עדכון אחרון.
אז אחרי שהוצאתי את הבלוק מהאוטו, ואחרי שפירקתי אותו למרכיביו, היום סופסוף נסעתי למקום שמתמחה בשיפוץ מנועים.
נסעתי בתקווה שהבלוק במצב טוב, כנ"ל גם לגבי הבוכנות וגל הארכובה.
הגעתי למקום, פגש אותי בעלי המקום, בדק את הבלוק, בדק את גל האכובה, בדק את הבוכנות (עם כל הציוד הדרוש ובהתאם למידות של היצרן) וקבע:
גל הרכובה במצב טוב מאוד, ויש רק להחליף מיסבים.
הבלוק חייב בחריטה, והבוכנות שרוטות, ועל כן יש להחליפם.
חלקים+עבודה היו יוצאים קרוב 2000 שקל (אני לא יודע אם זה זול או לא).
והחלטתי לרדת מהעניין סופית, אין לי כרגע הממון שיאפשר את השיפוץ הנ"ל (וזה מבלי לדבר על העבודה מסביב), אוליי בעתיד הקרוב-רחוק, אם לא אפתר מהאוטו, אחזור לשיפוץ.
הערה קטנה על המקום - חשבתי שמדובר בסדנה קטנה, מסתבר כי מדובר במקום וותיק מאוד ומוכר בתחום, במקום יש את כל הציוד הדרוש לבדיקה ושיפוץ של כל מה שקשור למנוע (פרט לגיר).
מי שירצה פרטים נוספים, מוזמן לשלוח לי ה"פ.