Jump to content

yuraskor

  • הודעות

    1,364
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי yuraskor

  1. יש עוד המון דברים שנכנסים במשוואה, אך יש לי הרגשה שאין לך צורך בהם, או שהם לא רלוונטיים עבורך. אם תדייק יותר בדרישה שלך, יוכלו לעזור לך יותר טוב. בעקרון, המצלמה שבחרת יותר מסבירה לתפקיד המיועד ותספק את הדרישה שלך.
  2. אשמח אם תוכלו לכוון אותי יותר טוב, ולעשות סדר בבלגן. מה הטווח הרצוי עבור האובייקטים הבאים: נופים ארועים משפחתיים, חברים וצילומי אדם ציפורים ובע"ח חרקים אשמח מאוד אם תוכלו לכתוב עבור כל אחד מאותם דברים, מהי העדשה שתבצע את העבודה בצורה הטובה ביותר. נ.ב. התקציב מתגמש כלפי מעלה (לאזור ה-6K). סט אחרון שעולה לי בראש, עם התפשרות על מחיר, טווח, ומעט איכות: 24-120VR (ניקון) עבור טווח הבניים (מארועים משפחתיים, ועד החרקים) 50 (ניקון) עבור פורטרטים (וכי זו עדשה איכותית ביחס למחירה) 10-20 של סיגמא לצורך נופים. ואצתרך לוותר על הסופר טלה.
  3. נשמע כמו מקום אידאלי לפגישה ראשונה. תסלח לי על השאלה הכמעט מגוחכת, האם ניתן להגיע לשם ללא רכב? (למרות שזה לא דבר אידאלי). אני נוהג על סובארו DL, ומבלי לזלזל ברכב, הוא ממש לא מעודד לנהוג במהירות של מעל 90 קמ"ש.
  4. איפה מוצאים מקום ליצוק דבר כזה ענק, ואז גם לעבד אותו? מטורף לחלוטין...
  5. דיברתי עם מכר והוא אמר ככה: במצלמות אינטרנט צריך לבצע התקנה פעמיים, פעם לפני החיבור שלה למחשב, ופעם אחרי. הוא המליץ (אם התקנת את הדרייבר של המצלמה), לחבר אותה למחשב, ולהתקין את הדרייבר שוב בצורה ידנית. אם זה לא עובד, לבדוק תקלות של WINDOWS, להתקין דרייבר USB עדכני. ואם זה לא יעבוד....תחזיר את מצלמה.
  6. שתי אופציות אחרונות לפני שאני פונה לעזרה (מעניינת אותי התקלה, מעולם לא נתקלתי בדבר שכזה). או שתתקין את הדרייברים ואז תחבר את המצלמה - אבל אני מניח שכך עשית. אופציה שניה, תעדכן את הדרייברים של יציאת ה-USB, בהתאם ללוח האם שלך. אם זה לא יעבוד, אני אנסה לברר מחברים, אוליי נתקלו בדבר שכזה.
  7. נזסה את הדבר הבא: חבר את המצלמה לפורט USB, קליק ימני על המחשב שלי, מאפיינים, חומרה, מנהל התקנים. תשאיר את הלוח הזה פתוח, ושחק עם הפורט של הUSB יכול ליהיות שהמגעים אוליי רופפים (קורה במכללה על ימין ועל שמאל). אם בזמן שאתה "משחק" עם הפורט המחשב יזהה את המצלמה, נסה לקבע אותו כך שלא יזוז (אבל אני באמ לא חושב שהטרחה הזו שווה את זה).
  8. האם יש פארק בקרבת מקום או כל מקום אחר שאפשר לעשות שם טיול רגלי קצר?
  9. הרגע דיברתי עם סוכנות הדר, בקשר לעדשת ה-16-85 המיוצבת, מחירה הוא 3500 שקלים חדשים (!), נראה לי קצת יקר, במיוחד לאור העובדה שניתן להשיג את ה-18-200 המיוצבת בכמעט אותו סכום. בכל אופן, זאת יורת מהפרק (אלא אם עד למועד הרכישה מחירה ירד אל מתחת ל-3000, ויהיה באזור ה-2500. חשבתי על הסט הבא : 10-20, 120-400 (מיוצבת) או במקומה 170-500 (לא מיוצבת) (הפרש של כ-1000 שקלים) ולהישאר עם ה-2 שיש לי כרגע. או, אותו הדבר, השתיים שיש לי ימכרו, ובמקומם להביא את ה-17-70. כל העדשות של סיגמא. נ.ב כך או כך, המחיר הוא בערך כפולה של 2 מהמחיר הראשוני שציינתי.
  10. זקוק להמלצה על מסעדה טובה, אך לא יקרה באיזור עכו-קריות, רצוי עם קירבה לאיזה פארק, או לים.
  11. האובייקטים שמשמשים לי לצילום (בכל אופן, כאלו שאני רוצה לצלם), הם בע"ח, כאשר הדגש הוא על בעלי כנף (אני גר בטבריה, ולא חסר מקומות מסביב לצלם), נופים, שוב בגלל איזור המגורים שלי, ומן הסתם אנשים- ארועים משפחתיים, טיולים עם חברים. אני לא יודע מע עדיף, להישאר עם שתי העדשות הקיימות (18-55, 55-200) ולהוסיף להם עדשה רחבה מאוד, ועדשה טלה טובה (כדי להוזיל במעט את המחיר, אני חושב לוותר על צמצם קבוע). או למכור את מה שיש לי, ולרכוש עדשות אחרות (אני יכול לחרוג מהתקציב, אך לא יותר מדי, וזאת הודות לאופציה של כרטיס אשראי).
  12. לצורך כך יש גם גלגל תנופה, שתפקידו ל"אגור" אנרגיה, ולאפשר לבוכנה להמשיך לנוע אחרי הנקודות המתות שלה, וזאת בנוסף למה שנאמר מקודם.
  13. מצטער על ביזבוז המקום, לא שמתי לב שמדובר הדגם ה-N, ולא הצלחתי למחוק את ההודעה. סליחה.
  14. יש לי שני חברים שמשרתים\שירתו בשיריון. האחד נהנה מהשירות, עשה קבע של שנה, הכיר אחלה אנשים, ובקשר למקום, הוא טוען שבסימן 2 לא חסר מקום, ב-3 קצת יותר, ואת 4 הוא עוד לא פגש. השני, רק התחיל, נפל ממטכ"ל בגלל בעיות אסטמה (לא היה מודע לזה - בתיכון הבחור קבע זמו שיא ל-2000), בפעם האחרונה ששמעי הוא גם נהנה שם, אומר שיש שם אחלה אנשים, והתפקיד מעניין.
  15. לדניאל, שם לב שבאחת התמונות ישנו יתוש או עכביש (אני לא יודע אם הוא רק עושה שם מנוחה, או שהוא הגיע עם יניקת האויר), ואני בספק רב שהוא יכול להגיע לשם מכיוון תא השרפה, זאת כמובן עם ההסתייגות שכתבתי בסוגריים.
  16. אז אתה אומר שהנקודות הבעיתיות של העדשה הם רק מנקודת מבטם של צלמים "כבדים" ומקצועיים, כך שבתור צלם חובב הבעיות שלה לא רק שלא יפריעו, ספק אם בכלל אני ארגיש בהם? חצובה יש לי, אמנם לא איכותית אך יש. בקשר לשלט, אני צריך לבדוק.
  17. זה לא כל-כך נכון (אני חושב, לא בטוח) המחיר עולה כאשר יש צמצם קבוע (פחות דגש על טווח). אני דווקא שמתי לב שעדשות עם צמצם קבוע וטווח הכפלה קטן (יחסית) אז המחיר גדול, עדשות עם טווח הכפלה גדול (יחסית) אך עם צמצם לא קבוע זולות יותר. ה-16-85 לא יכול לעלות סכום גדול במיוחד (לפי דעתי), וזאת לאור העובדה שיש את ה18-200 המיוצבת במחיר של 3500 בערך. בנוגע לשילוש המחיר, אני לא צלם מקצועי, ולא מתימר ליהיות. בסך הכל חובבן, אבל אחד שמעדיף לעשות את זה כמו שצריך ולא בחפפנות. אם אשקול הסבה של מקצוע, מאלק' לצילום, אז בהחלט אשקול את האפשרות של שילוש התקציב ואף יותר. בכל אופן, בנוגע לסוגיית המחיר, שלחתי מייל אל היבואן לברר מה המחיר לסט של שלוש העדשות, נראה מה אקבל כתשובה. האם יש אוליי הצעות לעדשות אחרות? (פרט ל-18-200 המיוצבת, קראתי מבחנים שלה והבנתי שהיא לא בדיוק איכותית במיוחד). ובכל אופן, ה-50 זו עדשת כמעט חובה (או שלא?). בפעם האחרונה שאני בדקתי ה-18-200 המיוצבת עלתה כ- 3 וחצי אלף.
  18. 70-300 ניוצבת עולה בערך 2000 אוליי טיפה יותר ואני מניח שה-16-85 המיוצבת תעלה באזור ה -2000 גם כן. את ה-50 אפשר למצוא ב-500 ב D-SPOT לא קיים הרבה מידע על עדשות, וב- DPREVIEW רק לאחרונה החלו לבחון עדשות.
  19. שמעתי רבות על ה18-200, ועל ה-18-135. אך משיחה עם קרוב משפחה שעוסק בצילום בתור מקצוע, הוא אמר לי שלא כדאי ללכת על עדשות בעלות הכפלה גדולה, הוא לא יכל היה להציע על עדשה היות והוא קנוניסט ולא ניקוניסט. מה דעתכם על העדשות הבאות: 70-300 מיוצבת, והעדשה החדשה 16-85 מיוצבת גם כן, ובנוסף עדשת ה-50? אני מניח שאת שלושתם אפשר להשיג ב-4K לערך.
  20. לא מוגדר כרגע. בכל אופו, חשבתי בכיוון של 2-3 עדשות איכותיות ממה שיש לי כרגע בתקציב של עד 4K (שלי ימכרו במעמד הקנייה של האחרות). את השידרוג אני מתכנן בעוד כ-חודשיים שלושה.
  21. אני בטוח שיש לא מעט צלמים בפורום, אז השאלה הזו אליכם. התחלתי לצלם לפני כשנה וחצי, עם מצלמת פנסוניק FZ7, אחרי שהרגשתי שמיציתי את המצלמה, ולפני חצי שנה החלטתי להתקדם למשהו קצת יותר "כבד" ורכשתי ניקון D70S. קניתי עם המלצלמה עדשה פשוטה (כי נגמר הכסף) 18-55, ולפני כשבועיים רכשתי עדשת 55-200. ברור לי שאלו לא העדשות הכי הכי, אבל נתון להיום, בשביל צילומים של נוף קרוב, חברי ומשפחה זה בהחלט מספק. אשמח לשמוע המלצות על עדשות יותר טובות, ואילו אביזרים כדאי לרכוש עם הזמן (פלש)? אשמח גם לשמוע המלצות על עדשות טובות. 90% מהנושאים שלי לצילום הינם בע"ח ונופים.
  22. גדול. עשית לי את היום עם ה"כתבה".
  23. yuraskor

    "הרצה", אמת או פיקציה?

    לא בהכרח נכון. יש דעות לכאן ולכאן. יש מאמרים שנידונו בנושא הן באתר זה, והן באתרים אחרים. בקצרה (ואם אני זוכר נכון), ש שלוש גישות עיקריות. האחת מדברת על נסיעה רגוע ולא מאמצת השניה מדברת על נסיעה במאמץ גבוה למנוע והשלישית מדברת על שילוב של השתיים. אם אתקל בכתבה על הנושא, אעלה קישור.
  24. מצטרף להמלצה על REAL PLAYER בגירסתו העדכנית.
×
×
  • תוכן חדש...