Jump to content

yuraskor

  • הודעות

    1,364
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי yuraskor

  1. רבותיי וחברי הפורום הנכבדים. ברשותי אאודי 80 שנת 86 אוטומט. ברגע זה אני נמצא בפרשת דרכים רצינית ביותר, והייתי רוצה את חוות דעתכם מלאת שנות הניסיון. ישנן שתי אפשרויות לפני, האחת-קניית אוטו מהדגם של האוטו שלי במצב טוב יותר ולהשתמש בו לחלקים (הרכב מבחינת פנים ומנוע הרבה יותר טוב משלי, מבחינת מרכב-הוא עבר תאונה). או שמא לקנות אוטו אחר לגמרי. אנה עיזרו לי בשאלה מעיקה זו.
  2. אני מעוניין לקנות כב חדש והזוכה המאושר הוא במוו 318 שנת 92 ידנית. לפני שאני מתחיל בכל התהליך של הקניה מישהו יכול לשתף אותי בדברים שכדאי לדעת על האוטו, מה לבדוק בקניה, מחלות, עלות תחזוקה שוטפת וכו.. האוטו עבר 125,000 ק"מ? נשמע קצת חשוד לא?
  3. אני לא יודע אם זה יעזור הרבה או לא אבל קרה לי אותו דבר, ירדתי למוסך ונמצאו שלוש בעיות (רק שתים מהן אוליי קשורות אליכם). האחת, בראש הבולם.קפיץ, איפה שהוא מתחבר לשלדה, לפעמים החלק מתייבש-ישנה גומייה במקום למנוע חופש מוגזם, ספריי מיוחד לעסק אמור לעזור. השניה, מכסה מגן שנמצא בחיבור בין תיבת ההגה לזרועות ההיגוי השתחרר חלקית. השלישית (שלא נראה לי שזה המצב) הלכו לי התפוחים בחיבור של הבולם למשולש התחתון. מקווה שעזרתי.
  4. על תורת היחסות שמעת? אז שלך אוכל 1:9 (כך היה כתוב בכותרת)., תתנחם בעובדה ששלי עושה 1:5 משולב!
  5. תבורכו אנשים. כל הכבוד על היוזמה. ולגבי חוקיות-זה להשאיל ספר מספריה....
  6. ברשותי אאודי 80 שנת 87 אוטומט, אני מעוניין למכור אותו, מישהו יודע כמה אני יכול לבקש עבורו, מה מחיר מחירון. האוטו עבר 360K ק"מ. החלפתי צמיגים לפני 3 חודשים ויש לו טסט לשנה פחות שבוע
  7. לפי מה שידוע לי זה לא ממש משנה איזה אוטו זה. תופעה זו ידועה כצלילה-בעת בלימה. שכחתי את השם של התופעה באת האצה. התופעת מורגשת יותר כאשר הבלימה או התאוצה חזקה מאוד. התופעה נובעת בגלל מבנה הרכב ומשקלו. האוטו יושב על בולמים וקפיצים ואלו על מתלה שמתחבר למכונית ולגלגל. הקפיצים יוצרים חופש תנועה בין המרכב לגלגלים-זה מה שגורם לך לא לשבור את הגב בנסיעה. אך זה גם מה שגורם לנדנוד זה. נכון שתופעה זו מתרחשת פחות במכוניות ספורטיביות ויותר במכוניות רגילות-הדבר נובע משוני בקפיצים ובבולמים.
  8. רבותיי קיבלתי 2 תמונות מידיד ושתיהם נראות לי מזויפות. אנא הביעו דעה.
  9. לפני יומיים כשהייתי עם האוטו במוסך לטיפול ראיתי בחור על גולף שנת 2000 1.4 עם אותה בעיה. המוסכניק סידר את גוף המצערת מחדש. לפי מה שהבנתי כבל המצערת קצת השתחחר ואז סלד הסרק היה נמוך מדי. תנסה להעלות את סיבובי הסרק...אוליי זה יעזור.
  10. במהלך השבוע האחרון הכנתי את האוטו לטסט, (ניגשתי היום ונכשלתי בגלל פסי שמור מרחק ולוחית רישוי דהויה) אבל לא על זה באתי לדבר. אחד הטיפולים שעשיתי היה החלפת מיסבים בגלגלים האחוריים+צינורות בלמים קדמיים מגומי, כל העסק, חלקים+עבודה+מע"מ עלה לי 550 שקל. המחיר סביר, זול או יקר, לפי דעתכם כמובן?
  11. ברשותי אוטו מאותו דגם ושנה אבל אוטומט. גם אני נתקל בבעיה דומה ומבירור שהעליתי זה קורה בגלל קידום הצתה לקוי שנובע בדר"כ מרכיב ואקום תקול. אם אתה רוצה הסבר איך לבדוק אם הוא עובד או לא תשלח הודעה בפרטי.
  12. אתה יכול להמליץ על דגם ספציפי?
  13. אם היה לי כסף והיה לי אוטו כמו שלך אני הייתי הולך על כוילאוברים של חברת בילשטיין. ותלוי מה אתה מחפש. אם התנהגות ספורטיוויות לך על כוילאובר, ואם לא כוילאובר אלא קפיץ ובולם אז קפיץ רגיל לא פרוגרסיבי. אם אתה מחפש נוחות לך על קיץ פרוגרסיבי.
  14. בממוצע אם אני לא טועה באזור ה3K (אפשרי למצוא) והקפיץ עם הבולם נקרא קוילאובר. לגבי מחירים מדויקים כתנס לאתר אוטו www.auto.co.il לקישורים, ותמצא שם אנשים שמתמחים בשיפורים. או ישירות באתר www.mih.co.il.
  15. מועד הטסט של האוטו מתקרב ורציתי לעבור על הצד המכני שלו כדי שלא יהיו לי בעיות בטסט. כשקניתי את האוטו לא היה למוכר ספר רכב, ואני לא מצליח להשיג בשום מקום. כל מי שיכול להמליץ על סוגי השמן העדיפים, רפידות בלימה,ושל איזו חברה, ומה עוד כדאי להחליף. כל מי שיוכל להמליץ על מוסך טוב באזור טבריה, ועל מישהו שמקוון קרבורטורים אני אשמח. האוטו המדובר הוא אאודי 80 שנת 86, לפי הבנתי לאוטו מנוע ותמסורת של אאודי מודל 87. סיווג המנוע הוא RN. נ.ב. כל מי שיודע היכן אני יכול למצוא לאוטו חלפים בזול (לא זול ברמה של "שבוע וצריך להחליף") אשמח אם תפנו אותי לשם. ועוד דבר, האוטו עבר 360000 ק"מ והדגם הוא אוטומט.
  16. תנסה באתר www.mih.co.il ו http://www.gmportal.co.il
  17. לפי דעתי או שנשרף איזה פיוז, אוליי נשרפו המונורת (לא סביר) ואוליי החיווט לא טוב.
  18. אני לא מבין גדול בנושא אבל בדקת את מצב נוזל הקירור?
  19. אמנם לדגם זה ספציפית במקור אין ראש בעל 16 שס, אבל לפי מיטב ידעתי לאאודי 80 שנת 87 ומעלה ישנו אותו בלוק אבל ראש בעל 16שס. השאלה שלי היא לא אם הדבר חוקי או כל דבר אחר-אני שואל האם הדבר אפשרי, טכנית, מכנית,פיסית.?
  20. ברשותי אאודי 80 שנת 86. האם אפשרי להחליף ראש מנוע שהוא בעל גל זיזים עילי יחיד ו8 שס לראש בעל גל זיזים עילי כפול ו16 שס.
  21. רשמתי,בדקתי. הכבל לא קרוע והכל מחובר כמו שצריך. ולגבי הקילומטראז' הנמוך, האוטו עבר 360000 ק"מ אז זה לא ילך. יש למישהו עד עצה\רעיון.?
  22. מד האוץ באאודי לא זז (האאודי משנת 86), גם המד המתאפס וגם הקילומטרא'ז. כל מי שיכול לעזור אנא תעזרו.
  23. שמתי לב לדבר מוזר באוטו שלי (אאודי 80 שנת 86). אם מסתכלים עליו מלפנים, ניתן להבחין כי צד ימין נמוך יותר מצד שמאל. עוד דבר מוזר, כאשר אני מסובב את ההגה שמאלה עד סופו נשמעת נקישה מכיוון בית הגלגל הימני. וכל הסימפטומים האלו מובילים שלאלתי. האם יכול ליהיות שהבולם שבק חיים וחובה להחליפו, או שמא הבעיה נובעת כתוצאה מדבר אחר.
×
×
  • תוכן חדש...