האובייקטים שמשמשים לי לצילום (בכל אופן, כאלו שאני רוצה לצלם), הם בע"ח, כאשר הדגש הוא על בעלי כנף (אני גר בטבריה, ולא חסר מקומות מסביב לצלם), נופים, שוב בגלל איזור המגורים שלי, ומן הסתם אנשים- ארועים משפחתיים, טיולים עם חברים.
אני לא יודע מע עדיף, להישאר עם שתי העדשות הקיימות (18-55, 55-200) ולהוסיף להם עדשה רחבה מאוד, ועדשה טלה טובה (כדי להוזיל במעט את המחיר, אני חושב לוותר על צמצם קבוע). או למכור את מה שיש לי, ולרכוש עדשות אחרות (אני יכול לחרוג מהתקציב, אך לא יותר מדי, וזאת הודות לאופציה של כרטיס אשראי).