Jump to content

yuraskor

  • הודעות

    1,364
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי yuraskor

  1. זוג שאלות אחרונות. 1. איך משתמשים בפלסטיקגייג', והיכן ניתן לרכוש אותו (הבנתי שזה משהו חד פעמי). 2. האם במרכז לעיבוד שבבי יוכלו לבדוק לי את המייסב? ועוד דבר. לא חשוב לי עד כמה המייסב שחוק כדי להחליט האם להחליף אותו או לא, חשוב לי לדעת עד כמה המייסב שחוק כדי לקבל מושג האם יש צורך לבדוק באופן מעמיק את הבלוק, וגל הארכובה.
  2. דניאל ציין שלא שם לב שכתבתי כי השריטות העמוקות במרכז המיסב נגרמו ע"י, ולא ע"י שחיקה. האם אתה מתייחס לאותם שריטות או למצבו הכללי. המדרגה שאליה התייחסתי היא זאת שנוצרת ע"י השמן השרוף והפיח שמתאסף על קצה הצלינדר, וזאת משום שטבעות הבוכנה לא מגיעות לשם. ובקשר למינוח שלך, "ללטף" בין אנשים שאוהבים מכוניות מינוח כזה ניתן להבין, אדם חיצוני ירים גבה למשמע המינוח הנ"ל. ותודה לכם על העזרה.
  3. ברור שכן, רק רציתי לדעת האם המייסבים מראים סימני שחיקה מתקדמים (פרק לשריטות העמוקות סביב חור השומור המרכזי), או לא, והאם הדבר יכול להעיד על שאר המנוע. קראתי גם בספר (היינס) הסבר על איך לבדוק את הצלינדרים ואיך לבדוק את גל הרכובה. את הצלינדרים הבנתי, דיי פשוט סה"כ. אבל הבדיקה של גל הארכובה, עם הפלסטיקגייג' די סיבכה אותי. אשמח אם תוכל להסביר בדיוק איך היא מתבצעת והיכן ניתן להשיג אותו (אני מבין שזה חד פעמי)?
  4. אשמח אם תסביר לי כצד הגעת לקביעה זו? (לא שאני מפקפק בקביעה, אבל רוצה לדעת בשביל עצמי). מה הכוונה בצוואר הגל? בוכנות אני אפרק רק ביום שלישי (יום לימודים ארוך). ניסיתי להוציא אותן אך ללא הצלחה, אני אביא WD40 או מעט דיזל ואזליף לתוך הצלינדר ואנסה להוציא אותם (מה שמפריע להם לצאת זה טבעת הפחם על קצה הצלינדר).
  5. זה נראה לי כמו מיסב במצב טוב, כי זה השני שראיתי בחיים שלי, והראשון שראיתי היה שייך למנוע פיאט שבו נשבר טלטל...(). אז כן, לי זה נראה עמו מיסב במצב טוב. אם זה לא כך, אנא הסבר. אתה הוספת סימני שאלה ליד כמה משפטים שכתבת כאילו אתה שואל שאלה רטורית שהתשובה עליה ברורה. אם היא ברורה, אז ל לי. ואשמח אם תסביר לי במה יועיל לי לבדוק את המרווח בין זרועות הגל לבין מיסבי הטלטל. אשמח אם תפרט אילו בדיקות יש לעשות (עם מה, ואיפה בדיוק לבצעה אותה, ואיך). כמו כן, האם יש סיכוי שניתן יהיה (תמורת תשלום) להשאיל כלים אלו מבעל מקצוע? נ.ב. אני התייחסתי למה שכתוב על המיסב, הנחתי שאלו הם שם החברה ומס החלק, לפי דבריך אני מבין כי טעיתי, אנא הסבר איך קוראים את המידע על המיסב בצורה נכונה.
  6. לא יודע להגיד לך בבירור. אין לי רכב כמו שלך. ולא, אתה לא אמור לאבד מים, הקירור מתבצע ע"י האויר ולא המים (אלא אם יש לך אודי,סקודה, VW). אם תצלם מחר את האזור יהיה הרבה יותר ברור...
  7. בעיה, לא הייתה ממש בעיה ספציפית. היו לי המון בעיות ברכב, נזילות שמן, היעלמות נוזל קירור, בעיות בגיר עד שלבסוף נואשתי, והחלטתי לבצע פרוייקט מסיבי (מבחינתי) של רענון המכלולים המכאניים של הרכב (פתחתי כאן אשקול על הפרוייקט- לא שאלתי את השאלה שם כי ברור לי שלא הייתי מקבל תשובה). התחלפתי בפירוק ולבסוף נעצרתי אחרי שפירקתי את הראש, הן מחוסר תקציב, והן ממחסור בראש מנוע (שלי היה גמור- ירד מהמידה). לפני כשבוע הודיע לי חבר שהשיג ראש מנוע, ושכעת הוא בשלבי שיפוץ. עם הידיעה הזאת החלטתי להוציא את המנוע מהאוטו. לאחר שהבאתי אותו הביתה, ופירקתי את הקרטר שמן, שיחררתי את הטלטלים, וראיתי שהמיסב במצב טוב, כמעט ולא נראת עליו שחיקה ורואים טוב מאוד את שם החברה והמ"ס הסידורי. הרכב הוא אאודי 80 שנת 86 אוטומטית. השריטות העמוקות באמצע הם כתוצאה מהניסיון להוציא את הבוכנה.
  8. יפה. אז יכול ליהיות שהוא נזל וביטלו אותו. אם בדקת והוא לא נוזל, אז אין שום בעיה לגרום לכך השמן הגיר יעבור תחילה באחד, ואח"כ בשני. אבל האם אתה בטוח בכך שיש קולר גיר בתוך הרדיאטור? מעיון בפורום אני זוכר באופן ברור שאמרו כי למיצובישי לנס\סופר לנסר לא היה קולר גיר, ולכן ברכבים רבים אחרי שהגיר שבק וטיפלו בו, הוסיפו קולר גיר. אבל שוב, אם אתה יודע בוודאות כי אצלך יש קולר גיר "מוחבא" בתוך הרדיאטור, תבדוק שהוא לא נוזל ותבקש שיחברו בניהם (בין "המוחבא" לחיצוני החדש).
  9. ציינת מיצובישי לנסר. בה לא קיים קולר גיר ונהוג להוסיף קולר שמן-אויר חיצוני. כך שהשאלה ה-1 שלך לא רלוונטית (ספציפית לדגם זה). לשאלתך השניה, הרדיאטור מצנן את נוזל הקירור, לא שמן הגיר ולא שמן המנוע, יש דגמים של מכוניות שבהם הקולר שמן גיר "מוחבא" בתוך הרדיאטור. ואם תפרט איזה רכב יש ברשותך, יוכלו לעזור לך יותר טוב.
  10. מה עוד יש לבדוק כדי לשלול את אופציית החריטה (ושאר הירקות), כאשר הבדיקות ללא מכשור מיוחד? אגב, המנוע לא עבר טראומה X או Y, פשוט החלטתי לשפץ את המכלולים המכאניים.
  11. האם ניתן להניח כי מנוע שמייסבי הטלטל שלו במצב טוב (זאת אומרת, לא ניתן להבין בשחיקה רבה, ואף ניתן לקרוא בבירור את שם החברה והמס הסידורי של המייסב), אין צורך לבצע חריטה לצלינדרים, שלייף לגל הארכובה וכדומה, אלא רק להחליף את כל המייסבים, מחזירי שמן וטבעות בוכנה.
  12. או, שאפשר לעשות מה שעשו אצלי (ובסוף התברר כדבר מיותר לחלוטין). להשתמש בסוויץ עבור 2 המהלכים הראשונים (או שזה אחד- האוטו יותר מדיי זמן בשיפוץ), ועבור המהלך האחרון, פשוט להרכיב לחצן מסוג NORMALY OPEN, ואז כשאתה לוחץ עליו, אתה סוגר מעגל, מקצר את המתנע, וכך מניע את האוטו. אני לא יודע אם הדבר בריא למערכת החשמל, אך הדבר נעשה במוסך שמתחמחה ברכבי הקונצרן.
  13. בדר"כ הוא לא קיים, ומוסיפים אותו. אצלי באודי למשל, ביטלו את הקולר הקיים כיוון שהוא נזל (אני מניח-אחרת לא היו מבטלים). והרדיאטור של המנוע מצננן את נוזל הקירור, לא השמן של המנוע. יש דגמים בהם בתוך הרדיאטור הרגיל (זה של נוזל הקירור) יש רדיאטור נוסף לקירור שמן הגיר. אנא הסבר עצמך טוב יותר.
  14. עדכון נוסף. היום גררתי את המנוע אליי לבית, לקומה השניה. לבנתיים,(בנוסף למה שכבר פורק) פירקתי ממנו את הקרטר שמן, בית פילטר שמן, פולי משאבת מים הגה כח ואלטרנטור. ישנה תמונה של תחתית הקרטר, גלגל התנופה (לא מזוית טובה במיוחד), הצלינדרים עצמם, תחתית הבלוק (גל ארכובה, פתח יציאת משאבת השמן). אשמח לחוות דעת על התמונות, כלומר מה ניתן ללמוד מהן על המנוע ומצבו, למשל, בתמונה שבה רואים את הצלינדרים ישנה מדרגה של כמה מ"מ שנוצרה-כך אני מניח- מזה שטבעת הבוכנה הכי גבוהה לא מגיע עד נ' החיבור של הראש לבלוק, אך האם הדבר נורמאלי או מעיד על בעיה מסויימת. כמו כן, אשמח לקבל המלצות לבעלי מקצוע שיוכלו לבדוק את הבלוק, גל ארכובה ולהגיד לי האם יש צורך בחריטה, או שהחלפה של המייסבים וטבעות הבוכנה יספיקו. ועוד דבר, היכן ניתן לבצע ניקוי של מעברי המים והשמן.
  15. הייתי ממליץ בחום לחפש פוג'י S5600.
  16. יש התקדמות! לפני שבוע מצאו ראש מיבוא לאאודי, אני מחכה שיגמרו לשפצו ויביאוהו אליי. היום, יש ציון דרך משמעותי ביותר! המנוע כבר לא באוטו. בעזרת חבר מהשכונה, מוט ברזל באורך 2מ' שררת פלדה והרבה כח (אבל כנראה שלא הרבה מחשבה), שלפנו את המנוע מהרכב. לצערי אין תמונות, לא היה מי שיצלם, אבל מחר אתחיל בלפרק את המנוע לגורמים.
  17. אין לי שמץ של מושג מדוע בוטל הקולר גיר, אך ברור לי שזה קרה לפני המון זמן. והגיר גם כך יעבור פירוק ניקוי ושיפוץ, זאת ברגע שאצליח להוציא את המנוע. אני מעלה שאלות אלו עכשיו, היות ופרוייקט השיפוץ של האאודי מקבל רוח חדשה בדמות ראש מנוע משופץ, שירד ממנוע מיבוא. היות וקיבלתי ספר רכב, כך שאצתרך (אני מניח) הוא בעל מקצוע שיבדוק ויגיד לי אילו חלקים בלויים וישנים ויש להחליפם. אגב, בכמה יכולה להסתכם לי רכישת החלקים לשיפוץ (אך ורק החלקים)?
  18. זאת אומרת שכן, יש לפצות בכמות הנוזל על הנפח הנוסף. ועוד משהו, האם יש חשיבות לכך שקולר גיר אויר יחייב העברת צינורות שמן באורך של כחצי מטר (+-), זאת אומרת, האם יש השפעה שלילית על פעילות הגיר? והאם במקרה זה אין מנוס מלהתקין קולר גיר מקורי.
  19. הרכב שברשותי מסוג אאודי, דגם 80, שנת 86 אוטו'. ברכב אמור ליהיות קולר גיר, אך הוא בוטל, אני מעוניין להרכיב קולר גיר אויר, להבדיל מכזה שמקרר בעזרת מים. ולקולר גיר יש הרי נפח מסויים, האם עליי למלא שמן גיר בכמות שרשומה בספרות+ הנפח של הקולר גיר, או, למלא רק כמות נוזל אשר רשומה בספר? למקרה שמישהו ייעץ פשוט לקנות מקורי, הדבר יורד מהפרק בגלל מחיר גבוהה, כמו כן, הדבר מוסיף לי עבודה עם צינורות נוזל הקרור.
  20. היה בחור פה בפורום עם רכב כמו שלך, והיה לו פ.אויר פתוח של K&N אם אני לא טועה. אז אני מניח שאפשר.
  21. אני יודע בוודאות שבמנועי ה-1600 וה-1800 אין מפגש בין הבוכנה לשס', בנוגע ל1300, שם הדבר אכן קורה. המכונאי שאצלו טיפלתי באותו אמר שרק במנוע ה-1300 יש מפגש בין הבוכנה לשסתומים, ובנפחים הגדולים יותר זה לא קורה. לפני שאתה מוציא מחיר של 7000 שקלים, גרור את הרכב למוסך שאתה סומך עליו, או אחד שימליצו לך עליו בפורום (רק תבקש), ותבקש ממנו לכוון את הטיימינג. ואח"כ כמובן, תחזור ותעדכן.
  22. יש חברות שנותנות למערכות בקרת היציבות שמות שונים, ויש שמות של מערכות אשר זהים לכולן. EBD, ABS הן קיצורים שכל היצרנים משתמשים בהם ללא שינוי. בנוגע למערכת בקרת היציבות- כל חברה נותנת לה את שמה בסוברואית מדוברת הדבר נקרא VDC, אתה מוזמן להכנס לאתר סובארו ולקרוא בעצמך.
  23. yuraskor

    פריצת דיסק און קי

    כנס לאתר של סאן-דיסק, יש להם תוכנות לטפל במצבים כאלו. גם אם עושים פורמט רגיל התוכנה לא נמחקת, אצלהם באתר יש כלי יעודי שמאפשר מחיקת התוכנה (לייתר דיוק הוא מבטל את פעולתה). עשיתי את אותו הדבר עם קרוזר U3, והדבר עובד כמו שצריך.
  24. יש הבדל בין להקפיא ולהפקיד. להקפיא- יש אפשרות שהרכב יחזור למצב נסיעה ולכן עדיין נשאר רשום במחשב. להפקיד- לבטל רישיונות רכב, ואח"כ לא ניתן לחדש רישיון או להוציא חדש. בכל אופן, גם אם אתה מקפיא את הרישיון יהיה רשום הפקדה\ מוקפא. יש לי אאודי 80 שנת 86 ולפני כמה ימים ביצעתי הקפאה. אתה יכול לבצע הקפאה רק אם שולמה האגרה, ההקפאה לא מוגבלת בזמן. אחרי שנתיים שרישיון הרכב מוקפא יש צורך בבדיקת מעבדה (בטכניון), בזמן שהרישיונות מוקפאים לא תקבל מכתב לתשלום אגרה, רק כשתרצה לחדש את הרישיון תלך למשרד הרישוי ותבקש להוציא את הרישיון מהקפאה. ההליך לוקח בערך 5 דקות.
×
×
  • תוכן חדש...