yuraskor
-
הודעות
1,364 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי yuraskor
-
אם אתה מתכוון על הפלסטיק בתא המנוע (?) אז רשום 20VT (אם אני זוכר נכון) והכוונה היא שיש מנוע בעל 20 שס' (קרי- 5 שס' לצלינדר) וטורבו. ה-V מציין או את מבנה המנוע, או מס השס' ששיש בראש, תלוי מה מיקומו ביחס לספרה, אם ה-V בא לפנ המספר, אז ה-V מציינת את מבנה המנוע (במקרה דנן-V) והמספר- את מס' הצלינדרים. אם תחילה יש מס' ואח"כ V, אזי הכוונה היא שיש X שס' (תלוי במס' שיופיע לפני ה-V).
-
ה-1.8 הינו מנוע טורי בעל 4 צלי' וראש בעל 5 שס' לצלי'.
-
low eider אתה טועה, לא רק ברכבי שטח יש צורך במצנן שמן. באאודי שלי (שנת 86), במקור על הגיר האוטומט ישב קולר גיר, ואצלי היו רק 75 כוחות סוס, בוולוו יש פי שניים. וגם בדגמים מסויימים של אאודי 80, מהשנים היותר מתקדמות ישב גם קולר שמן מנוע, ושוב, על מנוע של 75-80 כוחות סוס.
-
המרת 4G92 SOHC ל-MIVEC DOHC עבור קולט 95
yuraskor פרסם הודעה בנושא של B.D.B. בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
שלח לחטיבה היפנית, לא האירופאית. אם תקבל מהם תשובה זהה, חפש ברחבי האינטרנט. אגב, ציין שהתשובה שקיבלת במכתבך הקודם לא עונה על שאלותיך כלל ואינה מספקת אותך. -
מחפש חלקים לאודי 80 שנת 86. הן מכני והן קוסמטי. ראש מנוע 8 שס' קונסולה מרכזית שמתאימה לדגם CD(עם לחצני חלונות חשמל). מנוע לחלון חשמלי (ימין קדימה) פנסי ערפל. פגוש קדמי ואחורי פסי קישוט של הדלתות,
-
התהליך קצת ארוך אך יכול לעזור. קודם כל, בעזרת מחשב אחר, גבה את המידע מדיסק D. כעת החזר את הדיסק למחשב ופרמט אותו. תתקין תוכנת שיחזור ממש חזקה על כונן D ותנסה לשחזר. לרוב זה עובד (אצלי עבד מצויין, פרט לקובץ אחד או שניים). אם עדיין יתן לך אות שגיאה, אז סימן שהפגיע בדיסק היא פיזית מהמברשות בפנים. במקרה זה עליך להחליט כמה שווה לך המידע, בכל חנות מחשבים איכותית יוכלו לבצעה שחזור מלא לאחר פירוק הדיסק לגורמים.
-
כמו שנאמר, אין אפשרות לבטל את החיוב. זאת אומרת אתה לא יכול להפסיק לשלם להם. אחרי שתסתיים התקופה של הביטוח, הסוכן שדרכו עשית את הביטוח פונה לחברת הביטוח ומבקש החזר כספי על ביטוח שמספרו XXXXX. אחרי כמה ימים מגיע מכתב עם צ'ק זיכוי על החלק היחסי מתקופת הביטוח הכוללת שבוטל, פחות דמי ביטול ועוד משהו. אל תפנה לחברת כרטיס האשרי ותבקש לבטל את החיוב, חוץ מזה אתה צריך לצורך כך אישור מהמשטרה על פתיחת תיק או מכתב מאותה חברה שחייבה (במקרה שלנו חברת ביטוח). הדבר עלול לגרום לתביעה והדבר מיותר לחלוטין. בתור אחד שכבר פעמיים נאלץ להקפיא\לבטל את הביטוח אני מייעץ לך לחכות. חכה בסבלנות, כספך יוחזר לך.
-
לסגור ראש מנוע בהסתמך על כוח הזרוע ורגש? ראש מנוע חייב להיסגר בעזרת ידית מומנט, אשר תקבע את העוצמה שבעזרתה יסגרו הברגים. כמו כן, יש סדר לסגירת ברגים אלו. אני מציע לך שתכתוב מה דגם המנוע והנפח, ואנשים בעלי ידע יותר רחב משלי, יוכלו לעזור לך. נ.ב. לרוב יש צורך בכלים מיוחדים.
-
שלום אשמח לטיפים של שיפורים לMR2 שלי
yuraskor פרסם הודעה בנושא של djshiran בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
המנוע מגיע בשלל גרסאות. הגרסה הפשוטה ביותר הינה בעלת 140 כוחות סוס. מעליה יש את גירסת 180 כוחות סוס, אשר ההבדל בינה לבין גרסת ה-140 היא הזרקת דלק בלחץ גבוה. באליז לקחו את הגרסה החזקה יותר וטיפלו בה כאוות נפשם. -
אודי 80 שנת 86, מבקש עצות לאופן הוצאת המנוע.
yuraskor פרסם הודעה בנושא של yuraskor בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
עודד, לא שכחתי אותך, ביום ראשון תיהיה לי תשובה לגבי המנוף. -
נזילת נוזל קירור מסעפת יניקה של גולף 1995
yuraskor פרסם הודעה בנושא של david10000 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
תנתק את הצינור ותראה מה המצב של היציאה עצמה. נקצה אותה טיפה כדי לראות האם יש חורים כתוצאה מהחלודה. אם אם חורים נראים לעין הנזילה יכולה ליהיות מהבסיס של היציאה (בנק' החיבור שלה לסעפת) ואז אין כל כך מה לעשות (אתה מוזמן לנסות לנקות אותה טוב עם נייר זכוכית, ואח"כ לכסות במעט פלסטלינה). אם ישנם חורים ניראים לעין על היציאה, תנקה טוב עם מברשת פלדה ונייר זכוכית, תנסה לרתכך או להשתמש בפלסטלינה. הדברים הנ"ל מעולם לא נוסו ע"י באותה נקודה, אך נוסו בהצלחה על היציאות של הצו'ק של הקרבורטור. בכל אופן, הטיפול הזה אינו סופי ומוחלט, ויבוא יום מתי שתצתרך להחליף את הסעפת. נ.ב. נראה לי שאפשר להבריג את היציאה הזו ממקומה, למרות שאצלי הדבר גובל בבלתי אפשרי. -
נזילת נוזל קירור מסעפת יניקה של גולף 1995
yuraskor פרסם הודעה בנושא של david10000 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אז לפי דעתי הם זהות, החיבור השני (זה שאתה אומר שאינו קיים), אינו חיבור מים, זהוא חיבור לבוסטר בלימה. אני מציע לך לבדוק זאת שוב ביסודיות. למרות שאיבוד המים אינו משמעותי, עדיין יש לו את ההשפעה הקטנה שלו, וחבל להשלים איתה. תנסה איזה יום לראות בדיוק מאיפה היא מגיע, פרק את הצינור ותראה מה מצב היציאה, ומה מצב הצינור, אם הצינור גמור זה עניין של 100 שקל, אם היציאה גמורה, קודם כל נסה לתקנה, ואח"כ שקול אופציות אחרות. -
נזילת נוזל קירור מסעפת יניקה של גולף 1995
yuraskor פרסם הודעה בנושא של david10000 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
הסעפת דומה לסעפת של אאודי 80 שיש לי (רק שאצלי זה קרבורטור). אני יכול להגיד מניסיון שכל הסעפת עשוייה יציקת אלומיניום, בעוד שהיציאות עשויות ברזל, ויש להם נטיה להחליד. אני מניח שניתן לתקן את זה, אבל זה יהיה קשה. הוספתי תמונה, כך שתוכל להגיד האם הסעפת דומה או לא. באם כן תוכל לראות את הצינורית החלודה, בצידה הימני של הסעפת, הרחוקה מחיבור הסעפת לראש. נ.ב. הסעפת דומה לזו שיש בתמונה של טוסטוס, לא בטוח שהיא תואמת לזו שיש לדויד. -
הייתי ממליץ על אוקלי, בעלי המסגרת מטיטנים. ויש גם כמה דגמים של בולה שלא רעים בכלל.
-
האם ניתן לזהות מהו דגם של מנוע מסויים ע"פ מבנה? המנוע שיש לי ברכב לא מקורי, והמס' שמוטבע עליו גם הוא לא מקורי (הדגם לפי הרישון 1600, ובפועל 1800). אני מעוניין לדעת זאת כדי להחליט איזה ראש להשיג (כיוון ששלי גמור, גם זה של האוטו),8 או 16 שס'. הרכב המדובר הוא אאודי 80 שנת 86 (זאת מהפרוייקט שיפוץ, שכרגע קצת לא זז לשום מקום). אם לא הייתי ברור, המנוע אצלי עם מס' מזוייף כיוון שהנפח על הדף לא מתאים לנפח בפועל.
-
המלצות על דגמי מכוניות עם אקוסטיקה טובה
yuraskor פרסם הודעה בנושא של Assaf_am בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
מישהו ציין אאודי 80, מאילו שנים? עד 87, או מ-87? -
אמנם השרשור מדבר על איכותה של BMW, אך אני חייב לציין לרעה, את איכותה של מרצדס S של חבר שלומד איתי (בעצם של אבא שלו). יצא לי לנסוע ברכב לא מעט פעמים (חבל שלא לנהוג). הרכב צויד בכל טוב אפשרי למרות היותו דגם כניסה. אז נתחיל מזה שמתג קביעת גובה הנסיע לא עבד, מתג הוילון החשמלי, מתגי המושבים (הן הקידמיים והן האחוריים), מתגי משענות הראש, מערכת הקול ועוד, פשוט לא עבדו, והרכב הוא 2002 יד שניה בלבד! אין כמובן צורך לציין שהרכב עובר התעללות קשה מבחינה מכנית ע"י הבן, והתעללות קוסמטית ע"י האב (ריפוד שרוף מסיגריות, פנסים שבורים מחניות ברברס שבוצעו לא ראוי. לפי דעתי ישנם פגמים במכוניות אלו, אך הדבר בלתי נמנע, עם כמות המערכות שיש בהם כיום. אך עם זאת האשמה המרבית נופלת על הבעלים, אשר קונים רכב כזה רק כדי להראות, ממש לא מעניין אותם איך לשמור עליו, איך לטפל בו. אם אני הייתי בעליה של המרצדס לא הייתי חוסך שקל בטיפול שלה, ואם לא היה לי כסף לטיפול נאות, הרכב מיד היה נמכר למישהו שיש לו הממון לטפל בה. חבל שאנשים עדיין לא יודעים להעריך את מה שיש להם.
-
אני לא בקיא בחוק, אבל אם רק הנעת את האותו, אך לא זזת, אתה יכול לקחת סיכון וללכת למשפט. כיוון שלימטב ידיעתי אין חוק שאוסר עליי לשבת ברכב מונע גם אם אני שיכור כלוט.
-
מניסיון בעת פירוק לוח שעונים באודי. אם אתה ממש רוצה לפרק ולעשות לבד, קודם כל תתאמן על רכב מושבת. כך תדע היכן מסתתרים כל הברגים, מה הולך למה, ומהי הדרך הטובה ביותר לפרק את הלוח ולהרכיבו בחזרה. חוץ מזה, תעבוד לאט, תנסה לפרק לפי סדר (עדיף לצלם כל שלב), אל תתעצבן ובשום פנים ואופן לא בכוח! לא יוצא משהו, חפש מה מחזיק אותו, לאט ובעדינות, תזכור שהפלסטיק של הלוח עומד בשמש כבר 16 שנים, הוא עייף,יבש, ומאוד שביר. בהצלחה.
-
זקוק לעזרה ואבחון רעש של תקתוק שמתגבר עם המהירות בטויוטה קורולה 9
yuraskor פרסם הודעה בנושא של eli8333 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
תבדוק צמיגים, אוליי עלית על מסמר\בורג\זכוכית, זה יקח 3 דקות ותדע מיד את התשובה. תתחיל מזה, ואם לא ימצא פתרון תחפש דברים אחרים. -
אני מחפש מפתח לראש מנוע, מה שמו המקצועי ? גולף דור 2 90
yuraskor פרסם הודעה בנושא שלו בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
ראיתי שקיבלת קישור לדף הפרוייקט שלי (שכרגע נעצר). המידה שאתה צריך זה M12. תנסה להשיג כך שהביט יהיה ארוך!!! אם תשיג קצר, תצתרך בעזרת מלחציים, בוקסה נוספת וביט נוספ רגיל להוציא את הביט המקורי ולהשתמש בבוקסה ארוכה של אלן 12מ"מ, וזאת משום שדפנות הראש קרובות מדי לברגי הראש. כמו כן, תן כמות נדיבה של ספריי סביב הברגים ותשתמש בידית כח (אפשרי בלי אבל מאוד קשה-כפי שלמדתי על בשרי). אם תצתרך עזרה אתה מוזמן לשלוח ה"פ. יורי. -
זקוק להערכת מחיר לטיפול החלפת מיסב מצמד בסובארו DL 87
yuraskor פרסם הודעה בנושא של yuraskor בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
מצטער ששכחתי לציין נפח מנוע. בכל אופן הכוונה הייתה 1600. תודה רבה, עזרתם מאוד. -
מה היא עלות החלפת מיסב מצמד+ מצמד בסובארו DL שנת 87? (אני זקוק להערכה-כיוון כללי ולא מחיר מדוייק).
-
התחלת פרויקט מצולם- אטם מכסה שסתומים פאסאט 93
yuraskor פרסם הודעה בנושא של ToSToS בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
בטח שזה משנה איך סוגרים ומשחררים את הברגים. את הברגים יש לשחרר לפי הסכמה של BA323F, ולסגור אותם לפי השרטוט שלך TOSTOS. החליטו על הכיוון לא כי בא להם, יש לכך מטרה, כמו שכשאתה פותח את הראש מנוע אתה חייב להתחיל בפתיחת הברגים מהקצוות, ובעת הסגירה אתה מתחיל מהאמצע כדי למנוע עיוות של הראש והצמדה טובה של האטם, כך גם יש לשחרר ולחזק את הברגים של מכסה השסתומים. -
ל-RS6 החדשה יהיו 580 כ"ס ומה מקור הפטיש של אודי לסטיישנים?
yuraskor פרסם הודעה בנושא של Tvr_speed_12 בתוך רכב כללי
S הם גירסאות חמימות, RS הם גרסאות לוהטות (הבדלים של 100 כ"ס-+ תלוי בדגם).
