Jump to content

yuraskor

  • הודעות

    1,364
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי yuraskor

  1. אין לי שום כפתורים בקונסולה ואין לי מערכת, היה רדיו טייפ בעצם אבל הוא שבק חיים לפני שבוע. ישנו אמנם לוח בקרה של חימום אבל אותו אני יכול לחתוך מהקונסולה הקודמת ולשלב בפיבר. ולגבי הצורה-אני הולך לשים קצף מתרחב, לתת לו להתייבש, לעצב את הצורה הרצוייה ועל זה את הפיבר. בעצם להשתמש בקצף כשבלונה.
  2. שלום לכולם. אני מעוניין בבניית קונסולה מרכזית חדשה שכן המקורית פשוט התפוררה (האוטו המדובר אאודי 80 86). חשבתי כבר על דרך ומאיזה חומרים ואיך, מה שחסר לי זה הסבר על עבודה עם פיברגלאס- לכל מי שרוצה לקפוץ ולהגיד תפנה לחיפוש-ערכתי, ולא הגעתי לתשובה מספקת וברורה. אם מישהו יוכל להסביר\להפנות לאתר שיענה על השאלות הבאות: איך עובדים, מה הם החומרים ושלבי עבודה? אם לדעת מישהו ישנו חסרון בבניה כזו מפיבר אני פתוח להצעות-כעת כשיש חופש מלימודים יש לי המון זמן לעסק-ואם אפשר לצמצם עלויות כמה שאפשר.
  3. ,תודה לכל מי שהגיב בצורה כזו או אחרת. PIPINOADAR-יש משהו בדבריך. החלטתי לרדת מהרעיון של לקנות את האוטו עם המזגן בגלל שיש לי ביטוח לחדש וגם קורס פסיכומטרי-ואני עדיין תלמיד תיכון, ולא אני לא נעזר בהורים. אני מעדיף לקנות חלק חלק ולתקן את האוטו לאט לאט, כמו כן לאור עלייית מחירי הדלק וצריכת הדלק הגרוע של האוטו שלי-רעיון המזגן נגנז סופית. צפו לפרוייקטים מצולמים במס' נושאים שאני הולך לטפל בהם.
  4. התגובה האחרונה-מה הקשר? ולארז-אל תתחיל מה שלא תוכל לסיים, אז בא נרד מהפסים האישיים רק תזכור שאין טעם לתת הערות חסרות תועלת רק כי אין מה להגיד-זה לא עוזר.
  5. ארז-על אאודי פשע אוליי נוסע אתה. האאודי שלי מתורבתת להפליא.
  6. לגבי עלות הנסיעה-ציינתי 300-400 שקלים בגלל שהאוטו שלי מעלים דלק כמו רכב אמריקאי, טוב קצת פחות,אבל עדיין הרבה ביחס לכל דבר אחר. לגבי אופיר המזגניסט, אני לא יודע מתי יצא ליהיות אצלו בפעם האחרונה אבל היום הייתי אצלו והבחור לא רוצה להתעסק בזה אפילו, והעסק לידו-דדון חשמל, גם לא בוער לו העסק. אבל שוב תודה לכולם.
  7. תודה לכולם על כל מגוון התגובות. לגבי אלו שמייעצים לי ללכת למומחים-אלו שאתם רשמתם, זה קצת בעיה אני גר בטבריה, חבל לי לנסוע לפ"ת או נתניה כי עלות הנסיעה תעלה לי אוליי מחצית מחיר ההרכבה. אם מישהו מכיר מומחה באזור טבריה זה יעזור יותר. ושוב תודה לכולם.
  8. נראה לי שכן למרות שכמה אנשים טענו שלא. במוסך שלי אמרו שכן, במוסך אחר אמרו שלא.
  9. רק להוציא מזגן ולהתקין אותו בחזרה? לקנות חדש עם התקנה זה בערך 3500-4000.
  10. ברשותי אאודי 80 שנת 86 ללא מזגן. רכשתי אוטו זהה עם מזגן. כמה יעלה לי להעביר את המזגן מהאוטו שקניתי לאוטו שלי. אם מישהו שואל למה לא לנסוע באוטו עם המזגן אז התשובה שאין לו רישיונות והוא עבר תאונה רצינית מאחור-האוטו (זה עם המזגן) נרכש כרכב חלפים. המזגן יש לציין אינו מקורי של אאודי והותקן באזור.
  11. מישהו במקרה יודע כמה יכול לעלות לי להוציא מזגן מרכב אחד ולהרכיב אותו ברכב אחר.
  12. הנה קישור שאוליי תמצא אותו שימושי. http://www.enjoythedrive.com/content/?ID=26448
  13. החלקים הצבועים בלבן-אני לא בטוח שזה מדבקה זה נראה יותר כמו צבע, וגם מדבקה בחום הארצישראלי לא תחזיק יום וחצי. אם זה צבוע-לומדים (כמו שציינתי) איך לפרק את החלקים (קודם על גרוטאה כי שם זה לא משנה אם תשגה) ואז צובעים לפי כל התהליך. אני מבין שאתה דיי נעול על העסק ולא נראה שכסף זו בעיה בשבילך אז לך על זה. אני כמישהו שכסף בשבילו זה דבר בעייתי כי הוא לא נמצא אצלי בשפע לא הייתי הולך על כל זה כי זה מיותר, חוץ ממראה זה לא מוסיף כלום (אוליי ביטוי לאני שלך). אתה יודע מה? לך על זה, רק תראה את התוצאה באתר.
  14. ההצעה הייתה לחבר מס' לדים ואז לחבר למערכת חשמל וזו תיהיה התאורה. אבל זה בדיוק מה שיש לי עכשיו, אם לא ציינתי זאת מקודם מצטער.
  15. לגבי העניין שלמכוניות ישנות זה יותר קל אני מסכים (אוליי כי אין לי מספיק ניסיון ואוליי כי זה באמת כך). אני במקומך הייתי עושה לבד את הדברים שאפשר לעשות לבד-לצפוע חלקי פלסטיק פנימיים-קודם מוצא חלקים דומים במגרש גרוטאות או משהו ומנסה עליו ואז עובר לאוטו. ולגבי השאר אני עדיין נשאר בדעה שזה מאוד יקר וכדאי לבדוק מקומות אחרים.
  16. אל תדאג-אחרי שאראה במה מדובר אני אפרסם בשרשור
  17. אם אתה מתכוון אליי אז כן. כשאין לך יותר מדי כסף ביד אתה לומד לעשות דברים כאלה לבד, (כל עוד זה לא מכני או בטיחותי אז אין בעיה).לוקחים מברג המון זמן פנוי וסבלנות ומתחילים. אני מתכוון לבנות קונסולה חדשה לאאודי שלי במהלך החופשה, אני מקווה שיילך לי.
  18. נשמע כמו אחלה פרוייקט ל"עשה זאת בעצמך". אבל רק אם אתה יודע איך ורצוי שהאוטו לא יהיה אחד שלא כדאי להתעסק איתו או חדש. לגבי המחירים אין לי מושג אבל זה נשמע דיי יקר.
  19. האוטו המדובר אאודי 80 שנת 86-חיפשתי ב-EBAY אבל אין שם לאאודי. אבל בכל זאת תודה על התגובות.
  20. זה זמן רב שאני מנסה להרכיב איזושהי תאורת לוח מחוונים קבועה (כיום מס' לדים שמולחמים ללוח עם נגד בדרך). חשבתי שזה יראה טוב ויקל עליי את החיים,וגם יהיה בטיחותי, אם אני אתקין תאורה כמו שיש לשעונים, אני לא מתכוון לתאורת הלדים אלא לתאורת INDIGLO על סוגיה. אני ניסיתי למצוא אתר בארץ או חנות חשמל שמתעסקת בזה (גם בתחום המחשבים חיפשתי), אך לא מצאתי דבר. אם מישהו מכיר מקום או חברה שמתעסקים בזה אודה לכם מאוד.
  21. אצלי זה לא השפיע על שום דבר, החלפתי פלאגים בעלי ראש יחיד לכאלה עם 3. שום דבר, לא יותר כוח לא יותר כלום, בדיוק אותו הדבר. אבל שוב-אני לא מקצוען אני אומר מה שקרה אצלי,אוליי אצלך יהיה אחרת. אם זה משנה אצלי זו אאודי מנוע 1600 קר'.
  22. שלום רב. לפי דעתי הבעיה נובעת מחור באזור חיבור צינור המפלט לדוד. אצלי היתה בעיה דומה עם אותם סימפטומים, רעש מתכתי מוזר בהילוך ראשון ושני, מעל 42-50 כבר לא נשמע. אתמול קפצתי למכון רדיאטורים ואגזוזים, הפלא ופלא, הצינור התפרק בנ"ק חיבורו לדוד. דוד+צינור+עבודה 350 שקל. אך יש סיכוי שהבעיה נובעת ממקור אחר.
  23. חלפים מקוריים עדיף (אם זה קשור להיגוי בלמים מנוע וגלגלים אני לא מתפשר על מחיר) ישור שלדה לא צריך כי כבר עשו את זה ועשו את זה טוב כי האוטו ברשותי כבר שנה וביקרתי דיי הרבה במוסכים ורק עכשיו שמו לב שיש כת עיוות בפח.אז ככה: יישור הבורג+התושבת (משולש תקין), תפוחי היגוי והסדרת כל המכניזם של ההיגוי (כיוון של הזרועות לאורך שווה) + פעמון או מיסב+ עבודה-כמה כל זה יעלה (לא צריך הערכה מדויקת-משהו גס שישמש "קו מנחה"). שאלתי את הבחור הוא אמר משהו באזור ה600 פלוס מינוס.
  24. אתמול חשך עולמי הקט לנגד עניי. בעת כיוון פרונט נתגלו לפתע סימנים לתאונת חזית קלה (לא שלדה ולא קצה ולא שום דבר אחר)ת אבל זו המעט שבבעיותיי. כמו כן הגלגל הימני קידמי מוסט בערך 1-2 ס"מ אחורה ביחס לגלגל השמאלי וזאת משום שהבורג אליו מחובר המנשא של המשולש עקום-כנראה מהתקלות עם סלע שלא הסכים לזוז ממקומו, תפוחי היגוי שכנראה אינם מתאימים למודל שלי (במוסך המתמחה של הרכב שלי לא אמרו לי דבר בנושא, גם בטסט לא). ויש גם סיכוי שגם פעמון או מיסב-יש רעידה מכיוון הגלגל הימני בפניות שמאלה. יש למישהו מושג כמה כל העסק יעלה. מבחינת בטיחות-(כך נאמר ע"י בעל המוסך) אין שום סכנה פרט לשחיקה מוגברת בצמיג ימין ובדפנות הפנימיות של שתי הצמיגים. האוטו המדובר הוא אאודי 80 שנת 86 אוטו'. לסיכום-כמה, לפי ידע וניסיון מצטבר, יעלה לי כל העסק הזה.
  25. באיזו שנה מדובר?
×
×
  • תוכן חדש...