Jump to content

yuraskor

  • הודעות

    1,364
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי yuraskor

  1. yuraskor

    JL 500.1

    למכירה מונו של חברת JL, דגם 500.1. הפעיל סאב בודד של סיז (כ-180 וואט סה"כ). לא עבר התעוללות. מחיר מבוקש 950 שקלים. נייד בין טבריה לקרית גת. זמין בנייד 050813 אחת שלוש שש שתיים.
  2. מה זאת אומרת שזה לא ישנה (אם מדובר בגיר ידני או לא)? בגיר ידני זו בעיה נטו מכאנית, או שטנגות, או כבל גיר (תלוי ברכב, בפיז'ו שהייתה לי זה היה שטנגות, באלפא הנוכחית זה כבלים). בגיר רובוטי\אוטומטי\רציף זה יכול להיות כל דבר - מעבר לזה שבגירים הנ"ל להיתקע בהילוך שני משמעו מחשב ניהול שנכנס למצב חרום - עד כמה שידוע לי.
  3. סוף סוף יוצא לי להגיע למפגש...מביא את עצמי והאלפא שלי....וכרגיל, בלי מערכת. מביא שתייה ופיצוחים
  4. yuraskor

    אלפין 9813.

    הקפצה ועדכון, ההחלפה על טוויטרים לא רלוונטית - רק מכירה.
  5. על איזו מערכת מדובר, יצרן? דגם? לכל מערכת יש פונקציות משלה, אנשים לא יכולים לנחש מה יש לך שם. תתחיל מלתת את המידע הבסיסי שרשמתי, ואוליי מישהו יוכל לפרט לך יותר.
  6. בור התדרים אכן גדול. לגבי הקרוס המקורי והקרוס שבנית לטוויטר, האם ידוע לך הסלופ שבו כל אחד מהם חתוך? האם בדלת יש איטום, והאם המידבאס מותקן בצורה האופטימאלית שלו?
  7. מה שרשמת לא נכון. כאשר אתה מחבר את הרמקולים, במקביל על אותו ערוץ, אתה מוריד את ההתנגדות שרואה המגבר של הר"ד, וזה מאפשר יותר זרם, שבעצם גורם להעלאת ההספק - הבעיה היא שרכיב ההגברה בר"ד מיועד לעבוד אם התנגדות של 4 אוהם, פחות מזה יגרום להתחממות ושריפה. לפי מה שרשמת, אני מבין שהטוויטרים שלך מנגנים כל תחום מ80 הרץ ומעלה, וכנל לגבי המידבאסים, והם מחוברים ישירות בלי שום קרוס?
  8. אני במקמוך הייתי הולך על הצעד הבא: מוכר את ה6X9, מוכר את הדאבל סאב, מוסיף סכום כסף לא גדול וקונה סאב שיכולת הספיגה המוצהרת שלו יחסית נמוכה (200 וואט נגיד - למשל סיז SW300, או DLS כלשהו, ויש גם פירלס פה ושם), ומחבר אותו למונו שיש לך. מבטיח שלא תתאכז. אבל זה כי: א' אני משוחד (היה לי סיז, כרגע אצל חבר בגלל שאני בלי מערכת בנתיים). ב' אני לא אוהב את הסאבים של הרץ (ואני יודע שהם "ההמלצה החמה" בפורום, ברוב הפעמים. ג' כי אני חושב ש6X9 מאחורה פוגע באיזון ולגבי המונו ששאלת, לא מכיר אותו, רבל שמעתי כמה דברים של בוסטון, ובסדרות הכניסה המוצרים שלהם טובים, אבל לא משהו מיוחד, בסדרות הגבוהות - המחיר הרשמי בארץ לא מצדיק אותם, אבל הם בהחלט מוצרים טובים. אגב, למה אתה רוצה בכלל לשדרג את המונו שלך? חסר לך משהו בסאונד או שזה על סמך עצה של מישהו? אם אתה מרוצה, והסאונד לטעמך שכח מכל מה שאמרו לך, אם חסר לך משהו בסאונד, זה כבר עניין אחר. אגב, מגבר חזק יותר לא בהכרח יגרום לסאבים להישמע טוב יותר
  9. עד כמה שסבא שלי ז"ל לימד אותי, והראה לי, ברגים כאלה, לרוב, יש להם בסיס מרובע מתחת לכיפה העגולה, אשר שקועה מעט במתכת. ראה קישור מצורף:http://www.fastenal.com/web/products/details/74407;jsessionid=ncJLRHpZx2vG20TrnVcprgQ4y4vF2YsbTGJZrhHhvpXNq2FBZK16!-1170864129!-1099210399. נסה להשתמש בספריי משחרר חלקים תפוסים ולפתוח עם היד, תוך כדי סיפוק התנגדות לראש העגול.
  10. השתמשתי בו בפיז'ו 206 שהייתה לי, נוזל טוב, מחברה מוכרת, החסרון שלו שהוא יקר, לא כמו הוולוולין למשל, אבל יחסית לפרסטון הוא יקר.
  11. אני מציע למכירה ר"ד של אלפיין מדגם 9813. חלק מהפונקציות שיש לר"ד: יכולת לעבוד בתצורת 3WAY אקטיבית, TIME CORECTION לכל אחד מששת ערוצי ההגברה 6 יציאות RCA קרוס אובר אקטיבי עם זאת, למכשיר אין, אני מדגיש שוב, אין כניסת AUX או USB, ניתן לחבר דרך מתאם, אך מעולם לא רכשתי כזה. המכשיר נמכר עקב מעבר ל4WAY אקטיבי, ולא משום סיבה אחרת (אני שומע מדיסקים מקוריים, כך שלא היה צורך בUSB או AUX). המכשיר שמור מאוד, מגיע עם קופסא מקורית לפאנל, שלט, מסגרת וצמה. מחיר, 500 שקלים (בEBAY מצאתי ב612 שח, וזה לפני משלוח). לא גמיש בעליל, מי שיתקשר וינסה להוריד אותי במחיר על חוסר בפונקציות הUSB והAUX, חבל לו על הזמן, מי שמחפש את זה שיחפש מכשיר אחר (המכשיר היחיד שמתקרב אליו ביכולות, ובעל כניסת AUX הוא ה9887 - שעולה כמעט כפול...). נ.ב מוכן להחליף על טוויטרים איכותיים. יורי,0508 אחד שלוש אחד שלוש 62.
  12. ממליץ לך לפני שאתה מפרק את הסט, ורוכש סט אחר, תוודא כיוונים בר"ד\מגר\קרוסים, חבל לזרוק סתם כסף שמעתי כמה סטים של פוקאל, ולמרות שאומרים שהם חדים, בכיוון נכון, הם נשמעים מעולה!
  13. בתור הנדסאי אלק', אפשר להגיד שאני מבין מה אני עושה. פשוט לא אוהב לעבור באילתורים, זה עובד, וזה עובד טוב, אבל אם אפשר להסתדר מבלי לחתוך חיווט מקורי - לא עדיף? לגבי הצמה, הזמנתי צמא מתאימה, אבל מסתבר שהזמנתי את הסוג הפשוט יותר (כרגע אני מנסה לאלתר משהו, כי הבנתי שהיא מכילה רכיב שמאפשר תקשורת קאנבאס, רק צריך לחווט אותה מחדש.)
  14. האמת שהזמנתי צמה מוכנה, אבל משום מה אין לה את החוטים של הקנבאס, וזאת בנוסף למיקום לא נכון של חוט המתח הקבוע. במס' פורמים הציעו לעשות בדיוק מה שאמרת, אבל אני רוצה כמה שפחות אילתורים
  15. איך אני יכול להתאים צמת חשמל של ר"ד לצמת חשמל מקורית של הרכב (אלפא 147) בצמה המקורית אין חיבור acc אבל יש שתי חוטים של canbus.
  16. רכשתי לא מזמן אלפא 147, ניסיתי להעביר כבלים למגברים, אבל לא מצאתי נקודת גישה נורמאלית דרך קיר האש. אם למישהו יש ידע וניסיון מאיפה כדאי להעביר, אשמח לקבל עזרה.
  17. אצלי בפיז'ו 206 שהייתה, היה לי זטק P2, שהגביר פאסיבית סט סיז, ומונו לסאב. כח לא חסר, והאיכות הייתה מעולה (אם לא נתייחס לכיוון ולהתקנה הבעייתית משהו ב-206). בתקציב שהגדרת, אני הייתי הולך על הP2 בעניים עצומות, זה מגבר שרוכשים פעם אחת, והוא נשאר איתך כמה וכמה מערכות. רכיבים אחרים יתחלפו, אבל הוא ישאר.
  18. נסעתי על ההיבריד, עם הגיר הרציף. לזכותו של הרכב: מרווח (ברמה שלא תבייש חלק מהמשפחתיות, ואפילו הסלון הזולות), שקט, נוח, יעיל, אחלה דש-בורד למערכת סאונד 3WAY, מזגן מעולה, מערכת סטריאו דיי טובה יחסית לבסיס. לחובתו של הרכב: הגיר הרציף מסרס את הרכב (אוליי בדגם הבנזין הרגיל הגיר יתפקד יותר טוב), הראות קדימה מהשמשה הקדמית לא משהו.תא המטען פצפון (לא מאמין שההבדל כזה גדול מול רכב לא היברידי).
  19. אני אחזור על עצמי שוב, כדי שתדע באמת מה חסר לך, תגש למישהו שיעשה סדר בהתקנה, יבצע כיוון כמו שצריך - מבטיח שאתה תתפלא מהתוצאות. ורק אז, במידה ותרגיש שחסר לך משהו, יהיה ניתן לכוון אותך. מה גם, שלהציע לך להביא סאב כזה או אחר, וסט X או Y, מבלי לדעת לאיזה גוון אתה מתחבר, מה אתה שומע, מה חסר לך, ומה התקציב - זה בזבוז מוחלט של זמן (גם ל מי שיציע לך בלכתוב, גם לך לקרוא את זה), וכסף (כמובן שרק שלך, הרי מי שימליץ לך, לא יקנה עבורך את הרכיבים). ב9 שנים האחרונות, וב-5 רכבים האחרונים, חוץ מסט קדמי טוב, וסאב אין לי רמקולים מאחורה, לי אישית מפריע שהסאונד בא מאחור. לדעתי, יש לך סט קדמי טוב (אפילו טוב מאוד), ר"ד מעולה - אבל ההתקנה שם, לא בריאה בכלל.
  20. לפי דעתי, הטוויטרים שהעברת מהדלת האחורית, הם הטוויטרים המקוריים של הסט של אימאג' (http://www.sonicelectronix.com/item_22330_Image-Dynamics-CTX-6.5cs.html). לא מכיר את הסט ספציפית, היה לי את הסאב שלהם, מהסדרה הפשוטה, אבל אהבתי אותו, הרבה יותר מסאבים יקרים ממנו. לגבי הר"ד - מעולה, ואם חסר לך חיבור AUX או USB, כמו שבנג'י אמר, מתאם בעלות של כמה עשרות שקלים יפתור לך את הבעיה. לגבי המגבר, קצת (לפי דעתי) לא קשור לכל השאר. בכללי, לפני שהייתי רץ להחליף מגבר ולהוסיף סאב, הייתי הולך לסדר את ההתקנה - החיווט נראה כאילו לקחו חוטי טלפון - וזה נראה רע, רע מאוד. (עריכה: שיפור ההתקנה, יפתור את בעיית הזמזום) מוסיף את המתאם לר"ד - ונוסע כך לפחות 3-6 חודשים. אגב, מאיזה אזור אתה בארץ, אשמח לשמוע את הסט הזה (תמיד עניין אותי).
  21. זה שהרכב בלי כל הפנים שלו, אכן יתרון בנוחות העבודה, ויש הגיון במה שאתה אומר. האם 35 ממ"ר יספיקו?
  22. אם הבנתי אותך נכון, אתה ממליץ להעביר כבר אחד לקוטב (-) של המצבר, ואחד לקוטב ה(+) של הצבר? ומה לגבי זה שתמיד רושמים שכבל המינוס מהמגבר יהיה קצר ככל הניתן?
  23. אני לא בטוח ש2 גייג בתור כבל יחיד יספיקו. בנוסף, זכור לי שקראתי באיזה מקום. שכבל 2 גייג אפשר לפצל לשתי רביעיות, ומצד שני , אני לא מרים מערכת spl שצמאה לכוח
  24. שכחתי לציין שפנים הרכב פורק לצורך ניקוי/חידוש כך שהרכב כרגע ריק לחלוטין, ואין בעיה של גישה או מיקום
×
×
  • תוכן חדש...