yuraskor
-
הודעות
1,364 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי yuraskor
-
עברתי היום ליד מוסך, ושמתי לב לרכב לא כל כך שייך בנוף. התקרבתי ועל הרכב היה רשום GSA, דיי ברור לי שזו סיטרואן וגם נפגשתי כמה פעמים עם השם . אשמח אם מישהו יתן לי פרטים כלליים על הרכב (לרכב המדובר גיר רגיל). אין כוונות לרכוש את הרכב או משהו בסגנון, פשוט הרכב נראה כאילו ששווה להכיר אותו, ואני בטוח שהוא דיי נדיר.
-
מבקש עזרה ברכישת roadster (התמקדות בפורשה בוקסטר)
yuraskor פרסם הודעה בנושא של gibsonlp בתוך ייעוץ ברכישת רכב
יש עוד שתי מתחרות נהדרות (אמנם לא מיובאות ארצה), אופל ספידסטר ולוטוס אליז (לאופל יש יותר סוסים). אם תשקול יבוא אישי, אולי זה יכנס במסגרת התקציב. -
מקדם ביטחון לא מודדים באחוזים?
-
יש נזק, אין נזק, עובדים עלי ? :-) וגם : היכן מוצאים קונים פוטנציאלים במצב זה ?
yuraskor פרסם הודעה בנושא של בטיטi בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
צינור מים לא עולה כל-כך הרבה, גם מאיכות מעולה, שייגש לחנות חלפים יקנה את צינור המים ויחליף בעצמו, שיחליף שמן,פ' שמן, יוסיף נוזל קירור ויבקש חוות דעת נוספת ממוסך כלשהו. רצוי ללכת למוסך השני או השלישי. (בכל אופן זה מה שהייתי עושה אני) -
יש לך המלצה על חברה ספציפית? SHELL, או אליי LM יותר טובים? נ.ב. רציתי רק לעדכן בעניין אחר, מי שמכיר את הבעיות הרבות של הרכב שלי, בטוח זוכר שדיברתי על בעיה בגיר, ועל כך שיש ממנו נזילה ומכה בעת העברה בין המצבים, אז הסתבר שהנזילה היא מחיבור צינור מדיד השמן (מהחלפת השמן שביצעתי לפני קצת פחות משנה - וכל מי שאמר שלא כדאי להחליף את השמן אם לא ידוע מתי הוחלף מפאת סכנה לגיר, אובכן, הגיר עדיין חיי), והגיר במצב טוב, יש לבצעה כיוונון של הגיר ולטפל בחלק מסויים שאת שמו איני זוכר.-מצטער שהמשכתי זאת כאן פשוט לא מצאתי את האשכול הקודם שלי.
-
רציתי לדעת האם יש ברשות מישהו ספר לרכב מסוג אאודי 80 שנת 86, כמו כן, אותו ספר לדגם של שנת 87. אם לא, אשמח לקבל מס' תשובות. באילו שמנים מומלץ להשתמש (צמיגות וחברה), עבור שמן מנוע(הומלץ להשתמש ב20W50 בפעם האחרונה ששאלתי, אך בספר הרכב ברוסית הומלץ 15W40 - אני אמנם רוסי אך יכולות הקריאת שלי מתחילות ומסתיימות בקריאה של שלטים ודברים מהסוג הזה), גיר, הגה כח, בלמים, קוד גיר KAL קוד מנוע RN ומהי מידת החישוק והצמיג הגדולים היותר שניתן להרכיב. כרגע שמן מנוע הוא ACDELCO 10W40, שמן גיר הוא DEXARON 3 נוזל הבלמים ונוזל ההגה כח מולאו במוסך בטיפול האחרון ואין לי מושג מה הם. אני כרגע סטודנט בפרוייקט שחק של חי"ה (תואר הנדסאי אלקטרוניקה), אבל זה לא בדיוק התחום שאני מתחבר אליו ב-100%. פעם למדתי "מכונות" - כשלמדתי בקציני ים עכו- זה מקצוע שהיה לי קל להבין ונהנתי ממנו. רציתי להתקבל להנדסת מכונות בטכניון תחת הפרוייקט עתידים של הצבא אל הציונים שלי לא בדיוק מספקים. אחרי שאסיים את לימודיי ההנדסאים הבנתי שאני יכול להתקבל ללימודי הנדסה בלי קשר לבגרות או פסיכומטרי. רציתי לדעת מה דעתכם על הפקולטה באוניברסיטת בן-גוריון (מי שלמד או לימד), ואיך אני עובר להנדסת מנועים\רכב\שלדות (או כל דבר שקשור לרכב). במקור השאלות הופנו אל מרק, אך בעצתו, הועברו לפורום הפתוח.
-
מה טווח המחירים במכרזים אלו? (עבור היילקס למשל). ובנוגע לניסוי של טופ גיר - אני מקווה שראית את החלק השני, זה ששמו אותו על גג בניין בן 20 קומות ואת הבניין כולו פוצצו (לצורך ניקוי שטח ובניית בניין חדש)? להיילקס שלום (ולמרות הסדק בשלדת הסולם הוא נסע - ואף הופיע התערוכת רכב מכובדת שאת שמה אני לא זוכר).
-
הרכב הראשון שישבתי מאחורי ההגה שלו (אז מה אם הייתי בן 4). וולגה גאז 21 משנות ה-60מתוחזקת ברמה גבוהה, צבע חיצוני-טורקיז-קרם, ופנים בבד קטיפה בצבע קרם. ועם הצמיגים עם דופן לבן, איזה מחזה מרשים.http://www.gaz21volga.com/21/21_2genphotos/images/2generation_011_jpg.jpg משהו שדומה למה שיש בתמונה.
-
לפני שחודש פירקתי את הסטרטר מהאודי והבאתי אותו לחשמלאי לצורך שיפוץ מלא, הנזק לחשבון בנק היה 440 שקל (והסטרטר היום חזר להחליק). אז המחיר שנתנו לך (בתנאי שהעבודה נעשית כמו שצריך, סביר+.) הרכב שלי אגב הוא אאודי 80 86.
-
לפי התמונות לא ניתן להבחין שיש בעיה של תערובת עשירה מדי. לפי התמונה וקטלוג הפלאגים של בוש הכל תקין. אלא אם הטיפה של השמן שרואים על מצע הנייר (?) מקורה בפלאג, ואז הסיפור הוא שונה לחלוטין? ובאופן כללי, הפלאגים ניראים כאילו שראו ימים טובים יותר.
-
מגיע למוסך, מרגיע את המנהל, אומר לו מה מציק לי הפעם ברכב, מתוכח חצי שעה שייתקן הכל כמו שצריך כדי לא לעשות פעמיים את אותה עבודה, גם אם היא טיפה יותר יקרה, מפסיד בויכוח, מתקן רק את מה שהוא אמר שחייבים להחליף\לתקן\לשפץ. ואח"כ יושב לו על הראש עד שהוא מטפל באוטו. כשהוא או העובדים במוסך מסיימים לעבוד, בודק שכל הברגים מחוזקים כמו שצריך. ואחרי יומים חוזר למוסך עם אותה בעיה שכנראה העבודה הקודמת בוצעה לא כראוי, ואז משלם הרבה יותר ממה שהייתי משלם אם היה מתקן כל מה שביקשתי.
-
זה עדיין לא עונה לי על השאלה. כל מה שמתיחסים אליו באתר הם צורות שונות של ריתוך. אני מבקש התייחסות לאופן הביצוע ורמת גימור. אם לא הייתי ברור אנסה להסביר עצמי טוב יותר בעזרת דוגמה. אני בטוח שכולם יודעים איך נראה ריתוך איכותי כין שני חלקים, מעין אוסף של טבעות האחת חופפת עם השנייה.http://www.weldingengineer.com/1mig.htm התמונה השניה בצד ימין. האם ניתן להגיע לאותה רמה ע"י שימוש ברתכת אלקטרונית. האם רתכת אלקטרונית יכולה ליהות מוזנת ע"י אלקדרודה המותאמת למתכות אותן אני רוצה לרתך? כתבתי את התגובה לפני שראיתי את תגובת BARAK4*4 תודה רבה על הקישור, ממצה ועונה על השאלה באופן מושלם.
-
רציתי לשאול משהו בקשר לרתכות ולריתוך. אני יודע שישנם שלושה סוגים של רתכות (לפחות שאליהם אני מודע), אלקטרונית, MIG וTIG. TIG מתאים לאלומיניום במיוחד וזה ריתוך ביד חופשית (ישנו מוט טונגסטן דק-בדומה לבדיל של הלחמה, שכאשר עובר דרכו הזרם מהרתכת הוא הופך לנוזל ומתחבר עם המתכת שאתה מרתכים) MIG עושה טיפה יותר מהשיטה הקודמת (במקום להזין את המוט ינית היא עושה זאת בעצמה). השאלה שלי נוגעת לרתכות אלקטרוניות. האם ניתן להגיע לאותן תוצאות עם רתכת אלקטרונית?, האם ניתן לרתך אלומיניום (למשל) ע"י אלקטרודה מתאימה. נ.ב. אין להתיחס לה שאמרתי כעובדות, הידע שלי בריתוך שואף לאפס ולכן אני מעוניין להבין קצת יותר.
-
תנסה להגיע לאחד הכפרים הערביים באיזור, ולא רק לפירוקיות, אתה תופתע מהמחירים של חלקים מקוריים אצלם. לפני שבועיים קניתי פנס אחורי לאאודי שלי מהכפר מרר, שילמתי 270 + מע"מ. בטבריה במקום הכי זול רצו 500 ללא מע"מ! סע לשפרעם או אפילו לאיזור נצרת, אין שום סיבה שלא תמצא. נ.ב. לגבי איכות הפנס, פנס עם חותמת של אאודי לגבי תקינות ומיוצר ע"י מגנטי מרלי.
-
מהיכן אתה בארץ?
-
קולר גיר שבוטל באודי 80 - מה ההשלכות ואיך מטפלים?
yuraskor פרסם הודעה בנושא של yuraskor בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
תשמע, האוטו בן 20! (יחסית לבין אדם זה מעט, יחסית לרכב שמחזור החיים שלו הוא כ-8 שנים, ושלי הוא מהשנה האחרונה של הדגם). אין לי מושג כמה זמן האוטו עם קולר שבוטל, אוליי הנזק לגיר כבר נעשה ובלתי הפיך. קולר בכל אופן יורכב בזמן הקרוב (שבוע-שבוע וחצי), בתקווה שהגיר לא דורש שיפוץ או תיקון, במקרה וכן אשכול בחיוב הסבה לגיר ידני (ההסבה עולה כמחיר התיקון\שיפוץ והתמורה עצומה, גם כיף יותר, גם אמין יותר, וגם חסכוני יותר -הבעיה זה בלמצוא גיר). יהיה אשר יהיה, אני נשאר עם האוטו! -
בהחלט כן, יכול ליהיות מצב שבו הקרבורטור מספק יותר מדיי דלק שלא כולו נשרף ולכן גרם לדלול השמן. תוציא את הפלגים, אם יש עליהם מעין שכבה דקה של פיח או שיש להם ריח חריף של דלק, כדאי מאוד לבדוק את הקרבורטור. פנה אל צביקה, אשר בבעלותו מכון קרבורטורים, הוא יפתור לך את הבעיה (ואם לא אז יפנה אותך אל אדם שיוכל לעזור לך). לצורך זיהוי הבעיה ע"י הפלגים, כנס לחוברת הפלגים של בוש שיש קישור אליה באתר, בחוברת הנ"ל יש תמונות של פלגים ומה הסיבה שהם ניראים כך. התאם את הפלג שלך לאחד הפלאגים בתמונה, קרא מה הסיבה להיותו כמו שהוא (אני כמעט בטוח ב100% שהבעיה היא תערובת עשירה מדי), כך תוכל גם לכוון לפתרון הנכון.
-
מניסיון, יכול ליהיות שיש תקלה במשאבת הדלק. יכול ליהיות גם בעיה של הקרברטור. תתחיל מבדיקת שני אלו ומשם תמשיך.
-
איזה רכב, שנה, דגם, מנוע, קרבורטור או הזרקה, משבת דלק מכנית או חשמלית?
-
קולר גיר שבוטל באודי 80 - מה ההשלכות ואיך מטפלים?
yuraskor פרסם הודעה בנושא של yuraskor בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אומנם שאלתך מופנת אל רון, אך נראה לי שגם אני יכול לענות עליה. אצלי הקולר יושב בצד ימין של הגיר, במאונך ויציאות המים פונות כלפי חרטום הרכב. אז לפי דבריך רון, אין לי שום בעיה לחבר את הקרבורטור למים החמים ישירות לצינור שהוביל מים אל הקולר ולפנות לספי שירכיב קולר שמן אויר? -
קולר גיר שבוטל באודי 80 - מה ההשלכות ואיך מטפלים?
yuraskor פרסם הודעה בנושא של yuraskor בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
האם במכון גירים יוכלו להגיד לי את דגם הגיר? זאת אומרת, האם דגם הגיר רשום במקום כלשהו על הגיר, או שדגם הגיר מצויין רק באותה מדבקה בתא המטען שגם מציינת את דגם המנוע, מס' שלדה צבע חיצוני\פנימי, רמת גימור וכו'? -
פיג'ו 205 שעומדת 4 חודשים- מה ההשלכות והנזקים?
yuraskor פרסם הודעה בנושא של ארז ע בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
גוניות שונות שהתייבשו,רצועות, אטמים, חלודה שהתפתחה, אוליי איזה חרק או זוחל בנה את ביתו בפיז'ו. זה מה שעולה לי בראש שכדאי ממש ממש לבדוק. -
קולר גיר שבוטל באודי 80 - מה ההשלכות ואיך מטפלים?
yuraskor פרסם הודעה בנושא של yuraskor בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
כעת אני יכול לאמת נתונים אלו, לפי תגית נייר בתא המטען קוד תיבת ההילוכים הוא KAL. אז לפי דבריך לגיר זה לא אמור ליהיות קולר גיר. למרות שהוא לא אמור ליהיות שם, הוא אכן שם (אלא אם החליפו לי גיר). חבל לי שאני גר כל כך רחוק מכל בעלי המקצוע שרשומים באתר ומומלצים, מחר ניסע למכון גירים באזור, נראה מה הוא יגיד לי, אוליי זה לא קולר בכלל, אוליי זה לא הגיר המקורי. הכל יכול ליהיות ברכב הזה (אם רק הייתי יודע מה לבדוק לפני שאני קונה רכב). בכל אופן תודה על העזרה, ואם למישהו יש רעיונות איל לתקל את הבעיה, מוזמן הציע אותו. -
קולר גיר שבוטל באודי 80 - מה ההשלכות ואיך מטפלים?
yuraskor פרסם הודעה בנושא של yuraskor בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
דגם המנוע הוא RN, אך זהו מנוע שאינו מקורי. המנוע המקורי אם אנני טועה (וזאת לפי ספרות טכנית של הרכב שמצאתי באינטרנט), הוא מדגם DT. אני אבדוק זאת מחר, כולל קוד הגיר.
