Jump to content

yuraskor

  • הודעות

    1,364
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי yuraskor

  1. ל - MAZDA(3)MAN. אני גר בטבריה, יש לי דודה בקיבוץ עין גב, ולמדתי בעמק כמעט 6 שנים, מתוכם 4 שנים כשאני נוהג. נכון, הכבישים באזור סובב כנרת מאוד מתסכלים, נתיב אחד לכל כיוון והרבה קילומטרים ממנו פס רצוף. אבל, הפעמים היחידות שאני נתקלתי שם בפקק זה במקרים הבאים: יום העצמאות, כאשר צובעים את הפסים בכביש, מרתון, והקפת הכנרת, ואוליי עוד כמה ימים בשנה שממש עמוס, לא משהו שלא ניתן לחיות איתו. בכביש הזה (92), אחרי צומת האון יש עוד צומת לפני צומת מעגן, צומת תל קציר, שנמצאת קילומטרים בודדים אחריה (שלא לדבר על הצומת של התחנת דלק), אז בוא נסכים שהבחור בפולו, סתם עצלן, שבעצלנותו סיכן הרבה מאוד חיים (לפחות 2-3 משפחות שלא שלו). בנוגע להערה שלך עם המשטרה, אתה מוזמן להגיע לעמק (הדלק עלי), ולבצע יציאה מחניית בית בנדל, מהיציאה המזרחית, לכיוון טבריה, כאשר יש שם ניידת, ונראה איזה דו"ח תקבל. בנוגע להערה שלך על מצבים מסוכנים (כמו שתארת), סע על הכביש טבריה-צומת מושבת דגניה, אתה תתקל בו יותר מפעם אחת, ולחשוב שאורך הקטע שם זה 9 ק"מ. הבעיה העיקרית זה חוסר סבלנות. אז מה היה קורה אם הוא ימשיך לנסוע עוד 5-10 דקות, אפילו 20? במקרה הכי גרוע הוא בזבז 20 דקות, ודלק (מחיר זעום לשלם על חיי אדם). ולפותח השרשור, אני מבין לליבך, ולטובתך (לטובתי ולטובת שאר האנשים בכביש), אני מקווה שלא נתקל במצבים חוזרים.
  2. התחלתי ללמוד נגינה על גיטרה, לשרוף זמן לפני הגיוס (הייתי הולך לעבוד אבל למצוא עבודה לחודש ושבוע זה לא לעניין). ואשמח לשמוע המלצות איך לחזק את כריות האצבע, כך שהן לא יכאבו רצח אחרי 5 דקות נגינה (טוב, לא בדיוק נגינה אבל הבנתם את העקרון).
  3. ביקרתי אתמול בתערוכה ויצאתי ברגשות מעורבים. הרגשתי כמו ילד בן 6 בחנות ממתקים. המחיר באמת מוגזם (ללא הכוכבים, לא לכולם יש כרטיס של ישראכרט). ושתייה שעולה 10 שקלים? - בחום של אתמול זה היה מוגזם ביותר. (ואני לא גר שני מטר ליד או מגיע עם רכב משפחתי שאני יכול לקחת איתי בקבוק מים). הארגון של המקום, כך שאתה חייב לעבור דרך כל ביתן וביתן (כמעט) קצת מוגזמת (או שאוליי פיספסתי משהן?). לגבי המכוניות, אני רק אגיד שקיבלתי מספיק מרץ ל- 4 וחצי השנים הקרובות, למציאת עבודה איכותית שתממן לי את אחד הרכבים המדהימים שהיו שם. אגב, הכי נהננו (במיוחד אמא שלי), בביתן רכבי האספנות. הפיאט (500) והקדילאק עשו את זה לאמא שלי. ואני הכי אהבתי, את הפורד 49 השחורה של בני. נ.ב. המושב נהג של הפיאט ראלי קטן מדי ומתאים לאנשים צנומים (במשקל של לא יותר מ-60 ק"ג, וגובה של עד 175). וחבל שהבחור לא נתן לצלם את המנוע, בטענה שזה יגרום להתקהלות (אבל להשאיר את הרכב פתוח לא?). סה"כ אני נהנתי, אמא שלי נהנתה, אחלה רכבים (חבל שלא בכולם ניתן לשבת\לפתוח מכסה מנוע ), ארגון טעון שיפור. מחירים - אם כבר עושים הנחה, שיעשו אותה לכל בעלי הרטיסים.
  4. יש את מוסך ימית, באזור התעשייה, הם עושים בדיקות לפני קנייה. מקום שלא דופק חשבון לאף אחד . רציתי לקנות פיזו' 406 דיזל, והסתבר שהיא של אחד המכונאים מהמוסך הסמוך, חשבתי שהבדיקה תצא טובה (ולא בגלל הרכב במצב טוב, אלא בגלל ההכרות והשכנות של המוסכים). התברר לי שהרכב שחוט\גמור\מת ולא שווה התעסקות נוספת. ממליץ על המקום.
  5. אני יכול לנצליץ לך על בלנקסטון. קניתי לפני חצי+ ואני מרוצה בטרוף. זהוא אמנם מגף, וגם לא זול, אבל (זה אבל עצום), הם נוחות, עשויות עור, עמידה של שעתיים במקום, ואתה עדדין לא "סחוט" והן קלות מאוד. מה שכן, כמו שאמרתי, המחיר לא זול, זהו מגף כך שדיי חם בפנים, ולא מומלץ להליכה בקצב מהיר מרחק של 15ק"מ.
  6. "מי שם את השלולית הזו באמצע המדבר!"
  7. למקומות אחרים אני לא יכול לפזול (חיה"א מימן את למודיי). בנושא העברת השירות עם החברה, אני מחפש בדיוק את ההפוך, שירות כמה שיותר מקצועי (לכן העלתי לפה מראש את השאלה, שתוכלו להפנות אותי יותר לשם). בנוגע לדרג ד', אז קיימים שני סוגים, האחד הוא זה שאתה דיברת עליו, הסודי, ואכן נמצא בבסיסים מסויימים בלבד (אין לי מושג אילו). אך קיים גם דרג ד' בכל בסיס (אמנם לא ברמה של הקודם, אבל יותר טוב מדרג ב'). בתקווה שהצבא יאפשר לי שרות קלב, אז הסיכוי שלי לדרג ד' גבוהה יותר. חברה אין, כלב אין, גם חתול לא. את הדג מאכילים אחת לשבוע שבועיים והוא בסדר גמור.
  8. שמע, אין לי בעיה עם שירות קשה, אין לי בעיה עם דרג א'. אני מתלבט בין דרג ד', כי צריכים את העזרה שלי בבית! אני לא ילד שמנת מפונק שמפחד מקצת עבודה קשה....בכל מקום שעבדתי, אמרתי למהנהל העבודה שאני מעדיף עבודה קשה על פני כל סוג אחר של עבודה.
  9. באמת חשבתי בעניין הסודיות לפני שפירסמתי פה, אך היות ומצאתי מידע על מס' קורסים באינטרנט, אני יודע שהפרטים שאני מבקש (ומה שאני בעצמי כתבתי) לא יפגע בבטחון המדינה שלנו (חלק מהמידע שלי הגיע מאתר חיל האויר). אני לא מבקש פירוט על מערכות (ואם זה נשמע כך, אז לא!), בסה"כ חוות דעת שלכם על כל קורס, האם מעניין ומרתק ויתן לי ניסיון לאזרחות, או לא. בכל אופן, גיבשתי כבר החלטה. מקווה שהיא הנכונה בשבילי. ולשאלה של DANY - לא. נ.ב. - את רשימת הקורסים ראיתי גם באתר החיל (חלקם, לא כולם).
  10. סיימתי במכללת כנרת. אבל מחזור הגיוס כולל עוד מס' מכללות, וכמות החברה שיגיעו לטכני (חברה שלמדו כמוני באחד המסלולים שח"ק או מרום) היא בערך 500 איש. ותאמין לי שהיו עוד קורסים שהסבירו עליהם, אבל התעצלתי לרשום. אבל אני מניח שעד שאני אתגייס ואסיים טירונות, יהיו פחות קורסים (בסופו של עניין ביקוש והיצע). כרגע אני לא מסוגל להחליט אם להמשיך בצבא או לא, ואני חושב שאת ההחלטה הזו אקבל במהלך השירות. אני מעוניין לשמוע מה כל תפקיד כולל בתוכו. אני לא רוצה לבחור קורס בענים עצומות, ואז לגלות שהוא בכלל לא מתאים לי או שאני לא מתאים לו. עם זאת, אני לא רוצה לבצע תפקיד דרג א' (ואני לא ממעיט מערכו, אני חושב שהתפקיד חשוב לא פחות מתפקדים אחרים), אני חושב שאם אגיע לדרג א', למדתי שנה וחצי לחינם (כך אני מרגיש, אולי ואני טועה) והצבא לא ימצא את מירב הפוטנציאל שלי. למשוואת הבחירה נכנס גם העניין שאני בן יחיד לאם חד הורית, ולצערי עליי ליהיות דיי מציאותי, קרי, אני צקיך לבחור תפקיד שמצד אחד יאפשר לי שרות נוח, ואפשרות לעבוד במהלך השירות, ומצד שני, תפקיד שיתן לי את מירב הידע והניסיון במהלך אותן 3 שנים (אוליי 4 וחצי).
  11. האם מדובר במאיץ החלקיקם הטבעתי שנבנה היכן שהוא באירופה (לא זוכר מיקום מדויק)?
  12. "חם פה בטירוף, אני אפתח חלון"
  13. ערב טוב לכולם. סיימתי את לימודיי במסלול הנדאי אלקטרוניקה לפני שבוע, ובעוד כחודש אני עתיד להתגייס לחיל האויר. ביום חמישי עשו לנו "שיווק קורסים" ואין לי מושג מה לבחור. רשמתי חלק מהקורסים שיפתחו בפנינו ואשמח אם אנשים מהפורום ישפחו עליהם אור (קצת ארוך, אז סליחה מראש): אוויוניקה שכוללת בתוכה ל"א, בקר"י ,נש"ר כאשר הכלים שבהם נטפל (רק אחד) הם פתן, ברק, יסעור, בז משופר. ל"א שכוללת לוחמה מנגד, הגנה הדדית, והתרעה ל"א רעם תקשורת ושו"ב למטוסים תקשורת ושו"ב תובלה וקלים תקשורת ושו"ב למסוקים קרן אור נש"מ טכנאי בקרת טיסה טכנאי פיקוד וחימוש קשר טקטי נייד דרג ד' ויש כמובן נ"מ ועוד כמה ששכחתי. אני יודע שמי ששירת בעבר בחיה"א ירים גבה וישאל למה יש אוויוניקה בנפרד ול"א בנפרד, אז הסבירו לנו שיש טייסות שבהם המקצועות התאגדו לכדי אוייוניקה ובחלק אחר נשארו נפרדים. אשמח לשמוע מאנשים מה הם לקחו מהשירות שלהם ומה הוא נתן להם. כמו כן, האם ניתן להגיע וליהיות תומך לחימה ל669 אם בוחרים בקשר טקטי נייד?
  14. אם בחרת במדים, אני מציע לך לעשות מד מהירות (רגעית, וממוצעת) תאוצה ב-4 צירים ולהציג על צג LCD (לא 2 שורות כאלו שיש בבית\ברכב). אני בדיוק נבחנתי לפני שבוע וחצי על הפרוייקט גמר שלי (גם הנדסאי), רובוט מרקד בהתאם למוזיקה (תדר ועוצמה).
  15. דווקא יש שם למי להתלונן. בכל יחידה קיים קצין ג'אג (ע"ד צבאי), שכל תפקידו לקבל תלונות מהציבור בנושא רכוש (החזרים כספיים, פגיעה ברכוש, הפקעת רכוש ועוד), ולטפל בזה, כלומר לבחון האם אכן זה מה שקרה, ואם כן, אז לקבוע מחיר שיש לשלם כפיצוי.
  16. yuraskor

    שאלה צבאית.

    99% שלא יחזירו אותו, בדר"כ כשהצבא משחרר אדם לתקופה ארוכה, והוא אמור לחזור כחצי שנה לפני השחרור, אז יגייסו אותו להמשך השירות, אם חוזר אחרי, למשל 3 חודשים לפני סוף השירות, אז הוא ישוחרר. חבר טוב שלי נמצא במצב דומה (פריצת דיסק למי ששואל), וכך הבנתי מההסבר שלו.
  17. פלאש למצלמה - 2000 שקל. עדשה נוספת - 3000 שקל. וב-1000 הנותרים קונה לאמא שלי מה שתרצה, ובמה שישאר מזמין את כל החברים לצאת, ומשלם עליהם.
  18. צר לי לאכזב אותך, אך לא מהסרט המדובר אני מכיר את הרכב (חבל שאתה מוריד מהרמה שלי - לא התחלתי להתעניין במכוניות אתמול). והמחירים לקוחים ישירות מEBAY תחת כותרת המחיר BUY ME NOW. אכן, ההורנט מאוד יקרה, אחת במצב זוועה מתחילה מ-5K וצפונה - גם מאוד נדירה. יש אבל דגם דומה להורנט, עולה פחות, וקצת יותר קל להשגה. המרקיורי, ראיתי אחת במחיר BUY ME NOW של 6500 דולר. אני לא מביא דברים מצוצים מהאצבע, אבל מצד שני אני לא יודע הרבה.
  19. אז נגיד רכב שלא דורש שיפוץ, שעולה בארה"ב כ-6000 דולר. כמה יעלה עד שיגיע לארץ? כאשר הרכב משנת ייצור של סוף ה-40 תחילת ה-50?
  20. רק אל תקטלו (בבקשה). רכב עדיין אין, אני שואל כי אני מעוניין לייבא בשנה שנתיים הקרובות מרקיורי 49-51 או אוליי הדסון מאותן שנים, רכב במצב סביר עולה כ-2000 דולר, רכב במצב נסיעה עולה כ-6000 דולר. יחסית, מתמונות שראיתי, רכבים בטווח המחירים הזה סובלים מחלודה נרחבת, בעיקר שטחית, רקבונות יש בעיקר ברצפת תא המטען, ובחלק מהרכבים גם בקורות השלדה (אבל מתמונות קשה להעריך במדוייק). בכולם יש מנועים במצב לא ידוע, אני יודע שעבודע על מנוע זה בערך 10000 שקל+-. אני מעוניין להגיע לרכב נוסע, שאיכות הצביעה והפחחות לא יהיו כאלו שאחרי 2-3 אני אצתרך לצבוע שוב. ריפוד אני יכול לבצע לבד, פרט לתקרה. פירוק והרכבה של חלקים כאלו ואחרים אני מסוגל לבצע. מה שחשוב לי זה שהרכב יסע טוב. אם אצליח לשם ידיי על רכב נוסע, אז מה טוב. אבל אם אני אצליח להשיג רק רכב בסכום של 2000 דולר שדורש שיפוץ, האם 50K שקלים יספיקו למטרה?
  21. יש דברים שאני יכול לבצע לבד ויש כאלו שלא. אז באופן גס, נגיד ש20% מהעבודה אני יכול לעשות והשאר ע"י בעלי מקצוע. לא צריך להגיע לרמה של רכב תצוגה, רק רכב שנוסע. יחסית נדיר בארץ, אבל לא בעיה למצוא חלפים (בעיקר בחו"ל). והשלדה מלאת חלודה, אבל שלמה וללא רקבונות (רוב החלודה שטחית). האם 40-50K יספיקו (שוב, לשיפוץ בסיסי ביותר)
  22. אני מעוניין להפנות שאלה מאוד רחבה, ומאוד כללית בנושא של שיפוץ רכב. אני מעוניין לדעת מהי עלותו של תהליך שיפוץ מלא לרכב, לא ברמה של תצוגה, אבל ברמה של נסיעה יומיומית?
  23. בעניין הרעש של הגיר, גם אצלי ישנה תופעה דומה, במוסך אמרו שיש צורך להחליף גומיות שטנגה ולהדק את כל המנגנון.
  24. אם באיזשהו סיכוי, הדש בגולף בנוי כמו באודי, אני מציע לך לפעול כך: פתח את מכסה המנוע וחפש עם היד ברגים על קיר האש, ממש מתחת לשמשה (איפה שהמנוע של המגבים). אצלי באודי היו 3 אומים, אחד בימין, אחד בשמאל ואחד במרכז. אם אני זוכר נכון מידה 13.
×
×
  • תוכן חדש...