yuraskor
-
הודעות
1,364 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי yuraskor
-
שאלות על תושבות מנוע וגיר (לאחר חיפוש)
yuraskor פרסם הודעה בנושא של yuraskor בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אאודי 80 שנת 86 עם מנוע וגיר משנת 87 דגם מנוע RN נפח 1600 -
רבותיי, מטרידה אותי שאלה לגבי תושבות מנוע וגיר. לפי מה שדובר בפורום, אם מרגישים מכה בעת העברת הילוך מפארק לדרייב הדבר מעיד על תושבות מנוע או\ו גיר שסיימו את מחזור חייהם. קיימת אצלי בעיה דומה רק שבכל ביקור במוסך (וזה קורה לעיתים תכופות), כל פעם שאני שואל על התושבות אני מקבל את התשובה שהן עדיין שמישות. אז כמו כל חבר בפורום אני בודק לבד, ואכן התושבות נראות טוב (לפי דעתי), אין קרעים סדקים או כל סימן לעייפות. האם ישנו סיכויי שאחת התושבות לא מחוברת טוב למקומה, או גרוע מזה, חסר לי תושבת ואף מוסכניק לא הבחין בכך. יש לכם איזשהו מושג מה עוד יכול לגרום למכות האלו (נ.ב- כשהמנוע קר, ההתנעה הראשונה על הבוקר, אין מכה כזו, ורק כשהשמן בגיר מתחמם היא מורגשת יותר), אוליי חוסר בשמן הגיר?
-
מחפש מכלול קרבורטור לאאודי 80,מקורי, או כל קרבורטור אחר שיתאים. אאודי 80 86 אוטומט מנוע סדרה RN. לפנות בה"פ או בנייד-0546543071
-
לאחר קריאה ועיון מעמיק בתוככי הפורום על יתרונותיו וחסרונותיו של תהליך הפלאשינג רציתי להתייעץ בחברי הפורום הנכבדים. הרכב: אאודי 80 86 קילומטראז: 340 אלף. לפי הצעות של KD2 הומלץ לי לעבור לשמן של 10-40. אי לכך (היות ובאוטו כרגע יש שמן 20-50) עליי לעשות פלאשינג, כדי להפתר משאריות שמן. האם כדאי לי לעשות פלאשינג ולעבור לשמן שהוצע או להישאר עם הקיים. כמו כן נכתב גם שאם החומר פלאשינג מבוסס על נפט הוא פחות מזיק, האם כך הדבר,אם כן -האם יש המלצות לתכשיר מסויים. אני מבין שהמילה הסופית בהחלטה אם כן או לא לבצע פלאשינג היא שלי, אבל אני בוטח בידע ובניסיון שרכשו פה חברי הפורום יותר משאני בוטח בידע ובניסיון שלי. אודה לכולם על התגובות. נ.ב השמן החדש-כדאי שיהיה חצי סינטטי או מינראלי?
-
לא נרה לי שתמונה של מנוע תעזור לך, כל מנועי VW מאותם שנים נראים זהים בגודלם הפיסי, ברשותי אאודי 80 עם מנוע 1600, לפני לא הרבה זמן פרקתי מנוע 1800 מרכב לפירוק וגודלו הפיסי זהה, כנ"ל גם ה1300. תצתרך להאמין למה שכתוב ברישיון.
-
SIMONSS-לידיעתך לא כולם כאלה, אבל נראה לי שאתה אחד מהם.
-
אני חייב להסכים עם VOLK. אני מציע לך ללכת לחנות לשיפורי מחשבים, לאזור של מודינג, לקנות קטודה קרה, עם הבית שלה והממיר (אמור ליהיות ממיר מ12 וולט-בדיוק כמו ברכב), לרדת לחשמלאי רכב שיחבר לך את זה ישירות לחיבור הסוויץ' או מפסק האורות של הרכב. הנורה אמרוה לעלות כ70 שקלים והעבודה נגיד עוד 100 גג. תעלה לזה פרוייקט מצולם.
-
לפי מה שציירת אלו נורות לד רגילות פשוטות שפועלות על עד 3 וולט, אי לכך אין אתה יכול לחבר אותם למערכת הרכב,אלא בעזרת נגד מתאים. בכל אופן מה שאתה כן יכול לעשות זה לקנות בית סוללה לשני סוללות של 1.5 וולט, מפסק וחוטים. תלחים חוטים ארוכים יותר לכל לד, חבר את כל החוטים האדומים ביחד ואת כל השחורים ביחד, את החוטים השחורים שהלחמת ביחד תלחים אל החוט השחור שיוצא מבית הסוללה, את החוטים האדומים שהלחמת תלחים לרגל אחת של המפסק ואל הרגל השניה תלחים את החוט האדופ שיוצא מבית הסוללה. לפני שאתה מתעסק עם ההלחמות, תבדוק איך הלד דולק, לד להבדיל מנורה רגילה לא עובד בזרם הפוך, יש לו רק דרך חיבור אחת. וכך כם המפסק. ואל תשכח למדוד הכל כדי שתוכל למקם את המפסק ואת הבית סוללות במקום נגיש ודיסקרטי
-
לאחר החלפת רצועת הטיימינג שמתי לב לרעש של נקישות שמגיע מכיוון מכסה גל הזיזים. האם הדבר מצביע על בעיה מסויימת-יש לציין שהמנוע סוחב היטב, הקרבורטור מכוון (סוף סוף). הרכב המדובר אאודי 80 86 אוטומט.
-
אם אתה תחליט לבלות איזו חופשה בטבריה, תמיד יהיה לך איפה להישאר, וגם תזכה לארוחות ממיטב המסורת הרוסית.
-
רציתי רק לעדכן. היום (סוף סוף) היה לי זמן להתעסק עם התקלה כמו שצריך ולא ב10 דקות לפני הלימודים. ביצעתי את כל הפעולות שהוצעו בעניין ואני חייב להוריד את הכובע בפני כל אותם אנשים שאמרו שאני מגזים, אכן היה מדובר רק בחוט תקול,והעניין סודר, כעת המנוע פועל חלק יותר, שקט יותר, הרבה פחות ויברציות ומגיב יותר טוב. אז תודה לכל מי שעזר ונתן עצות, ומצטער אם קצת שגעתי את חלקכם עם האמימים שלי.
-
רגשי נחיתות בגלל שאני מטבריה, לא נראה לי אבל סביר, זה שאני יתום מאב, מעולם לא הפריע לי, מה שזה כן עשה זה גרם לי לקחת הרבה מאוד אחריות, שילדים אחרים בגילי לא היו צריכים, וזה פשוט נדבק, בכל אופן זה לא המקום לדבר על חיי הנפשיים והפרטיים (או שאוליי כן-פה לפחות מבינים אותי). ואני אנסה את כל הדברים שהוצעו פה ואחזיר תשובה למחרת.
-
צביקה אני עושה את זה כדי ליהיות מוכן. אני תלמיד תיכון (ופה יקפצו החכמים) שאין ברשותו סכום רב של כסף, הייתי מבקש עזרה מההורים אם היו לי שתי הורים אבל יש רק אמא, וגם היא בקושי עובדת. אז אני רוצה לדעת דברים כאלה, כי כשקניתי את האוטו נפלתי אך ורק בגלל שלא שאלתי ולא עשיתי מגל צונאמי. אם לא אוהבים שרשורים מהסוג הזה תסגרו אותם ישר, תנעלו, תעשו מה שבא, אם אני אדע מעכשיו לא לשאול דברים כאלו, אני מוותר על האתר והולך לנסות למצוא תשובות במקום אחר (ואני בספק אם אמצא) לא שאני מזלזל בטבריינים (חס וחלילה) פשוט כל פעם שאני מציין שאני מטבריה קופץ אדם זה או אחר ומייד נתפל לעניין-אז גם פה הקדמתי תרופה למכה.
-
אז זהוא-לפניי הרכב טופל "ואני אייסר אותכם בעקרבים"....הרכב אצלי שנה ושמרתי עליו טוב טוב (אם ילך האוטו אני לא אוכל להרשות לעצמי לקנות אחר). בהנחה שהרכב הוזנח ברמה לא יאמת, כמה יעלה טיפול מהיסוד ועד הטפחות, מצדי פירוקו מהרכב, ניקוי אבנית בין מעברי הקירור, אטמים, מיסבים, מחזירי שמן איפה שצריך,חריטה של הצלינדר אם צריך, וכו'. והאם בהנחה שיש לי כלים ומקום לעבוד בו אוכל לעשות זאת לבד.
-
המוסך לא בדיוק מוסך, בטבריה (כן כן אני יודע, שמורת אינדיאנים), מחליפים רצועות איפה שרוצים, אצל החשמלאי אצל המזגניסט ואוליי אצל הזגג (שם עדיין לא ניסיתי ). אני לא הולך למוסכניק כי אף אחד בשמורה לא מוכן להתעסק עם אאודי-יש איזה מוסך אבל הוא קצת יקר ולא רק לפי דעתי, כך שכל דבר שאני יכול לעשות במקום אחר אני עושה (מה גם שהבחור שעשיתי אצלו הוא חשמלאי אבל היה בעל מוסך בעבר). למה הוא לא ניסה לתקן את הבעיה זה משום שאני בא אליו מחר לכל היום ובאתי אליו דיי מאוחר. במקרה הכי גרוע. כמה עולה לשנות ברישיונות מנוע, יש לי מכר שמוכר אוטו כמו שלי עם מנוע יותר גדול 1800-האם אמורה ליהיות בעיה מבחינת רישיונות וכו, כי המנוע מפורט ברשימת המנועים של הדגם. וכמה יעלה להתקין מנוע.
-
הוא אמר שכנראה הקומפרסיה. אבל משום מה לי זה לא מסתדר בראש, גם אם הקומפרסיה דפוקה אמורה ליהיות הצתה, ואז הבעיה במצתים, מפלג,חוטי הצתה. ואם באמת הקומפרסיה דפוקה מה זה אומר על הבאות, החלפת אטם ראש מנוע?
-
כתרופת הקדם למכה, החלפתי היום רצועות משאבת הגה כח ורצועת אלטרנטור. ולפני שבכלל התחלנו המכונאי אמר שהמנוע נשמע לא בריא, אחרי שסיים עם הרצועות החליט לבדוק את חוטי ההצתה, הוא הוציא אותם אחד אחד ואז החזיר למקום, בשלושת הצלנידרים הראשונים היה שינוי ברעש כשהוציא את החוטים (ברור לי ממה הרעש), כשהגיע לחוט הרביעי וניתקו, לא היה שינוי ברעש, וזה אומר שמשהו לא תקין (בלשון המעטה) מה יכולה ליהיות הבעיה וממה היא נגרמה ומה הנזק ארוך הטווח אם העניין רציני. האוטו אאודי 80 86 אוטומט עם מנוע סדרה RN
-
אתה צודק לגמרי בעניין של כמות דלק בזמן נתון, גם מבחינה לוגית מה שכתבתי לא מסתדר, אך באחד מגליונות רכב מופי מבחן בין פאסאט B4 ועוד רכב, הבוחן ציין שתחת עומס צריכת הדלק הייתה גבוהה מן הרגיל, אך בנסיעה מתונההיה הייתה טובה בהרבה מעל הממוצע. כמו כן אם תזכרו לרגע במנועי הGDI של מיצובישי והסיבה להפסקת יצורם-צריכת דלק גבוהה שהם לא הצליחו לפתור בזמנו.
-
עוד דבר שניתן להגיד על מערכות הזרקת דלק ישירה (בנזין) הוא שצריכת הדלק שלהם תחת נהיגה מאומצת גרוע יותר מתצרוכת דלק של מנוע מקביל ללא הזרקה ישירה, ובקשר לעניין של יותר כח, חברות שכבר התמחו בסוג זה של מנועים ויש להם ניסיון רב איתם, לרוב המנוע ייצר יותר כוח ממנוע מקביל בלי הזרקה ישירה,מה גם שהכוח יהיה זמין בטווח יותר רחב ולרוב גם מעט יותר מוקדם.
-
יצירת קשר עם אודי גרמניה בקשר למידות צמיגים
yuraskor פרסם הודעה בנושא של gibsonlp בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אני מציע לך להיכנס לאתר הראשי של אאודי, ולשלוח אי-מייל לשרות לקוחות, תפשפש קצת באתר ותמצא. שלחתי מכתב וצייניתי שיש לי אאודי מדגם מסויים ושנה ואני מעוניין לטפל בה אך חסר לי חומר כתוב, תוך יומיים חוזר אליי מכתב ממנהל אגף תמיכת לקוחות ואומר שהם יצרו קשר עם היבואן בארץ ותוך זמן קצר יצרו איתך קשר(בארץ כמו בארץ ולא בגרמניה), תוך שבוע בערך התקשרו אלעע משרות לקוחות של אאודי וביקשו שאשלח את רישיון הרכב כדי שיתאימו לי את החומר. מחר אני שולח להם צילום רישיון בפקס ומתפלל לטוב. -
עלות שיפוץ קרבורטור,ועוד עצות על קבלת אפקט מלא מהניקוי.
yuraskor פרסם הודעה בנושא של yuraskor בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
זה היה נחמד -
עלות שיפוץ קרבורטור,ועוד עצות על קבלת אפקט מלא מהניקוי.
yuraskor פרסם הודעה בנושא של yuraskor בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אני באמת לא רוצה ליהיות קטנוני אבל זה מחייב. מבחינת המחיר של הדלק, סביר, בשביל מקצוען הכיס קצת תסבול, השאלה זה מתי, אני תלמיד י"ב במגמת מחשבים ואלקטרוניקה, ואני דיי תקוע עם פרוייקט גמר של 5 יחידות, אז מתי אתה מציע לי להגיע אל צביקה? -
עלות שיפוץ קרבורטור,ועוד עצות על קבלת אפקט מלא מהניקוי.
yuraskor פרסם הודעה בנושא של yuraskor בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
כמובן, את הטיפול אני עורך ביום שישי, אז איך שאני מסיים אני מעלה התרשמות ראשונית. ומה לגבי התיחסות לענין הזה "ואילו עוד דברים כדאי לעשות כדי שהתוצאות יהיו מכסימאליות?" -
עלות שיפוץ קרבורטור,ועוד עצות על קבלת אפקט מלא מהניקוי.
yuraskor פרסם הודעה בנושא של yuraskor בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
הסיבות להחלטה על הטיפול, מאיפה להתחיל? אז ככה, לפעמים יש בעיה שאם אתה נוסע באוטו הוא נשמע כאילו עוד שניה המנוע נכבה, מבירור אצל מכונאים ואני קרבורטורים באזור הבנתי שהבעיה היא לא בואקום מפלג דפוק (כמו שחשבתי תמיד) אלא בדיזות סתומות ויש גם סיכוי שהגומיות כבר גמורות,הבעיה נעלמת לאחר עצירה בצת שילוב לP והנגברקס ולחיצה בראיה על הגז. עוד דבר זהו צריכת הדלק המוגזמת שמתקרבת ל- 1ל5! ועוד בעיה זה כאשר אני מכבה את האוטו ומוציא את המפתח מהמתנע המנוע ממשיך לפעול,לא בצורה חלקה שלא תבינו נכון, אבל הוא מסרב להכבות ורק אחרי כמה השתנקויות הוא נכבה סופית. בקשר למכונאי,היה לו פעם מכון לחשמל וקרבורטורים ואז הוא פשט את הרגל בעקבות מס הכנסה, ככה שלגבי אמינותו אני פחות דואג (לפחות בתחום המכני). ואילו עוד דברים כדאי לעשות כדי שהתוצאות יהיו מכסימאליות? -
לאור השיפוץ המתמש של הרכב הגיע תורו של הקרבורטור. לפני שאני מחליט לבצע את העניין סופית רציתי לחוות דעת בנושא מחירים ועבודה. המכונאי שעושה לי את זה ביקש 300 שקל על עבודה וחלקים+סידור של כמה בעיות קטנות אחרות. האם המחיר לניקוי\שיפוץ קרבורטור נראה הגיוני? ממה יש להזהר? מה עוד כדאי לעשות על הדרך כדי שהניקוי יקבל אפקט מכסימאלי? צביקה, לפי ההיכרות שלי מהפורום אתה פה בעל הסמכות בנושא, מה דעתך? (הייתי עושה את הטיפול אצלך אבל אני מטבריה והנסיעה קצת ארוכה). תודה לכל העונים. נ.ב. הרכב-אאודי 80 שנת 86 אוטונט עם מנוע מסדרה RN 1600.
