Jump to content

yuraskor

  • הודעות

    1,364
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי yuraskor

  1. בעקבות קריאה של כל מיני מבחנים למגברים מחו"ל יש עוד משהו שמאוד חשוב, אפילו קריטי, המגבר ימצא מתחת לרצפה כפולה כך שעדיף למגבר שלא מתחמם במיוחד/בכלל לא מתחמם.
  2. אדי, הDLS לא "עושה לי את זה" אבל כאמור הם מייצרים דברים איכותיים ואין לי מספיק כסף לקנות בזול, מצד שני, הRA10 עולה סכום יפה בהחלט, גם כיד שנייה. לגבי מאסיב-אודיו, דווקא הסתכלתי עליהם, אבל על סדרת הD שלהם(קצת יותר גדולים מהנאנו), אבל מרתיע אותי שכל המדידות והנתונים הם ב14.4 (באותה נשימה, מה שרשום על הנייר לחוד ומה שהאוזן שומעת הם שני דרים אחרים לחלוטין - כך שיכולה להיות שם הפתעה). ישראל, אין לי זוג, יש לי בודד, הלוואי והייתי יכול לשם אצלי זוג, אבל באלפא תא המטען קטן כל כך, שבקושי נכנס לי לשם תיק גב עם מחשב נייד, ותיק צד עם ספרים.
  3. דיויד, אצלי, הסאב היה מקבל מהJL לפחות 500 וואט תקופה לא קצרה ולא נראה שהייתה לו עם זה בעיה, בעיקר לאור נקודות החיתוך שאני עובד איתו. גיל, אין בעיה עם יבוא, אני גם נמצא בחודש הבא בארה"ב לקורס כך שזו אופצייה שקיימת, כאמור, השאלה היא מה להביא. הרכיבים הנ"ל נדירים, לא רק בארץ, גם בעולם, וקשה למצוא מידע אילו הגברות עובדות טוב עם האלמנטים שלהם. אגב, אדי, צדקת, הסאב אכן מוצהר על 180 וואט (עם זאת, שם לב שהם רושמים באתר שהם שומרים לעצמם את הזכות לעדכן מידע זה, ועד כמה שזכור לי, קרה לפחות פעם אחת שאני זוכר שהם שינוי נתון זה עבור אחד הרמקולים שלהם).
  4. ראיתי את הפרוייקט, מרשים ביותר (מאיפה היה לך את כל החלקים? שרטוטים סכמתיים?). לגבי המגבר, אני חושב שאני צריך משהו קצת יותר עוצמתי, ואני מעדיף שיהיה מונו, ולא לעבוד בגישור. כשהסאב חובר אצלי בגישור לP4 הוא נשמע הרבה יותר טוב מכשהו חור לערוץ בודד בP2 (בגישור קיבל באזור ה300, וכשהיה על הP2 קיבל 205).
  5. אכן כוונתי לגודלו הפיזי, ממש לא בא לי על מגבר ענק, גם ככה אין לי הרבה מקום בתא המטען.
  6. אני אחסוך לך את הפירוק. אין שם רמקולים, ברמת הגימור XT הגיעו רמקולים פשוטים מקדימה שסיימו את חייהם איי שם מספר חודשים לאחר שעמדו בחום הישראלי ומאחור לא היה כלום . לגבי שאלתך השנייה, של החיבור היציאות האחוריות עם הקדמיות כדי לתת יותר כוח,אל תעשה את מה שרשמת אתה עלול לשרוף את הר"ד. לשאלתך מדוע הר"ד מגיע גם עם חיבור לרמקולים אחוריים....כי זה הסטנדרט של התעשייה, בארץ כדי להביא את הרכב בזול, היבואן בחר לוותר על הרמקולים, אך קח בחשבון שיש לך פנסי ערפל קדמיים, וחיישן גשם במראה המרכזית. חפש בפרוקייה מגש אחורי שיש בו חורים בשביל 6X9, תעביר חיווט ובזה סיים את הסאגה. אגב, אם תצתרך עזרה עם הרכב, היה לי אחד למשך כשנה, ויצא לי להכיר אותו כמו כף היד.
  7. יש כאמור את יצירה הזו http://www.ebay.com/itm/DLS-SBA185-Class-AB-Monoblock-265-Watt-Amplifier-Attached-to-Sub-Box-Amplifier-/181144150990?pt=Car_Amplifiers&hash=item2a2d0863ce&vxp=mtr. לא חסר דגמים וחברות, השאלה היא האם יש משהו מומלץ במיוחד שיהיה שילוב טוב עם הסאב הזה.
  8. אהלן! אני מחפש מגבר לשדך לסאב שלי. הסאב הוא SEAS LOTUS SW300, בעל ספיגה מוצהרת של 185 וואט, סליל בודד של 4 אוהם. בעבר היה מוגבר ע"י JL AUDIO 500/1, כיום מוגבר בגישור ע"י XETEC P4. חשבתי על כל מיני אופציות (יש מגבר לוח של DLS שאפשר להביא מחול באזור ה600 שקלים, אבל הוא מספק 185 וואט), אך אין לי צורך בבהמת הגברה, אבל כן מגבר שיספק 300-400 וואט ב4 אוהם, עדיפות למגבר בעל חתימה פיזית קטנה (לא חייב), איכותי ככל הניתן - אין צורך בקרוסים במגבר, אני עובד אקטיבי. התקציב סביב האלפייה. עדיפות לדברים לא חדשים.
  9. אסיף תודה על התיקון, מתנצל על הטעות.
  10. אמנם הייתי בלי המערכת (בתקווה שעד למפגש הבא הכל ינגן, כן כן, גם המידים), אבל שמחתי להכיר את גיל ואת הבחור עם הגולף הכחולה (סהר?). גיל, כמו שאמרתי לך, עוד דקה והייתי תולש את הטוויטרים ממקומם ורץ איתם למקום מבטחים, נהנתי מאוד מהטוויטרים, ומהמערכת כולה, הופתעתי מגובה הבמה והפירוט (בעיקר הגובה, הזיקוקים בשיר של לנה). לבחור עם הגולף הכחולה, תודה שהזכרת לי למה אני כל כך אוהב את הIDMAX 10, מאוד אהבתי את התוצאה שלו בתיבה פתוחה, ובכלל מרמת הציוד שלך.
  11. סרגיי אתה צודק, כנראה שב4 לפנות בוקר לא הייתי מרוכז במיוחד
  12. הייתי צריך לפרק אותה בשביל פרוייקט אחר, אוליי אספיק להרכיב אותה בחזרה, אוליי לא, אבל במפגש אתם תבינו למה.
  13. צר לי לבאס אותך, זה לא רכב ספורט, אפילו לא קצת, זה רכב מיני פשוט ואמין, אין שם שום דבר ספורטיבי. אגזוז לחץ מרכיבים לאופנוע, ברכב מרכיבים אגזוז זרימה חופשית, אני מניח שתרצה את האופצייה הזולה ותרצה רק את הדוד הסופי - יעלה לך כ-1500 שקלים (תלוי של איזו חברה, ובאיכות העבודה) - חוץ מרעש לא יוסיף לך כלום. לצבוע את הטמבון אצל פחח, גם קדמי וגם אחורי כ-1000 שקלים. לצבוע את הג'אנטים אצל פחח, יעלה סכום דומה או יותר מהפגושים. ספויילר, קודם תמצא אחד שמתאים לרכב (רמז, לא חושב שקיים). שעון ספורט - למה אתה מתכוון? חבר, במקום לשפוך כסף על שטויות, בצע יישור קו איכותי, ותהנה מהרכב, ורק אז, אם ישאר משהו, תשקיע.
  14. ההבדל במוליכות (או בהתנגדות) של פלטינה מול זהב הוא זניח, בטח כאשר מדובר על השימושים שלנו (אם היה מדובר על תעשיית המיקרו אלקטרוניקה, ניחא). התנגדות של זהב למטר - 2.44×10−8 התנגדות של פלטינה למטר 1.06×10−7 בכל אופן, ארבעתם נראים דומים, ולפי דעתי ישרתו אותך במידה זהה, קח את זה שעולה פחות, ושא ברכה.
  15. ממליץ לנסות להוריד עם מטלית שספוגה בנוזל בלמים. יש הרבה רכבים שבהם חלקי הפלסטיק מצופים במעין שכבה דקה של גומי/פלסטיק שעם הזמן ניהיית דביקה, ניתן להוריד אותה לחלוטין עם נוזל בלמים. עשיתי את זה אצלי באלפא לידיות הפנימיות ולעוד חלקי פלסטיקה, אין נזק לפלסטיקה (לפחות לא אצלי באלפא).
  16. לא אכביד במילים. תתחדש על התפקיד. מאחל לך (ולכל המשתמשים בפורום) דרך צלחה.
  17. אין דבר דחוף בחיים, שנה את הכותרת לפני שיסגרו לך את השרשור, ולהבא קרא את החוקים. לגבי שאלתך, אם הרכב מטופל כראוי לא צריכה להיות בעיה, ברשותי היה רכב דומה, וכל שבוע עשה נסיעה טבריה -קרית גת-טבריה, אהה, והוא עשה את זה למשך כמעט 50,000 ק"מ. החל מ200,000 ועד 250,000
  18. זה המחירים. אגב, היית שם ~250 על רמקולים קידמיים + ~150 על אחוריים כבר מדובר על קצת פחות מ-400, ומשלם יותר על התקנה (בגלל שהיה צריך גם לפרק דיפונים מאחור). אם כרגע כבד לך ה-600 האלו + כמה שתעלה ההתקנה, חפש סט יד שנייה, אם גם זה לא מתאים לך, חכה וחסוך, חבל כל פעם לשפוך כסף, לא להיות מרוצה, להחליף שוב, וחוזר חלילה. אגב, לא אמרת מה הסיבה שבגינה אתה רוצה להחליף את הסט שלך?
  19. א' - לא חושב שיהיה שיפור כזה משמעותי בין הרמקולים המקוריים שיש לך ברכב לבין אלו (מילא אם האוטו שלך היה משנת 2002 ואז הרמקולים היו כנראה מפוררים). ב' - אישית לא מאמין ברמקולים מאחור (מעולם לא היו חסרים לי שם), ועל כן, הייתי מחבר את התקציב של האחוריים לתקציב של הקידמיים, מוסיף עוד 50-100 שקלים ולוקח סט קומפוננט שיהיווה שדרוג מסויים לעומת הקיים, ויוכל להמשיך איתך לרכב הבא, או לשדרוג הבא (אם תרצה).
  20. ליאור, למה להכפיש, הייתי מאושר כי אני בחסך של שעות שינה (ולא בגלל הדברים הנכונים), מה גם שהמערכת משמיעה משהו - זה שיוני ברח חיש מהר מהרכב ואין אחד שיצא מהרכב ולא ניכר על פניו מבט מאוכז זה נושא שיטופל לכשיתפנה קצת זמן - לגבי אסיף, דווקא רציתי לשמוע את המערכת שלו, אמנם זה לא הCUP OF TEA שלי, ועדיין. ולמה להעליל עלילות, אני מעולם לא שותה ונוהג - רק קולה, מקסימום מיץ תפוחים מוגז. לגבי המגבר, אכן זה הסאונדסטרים, נדיר להשיגם בארץ, אך הם שווים כל שקל. מה שכן, עדיין לא הצלחתי להבין אם אני שומעים רע בגלל שהכיוונים לא טובים, או שאני בעצם שומע את איכות ההקלטה הירודה.
  21. אסיף, הזיטקים שלי, ולא, התלתל אפילו לא ניסה לפרק אותם, הוא רק רטן על הקרוסים של האלפיין/סקאן-ספיק
  22. מגיע, מביא שתיה כוסות וסוף סוף משהו שגם מנגן מוזיקה!
  23. אני מסכים עם מה שרשמת, ואכן במתמטיקה פשוטה זה לא בדיוק עובד. אך שם לב שבאתר הוא לא מציג את הקשר כקשר מתמטי לינארי כי אם לוגי, אך כמו שאמרת, ההתיחסות היא לנתונים קבועים ולא דינאמיים כמו שקורה בעולם האמיתי. [TABLE] [TR] [/TR] [TR] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD=align: center][/TD] [/TR] [/TABLE]
  24. אין קשר בין הספק ליעילות, ואין קשר בין הספק ונצילות. זאת אומרת, אין קשר ישיר בין הספק שנכנס לרמקול לבין היעילות שלו, אם כבר, יש קשר ישיר בין היעילות של רמקול לבין ההספק במוצאו. תסכים איתי שנצילות ,שנמדדת בDB אומרת מה תיהיה רמת לחץ האויר (SPL -רמת עוצמת הרמקול )של רמקול נתון כאשר ניתן בכניסתו אות בעוצמה של 1W, ונמדוד את אותו לחץ אויר ממרחק של 1מטר - אני מקווה שעם החלק הזה תסכים איתי (או שלא). תסכים איתי גם שיעילות, מציינת באחוזים או במס קבוע, כמה מתוך הספק שנמסר\מסופק לרמקול יהפוך להספק שיתורגם לעוצמת הרמקול. (מסכים, כן לא?). לאור האמרו לעיל, אפשר לקשר בין יעילות ונצילות.
×
×
  • תוכן חדש...