Jump to content

yuraskor

  • הודעות

    1,364
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי yuraskor

  1. זה לא לגמרי נכון שהגירסה הכי חזקה היא סטיישן. סטיישן הוא אחד המרכבים. כמו שהאחות הקטנה (ה-RS4) מוצעת גם כסדן וגם כסטיישן. בעתיד אגב תופיע גם RS5 (לא זוכר הייכן קראתי את הידיעה). נ.ב. אני מוכן לקנות את הסטיישן רק כדי לראות את הפרצוף של בעל ה911 כאשר אני עוקף אותו.
  2. מה לגבי צריכת הדלק? לקרוב משפחה הייתה נקסיה (אבל גיר אוטומט) וצריכת הדלק הייתה סביב ה1ל-9 . שלא תבינו אותי לא נכון, 1 ל-9 הוא שיפור משמעותי לעומת מה שהיה לי קודם, אבל הייתי מעדיף 1-11.
  3. הציעו לקנות דהייו רייסר שנת 95 ידנית. עוד אין לי פרטים מלאים על הרכב, אבל בהנחה שהכל תקין, האם המחיר המבוקש עליו סביר-7500, עם אפשרות להתגמש. הרכב אמור לשרת אותי בשנת העתודה האחרונה שלי עד הגיוס, לעבור מרחק של כ-40 קילומטרים ביום. איך הרכב מבחינת צריכת דלק, אמינות בסיסית, עלות חלפים, ונוחות. נ.ב. אני מעוניין ברכב לשנה, רק לנסוע עד סיום הלימודים וזהו, האם מומלץ לקנות רכב כזה, או לקנות איזו רנו 5\ פיאסטה\לא יודע מה עוד ב-2000 שקלים ולנסוע עליה עד שיתפרקו הגלגלים
  4. הבנתי, בכל אופן הוא אמר לי שהוא מוסיף כחצי קילו שמן כל שבוע (-+). אז אני הנחתי כי אלו אכן גומיות שס' (אין סימנים שיעידו כי הלך אטם ראש, ואין סימנים ויזואליים לכך שיש בעיה ברינגים-(אני מניח שאם היה, אז היה שמן על מדיד השמן). ) אציע לבחור ללכת לעוד מוסך לשמוע חוות דעת נוספת, כמו גם בדיקת לחץ הפוך. והאם 800 שקל על גומיות זה סביר (כולל הכל, אבל אין לי מושג איך זה יתבצע, עם פתיחת ראש או בלי)?
  5. לחבר טוב שעובד איתי יש פיז'ו 205, שנת 95. הוא אמר שהאוטו שלו מעשן, העשן בצבע לבן, בכל מצב (מתי יותר מתי פחות). במוסך אמרו שזה גומיות שס' ואמרו לו שזה 800 שקל (כולל הכל). הבטחתי לו שאברר לגבי מחירים באתר (אנשים שעשו, יודעים לעשות). הרצתי חיפוש, והגעתי למבוי סתום, פעם רשום כי עשן לבן משמעו אכילת שמן, פעם רשום כי עשן לבן הוא כתוצאה מחדירת מים, אז מה נכון, מים או שמן (ערכתי חיפוש, ורק בגלל שפעם רשום כך ופעם רשום כך אני מעלה הודעה).
  6. b\tech b\sc הראשון מתורגם כBEACHLOUR OF THECHNOLIGY השני מתורגם כBEACHLOR OF SCIENCE הראשון, תואר בטכנולוגיה(תחום כללי), השני תואר במדע (תחום ספציפי). מהניסיון הקטן שלי (אני לומד בפרוייקט שחק של חיה"א שתפקידו להכשיר הנדסאי אלקטרוניקה) אם הלימודים הם לתואר מלא (במילים אחרות מהנדס) זה שווה, אם לא, אז לא בדיוק. מה גם, אתה חייב, אבל חייב לאהוב את המקצועה הנ"ל (אחרת תרגיש פיספוס מטורף, והרגשה שבזבזת ים של זמן). בקשר לסל רווחה, אני יכול רק לנחש כי מטרטו לקבוע את הת"ש שלך, והאם אתה זקוק לעזרה כספית. מה עוד אני יכול להגיד לך....אם אתה אוהב אלקטרוניקה וחשמל, תשקיע. בכל אופן, גם אם זה לא משהו שתרצה לעסוק בו בהמשך החיים, יש לך מקצוע ביד שיאפשר לך לעבוד בעבודה זמנית שבה תרויח טוב והיא תאפשר לך ללמוד את מה שאתה רוצה. בהצלחה
  7. אני אשמח להעלות תמונה טובה יותר של האזורים שמולאו (כרגע אני לא מוצא את המצלמה). לצערי הקליבר שיש ברשותי לא מדוייק מספיק, ולכן כנראה שאת הראש יצתרך לבדוק המשפץ. ועוד דבר קטן, האם הראש הנ"ל מתאים לקשת מנועי ה-1600-1800 סמ"ק? או שלא? ואיך אני מברר את זה?
  8. האטם הורד מהראש,בעצם הוא לא היה עליו כלל, הוא נשאר דבוק לבלוק. ומה לגבי זה שיש זוג מעברי מים (אחד בין הבלור לראש ואחד בין הראש לסעפת היניקה) אשר רותכו, או הולחמו ונסגרו כליל?
  9. אני לא מבין גדול בשיפורים (בעצם כמעט לא מבין כלום), אבל אם אני זוכר נכון, למזדה יש חטיבה שדואגת למוצרים מחוזקים לצורך תחרויות (כמו AMG של מרצדס אני מניח), אני גם זוכר שמוטי פעם דיבר על זה. תנסה למצוא עליהם מידע, הרי החלק של מזדה, אומנם משופר, אבל עדיין של מזדה. *אנא תקנו אותי אם אני טועה*
  10. אני מעוניין לשמוע חוות דעת על מצב ראש המנוע שפירקתי. האם ניתן לבצע מילוי? האם מישהו יודע כיצד אמורים להראות מעברי המים (על הראש יש להם צורה של משולש ישר זוית-עם פינות עגולות, ואילו על האטם יש להם צורה של עיגול). או שהראש לא בר הצלה ויש להשיג חדש. (ניסיתי למדוד עם קליבר את גובה הראש, אך הוא לא מדוייק מספיק). ומה דעתכם על מצב הבלוק (לא להתייחס לפיסת הסיליקון שתקוע במעבר המים)? כמו כן, אילו ברגים יש, וכדאי להחליף בפרוייקט מהסוג שלי (שיפוץ מלא למכלול המכאני), אני בטוח שאת ברגי הראש יש להחליף, אבל מה עם השאר, כמובן, היכן ניתן יהיה להשיגם (כל חנות חלקי חילוף תספיק, או שיש לחפש בחנויות יעודיות), על אילו ברגים אתם ממליצים? ועוד דבר קטן, האם כאשר שולחים את הבלוק לבדיקה (וחריטה-אם צריך) הוא עובר ניקוי של מעברי המים והשמן?(כנ"ל לראש). מישהו שמע על בעל מקצוע שמתעסק בשיפוץ ראשים באזור תעשיה גליל תחתון (ליד מפעל פרי ניר), בין צומת פוריה וצומת גבעת אבני. נ.ב. למה שסטומי הפליטה לבנים?
  11. אמנם לא התקדמתי בפירוק (כמעט) ואין לי כל כך מה לעדכן, אבל רציתי לשאול שאלה. אילו ברגים יש להחליף בפרוייקט מהסוג שלי? אני מתאר לעצמי שאת ברגי הראש-חובה, אבל מה עם הברגים שמחזיקים את הגיר למנוע, או הברגים שמחזיקים את כל המשאבות למיניהם או אפילו הברגים שמחזיקים את זר השיניים (שדומה לגלגל תנופה) לממיר מומנט. כמו כן, היכן ניתן יהיה לרכוש ברגים אלו, ולמה יש לשם לב בעת רכישתם? נ.ב. אשמח לתגובות בקשר להודעות הקודמות שלי בשרשור זה (בקשר לראש).
  12. ממש לא (אצלי בכל אופן). לפני כשנתיים הוגבלה המהירות בכביש 90ף בקטע שבין טבריה וצומת מושבת כנרת ל-60 קמ"ש, בעוד שבעבר הייתה 80 קמ"ש. אני את הרישיון הוצאתי קצת לפני החלפת התמרורים. מיד כשהבחנתי בשינוי דיברתי עם המורה שלי לנהיגה(הוא אפילו לא שם לב, ולא רק הוא, חצי מהמורים לא שמו לב לכך), בכל אופן הוא אמר לי (כעבור יומיים) שאלו תמררים שהוצבו לפי החלטת המשטרה לתקופה קצרה. אני יכול להגיד לך בוודאות שלנסוע בכביש זה 60 קמ"ש זה מסוכן. הדבר יוצר תגובות אצל נהגים שמובילות לצפירות\הבהוב אורות\ ניסיונות עקיפה ומה לא. בהתחלה ניסיתי לשמור את החוק (נסעתי 60), אחרי שכמה פעמים עקפו אותי על פס לבן ואילצו אותי לרדת לשוליים (כיוון שהיה רכב ממול), אני נוסע שם 80 (ועדיין אוכפים אותי לא מעט אנשים). ולכן אני יכול להגיד בלב שלם, שהדבר לא יצור הגמשת חוקים אצל נהגים עתידיים, אצל חלק קטן אוליי כן, אבל חלק אחר בהחלט לא.\ אחד הכלים החשובים ביותר שמורה לנהיגה צריך לתת לתלמיד שלו, הוא היכולת להבין ולנתח את המצב ולפעול בהתאם. יש מורים שנותנים את זה ויש מורים שלא.
  13. אתה מתכוון למרחק בציר האורך בין הגלגלים או בציר הרוחב? אם זה השני, אז אתה מתכוון להגדלת מפשק הסרנים. ולחלק שאתה מעוניין קוראים ספייסר, הוא מתחבר בין החישוק לבין הנאבה. חכה לתגובות יותר מבינות עניין ממני.
  14. סליחה, מה רע בטבריה (אני גם לא מת על המקום, אבל ראבק)?
  15. אם משאר הבחינות (שהרכב לא עבר תאונה, שהוא יד 2,3 ובמצב מכני טוב) הרכב טוב, אין שום סיבה לא לקנות אותו.
  16. אני גם גר בטבריה, ואם יצא לך פעם לעמוד ליד הגשר אחרי המשטרה, ליד הנתיב שעולה במעלה הציר, תשים לב שלא חסר אנשים שנוסעים בפורד פוקוס (דור קודם) עם מזגן, עם שלושה מבוגרים ושני ילדים ולא נתקלים בשום בעיה. הרכב הנ"ל גם אינו כבד כפי שציינת (1290 ק"ג) והמנוע דיי זריז (אם כי לא חזק בצורה מטורפת, אבל לא נופל מהמתחרים-101 כ"ס). הרכב גם מרווח (ולא רק לפי הנתונים), כמו כן תזכה למוסף ערך נוסף והיות והרכב זכה להרבה תשבוחות בנושא הדינאמי (במיוחד אם מדובר בגרסת ה-5 דלתות).
  17. כי תמיד יש הפרש בין מה שרשום למה שיוצא בפועל. אז אני מעוניין להעזר בניסיון של אנשים אחרים. נכון, יש לי רעיון איך לעשות את זה, אבל אוליי יש דרך יותר טובה (עם האמצעים שעומדים לרשותי) לעשות את זה. אם הייתי מכיר את כל הדרכים, וגם בעל ניסיון בכל דרך לא הייתי שואל.
  18. באודי אי אפשר להוציא מנוע מלמטה. את המנוע יש למשוך קדימה (כדי שישתחרר מהגיר), ולהרים למעלה. אם היה אפשר מלמטה זה מה שהייתי עושה. (בעצם, הייתי יכול להוציא אותו מלמטה אבל רק ביחד עם הגיר, תת שלדה קידמית, ועם או בלי הציריות).
  19. הבעיה היא איך להוביל מנוף קרן. הדבר הזה לא קטן כלל. יש לי ממני להשאיל דבר שכזה (בעצם הוא מוכן לתת לי אותו). פשט אין לי איך להוביל אותו והיכן לשמור. האם מה שהצעתי יכול לעבוד? מאיזה חומר כדאי שהרצועות יהיו עשויות? (הייתה פעם תוכנית בדיסקברי והם הוציאו מנוע בעזרת 4 רצועות טיימינג שקשרו מסביב למנוע ובעזרת זוג מוטות עץ או מתכת).
  20. אשמח לקבל עצות לגבי אופן הוצאת המנוע מהרכב. פירקתי כבר כל מה שיכולתי לפרק: ראש, מ.מים, מ.דלק, רדיאטור,משאבת הגה כח. כמו כן, שיחררתי את כל מה שיש לשחרר לפי הוצאת המנוע (ברגים שמחזיקים את גלגל התנופה לממיר מומנט, ברגים של שתי תושבות מנוע צידיות). אשמח לשמוע מהן האופציות הפתוחות בפניי להוצאת המנוע. חשבתי לעשות את זה ע"י קשירת זוג רצועות מסביב לבלוק ותלייתן על זוג מוטות ברזל, ובעזרת 3 חברים בריאים להוציא את המנוע.
  21. יצא לי לבקר בשלוש שנים האחרונות בארה"ב לתקופה של חודשיים כל פעם. שמתי לב לתופעה מוזרה, רוב היהודים נוהגים ברכב ידני!!! ולבני, מדריך שהיה במחנה (התנדבתי בתור מדריך נוער) התגורר בטקסס ונוהג על אודי A6 סטיישן ידנית. ידידה אחרת שלי (שגם הדריכה במחנה, וגם גרה בטקסס) נוהגת על קאמרי ידנית. כך שיש לפחות 3 רכבים עם גיר ידני. עוד רכבים שניתן לקבל עם גיר ידני הם פורד פוקוס (אמריקאית), הקדילאק CTS-V ,קורבט (מן הסתם), מוסטנג, בכל אופן את אלו ראיתי עם גיר ידני ואני זוכר את הדגמים הנ"ל ב-100%, אני בטוח שראיתי עוד אבל אני כבר לא זוכר, אגב, ככל שמתרחקים ממרכז כל מדינה יש יותר סיכויים למצוא רכבים עם גיר ידני. וכמובן כל האירופאיות.
  22. לידיד שלומד איתי במכללה יש ביטוח לאאודי A4 של אבא שלו בסידור הבא (אני לא זוכר איזו חברה מציעה את זה). בכל אופן, הסידור הוא כזה: כל פעם שהוא צריך את האוטו, חצי שעה לפני הוא שולח הודעת SMS לחברת הביטוח, והביטוח לנהג צעיר וחדש מופעל, אחרי שהוא מסיים עם האוטו הוא שולח עוד הודעה ואומר שהוא סיים את השימוש ברכב. תנסה לברר על התוכנית הזו, לפי דעתי הדבר יהיה משתלם. *(אם הבן לא אחראי אפשר לוותר על הרעיון)*
  23. אצלהם באתר מופיע מ-15 ועד 17. המחיר אצלהם הוא 2000 (אם אני לא טועה), ואני לא זוכר אם זה לבודד או רביעייה (אני מניח שרביעייה). ואת הג'נט המקורי ניתן לקנות ביד2 (לא חסר בעלי BMW ששמים ג'נטים אחרים).
  24. זה אכן ג'נט של BMW אבל של סדרה 5 (ליתר דיוק, בפעם הראשונה שראיתי אותו הוא ישב על M5). ניתן למצוא ג'נט שכזה אבל לא מקורי, ברשת TIRES4U. כנס לאתר שלהם ומצא את הג'נט.
×
×
  • תוכן חדש...