yuraskor
-
הודעות
1,364 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי yuraskor
-
אלמנט 5.25 עם עומק התקנה של 5 ס"מ למערכת SQ
yuraskor פרסם הודעה בנושא של yuraskor בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
טוויטר - עדיין לא יודע (אוליי AD MM1/מוראל סופרימו/SEAS RT27F/אטון/סקאן-ספיק) מידריינג' - עדיין לא יודע (כנראה אטון או אוליי AD). מידבאס - עדיין לא ידוע. סאב - SEAS SW300 או IDMAX12 (קיימים שניהם). מבחינת הגברה: טוויטרים - סאונדסטרים CLASS A50ii מידריינג' - סאונדסטרים D200 בדרה ראשונה מידבאס - XETEC P2 EVO סאב - CELESTRA FA1.6K. הרכב המדובר - לנצ'יה קאפה. מגבלת תקציב עד 1500 לאלמנט - גם יד 2 זורם, ואפילו עדיף (בעיקר אם מדובר באנשים מוכרים) ברכב הקודם היתה מערכת מבוססת על SEAS (פרט לטוויטרים), אבל למידבאס לא הייתה מגבלת מקום, ולמידריינג' בניתי בניה - ואני ממש לא רוצה לעבור סיוט כפול הפעם ולבנות גם למידבאס וגם למידריינג'. -
שלום למכובדי הפורום, ושנה טובה. לאחרונה החלפתי רכב, ואשמח לשמוע חוות דעת רבות ומרובות בנוגע לבחירת אלמנט. לאחר שצברתי קצת ניסיון במערכות לרכב, בהתקנה וכו', הגעתי למסקנה שאני מעדיף אלמנט שידע לעשות את העבודה הנדרשת, מבלי שאצרתך לחתוך ולבנות מחדש חצי רכב. הדרישות שלי מהאלמט הם: גודל על 5.25", בעל עומק התקנה שלא יעלה על 5 ס"מ (ורצוי אף פחות מזה). האלמנט ינגן כחלק ממערכת 4WAY. אין מגבלת הספק או נצילות. כאמור, לא מתכוון לחתוך את הפח של הדלת, לא מתכוון להשתגע עם בניה מטורפת. כרגע האופציות שאני חשבתי עליהן פוקאל ISN 130. אשמח לשמוע את המלצותיכם.
-
מפגש אודיו צפון בחנית שופרסל דיל בנשר 19.9.15- ביום שישי הקרוב
yuraskor פרסם הודעה בנושא של yonihawkss בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
יוני, יום שישי זה 18.9 לא 19.9. -
המחשב נמכר, המצלמה עדיין רלוונטית.
-
אם אתה יוצא כנגד תופעת ההשתוללות דאג לבדל אותה לחלוטין מרכבי הספורט. אני נוסע לא מעט, ומבטיח לך, שראיתי יותר נהגים של משפחתומטיות שסיכנו את חיי וחיי משתמשי הדרך האחרים, מנהגים במכוניות ספורט. אם תרצה דוגמאות, אז בבקשה. כמה פעמים תראה נהג מכונית ספורטיבית באמצע נהיגה נמרצת משוחח בסלולארי? כמה פעמים תראה אמא/אבא/סבתא/דודה מדברים בסלולרי, בקרבת בית ספר, בשעה 8 בבוקר כשיש להם 3 ילדים ברכב, ואף אחד לא חגור? (רמז, הרבה הרבה הרבה יותר מקטגוריה הקודמת). כמה פעמים ראית נהג ברכב ספורטיבי שנוסע על צמיג בלוי/יבש/ישן? וכמה פעמים שמעתי שיחה בקרב הקולגות בעבודה שמבחינתם צמיג צריך להיות שחור ועגול, ורובם לא יודעים לבדוק תאריך ייצור, לחץ, וכמובן שיחליפו אותו רק כשבטסט יעירו להם על כך? אני יכול להמשיך לתת לך דוגמאות כאורך הגלות, אז במטותא ממך, תדייק בדבריך, ואל תשמיץ ציבור שלם.
-
מציע למכירה מחשב נייד DELL. נקנה לפני כחודש וחצי, ואני מוצא את המסך גדול מדי לטעמי, ואני לא מצליח להתרגל למקלדת המלאה (התרגלתי למקלדת של הלנובו מהעבודה). מדובר על דגם 7537 (INSPIRON סדרה 7000). מעבד I7 4510U. זכרון 8GB, דיסק קשיח בנפח 1T. מסך מגע FHD 15.6, מקלדת מלאה, מוארת - עודכן לווינדוס10. המחיר המבוקש הוא 2500 שקלים - ללא גמישות כלל. אופצייה להחלפה על מחשב לנובו מסדרות הTHINKPAD עם מסך 14". בנוסף, מציע למכירה מצלמת ניקון V1 עם עדשת הקיט 10-30. המצלמה קיבלה מכה בטיול לפני כשנתיים ולאחר תקופה הפסיקה לפקס - תוקן דרך הדר, וכן הוחלפה עדשה לחדשה. באוגוסט שנה שעברה הסוללה שבקה חיים (תקלה ידועה, ניתן לקרוא לא מעט חומר באינטרנט) - הוחלפה במסגרת האחריות ע"י הדר. המחיר המבוקש 700 שקלים - שוב, ללא גמישות כלל. מוכן להחליף על ניקון F2 ישנה במצב עבודה (רק גוף). אפשר בה"פ או בנייד 050 שמונה 13 שלוש עשרה שישים ו-2. נייד בין טבריה ושדרות.
-
עזבו סטיגמות לחוד ומציאות לחוד. כל רכב, ומדד הנוחות שלו. יכול להיות שהסקאלה שלי דפוקה, אבל זה מה יש. אני לא אייעץ לגברת להחליף לרכב כזה או אחר, בדיוק מאותה הסיבה. מה שכן אוכל להמליץ על המהלכים הבאים (מהזול ליקר). ריפוד או כרית שתשפר את נוחות המושב. ריפוד המושב מחדש אצל מומחה בהתאם לצרייך. החלפת המושב למושב מרכב אחר (דבר שעלול להצריך שינויים וחוקיותו מוטלת בספק). החלפת מושב למושב אחר, דרך אספיר, שגם ידאגו לתקינה ואישור (אבל כאן המחירים לא זולים בכלל). לעניין האיזו כרית, איזה מוצר ואיזה מושב, זה רק את תוכלי לקבוע. כמו שכשקונים מזרן, הולכים לחנות ונזרקים על כל מזרן כמה דקות לקבל תחושה מה מתאים ומה לא? אז אותו דבר.
-
בודי קיט אסתטי - בישראל
yuraskor פרסם הודעה בנושא של Matan Ohana בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
א' - תגיד האם אתה מוכן לעלויות הגבוהות שצפויות לפרוייקט (סביב ה10K לפחות!). ב' - ספר לנו מהו סוג הרכב שאתה מעוניין להרכיב עליו את הקיט. ג' - האופציות השפויות שלך זה להזמין קיט לבד או דרך סדנא כזאת או אחרת, לבצע התאמה מינורית אצל פחח, ולצבוע. ד' - האופציה הכי יקרה שלך זה שמישהו יבנה לך בהתאמה אישית את הקיט. -
בודי קיט אסתטי - בישראל
yuraskor פרסם הודעה בנושא של Matan Ohana בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
מה עם התאמה והרכבה של הקיט לרכב? מה עם צבע? וכן, הגעת לסכום של 5 ספרות (טוב נו, אוליי ישאר עודף למסטיק בזוקה). ולפותח השרשור, אני בטוח שיש סדנאות רכב שיהיו מוכנות לייבא קיט כזה או אחר לפי רצונך, או אוליי יש משהו שהם מייבאים (אם מדובר במשהו נפוץ). -
עזרה - מה מידת הדאבל דין שמתאימה לרכב שלי ?
yuraskor פרסם הודעה בנושא של op7777 בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
זה טוב ויפה, אבל אם תתפס? חשבת על זה? לא רק שתקבל דוח בעלות של סכום מכובד מאוד, שאותו תצתרך לשלם בכל מקרה. נוסף על כך, תצתרך לשלם את המס, ז"א אם תרצה לקבל את המכשיר. ולבסוף תישאר עם מכשיר שעלה לך הון לא קטן, לא קולט רדיו בישראל, אההה, וגם אין לו אחריות. בהצלחה! -
עזרה - מה מידת הדאבל דין שמתאימה לרכב שלי ?
yuraskor פרסם הודעה בנושא של op7777 בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
כן, אתה מפספס את העובדה שכשאומרים שהמסך הוא 7" או 6" הכוונה היא לאורך האלכסון של המסך. 2DIN הוא תקן סטנדרתי, https://en.wikipedia.org/wiki/ISO_7736 המידות הרשומות באתר כנראה מתייחסות לאריזה עצמה, או שהמידע לא מדוייק. -
לא יודע איך פותח השרשור נוהג, ואיך הוא מגיב למצבי חרום בכביש שלא לדבר על תמרוני התחמקות. אבל אעיד מניסיון הנהיגה שלי, היה ואני נתקל במצב שדורש תמרון התחמקות כזה או אחר, רגל שמאל מיד על דוושת המצמד, ורגל ימין(בהתאם לצורך) או על דוושת התאוצה או דוושת הבלימה (תלוי בתמרון שידרש, בלימת חרום, וירידה לשוליים/בלימת חרום והתחמקות לנתיב אחר תוך האצה לצורך עקיפה/ או רק האצה לצורך עקיפה). מכל המצבים שאני נתקלתי בהם יש צורך באחיזה (שלי בתוך הרכב) רגל שמאל מעולם לא מצאה עצמה על המדרך. אני חושב שאתה "קצת" מגזים אם התיאורים שלך ("תעוף הצידה, ואתה עלול לאבד שליטה"), הדבר גורר חוסר נוחות, לגבי חוסר בטיחות, אני בספק רב. לגבי הפרוייקט, נראה מעניין מאוד, כל הכבוד על התיעוד (אני אישית, ממש לא מתלהב מזה שכל מה שאני עושה ברכב יתועד ויפורסם במקום כה נגיש ולא פרטי בעליל). מקווה שיצא לשמוע את הסט-אפ.
-
צחוק צחוק, אבל בחורה בשם שרה אוקונור ציצה בטוויטר בעקבות הארוע :https://twitter.com/sarahoconnor_/status/616282747200479232
-
נתפסתי נוהג במהירות מופרזת
yuraskor פרסם הודעה בנושא של DanielD2701 בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
חבר, אני לא מכיר אותך אישית, וגם פה אתה דיי חדש כך שלא יצא לנו לנהל דיון וירטואלי. עם כל האמור לעיל, הגישה שלך לארוע לא בריאה, לפני השימוע אצל הקצין היית מוכן לעשות הכל ולמכור את כל העולם למען הרישיוןישאר אצלך, וכעת, לאחר שהחרב (זמנית) נלקחה מצווארך, הדבר הראשון שאתה שואל עליו הוא על אמצעי מיגון. אמצעי המיגון היחיד הוא שכל ישר, ולזה אין תחליף. אגב, לא טוען שאני טלית שכולה תכלת, אבל אני יודע דיי בברור שאם אני עושה טעות - אני גם אשלם עליה ומבלי להתווכח ומבלי לחפש קיצורי דרך באשר הם. עריכה: למה אתה צריך אמצעי מיגון, אם כמו שאתה טענת, שאתה שומר על מהירות סבירה ביחס לתנאי הדרך והתנועה שסביבך? -
דו"ח על שימוש בנייד ברמזור אדום
yuraskor פרסם הודעה בנושא של viper05 בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
אתה לא מקשה, הבאתי ציטוט מתקנות התעבורה, לא לשון מסמך פנימי של שוטרים, לא פרשנות - אלא את התקנה כפי שהיא רשומה. כל אחד, שיפענח אותה כראות עיניו. אבל לשאלתך, כל עוד לא נרשם בשום מקום (פרשנות של שופט X יכולה להיות שונה מפרשנות של שופטY) מה ההגדרה המדוייקת לתנועה (כי נהיגה ותנועה הם דברים שונים), והאם מדובר על "תנועה" כשם פועל, או כשם עצם (מה שרשם עמית), אני מבין את החוק ככזה שכל עוד הרכב עצמו לא זז (מונע או כבוי) ואני מחזיק מכשיר נייד, אני לא מבצע עבירה - אבל איך אמר לי פעם מישהו, בבית המשפט לא בודקים מי צודק ומי לא, בודקים מי יכול להוכיח מה. ולגבי פותח"ש, אם השוטר רשם כי ראה אותו משוחח במכשיר לפני שהרכב הגיעה לעצירה, אזי אבוד לא, אם השוטר לא ראה אותו וסתם רשם - לך תוכיח שאין לך אחות -
דו"ח על שימוש בנייד ברמזור אדום
yuraskor פרסם הודעה בנושא של viper05 בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
[h=3]מתוך תקנות התעבורה:[/h] 28. (א) נוהג רכב חייב להחזיק בידיו את ההגה או הכידון כל עוד הרכב בתנועה; אולם רשאי הוא להסיר יד אחת מן ההגה או הכידון אם עליו לעשות בה דבר להבטחת פעולתו התקינה של הרכב או לקיום כללי התנועה. (ב) (1) בעת שהרכב בתנועה, הנוהג ברכב – (א) לא יאחז בטלפון קבוע או נייד, ולא ישתמש בהם ברכב אלא באמצעות דיבורית; (ב) לא ישלח או יקרא מסרון (s.m.s); (2) בתקנת משנה זו – "דיבורית" - התקן המאפשר שימוש בטלפון בלא אחיזה בו ובלבד שאם ההתקן מצוי בטלפון, הטלפון יונח ברכב באופן יציב המונע את נפילתו; "טלפון" - מכשיר המיועד לתקשורת אשר קיימים בו לחצנים לחיוג. kompy, במקרה הנ"ל הצדק אינו עימך, לפחות בכל הקשור לתקנות התעבורה, מה נעשה ע"י המשטרה, ומה נעשה ע"י השופטים, הוא כבר עניין אחר. כאמור, החוק מאפשר שימוש בסלולרי בזמן עצירה ברמזור אדום, שכן לפי לשון החוק, מצויין במפורש "בעת שהרכב בתנועה"(אבל כמו שכבר נאמר, עם זאת אני בטוח שיש שופט כזה או אחר שמפרש עמידה ברמזור אדום כ"תנועה" או חלק ממנה. -
חבר רכש אחת, רק בצבע לבן. עשיתי סיבוב קצר וממצה עם הרכב (לפחות עבור דברים שחשובים לי) מצטרף לדעה שהרכב נוח(למרות ג'אנט 18ׂׂ), לפחות ביחס לאלפא שלי (שהיא בפני עצמה לא מדד לנוחות, אוליי אם היא הייתה סטוק). לגבי הגיר, לכשעצמו הוא טוב, אבל במצב הידני, כדאי לשלוח מייל או יונת דואר שתודיע לגיר ולמנוע מבעוד מועד שאני הולך לדרוש כוח. לעניין הכוח, מספיק בהחלט, יש משיכה לינארית (לא מטורפת, אבל גם לא עצלה במיוחד) לאורך כלקשת הסל"ד. עוד עניין שהפריע לי (אבל אני לא מדד להשוואה כאמור) הוא חוסר התקשורת של ההגה, הוא מדוייק מאוד, אבל, וזה אבל גדול, הוא מרגיש מלאכותי, כמו הגה של לוג'יטק בסימולטור נהיגה. לדעתי, חבילה מעולה למחיר, רק חבל שההגה והגיר פוגמים ביכולת הגבוהה של השלדה והמתלים.
-
אם כך רשום בספר, ובפועל יש חוסר שמן, נשאלת השאלה איך בוצעה מדידת כמות השמן. האם היה שימוש בכלי מדידה מדוייק, או סימוכין על הסימון שעל גלון השמן ועינומטר?
-
אל תשכח שיש שמן שנשאר בראש המנוע/פילטר שמן/ קולר שמן (אם יש), ואם החלפת פילטר שמן, אל תשכח שגם בו היה 200-300 מ"ל שמן (או יותר, תלוי בפילטר). בספר רכב של האלפא שלי רשום כך: עוקת המנוע ומסנן השמן 4.4 ליטר.
-
לא מזלזל, אבל רמת הגימור שתשיג אם תקצר לבד (או אפילו אצל בעל מקצוע) לא תיהיה כמו רמת הגימור המפעלית. בנוסף, תמיד קיימת האופצייה שמשהו ישתבש (עכשיו או בעתיד). וכמובן שקיצור יעלה לך כסף, אמנם לא הרבה, אבל בכל זאת כסף שאתה תוציא מהכיס - כן כן, גם אם תעשה את העבודה לבד. גילוי נאות: יש לי רביעיית RCA של אודיסון, לא זוכר אורך, סביב ה2 מטר כמדומני. עם זאת, מציע לך לפרסם את שלך, ולבחור לפי החלופה הטובה ביותר שתקבל.
-
חבל לי לראות אדם שינסה לעשות כך ויהרוס, במקום זה, מציע לך לפרסם אותם להחלפה, ראש בראש, כך תקבל עזרה, תעזור לאדם אחר, ותחוס על חייהם של הRCAים.
-
חיבור מערכת שמע חדשה - פיג'ו 206
yuraskor פרסם הודעה בנושא של Misha :) בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
Tom_22 המחבר איזו שהוספת את הדיאגרמה שלו, זה לרכבים עם מערכת קאנבס, וב206 הזו (לפי העדר לוח מחשב דרך באחת התמונות) הייתי מהמר שהחיבור הוא סטנדרטי, בגלל זה רשמתי שעשו שם איזו קומבינה היות, וכמו שציינת, יש שם 3 מחברים ולא שתיים (האחד אמור להיות עבור חיווט הרמקולים, והמחבר השני עבור אספקות המתח - ברכב עם קאנבס למחבר הזנות המתח ישנו גם חיווט דיגיטלי של הקאנבס, וכן 3 מחברים עבור צ'יינג'ר וכו, בדר"כ בצבעים ירוק, כחול ועוד צבע - מה שמסומן בשרטוט שצרפת כC. -
חיבור מערכת שמע חדשה - פיג'ו 206
yuraskor פרסם הודעה בנושא של Misha :) בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
קידוד הצבעים של הצמה שלך אמור להיות משורטט על הר"ד עצמו. לקנות מתאם אתה יכול אצל כל מתקין של מערכות, תבקש צמה/מחבר ISO סטנדרטי, או אם תרצה )http://www.ebay.com/itm/12-002-Universal-Male-ISO-Radio-Plug-Adapter-Car-Stereo-Wire-Harness-Connector-/221237987940?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item3382cfca64( לגבי דיאגרמת החיווט של הרכב, http://en.wikipedia.org/wiki/Connectors_for_car_audio קח בחשבון שאוליי עשו אצלך איזושהי קומבינה עם החיווט, כך שאני לא יכול להתחייב לך על כלום, ועדיף שתקפוץ למישהו שיוכל פיזית לראות, ולסדר לך שם הכל, בשביל כמה שקלים זה לא שווה את הכאב ראש (אלא אם אתה רוצה/מתעקש על לעשות לבד - כמו חלקנו הגדול). -
חיבור מערכת שמע חדשה - פיג'ו 206
yuraskor פרסם הודעה בנושא של Misha :) בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
בגדול, יש לך את הצמה המקורית של הרכב, החיבור השחור והלבן (אחד מהם מכיל את חיבורי המתח, והשני מכיל את חיבורי הרמקולים). מנגד, יש לך את הצמה של הר"ד, שבצד אחד שלה מחבר פלסטיק שמתחבר לר"ד, ובצדה השני כבלים חתוכים. הייתי מציע לך, א' לחפש סכמה/דיאגרמה של הצמה של הפיז'ו (אני כבר לא זוכר, למרות שהייתי לי אחת עד לפני שנתיים), וב' לקנות מחבר מתאם שבצידו האחד חוטים חשופים (אותם תלחים לצמה של הר"ד), ובצדה השני מחבר שיתחבר ישירות לצמה של הרכב. -
סיכום מפגש אודיו צפון 8.5.15
yuraskor פרסם הודעה בנושא של yonihawkss בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
x-box, הסאב שאתה צירפת קישור שלו, הוא לא בדיוק סאב של סיז, הוא תוכנן ועוצב ע"י סיז, אך מיוצר בסין (עד כמה שזכור לי), להבדיל משאר האלמנטים שלהם שמיוצרים in house, אך הביקורות בחול אכן מאוד מפרגנות, וגם ספיגת ההספק שלו גבוהה משמעותית מהסאבים של סיז. עומריקו1, אני יודע שזה סאב מדהים, יש לי אחד כזה, וקניתי לאחרונה בנוסף גם את הIDMAX12, אבל אם תיהיה הזדמנות להוסיף עוד סיז ולעשות דאבל סיז, אני אקפוץ עליה עם שתי ידיים.
