Jump to content

yuraskor

  • הודעות

    1,364
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי yuraskor

  1. אני התיחסתי לבכיה הזו במה שכתבתי. צריך להגיע לאיזון כלשהו, תזכר בבעיות מינ, ומקסימום של תיכון. זאת בערך אותה בעיה. צריך למצוא את הגבול בין יעילות זרימת האויר לבין המקסימום של שטח המגע ומעבר החום בגוף עצמו.
  2. אני לא מבין גדול בנושא ולא מתיימר גם אבל אני תלמיד דיי טוב בפיזיקה. כעקרון אם אתה צובע אינטרקולר בצבע יעודי לכך, זאת אומרת צבע שלא מוריד מאיכות הולכת הטמפ' וצבע שלא סותם את המעברים אתה בעצם מגדיל בעזרת הספריי את שטח המגע של הצלעות עם האוויר, כל זה נכון רק בתנאי ששכבת הצבע היא בעובי מסוים. מבחינה פיזיקאלית העקרון עובד, איך הוא מגיב בשטח אני לא יודע.
  3. העניין הוא שצריך כרטיס אשראי בן לאומי (או אחד שהוא לא צעיר). אני בן 18, ולי לא ינפיקו כרטיס נורמאלי עד הצבא או הלימודים הגבוהים, ככה זה בבנקים, אי לכך אין אני יכול לבצע את התשלום.
  4. אני יודע שהועלו שרשורים רבים על העניין, ופניתי אל מספר אנשים בה"פ אך לא קיבלתי תשובה. (הפנייה לאותם אנשים התבצעה לאחר חיפוש). למישהו אוליי יש ספר\מדריך על איך מטפלים באוטו, למקרה שאני לא מסביר את עצמי טוב, ספר שדומה או הספר של היינס. אני זקוק לספר כי אני מעוניין ללמוד את האוטו שלי עד הבורג, אני רוצה לעשות שיפוץ מקיף בהמשך ועד כמה שניתן לעשותו לבד ללא בעל מקצוע. האוטו אאודי 80 שנת 86 אוטומט עם מנוע 1600 מסדרה RN, רמת גימור CD. לכל מי שיש ספר כזה או מידע איפה אני יכול למצוא אותו בטווח מחירים שפוי,לא ה200 שקל שרוצים בצומת ספרים (יש לי בעיה עם המחיר אבל לא כמו העובדה שהחנות הכי קרובה זה שעה נסיעה לפחות מאיפה שאני גר) מוזמן לעזור לי בנושא.
  5. לא מעשן, בטח שלא חלש,לא מתקתק. בנושא לחץ שמן וקומפרסיה אני לא יכול לתת תשובה ודאית. אבל נראה לי שאם כוח לא חסר ואין בעיות אחרות אז לחץ השמן והקומפרסיה בסדר גמור. אבל הידע שלי בנושא לא גדול כך שתקנו אותי אם אני טועה.
  6. זה תלוי בתצורת המנוע וגם לא תמיד. במכוניות שהן לרוב תוצרת אמריקה ויש מנועי V יש סעפת בכל צד שהולכת עד הסוף, לכל אחת ממיר(בחדשות) דודים וכו'. יש מכוניות שזה מתחבר ישר איך שנגמרת צנרת הסעפת ואז מתפצלת חזרה באזור הסרן, מתלים אחוריים. יש מכוניות שהן לא בעלות מנוע בתצורה V ואז הסעפת ממשיכה עד אזור הסרן ושם מתפצל. לרוב קוטר הצנרת יהיה בעל יחס כלשהו למס' הצלינדרים מהם הוא מפנה את הגזים ולתצורת המנוע ולאופיו. מקווה שלא סיבכתי.
  7. לצערי אין לי. אבל גם שלי בצבע אפור עכבר.
  8. תגדיר מנוע לא שחוק. שלי עבר 340K ולפי מיטב ידיעתי כל רכיבי המנוע מקוריים פרט לפלאגים אוליי רצועות אטמים וגם נאמר ע"י הבעלים הקודמים כי ביום בו הוחלפו האטמים לראש מנוע הוחלפו טבעות בוכנה. אני לא יכול לדעת אם האוטו עבר את כל הטיפולים בזמן ובאיכות מעולים, בגלל שלפי אופי הבעלים הקודמים. ואוליי מישהו גם יוכל להמליץ על חברה של שמן, ואוליי גם להזכיר טווח מחירים?
  9. יש איזו חברה שאתם ממליצים? חצי סינטטי\מינראלי? ואילו תקנים יש לבדוק? ומה בנוגע לפילטר? ותודה לכל העונים עד כה.
  10. אני רואה שאף אחד לא מתיחס... בכל אופן חשבתי על עוד כמה פרטים שיעזרו לכם לתת לי עצה טובה יותר. האוטו עובר בשבוע כ-100 ק"מ, 95% מהזמן אני לא עובר את ה60,(יש הגבלה בקטעה הכביש בו אני נוסע כל יום בגלל ריבוי הולכי רגל בו, קטע הכביש בין טבריה לצומת צמח). טמפ' המנוע לרוב לא עולה על 80C.
  11. אני שואל על הנושא לאחר שהרצתי חיפוש ולא מצאתי תשובה מספקת. שאלתי שאלה זו בעבר אבל גיליו של פרט חדש אוליי תשנה את התשובה, אם לא, עמכם הסליחה. הגיע הזמן להחליף שמן לאוטו, ניגשתי למוסך שבו אני מטפל באוטו בדר"כ ושאלתי כמה יעלה להחליף שמן+ פילטר שמן ועבודה והבחור אמר שבערך 300-350 שקל. לפי מיטב ידיעתי רב המוסכים עושים את זה בתוספת החלפת פלאגים, פילטר דלק, ועוד כמה דברים תמורת אותו סכום מרשרשים. לבסוף החלטתי לעשות את זה לבד ולהעזר במורה שלי לנהיגה לשעבר שהוא בעברו היה גם מנהל מוסך. רציתי שתמליצו לי על שמן מאיכות טובה ופילטר, אני לא יכול להגיד באיזו צמיגות כי אין לי ספר רכב. הרכב המדובר אאודי 80 שנת 86 אוטומט עם מנוע 1600 של שנת 87 מסדרה RN. הסכום שאני מוכן להשקיע קרוב ל200 שקל. והאם אתם בכל זאת לא לחסוך ולשלם למוסכניק שיעשה את שלו?
  12. שלום, באאודי מהדגמים האלו התאורה מתבצעת ע"י צינור פלסטיק שקוף כאשר בכל צד נורה, צדו העליון צבוע אדום+מעליו חומר כמו במראות וזה מה שנותן את הצבע, ולכן אי אפשר להחליף את צבע התאורה (גם אם קונים מנורה צבועה). לגבי השאלה של מאור..אמור ליהיות כפתור פוטנציומטר (נגד משתנה) שאמור להקטין או להגדיל את עוצמת ההארה...אם הכפתור במקסימום והתאורה עדיין חלשה לדעתך-זה הזמן להודות למתכנני אאודי של אותם שנים. מה שאוליי יעזור כמו שהציעו פה כמה חברה זה לשים נורה בעלת עוצמת תאורה חזקה יותר.
  13. מצטרף לשאלתך רק שאצלי האוטו אוטומט וקצת יותר ישן. אאודי 80 86.
  14. ועוד שאלה קטנה. ברור לכולם מה קורה אם מוסיפים יותר מדי מקשה. אבל מה קורה אם מוסיפים מעט מדי? זה מתקשה בסופו של עניין לאחר תקופה ארוכה (יום יומיים) או שזה לא ממש מתקשה ונשאר במצב לא כל כך קשה לאורך פרק זמן ארוך-(יותר משבוע)?
  15. ואמרת שם גם משהוא על שיש שלבי בניים שצריך למרוח חומר לשריטות קטנות...תוכל לשפוך עוד קצת אור על הנושא?
  16. וכמה החומר הזה עולה (בערך). אני צריך את זה לפרוייקט שיפוץ\חידוש הקונסולה שלי. החלטתי לשנות קצת את החומרים בהם אשתמש כי לעשות את זה מפיברגלס לבד מאוד קשה.
  17. למלא שבר דיי גדול..
  18. מישהו יכול להמליץ לי על חומר שדומה לחומר שפכטל של פחחים לפלסטיק? (אם יש חיה כזו).
  19. deltaHF זה רק לפי הגירסא הבכירה הנמכרת בארץ או לפי הגירסא הבכירה שאוליי לא נמכרת בארץ. אם כן אז אני יכול להחליף מ175\70\13 ל195\60\14?
  20. נפתרה הבעיה. כמו שנאמר, אכן נדבקה שקית לאגזוז אבל לא בדוד האחורי אלא לסעפת הפליטה! כאמור השקית עלתה באש ושרפה את הגומייה של גל ההינע וזה מה שגרם לריח הגומי השרוף. החלפת הגומייה+ עבודה=146 שקלים.
  21. ואיך אני בודק את האפשרות השניה, זאת של משאבת ברקס?
  22. נהיגה מאומצת- טורים גבוהים כי יש תיבה אוטומטית עתיקה גם אני גל בטבריה שרוב העיר זה עליות. שמן בסדר.
  23. היום, לאחר נסיעה של כ45 דק' בעליות התחלתי להריח עשן של גומי שרוף, עצרתי בצד הדרך וניסתי למצוא מאיפה הוא מגיע. מה יכולה ליהיות הבעיה? אודי 80 86 אוטו.
  24. מודה לך על התובנה הרבה שהענת לי בנושא. מחר אגש לקנות מעט מהחומרים קצת להתנסות ואח"כ נתחיל בעבודה. אוליי אפילו פרוייקט מצולם לאתר..
  25. ציינת שצריך נייר כסף. למה הוא משמש?-תווך מפריד כדי שהפיבר לא ידבק לתבנית?
×
×
  • תוכן חדש...