yuraskor
-
הודעות
1,364 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי yuraskor
-
איך להנחית בצורה נכונה 2 טווחי תדרים?
yuraskor פרסם הודעה בנושא של yuraskor בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
הרזולוצייה היא שליש אוקטבה, 31 ערוצים לכל התחום. (עבור הQ הרזולוצייה אפילו מגיעה לשישית אוקטבה). אני עובד עם האקולייזר הפרמטרי, והוא עובד לפי פיק (בגרפי אין בכלל אופצייה לקבוע את הQ). היום קצת שיחקתי עם זה, וכיילתי 3 תדרים מרכזיים. 630 הרץ (אם אני זוכר נכון), Q=3 הנחתה ב-3DB. 1100 הרץ, Q=2 הנחתה ב-3DB. ולבסוף 2KHZ, Q=5 הנחתה ב-3DB. ואחרי זה שיניתי את נקודת החיתוך של המידבאס שייחתך בLPF בתדר 4.5KHZ במקום ב3.6KHZ. אין לי מכשיר RTA או SPL ודיסק בדיקה, כך שאני מסתמך על האוזן שלי (שאיך אומר בעדינות, לא הכי מוזיקאלית). -
לדעתי מדבקה דמויית קרבון תתן מראה מעט שונה (תמיד אפשר לצפות בקרבון אמיתי). התהליך לא מסובך לגבי צביעה או מדבקה. בגדול יש לפרק את החלק, לשייף עם נייר זכוכית עדין (לא במטרה להוריד את הצבע הישן, אם כי כדי לחספס את המשטח ולאפשר לצבע החדש להדבק טוב יותר), לנקות את המשטח עם ממיס שומנים, ולצבוע מספר שכבות. לגבי הדבקה של מדבקה, מפרקים, מנקים, מדביקים.
-
אני רוצה להנחית בעזרת האקולייזר מס' תדרים. 500-700 ב3DB, ו700-1500 ב6DB. יש לי אופצייה לקבוע גם את הQ. איך אני עושה זאת בצורה הטובה ביותר? (איזה Q, כמה תדרי אמצע לבחור, בכמה להנחית כל אחד מהם). האלמנט הסורר - סיז רפרנס יחידת הראש - F1
-
אתה אומר שאתה לא אוהב צלילים גבוהים, אני מניח שאין כוונת המשורר לעוצמה, אם כי לתדר גבוהה (תקן אם אני טועה), וכדי לפתור את הבעיה אתה רוצה להוסיף מיד-ריינג' שינגן לך צמוד לאוזן תדרי בניים(שהם לרוב התדרים שהאוזן האנושית הכי רגישה להם)? ומה קשור הסאב? אם מפריעים לך תדרים גבוהים (ואתה יודע את זה בוודאות), לא יותר פשוט וקל להנמיך את העוצמה של הטוויטרים?
-
יש עוד אלמנט שאנשים שוכחים. המחיר שמשלמים עבור מערכת עם שם מפוצץ ברכב יוקרה, הוא גם עבור שעות הפיתוח וההתאמה של המערכת לרכב. תתארו לכם, שהייתם מקבלים תשלום עבור זמן התקנה,בידוד,בחירת הרכיבים,בניות,כיוונים ועוד התאמות כאלו ואחרות מבלי לפגוע בשימושיות של הרכב - אז גם על סט טמפו הייתם משלמים הרבה כסף.
-
חבר, להשקיע אלפיים שקלים על מיד-ריינג' שיישב מאחוריך, לטעמי, יהיה בזבוז מוחלט של כסף. מה אתה מנסה להשיג בכלל בהוספת מיד-ריינג', מה חסר לך בסאונד שאתה חושב שהוספה של אלמנט תפתור לך?
-
למה להרכיב מיד-ריינג' בדלתות האחוריות?
-
אורי, חבל שהמלאי של הNT01 נגמר אצלכם מהר, לפני שקניתי את הS.DRIVE רציתי לנסות את הניטו NT01 (הNT830 לא שיכנעו אותי לפי מבחנים שנערכו להם בחו"ל).
-
לגבי הטויו, אמור להיות במידה הזו, מידה יחסית נפוצה עבור צמיגי ספורט. לגבי איפה לרכוש, ראה ה"פ ששלחתי, כדי לקבל הפנייה לעוד מקומות, ממליץ שתרשום מהיכן אתה?
-
תראה, זה שאמרו זה טוב ויפה. אני אמנם לא מתחרע איתם במסלול, או בנס הרים כל סופש, אבל אני גם לא נוהג הכי רגוע, כך שאתה יכול לקחת בערבון מוגבל. אם אני זוכר נכון השחיקה שלהם היא 300 או 400, כך שהם לא נשחקים מהר בכלל, אל תפסול את הצמיג הזה כך כך מהר. להשיג בצפון, אני טברייני, כך שאני יכול להגיד לך ממי קניתי, יש לו גם את הטויו, יש גם הנקוק. לגבי הפאלקן 912, הם לא צמיגים ספורטיביים במיוחד.
-
רכשתי בספטמבר רביעייה של יוקוהמה S.DRIVE. הצמיג יושב על אלפא רומאו 147 (105 כ"ס). נסעתי איתם מאז תחילת ספטמבר קצת יותר מ10,000 ק"מ. אני לא יכול להשוות אותם למשהו אחר, כי הצמיגים הקודמים היו במידה אחרת, ובני 3-8 (), כך קניתי את האוטו. אבל לעומת הצמיגים הקודמים הם מאוד שקטים, אוחזים בצורה מדהימה (ביבש וברטוב), הפידבק מההגה מטורף (כל חלקיק בכביש מורגש בהגה), לגבי נוחות, הם לא הכי נוחים, אבל אני נוטה לייחס את זה לבולמים הלא בדיוק במצב טוב שיש לי. מבחינת מחיר, קניתי אותם ב2500 כולל איזון,הרכבה,ומילוי חנקן (אחת לחודש אני עובר אצל זה שרכשתי ממנו את הצמיגים, בודקים לחץ - עד כה לא נדרש הוספה. לפני שרכשתי אותם בררתי לגבי השחיקה, ואמרו לי שהם יגמרו מהר, אז יחסית לצורת הנהיגה שלי הם במצב טוב מאוד (לפי דעתי).
-
חבר, התקנה איכותית עולה כסף. האם שווה להשקיע על התקנה איכותית? - ברור, זה כמעט החלק הכי חשוב, והרבה מזלזלים בו, ואח"כ באים עם שרשורים כמו "דחוף - נשרפה המערכת" ואז מתברר שההתקנה הייתה חאפרית. עדיף לשלם פעם אחת על התקנה ראויה שתחזיק לך לאורך זמן, ותתאים לשדרוגים עתידיים.
-
חפש את גרסת הWRC שלה. גם היא הייתה בצבע אדום - ולא הייתי מתנגד שיראו אותי בה. אפילו לא בגרסת הCC של ה307 שהחליפה אותה. אדום מתקשר עם מלברו,פראררי,דוקאטי - כך שבעצם זה צבע דיי טוב.
-
מעולם לא טענתי אחרת, אנחנו מנסים לשחזר את המקור, נצליח או לא, זו שאלה טובה. אבל ההתמדה בניסיון להגיע לשם טבועה בנו. אחרת נגן כלשהו עם רמקולים של מחשב היו מספיק טובים לכולנו.
-
שמע, אדי, אני לא יודע מה איתך, אבל אני שומע בבירור שהחלק השני הוא פלייבק של ההקלטה המקורית, אמנם כל הפרטים שם, אבל זה בהחלט שמיע. אוליי אם הייתי נוכח באולם, ולא מקשיב להקלטה של ההקלטה, לא יכולתי לשם לב להבדלים, אבל אצלי בבית כן. הכל כמובן בערבון מוגבל.
-
לא היה שם את הקררה GT, היה 3 דגמים של GT3 RS
-
אני מניח שהתרגום היותר נכון יהיה "השתנקות" STALLING הוא מושג מתחום התעופה שמתאר מצב שבו כוח העילוי קטן מידי מכדי להמשיך בטיסה. כמדומני ברכב הכוונה היא למצב השתנקות,קרטוע. אפילו הייתי אומר מצב שבו משחררים בעמידה את המצמד מבלי ללחוץ על הגז.
-
אין צורך לצטט את ההודעה הקודמת. כשאמרתי שתחבר את שני המגברים, הכוונה היא לא לחבר אותם אחד לשני (כי זה מה שאני מבין שאתה חשבת לעשות). אין אפשרות לגשת בין שני מגברים (למען האמת זה קיים אבל במגברים מסויימים ויקרים, ואלו שראיתי הם מונובלוק). BRIDGE זו אופצייה שמאפשרת לך לקחת 2 ערוצי הגברה, ולהפוך אותם לערוץ אחד, ההספק שמופק מוכפל, אך ההתנגדות הסופית של הרמקול אותו תוכל לחבר, עולה. לדוגמא, אם על ערוץ בודד תוכל לחבר רמקול בהתנגדות של מינימום 2 אוהם, אז בגישור של שני ערוצים תוכל לחבר רמקול בהתנגדות של מינימום 4 אוהם.
-
קצת סדר בסלט. ברשותך 2 מגברים בני 4 ערוצים כל אחד. ברשותך זוג רמקולים בדלתות הקידמיות. ברשותך זוג רמקולים בדלתות האחוריות. ברשותך זוג רמקולים במגש האחורי. ברשותך סאב וופר. חבר למגבר היותר חלש את הרמקולים שבדלתות - כל רמקול לערוץ. את הרמקולים שעל המגש חבר לשני הערוצים במגבר היותר חזק. זה משאיר לך זוג ערוצים פנוי, אותם בגישור (איפה שרשום BRIDGEׂ) חבר לסאב. א-ב-ל: אין לי מושג איך אתה מתכוון לוודא שכל אלמנט (רמקול) יקבל את התדר הנכון לו, והדרך לשרוף אלמנטים קצרה מאוד. אין דבר כזה כניסת LPF, יש בורר שמגדיר את צורת החיתוך LPF או HPF או BPF, ועוד בורר שקובע את התדר, ואת הGAIN, בדר"כ הבוררים והחוגות הנ"ל קיימות לכל זוג כניסות, בחלק מהמגברים מפשטים את הנושא ומגדירים כברירת מחדל שהערוצים הקדמיים יהיו תמיד HPF, והערוצים האחרויים יהיהו מוגברים לLPF.
-
הייתה לא מזמן כתבה של רופא שהיה הרופא הבכיר של אסד ג'וניור כשעשה סטאז בלונדון, ועזב בגלל מות אחיו, אנסה למצוא את הכתבה המדוברת.
-
כשראיתי את ההודעה הראשונית על התאונה, מיד נזכרתי בכוכב אחר שנהרג אף הוא בפורשה (אמנם במקרה ההוא, השחקן הוא זה שנהג), ג'ימס דין נהרג בפורשה ספיידר, גם כן בקליפורניה. לגבי הרכב, אני מאמין שהרכב (והנוסעים) היה שורד את התאונה במידה ומהירות הנסיעה הייתה כחוק. בטוח שפורשה תחקור את נסיבות המקרה, ותוציא הצהרה רשמית או סמי-רשמית לגבי התאונה.
-
אני אוהב את הסאב הזה, ובמיקום הנוכחי הוא פשוט מדהים (לא פחות!). המטרה שלך (כמו של עוד כמה חברים שיצא לי להכיר עם הסאב הזה), להביא עוד אחד כזה ולהרכיב אותו מתחת למושבים (עד כמה שאפשר).
-
למכירה כ-30 מטר כבל רמקולים פשוט 2.5 ממ, חתוך ל6 חתיכות של 5 מטר בערך. המחיר להכל - 50 שקלים. אני מטבריה, ונייד בין טבריה לק.גת.
-
לאחר שעשיתי סדר בבית, כמה דברים שמצאתי, וחבל לזרוק: תיק גב של OUTDOOR, דגם TRAKER בנפח 90 ליטר. - 70 שקלים. שק איגרוף בגובה של כ~80ס"מ. - 100 שקלים. מולטי-טריינר של TYSON. המחיר 300 שקלים. מחבט טניס (בלי גידים) של וילסון, דגם HYPER CARBON, המחבט הוא OVERSIZE. המחיר - 50 שקלים. אני מטבריה, את התרמיל ושק האיגרוף אני יכול להביא על ציר טבריה-ק.גת, לגבי המולטי-טריינר, מי שירצה אותו יצתרך להגיע אליי, אני מוכן לעזור בפירוק ובהעמסה לרכב - ההרכבה זה כבר נטו של מי שיקנה אותו. התרמיל ללא קרעים, והכל בו תקין, שק האיגרוף בקושי עבר שימוש, המולטי-טריינר עבר התעללות ע"י התוכי שהיה לי, וחלק מהריפוד באחת הפינות קרוע. המחבט עבר שימוש מאסיבי. חוץ מהתמונה של המולטי-טריינר שלקוחה מהאינטרנט, שאר התמונות אוטנתיות. המחירים הם גרושים (לגבי המולטי טריינר תתגלה גמישות למי שיבוא מרחוק). אפשר להשאיר ה"פ או בנייד 0508 אחת שלוש אחת שלוש 62 - יורי.
