Jump to content

yuraskor

  • הודעות

    1,364
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי yuraskor

  1. חזרתי אחרי נסיעה ברכב. הרושם ראשוני שלי דיי טוב. אין קרקושים שונים ברכב, הכל עובד (פרט למנורה שנשרפה בלוח המחוונים- ליד השעון). הרכב שומא על טמפרטורה יציבה כל העת על 90 מעלות. הגיר טוב הקלאץ מפריד נמוך, הסלד יציב (לא יודע על כמה - אין מד סלד), אין עשן והרכב סוחב טוב. טסט יש עד ספטמבר. הרכש שימש כרכב שני במשפחה עבור האישה ונמכר בגלל בעיות הסתגלות שלה לגיר ידני. המחיר- 15K (היה מונית כמו שאמרתי), ביום שלישי אני רצה לראות את הרכב באור יום אבל נתון לעכשיו אני דיי מרוצה. מה אתם ממליצים לי לבדוק עוד?
  2. יש גם יש....זאת הסיבה שהסטרטר הלך אחרי 3 חודשים מיום השיפוץ. הצלחתי להשיג זר אחר ששם השיניים במצב הרבה יוטר טוב.
  3. התקדמות בתחום המכאני בנתיים אין, עדיין מחכה שמישהו מהחברים יעזור לקחת את הבלוק לבדיקה. אך עם זאת התחלתי עם התיקון של הסטרטר. הסטרטר עבר שיפוץ מלא לפני כשנה, ותוך 3 חודשים מיום השיפוץ היה נתקע, בירור אצל חשמלאי רכב אחר נודע כי זר השיניים של הגלגל תנופה היה דופק את הסטרטר (את החלק שזה ששיפץ קרא לו בנדיקס). אז כפי שניתן לראות השיניים של הסטרטר אכולות לחלוטין. כדי לפרק את החלק יש תחילה שחרר זוג ברגים של 8 או 9 מ"מ בצידו האחורי של הסטרטר. כעת ניתן להפריד קלות בין החלקים ולראות כי ישנו מזלג פלסטיק לבן שמונע משני החלקים להיפרד. בעזרת מברג משחררים ומוציאים את הPINION DRIVE (אני מניח ששמו בעיברית בנדיקס) החוצה - זה עדיין יושב על ציר העוגן. כעת יש לשחרר את טבעת העצירה, יש לדחוף אותה כלפי החלק שהוזכר קודם ואז נגלה טבעת נוספת, נוציא אותה ונוכל להוציא את טבעת העצירה ואת הבנדיקס. אם לחלק לא קוראים בנדיקס, אני מבקש לתקן אותי.
  4. מבין השלוש, לקנון החיישן הגדול ביותר (יתרון לאיכות תמונה), אחריה הפוג'י, לזו יש יתרון של חיישן מעולה (טיפה קטן יותר לעומת הקנון, ועם יותר פיקסלים), לקנון עינית אופטית (יתרון - לדעתי). אני הייתי הולך על הקנון או הפוג'י, כאשר ההעדפה האישית שלי היא לקנון.
  5. אני זוכר שבהתחלה היה רק את התוכנית מארה"ב. אחרי 2-3 עונות הם אמרו שיהיה גם PIMP MY RIDE INTERNATIONAL, והחלטתי לנסות, נכנסתי לאתר ואני זוכר כמה דברים משם. הם מבקשים שתמלא כמובן פרטים אישיים על עצמך, על האוטו, על כך שהאוטו שייש לאותו בנאדם שנוהג בו, צריכים גם לציין איזושהי פעילות למען החברה שבה עוסק האדם. כו כן, מדוע דווקא הוא זה שצריכים לבחור בו ועוד. נוסף על כך, היה רשום שאם אתה נבחר, הם יוצרים איתך קשר, ובאים שבוע מראש לתאם את הכל(!). רק מה שחבל, הם לא עוסקים בצד המכאני, פרט לתוכניות בודדות, רק קוסמטיקה ועיצוב פנים וחוץ. OVERHAULIN - זאת תוכנית, גם עיצוב פנים וחוץ, גם מכאני (שלא היה מבייש רכב בהזמה אישית), גם סאונד, הכל - פשוט חלום.
  6. כחלק משיפוץ האודי אני מעוניין גם לרענן את הבולמים והקפיצים. במקור רציתי לקנות של SACHE אבל אין להם דגם עבור הרכב שלי. ושתי החלופו האחרות שחשבתי הם מונרו וקוני KYB אני לא ממש מכיר ובילשטיין עולים המון. הצעת המחיר שנתנו לי על רביעיית קוני היא 2120 שקלים (לא ברור לי אם זה עבור הרגיל או הספורטיבי - ההפרש בניהם במחיר הוא כמה עשרות שקלים). לא הספקתי לברר מחיר מדוייק על המונרו אבל מחיפוש ברשת מצאתי מקום שמוכר בולם יחיד במחיר של 250 שקלים עבור בולם קדמי (אני אניח שהאחוריים באותו מחיר אם לא זולים יותר). במה עדיפים בולמי הקוני על המונרו? מה יהיה עדיף לאורך זמן? מה יתן לי את התמורה הטובה ביותר עבור הכסף? אם יש הצעות לחלופות אחרות מוזמן להביע דעתו. הרכב הוא= אודי 80 שנת 86 אוטומט. נ.ב צריך המלצה לפחח באיזור טבריה.
  7. התקציב שלי הוא הרבה מתחת ל-25 אלף. למה רכב ישן? כרגע יש לי אאודי שנת 86 בשלבי שיפוץ, ואם הפיז'ו מבחינה מכאנית נמצאת במצב טוב, למה לא? אני מעוניין לדעת מבחינת עלויות אחזקה, מחירי ביטוחים, צריכת דלק וכו, בכמה היא יותר יקרה לאחזקה?
  8. ערב טוב. צצה הזדמנות לרכוש פיז'ו 406 מבציר 98. גיר ידני ומנוע דיזל. הרגע דיברתי עם הבעלים ואלו הפרטים: הרכב היה מונית לשעבר, הרכב יד 4, יש לו טסט לשנה ולפי דבריו אין בעיות מכאניות. שאלתי אם ידוע לו על טיפולים מיוחדים שהרכב עבר (ראש מנוע\ שיפוץ גיר\ החלפת מנוע וכו'), והוא אמר שמאז שהרכב אצלו שום דבר מיוחד, טיפולים שיגרתיים ובדיקה קפדנית לפני טסט. המחיר נמוך במיוחד. קבעתי להיפגש עימו ביום חמישי ולראות את הרכב. מה עליי לחפש? אילו מחלות יש לדגם זה (חצי נחמה שהגיר ידני ולא אוטומט)? האם הרכב סביר לאחזקה? או שעליי להתכונן לשפוך כמות נוספת על בעיות אמינות וכו'. המחירים באינטרנט עבור דגם זה נעים סביב ה-25 אלף שקלים. האם זה מחיר סביר עבור רכב כזה?
  9. בוקר טוב לכל יושבי הפורום.הרכב הינו אאודי 80, שנת 86 אוטומטית.כחלק מהשיפוץ שאני מבצע ברכבי, אני מעוניין לרענן כל מוצרי הגומי הקשורים להיגוי ומתלים.כמו כל דבר בחיים, יש בידיי ברירה בין מוצרים סטנדרטיים לבין מוצרים משופרים.משיטוט בפורום מישהו פעם דיבר על מוצרים של חברת "כתום" שמתמחה בתותבי פוליאוריטן שמיועדים למערכות ההיגוי והמתלים.רציתי לדעת האם למישהו יש ניסיון עם מוצרים אלו?בכמה גבוהה מחירם (באחוזים) לעומת מוצרים סטנדרטיים?האם יש לי בכלל צורך בהם?נ.ב.בקשר לשאלה האחרונה שלי, אני לא מעוניין להפוך את הרכב שלי לחיית מסלול או כל דבר דומה. בסה"כ אני מעוניין לשפר את יכולת ההיגוי, כמו כן, אם מחירם גבוהה באחוזים בודדים לעומת חלקים מקוריים ותמורתם אקבל היגוי וניהוג טובים יותר אז למה לא (או שלא?).או שהשינוי הינו מינורי ותוספת המחיר לא מצדיקה "שיפור" זה.
  10. מחפש חלקים קוסמטיים לאאודי שלי.החלקים הדרושים: דיפוני דלתות (כולם). קונסולה מרכזית של דגם CD (בעלת 4 לחצנים של חלונות חשמל). פנסים אחוריים כדוגמת אאודי 90 (תמונה מצורפת). פגוש קדמי ואחורי דוגמת אאודי 90 (תמונה מצורפת). לחצני ח.חשמל אחוריים. אנטנת רדיו. מגש אחורי. חיפויי פלסטיק עבור מפוח אויר חיצוני (תמונה מצורפת).לכל מי שיש חלקים אלו (כולם או חלקם), מי שיודע היכן ניתן למצוא אותם או ממי להשיג\ להזמין.אשמח לכל עזרה שאוכל לקבל.
  11. מניסיון אישי, ומר עם קרבורטורים.צריך לכוון אותם ולנקות אותם אחת לשנה ! כדי להבטיח פעולה תקינה.נ.ב. אל תחסוך בעניין, לך למקצוען.
  12. הייתי מציע לך למצוא דרך חברים, עולה מרוסיה שיש לו משפחה שנשארה שם, ולבקש מהם להזמין חלקים באם צריך.לחבר טוב שלי הייתה לאדה שנת 93, ודוד שלו ז"ל הכיר מישהו שאחת לחצי שנה היה נוסע לרוסיה, אז כל פעם היה מזמין ממנו חלק זה או אחר, ואם החלק היה דרוש בדחיפות, הוא היה מבקש מקרוב משפחה לשלוח לו.אגב, הרכב מאוד בסיסי מבחינה מכאנית, כל מכונאי טוב יוכל לטפל ברכב ללא שום בעיות.נ.ב. רמת הגימור של החלקים הקוסמטיים על הפנים, אפילו חלקים מקוריים של היצרן לא מתאימים בול לרכב.
  13. הייתי ממליץ בחום על הקריאטיב. קניתי ZEN לפני 4 שנים בארה"ב והבחור עובד ללא תקלות, איכות סאונד טובה מזו של האייפוד, הסוללה הרבה יותר איכותית ומחזיקה זמן רב יותר, והוא עלה כ-150 דולר פחות ממקבילו של חברת אפל.אם בכל זאת תבחר בSANDISK שמור מרחק מהדגם האחרון, מתוך שישה מכשירים שנקנו ע"י חברים מהמכללה, 4 הפסיקו לעבוד בתוך תקופה של חודש (!), ועד היום מחכים להחזר כספי או מוצר אחר.נ.ב. קח מכשיר שהזכרון בו הוא פלאש
  14. כל עוד עברת את קו העצירה ולא היה אדום לא הייתה עבירה.אם היה אדום ומיליונית השניה אח"כ עברת את קו העצירה, אז הייתה עבירה.
  15. אמנם לא קשור באופן ישיר לראלי, אך עם זאת,האם נראה את גרונהולם באליפות הנהגים שמתקיימת בתחילת ינואר?
  16. אני חושב שיש סיכוי לא רע לראות את אחיו הצעיר של פטר, נוהג בקבוצת פורד.ישנו עוד נהג שיכול להתחרת בביצועיו של לואב, אך אני בספק אם יחליט לחזור לזירה, אבל אם יחליט לחזור, מרקו מרטין בהחלט יהיה יריב שקול ללואב.
  17. אני מאוד מקווה שבדרך נס כלשהי, לואב יסיים שישי, וגרונהולם ראשון.ומי שיגיד שהעסק סגור, ולואב הוא אלוף, כנראה שכח שפה, הכל יכול לקרות.נ.ב. יש סיכוי שלואב יאט את הקצב כדי שגרונהולם יקח אליפות?אם אני זוכר נכון קולין מקריי ז"ל עצר לפני קו הסיום כדי לאפשר למתחרה אחר לזכות (או שלא היה כדבר הזה)?
  18. ביום שבת אסע לנצרת למשפץ מנועים ואבקש ממנו לבדוק את בכל. כי כמו שאמרתי, אני לא סומך ב-100% על הבדיקות שעשיתי, ואם יהיה צורך אני אדאג לעשות הכל כמו שצריך. אני מקווה שלא יהיה צורך במשהו מעבר להונינג. תודה על ההסבר.
  19. מה כוונתך מנוע "עליון" (ראש?). המדידות שביצעתי הם רק לצורך הבנה שלי את הנושא, וכמובן ניסיון בשימוש בכלים שונים. אגב, הבחור מהקישור לא ביצע שום מדידה (!), אני ביצעתי מדידה, גם אם לא מקצועית ומדוייקת ב-100%, אבל לפחות משהו. אך עם זאת, אני לא סומך רק על הבדיקה שלי, ואבקש שמשפץ מנועים יבדוק זאת שוב (אוליי מדדתי בצורה לא נכונה), נוסף על כך, בדיקת המרווחים השונים (חוץ מזה של משאבת השמן) לא יכולה להעיד חד משמעית על כך שאין צורך בחריטת הבלוק. אני מאוד מקווה שאין צורך (בכל זאת לא מליונר), אבל אם יהיה צורך, או ספק אם צריך או לא,בשבילי אין ספק, אני אשלח לחריטה. כי כמו שמישהו אמר "לנו, העניים, אין כסף לקנות דברים זולים". בעניין השיפוץ, בנתיים אוסף חלקים, ועדיין מחכה לראש המובטח.
  20. קראתי את המאמר, וזה פשוט מרתק. יש לי עוד הרבה מה ללמוד. היום רכשתי מד מרווח עלים (באשר לפלסטיקגייג'- הרבה אנשים הרימו גבה למשמע המינוח והיו בטוחים שאני מתכוון למד מרווח). בדקתי את מרווח הבוכנה לקדח, ע"פ הספרות: חדש 0.03 מ"מ וגבול שחיקה 0.07, אצלי עומד על קצת פחות מ0.05 מ"מ. מרווח טבעת בוכנה לבוכנה, ע"פ הספרות: חדש בין0.02 לבין 0.05 וגבול שחיקה 0.015, אצלי: קצת פחות מ0.05. מרווח טבעת בוכנה (נמדד כשהיא בתוך הצלינדר ב-3 נק שונות), ע"פ הספרות: חדש 0.30 לבין 0.45, וגבול שחיקה זה 1 מ"מ, אצלי בכולן נע בין 0.3 לבין 0.45. כמו כן, מדדתי את מרווח השיניים של משאבת השמן (ספרות: 0.05 לבין 0.20), אצלי קצת פחות מ0.15. ןמרווח בין השינים למשטח החיבור, לפי הספרות מרווח מקסימלי של 0.15, אצלי לא הצלחתי להכניס את העלה הזה ולכן אני מסיק כי אני עומד בתקן. לצערי אין בידי הכלים למדוד אובליות של הצלינדר, קוטר בוכנה ותקינות מייסבים וגל ארכובה. מצאתי מס' משפצי מנועים בנצרת, אגש אליהם באחד מסופי השבוע (עם הבלוק, המייסבים וגל הרכובה), אבקש לבדוק את תקינותו, ואם צריך אז להשחיז, כמו כן לנקות את מעברי המים והשמן, וכמובן הונינג. נ.ב. אם יש המלצה לבעל מקצוע באזור טבריה (+-30 ק"מ ממנה), אשמח לשמוע אותה.
  21. או קרבורטור או הצתה. ואם לטענתך הקרבורטור טופל אז הצתה. לפי רגש וניסיון דומה- תחזור למכון בו שופץ הקרבורטור ותבקש כיוון נוסף+כיוון הצתה.
  22. לא בטוח שאומרים החלת, בגלל זה כתבתי בסוגריים הונינג. כעת לאחר בדיקה קצרצרה, הונינג משמעו להשחיז. סליחה אם הטעתי מישהו. המילה החלת קיימת, משמעה "לבצע, להוציא לפועל" לעשות את זה לבד אני לא מתכוון, אבל מצד שני, למצוא בעל מקצוע שיעשה את זה (באיזור טבריה) קשה מאוד, הכי קרוב זה בנצרת. אני מקווה שאצליח לשכנע מישהו מהחברים להסיע אותי, עם הבלוק לשם. ועוד דבר, האם יש המלצה לחברה מסויימת (או מסויימות) עבור מייסבים\טבעות בוכנה\ אטמים?
  23. תודה רבה על התשובות. אגב, זאת התשובה שחיפשתי במקור "מצב המיסב לא מעיד על מצב הצילינדרים והבוכנות , זה ללא קשר בכלל." וקיבלתי הרבה מעבר (שזה דבר טוב מאוד), תודה רבה לכולם. נ.ב.KD2 כתבתי "החלת" לא החלקת. בהתאם למה שרשם אורן.
  24. אצלי יש, אך בוטל משום מה (יש השערות כי נזל). אני אצלם את שלי (עוד יומיים) ואשלח לך שתראה. אין לי מושג אם אצלך קיים או לא. בכל אופן, אני מתכנן לעבור לקירור אויר ולא מים.
  25. המדרגה שמפריע להוצאת הבוכנות היא הצתברות הפיח, קניתי היום WD40 כדי לנקותה, עוד חצי שעה אלך לנסות להוציאם. בנוגע למייסבים, ברור שהם יוחלפו, הן משום שאם כבר פתחתי הכל, וזה נגיש, למה לא, והן משום שגרמתי להם נזק כשניסיתי להוציאם. בספר ישנו הסבר על בדיקת הצלינדר ע"י מד מרווח עלים, וטבעת בוכנה, את זה אני אעשה. החלפת כל המייסבים, אטמים ומחזירי שמן תבוצע גם תבוצע. בנוגע לחריטת גל הארכובה והצלינדרים, אני ממש מקווה שהדבר לא נחוץ, אבל אם הבדיקה "הבייתית" תיהיה שלילית, אני אשלח את הבלוק לחריטה, ובדיקה מעמיקה של גל הרכובה. אם הבדיקה תיהיה חיובית,קרי, לא יהיה צורך בחריטה, אנסה למצוא מישהו שיוכל לעשות החלת צלינדרים (הונינג אם אני לא טועה). ושוב, תודה רבה. ברגע שיהיה המשך בעבודה, מבטיח לעדכן בשרשור הפרוייקט שלי.
×
×
  • תוכן חדש...