Jump to content

yuraskor

  • הודעות

    1,364
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי yuraskor

  1. לתופעה של ביטול התדרים קוראים התאבכות הורסת. משדרים אות שמורכב מתדרים בעלי מופע שונה על מנת לבטל תדרים ספציפיים. התופעה מתרחשת כאשר ההפרש בין שני הדרכים של שני הגלים הוא כפולה איזוגית של מחצית אורך הגל, משרעת הגל (העוצה) השקולה תיהיה 0.
  2. מחפש אחר פאנל לרדיו דיסק של PIONEER, דגם DEH-P3150. לפנות בה"פ.
  3. yuraskor

    ה-WRC כמרקחה.

    זאת בהחלט אפשרות, כמו שתמיד קורה לגופי שלטון שמרגישים כי הם מאבדים אחיזה\שליטה, ומרגישים צורך לפצות על כך בחיקוק חוקים לא כל כך חכמים (מנק מבטנו). חבל שזה קורה (ואני מקווה שמישהו שם יתפוס את הראש ויבין כי אפשר בדרך אחרת). ואני מקווה שזה לא יקרה.
  4. yuraskor

    ה-WRC כמרקחה.

    אני חושב שעל טורבו אפשר לוותר, בתנאי שהנפח ישאר 2000 סמ"ק. אם רוצים לרדת בנפח, אין מנסוס מטורבו. -יצירת הספקים ממנוע 2ל' מונשם אטמוספרית, כך שיהיו זהים להספקים כיום, דורש טכנולוגייה לא פשוטה, כך שאין התפשרות על הטופ של הטופ (אין ספק שהמומנט לא יהיה כמו עכשיו). ובנוגע להערה של הבחור מה-FIA שייספור כמה פעמים בוטלו סטייג'ים כי היה יותר מדיי צופים בסטייג'ים ויחזור לדבר.
  5. yuraskor

    ה-WRC כמרקחה.

    שיקברו את הספורט כבר עכשיו אם זה מה שהם רוצים לעתיד. למה איכשהו קבלת ההחלטות תלויה תמיד באדם אחד, למה לא ביצרנים למשל שכן משתתפים במרוצים. יהיה עצוב לחיות בעולם שכולו פוליטקלי קורקט. אם אכן זה מה שיקרה לספורט, רק חסר שיאסרו שתיית אלכוהול בפאב, ויחייבו את כולם לנסוע ברכבים לא מזהמים בכלל. אין איזו עצומה שאפשר לנסח ולשלוח לFIA?
  6. בתקווה שאחרי הצבא (חתום לקבע לשנה וחצי) יהיה מספיק לקנות רודסטר כלשהי, עדיפות לטריומפ ספיטפייר שנת 69, ואם לא, אז משהו מודרני גם יספיק: Z3 או מיאטה. העיקר שיהיה רודסטר.
  7. מצאתי את החלק (פיספתי אותו מקודם כי הוא מאוד קרוב לידית עצמה, ולא לדלת), אח"כ לקח לי עוד 10-15 דקות לשפצר מברג דק ישן כך שיהיה קל יותר לפרק את התופסן. תודה רבה לכם.
  8. ניסיתי למצוא את החלק המדובר, אך לא הצלחתי, יש אוליי שרטוט של החלק?
  9. תודה רבה. אני אנסה את זה.
  10. איך מפרקים את ידית הרמת\הורדת חלון בסובארו DL שנת 87? אשמח אם מישהו יתאר את התהליך.
  11. עדכון אחרון. אז אחרי שהוצאתי את הבלוק מהאוטו, ואחרי שפירקתי אותו למרכיביו, היום סופסוף נסעתי למקום שמתמחה בשיפוץ מנועים. נסעתי בתקווה שהבלוק במצב טוב, כנ"ל גם לגבי הבוכנות וגל הארכובה. הגעתי למקום, פגש אותי בעלי המקום, בדק את הבלוק, בדק את גל האכובה, בדק את הבוכנות (עם כל הציוד הדרוש ובהתאם למידות של היצרן) וקבע: גל הרכובה במצב טוב מאוד, ויש רק להחליף מיסבים. הבלוק חייב בחריטה, והבוכנות שרוטות, ועל כן יש להחליפם. חלקים+עבודה היו יוצאים קרוב 2000 שקל (אני לא יודע אם זה זול או לא). והחלטתי לרדת מהעניין סופית, אין לי כרגע הממון שיאפשר את השיפוץ הנ"ל (וזה מבלי לדבר על העבודה מסביב), אוליי בעתיד הקרוב-רחוק, אם לא אפתר מהאוטו, אחזור לשיפוץ. הערה קטנה על המקום - חשבתי שמדובר בסדנה קטנה, מסתבר כי מדובר במקום וותיק מאוד ומוכר בתחום, במקום יש את כל הציוד הדרוש לבדיקה ושיפוץ של כל מה שקשור למנוע (פרט לגיר). מי שירצה פרטים נוספים, מוזמן לשלוח לי ה"פ.
  12. הפילם פה הוא לא 36MM רגיל....הוא בערך 10MM. ולא הייתי שואל פה אם הייתי מוצא מידע באינטרנט.
  13. קיבלתי מצלמת פילם ישנה מהשכנים, ניסיתי למצוא עליה מידע באינטרנט אך ללא הועיל. אשמח אם מישהו מכיר, שמע, יכול לשפוך אור על המצלמה, על היצרן, האיכות, כמו כן, איפה ניתן לרכוש לה סרט צילום? המצלמה היא של חברת HANIMEX דגם VIF110 עם עדשה של HANIMAR.
  14. yuraskor

    היא כאן audi r8

    על איזה רכב היא באמת מתבססת? על אחת הלמבורגיני, או על הפורשה? או שהיא מפיתוח עצמי?
  15. אם המשאבה מונעת מכוח רצועת התיזמון אז מסכים איתך, לא יודע איך זה עובד ברנו, במכוניות שיצא לי לראות (אודי 80 וסובארו DL) משאבת המים מונעת ע"י רצועת האביזרים, כך שגם אם היא נתפסת אין נזק לראש. אם המשאבה ברנו מונעת רצועת תיזמון, אז בהחלט מסכים עמך, ומתנצל על ההערה הלא נכונה.
  16. איך ראש הולך בגלל משאבת מים, מבלי להתריע על התחממות? אם המשאבה, בגלל איזושהיא סיבה לא עובדת (נתקעה, נשברה, נוזלת ומה לא), טמפרטורת נוזל הקירור תעלה, וכמותו תרד (תלוי מה התקלה), ואז תיהיה התרעה על אחד משני הדברים, או שניהם גם יחד. משהו פה לא מסתדר לי, או שיש בידי טעות? תבקש לראות את הראש (אם לא נשלח לשיפוץ עדיין), תסתכל על הבוכנות בבלוק אם יש סמנים של פגיעת שס' בהם, כמו כן גם את משאבת המים.
  17. אי לי בעיה עם הצמצם, וגם לא עם הבייגלה (לא צריך לקחת אוכל אם יוצאים ליום ארוך). הבעיה שלי זה דווקא עם הפוקוס, בניקון שלי המסך לא תמיד מאפשר לראות האם האובייקט בפוקוס. הרבה פעמים אני חושב שהוא כן, ואז בבית מגלה שהתמונה מטושטשת, עז פוקוס אוטומטי עדיף יותר. אני אתחיל מה-3 שאמרתי, ומשם נתקדם.
  18. כדאי? או שכדאי להתרחק? חשבתי עליה אך ורק בגלל המחיר - אגב, לא ידוע אם היא תתאים לניקון בכלל. לא ראיתי את התמונה, ממנה אני מבין שכדאי להתרחק.
  19. ראיתי תמונות של כל אחת מן העדשות מהסט האחרון שהצעתי. נראה לי שזה מה שאבחר. האם ניתן למצוא עדשות מעל 300, שלא עולות סכומי עתק? ראיתי לא מזמן ביד שניה, עדשת מראה 600ממ במחיר מגוחך.
  20. יעשה מחר. תודה על העצות.
  21. אז הסובאר תצא לטיול בין-עירוני ראשון שלה תחת ידי...
  22. מהירות הצילום פחות - חשוב כשרוצים לצלם משהו שנע מהר - ציפור בזמן מעוף. המעבד חשוב בכך שהוא יאפשר לך לקבל יותר מהתמונה, סינון רעשים טוב יותר, עיבוד מידע מדויק יותר, וכל אלו תורמים לתמונה טובה יותר. במצלמות דיגיטליות הזום נקבע לפי סטנדרט 35MM. זום כפול 4 אופטי, אומר שאם במצב הרחב, העשה היא 36, אז במצב זום היא תיהיה 142. המצלמה הספציפית שהמלצתי לך עליה בעלת עדשה של 38 במצב הרחב, ו132 במצב טלה. שזה קצת יותר ממה שהיה לך. מתקלקלות בקלות - לא - אבל תלוי בצורת השימוש ואופן האחזקה שלהם. אני ממליץ לך לקחת את הקנון, המחיר לא יקר במיוחד, היא חדשה בשוק (כך שהיא תשרת אותך לפחות שנה בראש שקט, ואפילו יותר).
  23. היא עולה 580, והיא מופיע בZAP. http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=690784 היא המחליפה של הדגם שהצעת בתחילה, והיא הוצגה בפברואר השנה. שנה אחריות זה סטנדרט, יש כאלו שנותנים גם יותר. אבל תמיד אפשר להרחיב את האחריות.
  24. יש לך את הCANON POWERSHOT A470 היא כמעט זהה לדגם שהצעת, עולה טיפה יותר, והוצגה לפני חודש, ובעלת המעבד החדש שלהם. http://www.camera4less.co.il/product.asp?f=2273&aff=zap
  25. לשם אני אקח את החברים הברבריים שלי. אני בספק אם זה מקום לפגישה עם בחורה.
×
×
  • תוכן חדש...