Jump to content

yuraskor

  • הודעות

    1,364
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי yuraskor

  1. ערב טוב לכולם. מבקש המלצה למוסך/בעל מקצוע באזור חיפה/קריות שמתמחה ברכבי סובארו (החל ממכניקה וכלה בחשמל). תודה לעונים.
  2. צהריים טובים. היום ניגשתי לאוטו עם חבר טוב. איך שניגשנו לאוטו, דבר ראשון שבדקנו זה את הפיוזים הראשיים - נמצאים בתא המנוע לפני תושבת הבולם הימנית (בצד של הנהג), תוך כדי "משחק" בפיוזים האוטו הפסיק להשמיע את הצפצוף המוזר. ניסית להתניע - וראו איזה פלא, האוטו הניע במכה ראשונה. אז הבעיה נגרמה כתוצאה ממגע רופף. אך נתגלתה בעיה אחרת, הפיוז מתחמם מאוד. אני לא יודע אם זה אמור ליהיות כך, אך ביום שישי הבא (היום צריך לחזור לבסיס) הרכב יגיע לחשמלאי רכב שיבדוק את העניין.
  3. יבדקו מחר באור יום. אני לא חושב שהבעיה היא המצבר, היות ואיתות החירום עובד. הייתה לי בעיה של מצבר גמור לפני כחצי שנה, ואז המנורות בלוח המחוונים דלקו, בקושי, אבל דלקו. בנוגע לשאר הדברים, מחר אגיע לשם עם חבר ואבדוק פיוזים ומגעים. אגב, עוד דבר ששכחתי לציין. הרכב נותן מכות חשמל קטנות - האם הדבר מעיד על הארקה לא טובה, או/ו זליגת זרם?
  4. ערב טוב! מזמן לא יצא לי לכתוב פה, אני מניח שהעובדה שיש רכב שלא מתקלקל כל שני וחמישי תורמת. אני נוסע על סובארו DL שנת 87 ידנית מנוע EA71. היום נסעתי מטבריה לבית החולים פוריה, בתחילה לקח לרכב מעט זמן להניע, היות ונסעתי בו בפעם האחרונה לפני שבועיים. כשבאתי להניע את האוטו שוב, הוא לא הניע. פתחתי סוויץ' ומנורות הביקורת לא נדלקות, אורות גם, כנ"ל לתאורת פנים. הדברים שעובדים הם הר"ד ואיתות החירום. ברכב מותקנות כמה אזעקות שפורקו חלקית (לא יודע עד כמה). כאשר אין מפתח בסוויץ' הרכב משמיע צפצוף כל כמה שניות. רעיונות והצעות לדרכי פתרון יועילו. כרגע הרכב חונה בחניית ביה"ח ומחר יגרר למוסך...
  5. סעפות יניקה ופליטה
  6. ואכן אלו הם הברגים שהוצאתי, אך עדיין הדש סרב לזוז ממקומו.
  7. ערב טוב לכולם! אחרי העדרות ממושכת מעל דפי הפורום, אני זקוק לעזרתכם. ברשותי סובארו DL שנת 87, ורציתי להחליף לה את הדש-בורד היות והצד של הנוסע שרוף\חתוך\אכול\הרוס. ניסיתי לפרק את הדש לצורך כך, אך ללא הצלחה. אשמח אם למישהו יש שרטוטים או דיאגרמות בנושא, כך שאדם מה מפרקים אחרי מה. תודה מראש לכל העוזרים ושבת שלום!
  8. לגבי החתימה והחוב, לרוב (90% מהמקרים ששמעתי עליהם) הצבא לא מבקש את הכסף בחזרה...
  9. כבישים מהנים לנהיגה. כביש צומת ברניקי, עד הישוב פוריה (לא זוכר מספר). כביש צומת המושבה עד צומת אלומות. כביש צומת עין גב - חמת גדר. בנוגע לתצפיות, סע מעין גב צפונה, בצומת הראשונה קח ימינה לכיוון הרמה, איך שאתה מסיים את העלייה קח ימינה על כביש עפר, אתה תגיע למצפה אופיר שזה משקיף על כל הכנרת ועמק הירדן. בנוגע לחלק הצפוני יותר אני פחות מוכר. נ.ב. אם אתה עם ג'יפ, יש את המג'רסה בצפון הכנרת ממש על כביש 92.
  10. לפותח השרשור, בחרתי בדרך דומה לשלך, רק שאני מחוייב לחיה"א. בנוגע למעבר ליחידה קרבית, רק יחידות התנדבותיות, כל השאר (גולני וכאלה), רק ע"י פסילת מקצוע, כלומר לעשות לא מעט צרות. בנוגע להערה שלך על אנשים. אני כרגע בטירונות, נשאר לי עוד שבוע (תודה לאל - ולא בגלל שזה קשה), אני יכול להבטיח לך, שאני עד היום לא מוצא שום היגיון בכל המערך הצבאי (לפחות לא בזה שאני רואה כל יום), וכבר הפסקתי לנסות למצוא אותו. אני לא מבין מהי מטרת הטירונות, שכן בסדיר (ושוב, על פי מה שאני רואה מהמפקדים שלי) אין דיסטנס, אין עמידה בזמנים, ואין משמעת. קבל את זה בתור משהו שצריך לעבור וזהו. אני לא מבין איך לא הבנת את כל זה בטירונות, ורק עכשיו בקורס אתה מבין את זה? בכל אופן, כמו שאמרתי, קח את זה בקלות, אל תתייחס לזה יותר מדי ברצינות (חבל על העצבים שלך) ותנסה להנות עם החברים שלך. בהצלחה.
  11. ענו לך ארבע הודעות מעל זו. הקרבורטור יודע לדאוג לתערובת נכונה. וכל עוד לא הוספת מגדש (כזה או אחר), אין צורך בשום שינוי.
  12. yuraskor

    מפגש בעלי אאודי

    אני אבוא (אם לא אסגור שבת), אבל בלי האודי ().
  13. yuraskor

    גאווה לאומית!

    אחלה דבר להעלות מורל, וגם, נכון מאוד...
  14. הגשתי בקשה לת"ש ולתשמ"ש לפני כחודש בלשכת הגיוס (כולל הראיון וכולל כל הניירת הנלוות לעניין). היום קיבלתי מכתב כי אושרו לי תשלומי משפחה בגובה מסויים, אך אין זכר בקשר להקלות ת"ש. התקשרתי ללשכת הגיוס, למדור פרט כדי לברר פשר העניין. תחילה החיילת שדיברתי איתה אמרה כי הבקשה כלל לא הוגשה (!), בהמשך השיחה אמרה כי היא לא אושרה (עכשיו, איך בקשה יכולה לא לקבל אישור אם בכלל לא הוגשה?), ואח"כ שוב אמרה כי היא לא הוגשה, ואין טעם לבקש שוב כי מועד הגיוס קרוב. עצתה היחידה הייתה לבקש בזמן הקורס הקלות ת"ש, ולבקש תפקיד בבסיס קרוב. מחר אני מתכוון ללכת ולברר את העניין מקרוב (הוגשה בקשה\לא הוגשה\עברה\לא עברה). אל מי אני פונה אם הבקשה בכלל לא הוגשה? אל מי אני פונה אם היא הוגשה אך לא אושרה (איך מאשריפ תשמ"ש אך לא מאשרים הקלות ת"ש?). כל מי שנתקל בתופעה דומה, אנא שתפו בפרוצדורה הדרושה...
  15. yuraskor

    AUDI GT COUPE

    לפי ספר היינס שברשותי, עבור דגמי 80 בין השנים 79-80 (לסדאן) ובין השנים 81-88 (לקופה), רשימת המנועים היא כדלקמן: 1.6 DT, WV 1.8 DD, DS, DZ,NE 2.0 JS , SK 2.2 KK, KE 2.3 KV רשימת המנועים לא מתייחסת לדגמי הQUATTRO או למנועי הדיזל (שוב, לפי הספר).
  16. מזל טוב!
  17. yuraskor

    AUDI GT COUPE

    תנסה למצוא את קוד המנוע. לרוב הוא חרוט על הבלטה של הבלוק, ליד פלאנג' המים העליון. אני אנסה להעלות תמונה שצילמת, כאשר הקפתי באדום את האזור שבו אני חושב שתמצא את הלוחית. מקווה שעזרתי, וחזור לעדכן.
  18. אין לה כל כך מה לפרק...מה שנשאר על האוטו זה השמשות, הפנסים, הגיר עם הציריות, ו-4 גלגלים עם צמיגים. מעבר לזה לשגרור אותו לאזור מגוריך יעלה לי בערך כמו לשפץ את המנוע.
  19. מה הכוונה? אתה מתכוון שאתה לא ערב לכך שישאר ממנה משהו בעוד שנה שנתיים? (והכוונה היא לא לחלודה). לא הבנתי את הבדיחה על גלגל ההצלה. נ.ב. אהבתי את החתימה שלך.
  20. קשה לי להיפרד מרכב ישן, ניסיתי למכור לחלקים, מי שצריך גר רחוק מדי, ניסיתי למכור לברזל, עבר כבר שבוע מאז שדיברתי עם הסוחר וכלום. ניסיתי להפתר מהרכב, אך נראה שאף אחד לא רוצה אותו (וטוב שכך). אני עומד להתגיס עוד שבועיים, כסף לשפץ את האוטו אין, להשאיר אותו עומד במקומו (מאחורי הבית בשכונה) לא לעניין כי כבר ראיתי מספר פעמים פקחים סביבו. הפתרון האחרון שנשאר לי הוא לאחסן אותו באיזה מקום. אשמח לשמוע המלצות על מחסן או מקום אחסון אחר שבו אוכל להעמיד את הרכב לתקופה ממושכת (לפחות 3-4 שנים), כמובן שתמורת תשלום כלשהו. אז אם מישהו מכיר מקום שכזה באזור טבריה (או ברדיוס של חצי שעה נסיעה מטבריה), אשמח אם תוכלו להפנות אותי לשם. כמובן שאם יש פה אדם שיש לו מקום חניה פרטי שאינו הולך להשתמש בו ב-3-4 שנים הקרובות גם מוזמן לפנות.
  21. הייתי בארה"ב לא מעט. ואני לא מסכם עם האמירה של CamaroRS69. גם שם הבחורות משדרות רמזים לא ברורים וחד משמעיים. יש כאלו שכן, אבל יש כאלו שלא. גם בארץ זה ככה. למרות שאני אף פעם לא יכול לזהות רמז, כל פעם אני שואל את עצמי "היא סתם נחמדה אלי\צריכה עזרה\רוצה ליהיות לבד" או "היא מעוניינת להכיר אותי?" הנשים בכל מקום בגלקסיה אותו הדבר, יש לפה ויש לפה. ותאמין לי שגם לי מציק מאד העניין של רמזים לא ברורים.
  22. אבל הסוני עולה כ1000 שקלים (מעולם לא התעניינתי אז אני לא יודע מחיר מדוייק) שממש אין לי.
  23. תן כמות נדיבה של ספריי שימון כלשהו. תן לו כמה דקות לבצע את פעולתו, ונסה לפתוח, לא הולך? תן עוד קצת ספריי וחכה יום, תן עוד ספריי ונסה שוב, אמור להשתחרר.
  24. שעתיים ביום, כששעה אחת רצוף, לפחות.
  25. הוא לא היחיד, אצלי זה קולה (לפחות 500CC ביום). בכל אופן לבקשתך. מישהי שניפגשתי איתה כמה פעמים אמרה שהיא הייתה מעוניינת להכיר בחור שהוא: (ופה באה רשימה מאוד ארוכה של מיליון ואחד דברים). אני הקשבתי, וסימנתי V לעצמי ליד כל קריטריון שעמדתי בו. אח"כ המשכנו לדבר והיא אמרה שהדבר הכי חשוב בגבר הוא, שהוא יהיה עצמו. אז העלתי בפניה את הפרדוקס, איך היא מצפה להכיר גבר, שמצד אחד יש לה דרישות כה גבוהות לגביו, והוא (מצדו) יעשה הכל (כמעט הכל) כדי ליהיות איתה (כלומר הוא לא יהיה עצמו), ומצד שני, היא רוצה שאותו גבר יהיה הוא עצמו. עדיין לא קיבלתי על זה תשובה. בכל אופן זה מה שאני זוכר במיוחד.
×
×
  • תוכן חדש...