיבה אשר תיהיה. תודה לעונים, אנסה את מזלי במקום אחר. ושוב תודה
  9. כן קוראים לזה אוברול. כמו שציינתי מקישור שקראתי אחד שעשה שיפוץ ראש ודיבר על זה בפורום קיבל הערה (הארה) על כך שרצוי היה להחליף טבעות בוכנה כי הם לא יעמדו בלחץ החדש. ודוד, בשום מקום לא אזכרתי החלפת בוכנות, דיברתי על טבעות בוכנה, כנראה שלא רגילים פה להשתמש בעיברית אז הנה בלעז, "רינגים". נ.ב. אני לא מבין למה בפורום כולם תמיד עוקצים?
  10. מעיון בפורום הבנתי שכאשר מבצעים טיפול ראש מנוע שכולל השחזה של השסתומים (אם אני לא טועה), אז הקומפרסיה תעלה ותפעיל לחץ על טבעות הבוכנה, ומכאן לא יקח זמן רב לאוברול מלא. אז אם עושים טיפול ראש ניתן להחליף גם טבעות בוכנה על הדרך וגם (לפי דעתי ההגיונית) את כל קולרי השמן (גם מושפעים מלחץ) אבל האם צריך גם לעשות חריטה, או שאפשר רק לבקש שינקו את פנים הצלינדר, או שחייבים לקדוח ולהגדיל את גודל הצלינדר?
  11. אני רק רוצה לחזק את הטענה של מרק. בניסוי שנערך בתוכנית FIFTH GEAR ביצעו תאונה מכוונת בין רנו אספיס דור ראשון לבין הדור האחרון במהירות של 65 קמ"ש, כרית האויר של הדור הראשון נפתחה ושל הדור האחרון לא וזאת מכיוון שהמחשב באספיס דור אחרון חישב שאין סיבה מספיק טובה (זאת אומרת שכל אותם פרמטרים שדיבר עליהם מרק היו קטנים מהמינימום להפעלת הכרית) לפתוח את כריות האויר.
  12. אז אצלי זה קצת בעיה. קניתי את האוטו לפני שנה ומאז אני מנסה להביא אותו למצב טוב (יעידו על כך השירשורים הרבים שפתחתי והויכוחים עם צביקה), החלטתי בעצת המורה שלי לנהיגה לשעבר לפנות לאאודי גרמניה ולבקש מהם עזרה ואכן קיבלתי אותה. הלואי והיה לי ספר טיפולים והכל אבל אין לי. אני שומר את כל הקבלות של כל מה שתוקן\הוחלף\ מוצרים למיניהם וכו'.
  13. אז אצלי זה קצת בעיה. קניתי את האוטו לפני שנה ומאז אני מנסה להביא אותו למצב טוב (יעידו על כך השירשורים הרבים שפתחתי והויכוחים עם צביקה), החלטתי בעצת המורה שלי לנהיגה לשעבר לפנות לאאודי גרמניה ולבקש מהם עזרה ואכן קיבלתי אותה. הלואי והיה לי ספר טיפולים והכל אבל אין לי. אני שומר את כל הקבלות של כל מה שתוקן\הוחלף\ מוצרים למיניהם וכו'.
  14. אני לא יודע אם זה המקום אבל רציתי לשתף אותכם בשירות מהיר ואדיב מהיבואן צ'מפיאון. לפני דיי הרבה זמן פניתי לאאודי גרמניה בבקשה לחומר עיוני על הרכב שלי (אאודי 80 86), קיבלתי תשובה לאחר יומיים באי-מייל כי היבואן בישראל יטפל במקרה והם האחרים הבלעדיים של כל שאלה בנושא הרכב. ואכן לאחר כשלוש ימים פנו אליי משירות הלקוחות של צ'מפיון וביקשו שאשלח להם צילום רישיון רכב כדי לדעת מה לשלוח (באשמתי העניין התעכב לקרוב לחודש), לבסוף שלחתי את הצילום והתשובה לא אחרה לבוא (כיומיים) הנציגה בצד השני של הקו הצטערה בהודיע שספרי רכב למודל שלי כבר אינם בנמצא אך יוכלו לשלוח לי ספר רכב של הדגם הבא (88 ומעלה), שאלתי אותם כמה יעלה לי כל העניין (אני רגיל שבישראל גם עצות עולות כסף), להפתעתי הרבה נאמר כי הדבר לא יעלה ולו אגורה אחת, שלשום קיבלתי את הספרים ומאז אני דיי מרוצה (המכלולים המכניים זהים, הקליפה שונה). להפתעת רבים, גם אני הופתעתי מהשירות האדיב של צ'מפיון וזאת לאור המחירים והשירות שעליו שומעים בדר"כ. נ.נ- מצטער אם עברתי על חוקי פורום מסויימים אך לא מצאת סעיף כנגד מה שכתבתי (יכול ליהיות שפיספסתי).
  15. אני לא יודע אם זה המקום אבל רציתי לשתף אותכם בשירות מהיר ואדיב מהיבואן צ'מפיאון. לפני דיי הרבה זמן פניתי לאאודי גרמניה בבקשה לחומר עיוני על הרכב שלי (אאודי 80 86), קיבלתי תשובה לאחר יומיים באי-מייל כי היבואן בישראל יטפל במקרה והם האחרים הבלעדיים של כל שאלה בנושא הרכב. ואכן לאחר כשלוש ימים פנו אליי משירות הלקוחות של צ'מפיון וביקשו שאשלח להם צילום רישיון רכב כדי לדעת מה לשלוח (באשמתי העניין התעכב לקרוב לחודש), לבסוף שלחתי את הצילום והתשובה לא אחרה לבוא (כיומיים) הנציגה בצד השני של הקו הצטערה בהודיע שספרי רכב למודל שלי כבר אינם בנמצא אך יוכלו לשלוח לי ספר רכב של הדגם הבא (88 ומעלה), שאלתי אותם כמה יעלה לי כל העניין (אני רגיל שבישראל גם עצות עולות כסף), להפתעתי הרבה נאמר כי הדבר לא יעלה ולו אגורה אחת, שלשום קיבלתי את הספרים ומאז אני דיי מרוצה (המכלולים המכניים זהים, הקליפה שונה). להפתעת רבים, גם אני הופתעתי מהשירות האדיב של צ'מפיון וזאת לאור המחירים והשירות שעליו שומעים בדר"כ. נ.נ- מצטער אם עברתי על חוקי פורום מסויימים אך לא מצאת סעיף כנגד מה שכתבתי (יכול ליהיות שפיספסתי).
  16. בארצנו "המושלגת" לא, אך בארצנו בה יש אנסוף נהגים שלא יודעים לשלוט ברכבם (כולל אני), ושנוטים לחשוב שהם נהגי מירוץ, ודווקא משום שגשם פה דבר נדיר (קצת הגזמתי) הדבר משמעותי ביותר בכביש רטוב, במיוחד בהתחמקות ממכשול או תאונה כלשהי או כל מצב מסוכן שמחייב שימוש בהיגוי תחת בלימה וסיבוב.
  17. אתה לא יודע את קיצורי השמות (אני בספק) או שאתה לא יודע איך פועלות ופרטים?
  18. צביקה האם קיים סיכוי כלשהו בעולם, שכל פעם שאני פותח שרשור בנושא הרכב שלי בכלל והקרבורטור בפרט אתה לא תספר לכל חברי הפורום את כל הבעיה שלי, לא שיש לי איזו בעיה עם זה (וחלק יגידו שכן כי עובדה "הוא עונה לצביקה"), אבל בכל זאת, הפעם שאלתי שאלה על כדאיות קניית חלקים מפירוק באופן כללי וספציפית לגבי הקרבורטור (מיותר לציין שאף אחד לא התיחס לעניין המפלג) ולכן אין טעם להסביר לכולם שיש לי קרבורטור מתוצרת כזו שחסר לו ככה ואני לא מתכוון להגיע אליך (צביקה) בעשור הקרוב. אני תקוע בחובות (לימודיים) עד מעל הראש ואני מטפל באוטו בכל רגע פנוי שיש לי, וכל פעם שוקל כיווני התקדמות אחרים (אח שלפעמים לא מובילים לשום מקום). יש כאלו שיגידו למה לי להתעסק עם האוטו אם אין לי זמן, וכמו שמוטי אמצר לי לא מזמן, שהרצון שלנו בלי קשר למצבנו לדאוג לרכבים שלנו הופכים אותנו (חברי הפורום) לזן מסויים של אנשים. להבא כל מה שאני מבקש זה להתיחס לנושא השרשור הנתון ולא לצרף ידיעות (שהפעם לא רלוונטיות לנושא) שלא עונות על השאלה\נושא השרשור. תודה לכל מי שענה (ואוליי גם יענה). בכבוד רב קורצקי יורי נ.ב. צביקה אני לא אומד דברים אלה בטעם של כעס, אלא בהרגשה של "לא היה צורך", ולך אני מודה מאד על כל העזרה והזמן שאתה משקיע בלנסות ללמד אותי דבר או שניים.
  19. לזה התכוונתי. ברור שמוצרי גומי רק חדשים, לפעמים גם פלסטיקה, אבל חלקים כמו קרבורטור, אם ינוקה, וישופץ ויוחלפו בו החלקים המתכלים עדיף על חלק חדש לגמרי, מנק' מבט כלכלית בכל אופן.
  20. אאודי 80 שנת 86 אוטומטית.
  21. אני תוהה בקשר לשאלה שוודאי מעניינת כמה מאיתנו (אם לא את כולנו). האם כדאי לקנות חלקים מפירוקיות או שעדיף לקנות חלקים חדשים (זה באופן כללי למרות שברור לי כי לכל חלק עדיפויות משלו). באופן ספציפי יותר רציתי לשאול האם לקנות מפלג וקרבורטור מפירוק זה דבר כדאי (כמובן שהחלקים ינוקו ויוחלפו בהן מס' חלקים שמתבלים, גומיות וכהנה). או שיש אמת גורפת עולמית שתמיד כדאי לקנות חדש )ולא משהו ישן וקצת לתקן). בכבוד רב יורי קורצקי
  22. שלום לכולם. אני מעוניין לשפץ את רכבי (כן כן אני יודע שזהו לא רכב אספנות אבל הזכרונות.), הרכב הוא אאודי 80 שנת 86 אוטומט (עם מנוע שנת 87 RN). רציתי לשאול אם למישהו פה יש ספרות טכנית על הרכב, אל תשלחו אותי לחיפוש כי אני לא מספיק לעקוב אחר האנשים שמכרו את הספר (אם היה להם) ולמי. מודה לכולם. קורצקי יורי.
  23. היום לאחר שהשקעתי מחשבה רבה בעניין החלטתי להשבית את הרכב ע"מ לתקן את כל הבעיות בו ולעשות לו שיפוץ מכף רגל ועד ראש (או שעליי לומר מתחתית הסולייה של הצמיג ועד לקצה האנטנה?). אני מבקש מכל מי שיש בידו ספרות טכנית על הרכב שלי (אאודי 80 86 אוטומט, עם מנוע מסדרה RN), או סתם ידע, אנה שתפו אותי בנושא. יש לי ספר רכב ברוסית, אבל הוא ממש לא ברור בסידור תוכנו וגם הרוסית שלי לא משהו. דבר דיי שאפתני אבל אין לי ממש הגבלת זמן (ולכן גם אין בעיית תקציב). אז שוב תודה לכל מי שיש בידיו המידע הדרוש לי (רצוי גם שיוכל להעביר אותו אליי). בכבוד רב: קורצקי יורי
  24. הייתי מצלם את שלי אבל אין לי מצלמה דיגיטאלית. בקשר לקישור אני טעיתי הנה הקישור.http://www.carshops.co.il
  25. אם אתה מחפש חוטי הצתה 8MM סיליקוניים, ניתן להשיג בכל חנות לחלקי רכב (קניתי לא מזמן של בוש מקוריים לרכב), אם אתה ממש מתעקש על הצבע הכחול תנסה בקישור הבא.www.carsforum.co.il
×
×
  • תוכן חדש...