Jump to content

yuraskor

  • הודעות

    1,364
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי yuraskor

  1. השתשתי בתוכנת WINISD, ושם אומרים שאורך הפורט 25 סמ, וקוטרו 10.
  2. ואיך אני מכוון את התיבה לנפח סופי? כי בין 60 ל-70 יש 10 ליטרים תמימים. כנ"ל גם לגבי הפורט? יש הרבה דברים שאני מעדיף לעשות לבד, אבל פה אני מרגיש שיש לי מחסור חמור בידע
  3. REZO המליץ על שתי תיבות, אחת פורטת ואחת בנד-פאס, ולכל אחת יתרונות שלה. פניתי אליו כי ראיתי שידע בנוגע לסאבים, וקריאת הנתונים וניתוחם יש לו בשפע. מה כדאי?
  4. אם זה יעזור לי להגיע למיצוי יותר טוב של הסאב, מבלי לאבד מהדיוק שלו - אני מוכן גם מוכן לשלם את המחיר בנפח תא מטען, אין לי בו שימוש אמיתי במילא (לא נשוי, ואין ילדים - כך שאין צורך בקניות מטורפות, ועגלת תינוקות).
  5. הונדה גאז' הייבריד לא יותר גדול, לפחות לא בסעיף תא המטען. והאמת היא שאני שוקל תיבה פורטת, אני רוצה להגיע למקסימום האפשרי עם הרכיבים שיש כרגע, לפני שאני רץ לשדרג
  6. עובי החומר הנדרש? לגבי הזוית בפינות, אני מניח שאתה מתכוון ללקיחת מוט עצ מרובע, לחצות אותו לאורך כך שיתקבלו 2 משולשים, ואת השוקיים שלהם להדביק על כל פאה. תודה.
  7. ברשותי סאב סיז SW300, כרגע בתיבה של 31 ליטר אטומה. אני מעוניין לשכן אותו בתיבה חדשה, גדולה יותרת 37/8 ליטר אטומה. האם יש צורה ממולצת? מלבן, ריבוע, טרפז, או אוליי גליל? כמו כן באיזה חומר כדאי להשתמש? MDF, סיבית, משהו אחר? ואיך כדאי לבנות? זאת אומרת האם יש צורך בחיזוקים בתיבה, האם הדבקה וחיבור בברגים יהיה טוב, או שצריך לבנות כך שהפאות ישתלבו זו בזו? כל עזרה תתקבל בברכה.
  8. במקרה כזה, בהצלחה!
  9. לא הרעיון הכי טוב. לרוב, לרמקול בייתי התנגדות שונה מרמקול של רכב, שלא לדבר על כך שרמקול בייתי מעולם לא תוכנן לעבוד בסיביבת רכב (כלומר להיות חשוף לרטיבות ולחות).
  10. מור, העם דורש תמונות, ובכלל מכל מי שרק צילם.
  11. זה שהמגבר ישן, לא אומר עליו כלום, תנסה למצוא שם, או דגם המגבר, משהו. כנראה שלא הבנת מה זה קומפוננט = קומפוננט מכיל 6 חלקים, זוג מידבאסים, זוג טוויטרים, וזוג קרוסאוברים לחלוקת התדרים. לגבי סט, אם אתה מחפש משהו בסיסי, מורל טמפו/פולס יספיקו לך (בהתקנה נכונה הם נשמעים ממש טוב, ומעולה ביחס למחיר שלהם (יעלו באזור ה-500, ואני מגזים), ר"ד טוב שיכיל את הפונקציות שאתה צריך אמור לעלות לכל היותר 1000 (ושוב זה בהגזמה), וזה משאיר לך עוד 500 שקלים להתקנה סבירה-טובה באיכותה.
  12. קודם כל אתה טועה ומטעה, הסראונד של הרמקול (החלק שמחבר בין הבסיס לממברנה עצמה), יכול להיות מכמה חומרים, גומי,ספוג,נייר וכו', ויש ערכות לתיקון או החלפת הסראונד. מה שכן, הרמקול הוא כנראה הרמקול המקורי של הרכב, ובמקרה כזה, היות ולא מדובר ברמקול נדיר או בעל חשיבות סנטימנטלית, הייתי ממליץ להרכיב רמקול פשוט, ולו רק משיקול כלכלי. התיקון יהיה לא פחות מ-200-300 שקלים לשניהם, ואילו קניית זוג רמקולים פשוטים יהיה קרוב מאוד לסכום הנ"ל.
  13. בפיז'ו זה נראה כמו בתמונה שצירפתי (מהפיז'ו שלי). הפתרון הכי טוב זה להתאים טבעת עץ לתושבת הפלסטיק, ולוודא שיש מספיק מרחק מהדיפון לרמקול, ורצוי גם לאטום את הדלת. זה יוסיף לאיכות אבל רחוק מלהיות מושלם בגלל הזוית הבעייתית (לטעמי) שמפנה את הרמקול כלפי ידית ההילוכים, וצמודה לרגל. אני כרגע בשלבי בניית תיבה, מקווה שיצא בסדר
  14. זה לא העניין הזה. העניין הוא שאנשים רואים רמקול פיוניר 6X9 שעולה 300 שקל, ורשום עליו 500W, ומנגד אומרים לאותו אדם "בוא תשלם עכשיו 1500 שקל לסט קומפוננט שיספוג רק100 וואט" הוא לא מבין למה לשלם על 80 וואט פי 5 ממה שישלם על 500. אני זוכר את עצמי שרק התחלתי להתעניין בתחום, שאלתי את השאלות הנ"ל, ועד שלא התחלתי להקשיב, לא באמת הבנתי. דציבלים גבוהים זה טוב ויפה, השאלה עד כמה אותם דציבלים גבוהים באים על חשבון נאמנות השחזור של אות האודיו המקורי. בכל אופן, לבחור ששאל את השאלה הראשונה, מחר ביום שישי יש שני מפגשים, תגיע לזה שנוח לך, מבטיח שלא תתאכזב.
  15. יותר גאדג'ט אלקטרוני מאשר מכשיר סלולרי. איכות קליטה ושמיעה טובה. נוחות שימוש קצת פחות, מסך קטן ומגה מהסוג שדורש לחיצה מוחשית ולא מגע קל. אין מצלמה, אחלה של נגן ואיכות סאונד.
  16. חבר, אתה מתפרס על טווח מאוד גדול, מצד אחד אתה אומר, ואני מצטט "במיוחד מוזיקה בפול ווליום" ומיד בהמשך אתה רושם "וכמובן שאסור להתפשר על איכות"ץ ובהודעה האחרונה שלך, לאחר שקיבלת תשובה BENGEE, אתה אומר "וראיתי שרשמת עד 1500 רק לרדיו דיסק, אני יודע וזה בברור כי אני יכול להשיג רדיו דיסק עם USB ו AUX בפחות מ400 שקל ב1500 אני מביא עם DVD עם GPS וכו' הכל מובנה במכשיר אחד אז מה זה משנה סוג הרדיו דיסק כמובן שהולכים על רמה כמה שיותר גבוהה...." תראה, אתה לא יכול, בתקציב סגור, להגיע גם לעוצמה גבוהה, וגם לאיכות, כדי להגיע לרמות כאלו גם תקציב שהוא כפולה של 10 מהתקציב שלך לא יספיקו. תגדיר לעצמך מה אתה מחפש, איכות או עוצמה, או גם וגם, בשבוע הבא אמורים להתקיים שני מפגשים, אחד בדרום ואחד בצפון (אלא אם הלו"ז השתנה ועוד לא התעדכנתי), תגיע לשם, תכיר את האנשים, תבקש לשמוע מה יש לכל אחד, תמצא מה שאתה הכי מתחבר אליו ומשם תמשיך. ביקשת עזרה וייעוץ, אנשים הפנו אותך לקרוא קצת בפורום, אמרת שקראת (לי זה לקח כמה ימים לעבור על הפוסטים השונים), קיבלת עצה מכמה אנשים, וזה לא טוב לך. על איכות צריך לשלם, אז ר"ד ב400 ש"ח לעולם לא יתן אותה איכות כמו ר"ד של 1500 ש"ח, או אפילו ר"ד של 800 מחברה טובה, למה? עניין שקשור לטיב התכנון ההנדסי של החומרה, איכות החומרים שבהם משתמשים לייצור, בקרות איכות בפס הייצור ועוד.
  17. יש חפיפה אבל זה לא לגמרי מדוייק. זה שהמידבאס יכול לנגן עד 6K, לא אומר שאתה באמת תצליח לשמוע מה הוא מנגן...כנ"ל לגבי הטוויטר. אני מאמין שהמידבאס בפועל, כך שניתן יהיה לשמוע אותו, מנגן עד 3K-3.5K, והטוויטר מתחיל מאזור ה2K-2.5K. נ.ב. קילו K זה 1000, ולכן 6000 הרץ שווה ערך ל-6Khz ו600 הרץ הינם 0.6 קילו הרץ.
  18. כמו שכבר נאמר, אכן מדובר בכרית האויר. אבל: א' - אם ברכב שראית יש חתכים באזור, והטמבון לא יושב טוב - הרכב כנראה עבר תאונה ב' - לפי הצהרת יצרן, כרית אויר יש להחליף אחת ל-10 שנים. ג' - ראה סעיף א'
  19. שרשור חשוב ביותר, תרומתי הצנועה אם מישהו יתעניין בדרום. אמנם לא בצפון, ולא במרכז, אבל עד כמה שידוע לי בימי רביעי בערב, בפאב בקיבוץ נגבה יש ערב בירה ללא תחתית באזור ה-50~60 שקלים. אנסה לברר לגבי פאבים בחיפה, בזמנו כששירתתי באזור, היו כמה פאבים שהציעו ימים שכאלו.
  20. בגדול, הפונקצייה היחידה שמעניינת אות זה time correction, ונכון לעכשיו, אני עובד פאסיבי דרך הקרוס של הסט. אבל הכל עוד יכול להשתנות
  21. יורי - מגיע עם הרכב החדש ובלי מערכת
  22. עקב המעבר לרכב ליסינג, וחוסר הרצון שלי להתעסק עם hu, אני שוקל רכישת פרוססור, ממה שראיתי ישנם כמה ביט1 ואלפיין h700 אם אני זוכר נכון, מה משניהם עדיף? יש אלטרנטיבות אחרות? בסהכ צריך יכולת לבצע tc.
  23. הפאנל, לצערי יצרתך להישאר מקורי של הונדה, יש שם עיצוב לא סטנדרטי, ואני לא רוצה להשקיע בקניית מסגרת וכו'. אני רוצה להעביר את הסט הקדמי, סאב, וזוג מגברים (מונו, ודואל מונו). אבל כנראה שאתקשר מחר לחברה ואשאל אותם, אוליי אקבל תשובה מפתיעה.
  24. אפשרות, עם זאת, אני דיי בטוח שהתשובה שאקבל (מבלי שאפילו יטרחו להקשיב לי עד הסוף, או באמת לבדוק את הנושא) היא לא.
×
×
  • תוכן חדש...