Jump to content

yuraskor

  • הודעות

    1,364
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי yuraskor

  1. שלום! לאחר תקופה מסויימת שנסעתי כך, החלטתי לנסות ולפתור את התופעה. לפני שבוע החלפתי לטרמוסטט אחר, חדש, וזה לא פתר את הבעיה. אתמול רציתי לבצע ניקוי רדיאטור, אך ההפרש בין הפעולה הזו לקניית אחד חדש היה סביר, אז קניתי רדיאטור חדש - ועדיין התופעה לא נעלמה (נ.ב. - בוצע ניקוז אויר לפי הספר דרך בורג אלן מעל לטרמוסטט, ומפתח נוסף ליד קיר האש). הרכב לא מאבד מין, ואין שמן במיכל נוזל הקירור, סוחב מעולה - ואני עובד עצות, אני חושש לזה שבאיזשהו שלב כן יפרץ אטם ראש מנוע ואז אני בבעיה. אשמח לשמוע תובנות נוספות על הביעה (אוליי בכלל המחוון בלוח שעונים דפוק?). יום טוב! יורי. נ.ב. הרגע הרתחתי מים בקומקום, שפכתי את המים לתוך גיגית נירוסטה, וזרקתי פנימה את הטרמוסטט הישן - והוא לא נפתח - למה לכל הרוחות הטרמוסטט של הפיז'ו נפתח רק ב100 מעלות (טמפ' המים מהקומקום היא כ-90 מעלות).
  2. נמכרה!
  3. התכנון הפעם הוא לנסוע עד שתדלק נורת הדלק, ואז לראות. בנתיים עשיתי כבר כ-150 ק"מ (נסיעה לקצרין ובחזרה לצורך טסט - עבר בהצלחה תוך 15 דקות, ואח"כ נסיעה לחיפה ובחזרה ליום פתוח באוניברסיטה). עידכונים בהמשך.
  4. לאחר שהרכב ברשותי מס' חודשים החלטתי לבדוק את צריכת הדלק. כרגע הנתון שיש בידיי משקף שבוע אחד בלבד של נסיעה. במהלך השבוע נסעתי 311 ק"מ, חצי עירוני, וחצי בין עירוני. כל הנסיעות היו ברכב שיש בו לפחות עוד שני נוסעים, עם מזגן, הנסיעות העירוניות מתחלקות חצי בנסיעה בשיפוע (עליה), וחצי בירידה (בעליות דרושה רגל כבדה על הגז). הבין עירוניות ברובן במישור. בכל אופן, במהלך אותם קילומטרים הרכב צרך 25.221 ליטר בנזין 95. זה אומר צריכת דלק של בערך (אל תתפסו אותי על הנקודה) 12.3 ק"מ לליטר. אשמח לשמוע את דעתכם בנושא. צריכת דלק טובה/רעה? נ.ב הרכב עבר נתון לעכשיו 194400 ק"מ.
  5. עדיין רלוונטי. החלקים לא חדשים אבל במצב מצויין. הראש יתאים לכל מנוע VAG בנפחים 1600-1800 סמ"ק החל משנות ה-80 ועד סוף שנות ה-90. הקולר יתאים לכל רכב. לי אין צורך בהם והמחירים של החלקים אפסיים.
  6. הקפצה! אני לא מבין, עדשה חדשה בלי פילטרים עולה 2200 (וצריך לחכות עד שתגיע ההזמנה). לעדשה אין בעיות פוקוס, עם פילטר UV איכותי. אם לא ימצא קונה העדשה תמכר לחנות צילום במחיר ז*** (עם הפילטרים). 1450 מחיר אחרון (עם הפילטרים) - מוכן להחלפה על ר"ד שיש לו TC ומאפשר עבודה אקטיבית (במידה ומדובר על החלפה, מוכן לקחת גם מכשיר ששווה פחות). העדשה אצלי עד סוף השבוע כאמור, לאחר מכן תמכר לחנות צילום......(ומשם כנראה תימכר במחיר גבוהה בהרבה ממה שאני מבקש).
  7. עכשיו כשאני חושב על זה לעומק, אז יש לי אופצייה כזו (קרוב משפחה נמצא בנסיעה עיסקית לאוקראינה, ושם יהיה יותר קל וזול להשיג אותו, אבל (וזה אבל גדול) הוא חוזר לארץ רק בעוד 3 חודשים). בנוסף למה שרשום, קראתי עליו קצת, והוא דיי מסורבל לשימוש, ומחייב קראיה של חוברת התפעול מא' עד ת'. האופציות הריאליות יותר הן פיוניר 88 סימן 2, ואקלפס 7200 סימן 2, אז בנתיים אני מחכה שמשהו יצוץ.
  8. המשכתי לחפש דברים חדשים ברחבי האינטרנט, וניסיתי למצוא ר"ד שיתאים לדרישותיי, ומבין מס חברות כגון נקמיצ'י, ואוראל (כן כן, החברה הרוסית), מצאתי שגם JVC מציעים דגם נחמד (לא ברמה של הפיאראס88 או האקליפס 7200). מצרף קישור לאתר שלהם, המכשיר הוא מחטיבת ארסנל היוקרתית (גם לקנווד חטיבה דומה שנקראת אקסלון), ויש בו, סוג של TC. אם למישהו יש איתו ניסיון אשמח לשמוע אותה. וכמובן, האם יש מישהו בארץ שמייבא אותם? להלן הקישור.http://mobile.jvc.com/product.jsp?modelId=MODL028809&pathId=142&page=3
  9. זה עוד כלום. הציעו לי היום אקליפס 7200 משומש (ישב חודשיים ברכב), במחיר של 4000 שקלים, אח"כ ירד ל3800, אם במזומן אז 3000, לבסוף הואיל בטובו לרדת ל2600 (וכל השמן אני מנסה להגיד לו, שהמחיר שהוא מסתובב בחוץ הרבה יותר נמוך - הרוב מפורסמים בין 1300-2000 ממה שראיתי). אני בכל אופן ממשיך לחפש בלוחות, לראות אוליי פיספסתי משהו...
  10. השאלה האם הוא נכנס לי בתקציב? (לפי מה שראיתי לא הצלחתי למצוא משהו שנכנס לי בתקציב, גם עם התגמשות קלה). לגבי האקליפס,התקשרתי לבחור, והוא כבר נמכר. לגבי הפיוניר,ידוע על מישהו או מקום כלשהו שמוכר כאלו בסכום שמתקרב לתקציב שיש לי? אשמח לקבל הפנייה בפרטי. תודה. מצאתי אחד מהדגם החדש יותר (88 סימן 2) בקצת פחות מ-4, ואת ה88 הראשון ב-2K. ועדיין זה יותר ממה שאני יכול להשקיע כרגע. התקציב כאמור הוא 1500, עם יכולת התגמשות קלה.
  11. אני מסכים איתך לחלוטין, כדי לקבל מושג אמיתי על הצליל של ר"ד X על פני ר"ד Y, יש צורך לחבר אותו לאותם הרכיבים בדיוק, באותו הרכב. אך עם זאת, הגוון של רמקולים מחברות שונות, פחות או יותר נשאר קבוע ומוכר, אז אפשר לקבל מושג על הצליל של המערכת (אבל שוב, זה ברמה מאוד נמוכה). לגבי הP99 אז אין בכלל על מה לדבר, ואני לא יודע מה הצליל שהמכשיר מוציא, אך עם זאת, אהבתי את השימושיות שבו, ואני לא מאמין שהוא נופל ברמת הצליל שהוא מפיק מכל אלפיין, או קלריון (ההיגיון אומר שאם אות המקור גרוע, שום רמקול ושום מגבר לא יעזרו כדי לשפר אותו). לגבי הפיוניר 880, הרצתי חיפוש, ולא מצאתי מכשיר שכזה בתחום התקציב שלי (להזמין מחול כרגע לא אופצייה), לגבי האקליפס, מצאתי מודעה, מחר אני ארים טלפון לברר אם עדיין רלוונטי).
  12. יצא לי לשמוע את האלפיינים ל9830,9887,9855,117, יצא לי גם לשמוע קלריונים מהסדרה שהציעו לי - אני אוהב את הצליל, אך פחות את התפעול, את האקליפס לא יצא לי לשמוע וכנ"ל לגבי התפעול שלו. שמעתי במפגש האחרון PIONEER P99, האם איכות הצליל של הPRS880 דומה? (באותה הזדמנות אם יש מישהו שיש לו אקליפס 7200, או פיוניר 880, וגר באזור הצפון, אשמח אם יתאפשר לי להגיע ולשמוע את הרכיבים, ולראות איך התפעול שלהם - בה"פ). מה שבאמת חשוב לי זה הTC (אני מניח שגם הקרוס, למרות שאני לא יכול להעיד היות ואצלי במכשיר הוא דיי מוגבל), ה-3 יציאות, וכניסת AUX או USB (לא חייב את שניהם). למי מבין כל המכשירים שהצעתם, ישנו את השימוש האינטואיטיבי ביותר, ואת הממשק הכי פחות מסורבל? תודה לעונים!
  13. השאלה האם הוא נוח לשימוש? בזמנו כשהציעו לי את האלפיין אמרו לי שהמסך לא משהו, והוא מסורבל לשימוש - וחשבתי שזה לא יפריע לי כי חיפשתי איכות צליל, אבל הפעם אני לא מוכן להתפשר בנושא הזה.
  14. אף אחד לא צריך עדשה טובה עם צמצם קבוע? העדשה מרגישה בודדה בתיק הצילום לבדה! היא וסט הפילטרים מחכים לקונה המאושר. יש גמישות במחיר (נסו אותי)... כמובן יש אפשרות להחליף על ר"ד איכותי.
  15. ערב טוב! לאחר שסיימתי להתקין את המערכת, סידרתי את כל מקורות הרשרוש והרעש, חיזקתי את הדיפונים (איטום בדרך). אני רוצה לשדרג את הר"ד. כרגע מותקן ALPINE 9830 (יש בו TC, וקרוס 2WAY פשוט, 3 יציאות, אקוולוייזר פרמטרי - בקיצור כל מה שצריך), אבל.... הוא מסורבל לשימוש, באור יום לא ניתן לקרוא את המסך בכלל, וחסר בו יציאת AUX או אפילו USB (נכשל בסעיף השימוש היומיומי). אני מחפש מכשיר שיש בו 3 יציאות (פרה-אאוט גבוה של 4 וולט ומעלה), TC, מסך קריא באור ישיר, וכניסת AUX או USB. התקציב עד 1500, פתוח ליד 2,3 ומה לא (אין העדפה לחברה כזו או אחרת). הרכיבים שיש כרגע, ולא צפויים להשתדרג בזמן הקרוב:מגבר-הייפוניקס ZXI 8408, וופר 6.5 מוראל MW160, טוויטרים DD T1, סאב ID 8, וקרוסים של זפקו. אשמח לשמוע המלצות,השגות, או כל דבר אחר...(אגב, חשבתי על זה זמן מה, אבל הגעתי להחלטה סופית אחרי המפגש, בגלל זה גם לא שאלתי שם - נ.ב. תמונות מהמפגש אני יעלה רק מחר בערב).
  16. מגיע. מביא מצלמה, שתייה קלה ופיצוחים
  17. yuraskor

    חנונמוביל מהו?

    אני מראש מצטער אם מה שאני הולך לרשום כאן יפגע במעריצי המכונית, לא זאת הכוונה. עם זאת, אם בחנונים עסקינן, אז שכחתם את החנון הגדול מכולם, זה שנפל, ואינו יכול לקום! בנימה יותר רצינית, כל פעם שקראו לי חנון, ממש התנגדתי לכך היות ולא הייתי הולך עם שלייקס, משקפי ראייה עם מסגרת שחורה, ומגושם כמו פיל בחנות חרסינה, והייתי רחוק שנות אור (גם בשיא החנוניות שלי) מסטיב ארקל!
  18. עידכון מחירים לפניך! המחיר המעודכן (כולל הפילטרים) 1600, גמיש. תק הצילום נמכר, ו"נתקעתי" עם העדשה, כך שאין לי בה צורך, וחבל שסתם תעלה אבק. מי שרוצה יקבל תמונות לדוגמא שצולמו איתה. כמובן שישנה אפשרות להחליף על סט קומפוננט טוב, באותו טווח מחירים (ואף יותר זול מהעדש, ללא הוספת תמורה כספית). זמין בנייד 0508131362 יורי
  19. כרגע אני קצת לחוץ בזמן, אני אשלח לך בהמשך בה"פ. לגבי עלויות - אני לא מוצא כרגע את החשבונית והקבלה, אני אחזיר לך תשובה מאוחר יותר. לגבי הרדיאטור, אני מאמין בסביבות ה500-600 שקלים (פירוק, ניקוי יסודי, הרכבה, נוזל קירור חדש, ועבודה).
  20. נתקלתי בתופעה דומה, גם פתחתי עליה שרשור (לא מוצא את הקישור בשלוף). בכל אופן, לפי קריאה בפורמים שונים (בעיקר בחו"ל), חום המנוע תקין גם על 110 (כן כן אפילו שם) - בתנאי שזה לפרקי זמן קצרים. לפי פיז'ו, הנוזל מגיע לרתיחה בסביבות ה114 מעלות, ואז מתחיל להבנות לחץ במערכת שיגרום למכסה מילוי נוזל קירור לשחרר אדים להורדת הלחץ - (במצב זה הטמפ' תמשיך להיות יציבה על 114 מעלות - שוב, כך לפי דברי פיז'ו). עד שברדיאטור תישאר חצי כמות נוזל קירור. על כל מקרה, לפי מה שאמרת, התופעה מתרחשת אך ורק במהירות גבוהה, ועל כן, אם הרדיאטור לא סתום, ותקין, הבעיה היא במשאבת המים שלא מספקת ספיקת מים טובה, ולא מייצרת סירקולציה של המים ברדיאטור - אז אני חושב שכדאי לבדוק משאבת מים (בתנאי כמובן שהרדיאטור תקין).
  21. אני מאמין שבסכום טיפה יותר גדול (עוד 2-3 אלפים), תוכל לקנות ג'יפ של סוזוקי משנות ה-80, יכול להיות שללא רישיון (אך אם אתה מתכוון לנסוע בו רק בשבילם, אין לך צורך בכך). עוד אופצייה זו לאדה ניבה (ג'יפ), המחירים נעים באזור ה-5-7 אלף... אבל אם אתה ממש רוצה להכנס להרפתקה (אני רק מקווה שלא יעשו בי לינץ') - קנה סיטרואן BX, במצב סביר, ויש לך רכב משפחתי, עם מרווח גחון טוב מאוד (אבל אמינות מוטלת בספק)
  22. ראיתי את הסרטון אצל חבר, ואח"כ פורום. בעניי, פריט חובה בימינו בכל רכב, מצטרף לרכישה (לכשתתגבש קבוצת הרכישה).
  23. למכירה עדשת סיגמה. תואמת ניקון. מתאימה לחיישן פריים מלא, כמו גם חיישני קרופ. העדשה: Sigma 20-40mm f/2.8 EX DG DF במצב מעולה. כוללת מכסה קדמי, וסט 3 פילטרים (פילטרים בקוטר 82 מ"מ, מאוד נדירים ויקרים להחריד). המחיר המבוקש הוא 1750 (כולל הפילטרים ששווים לפחות 550-600 שקלים אם ימכרו בנפרד). *גמיש - אך לא ברמה של מתעמלת קרקע רוסיה* ישנה אופצייה להחלפה על HU של אלפיין (9851/9855/9887 או כל דגם אחר שיש לו TC ו3 יציאות). אני מאזור הצפון הרחוק, ונייד לאזור חיפה, והעמקים. (למי שיגיע מהמרכז או דרומית יותר.) 0508131362 יורי
  24. לגבי הרכב השני (ה-1.6), יש דרך לדעת לגבי הניקיון של הרכב האם הוא מחשיד, או שמדובר בבנאדם פאנט. תעברי ליד הרכב מבלי לדבר עם הבעלים באחת הפעמים (אם זה באזור מגורייך כמובן), ואם הרכב נקי, אז אין דבר מוזר, אך אם הוא מלוכלך במידה מוגזמת, זו אכן נורה אדומה. לגבי הסירוב שלו שתעשי נסיעת מבחן בגלל בעיות ביטוח, להגיד את האמת, גם אני כשארצה למכור את הרכב, לא אתן למישהו שלא מורשה, לנהוג בו (אוליי באיזה מגרש חניה נטוש, אבל לא בכביש ציבורי רגיל). אבל שוב, אם היה בו משהו מוזר בכלליות, זה לשיקולך (זה שהוא מוזר, לא מחייב שהוא לי טיפל ברכב בצורה טובה.) לגבי מי משני הרכבים, היות ומדובר בגירסה האוטומטית (כי לא נאמר אחרת), עדיף ה1.6, לגבי צריכת דלק, בגלל הגיר ההבדל יהיה מאוד קטן. וכמו TZVIKA-PICK כתב, כדאי לבדוק את הרכב אצל אדם שמתמחה בהם, מעבר למכון, ולשם לב לסרן האחורי, כי זה סיפור לא פשוט, אם לא יודעים ואין הכוונה.
  25. יש מישהו בפורום שמוכר 6X9 של מוראל, יכולים להיות אופצייה נחמדה, אמנם יד שנייה והמחיר טיפה גבוה מהדרישה שלך (300).
×
×
  • תוכן חדש...