yuraskor
-
הודעות
1,364 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי yuraskor
-
אני מתחיל בקרוב הרכבה של מערכת ברכב החדש (סוף החודש מחזיר את הליסינג וטוב שכך). הציוד יהיה סט של סיז עם טוויטרים של מורל, וההגברה, jl500.1, ושני זיטקים. האם כדאי להעביר 0g אחד ובתא המטען לפצל ל3 של 4g או שעדיף להעביר 3 כבלים של 4g לכל האורך? האם זה בכלל כדאי כלכלית? (15 מטר של 4 גייג או 5 מטר של 0 גייג'?).
-
זה נכון שמאזדה 3 עם מנוע 2 ליטר צורך פחות מ1.6 בתנאים בין עירוניים?
yuraskor פרסם הודעה בנושא של nimrod7676 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
לחבר מהעבודה יש את ה-3 בגרסת 2 ליטר, שנת 2010 אמנם, אבל בנסיעה מקרית גת, לבאר שבע, המחשב הציג צריכה של 1:17 (), בנסיעה עירונית זה ירד ל 1:9, הבחור לא נוסע לאט, אבל גם לא חורעני (מאיץ באיזי, מאט לפני רמזורים ולא בבלימת חירום מטר לפני קו עצירה). כך שממצוע גס יהיה 1:13. הכל פונקצייה של אופן נהיגה. כמובן שהוא גר באזור מישורי יחסית, אני גר בטבריה, ועם הונדה ג'אז הייבריד משיג בנסיעה עירונית בעליות במקרה הטוב 12.5 ליטר ל-100 קילומטר (בחישוב גס מאוד 1 ל- בשורה התחתונה, אפשר להגיד שבתנאי נהיגה רגועים, בכביש ישר בנעירוני, ה-2 ליטר תיהיה חסכונית יותר -
ממליץ בחום על הIMAGE, היה לי את ה8" הכי פשוט שלהם, והוא היה נהדר. ראיתי כמה 12" ביד שתיים במחיר שהוא טיפה יותר גבוה מהתקציב שלך, אבל לדעתי שווה כל שקל, והוא מסתדר טוב גם עם הגברה חלשה יחסית.
-
206 מד חום עולה לאדום לכמה שניות וחוזר לנורמה
yuraskor פרסם הודעה בנושא של vpvi בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אני עדיין מהמר על ניקוז אויר שלא בוצע כראוי, לפחות זה "הניחוש" המושכל שלי -
איפה אני קונה אבא כזה?
-
206 מד חום עולה לאדום לכמה שניות וחוזר לנורמה
yuraskor פרסם הודעה בנושא של vpvi בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
מוסיף את דעתי לגבי ניקוז אויר לא טוב - מניסיון עם ה-206 שהייתה לי יש לבצע ניקוז אויר ולראות אם התופעה חוזרת על עצמה. לאחר שיבצע ניקוז אויר, שיעדכן האם התופעה נפתרה. -
מבין הצמיגים הרשומים, מה עדיף (מחיר לא פקטור) בהתאם למידה.
yuraskor פרסם הודעה בנושא של yuraskor בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
לגבי הטויו T1R, ולגבי היוקוהמה S DRIVE, לא ראיתי שהם קיימים במידה שלי (אם אני טועה, וניתן להשיג את היוקו S DRIVE בארץ אשמח לקבל קישור, או הפנייה לאותו בעל עסק). במידה ולא ניתן להשיג אף אחד מהם במידה שלי, כנראה שאגדיל ל205.55.16, ושם כבר יש מבחר גדול יותר. -
מבין הצמיגים הרשומים, מה עדיף (מחיר לא פקטור) בהתאם למידה.
yuraskor פרסם הודעה בנושא של yuraskor בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
עד כמה שראיתי, מישלין יש רק מדגם האנרג'י - וזה ממש לא צמיג בעל יומרות ספורטיביות או חצי ספורטיביות, הוא שקט, הוא נוח, ואחיזה טובה בכביש ישר, אבל ברגע שהכביש מתפתל - הצמיג מאבד את עצמו לדעת. לצערי במידה שרשמתי אין לי הרבה אופציות ספורטיביות (ולהגדיל למידה של הGTA זה יהיה לא נכון או חכם - בעניי - למרות שמבחינה חוקית זה אפשרי). אז האם יש צמיגים ספורטיביים יותר במידה הזאת? -
מבין הצמיגים הבאים, מה הכי ממולץ (מחיר לא פקטור). FALKEN ZE912 TOYO Proxes TPT YOKOHAMA C. Drive AC01 GOODYEAR EXCELLENCE YOKOHAM AVS Db V500 CONTINENTAL ContiPremiumContact 2 המידה 185.65.15 הרכב אלפא רומאו 147. למי מביניהם האחיזה הטובה ביותר (על יבש, ורטוב), והרעש הנמוך ביותר (יחסית) - המחיר כמו שרשמתי,לא פקטור. ואם יש אלטרנטיבות טובות יותר במידה הזו אשמח לשמוע עליהם.
-
אוליי האנגלית לא משהו, והידע הטכני לא בשמיים, אבל במקום לשאול את מה ששאלת, היית יכול לרשום חלופה כדלקמן: "שלום, אני צריך לכתוב עבודה באנגלית, החלטתי לקחת על עצמי לכתוב מאמר\כתבה על פונטיאק GTO שנת 67, אשמח אם תוכלו להגיד מה כדאי לכלול בכתבה: נתוני מנוע, רמות גימור, אוליי להוסיף בקצרה היסטורייה של הרכב" כך היה ניתן להסיק שיש בידך חומר רב, ואתה רק צריך עזרה בלדעת מה להכניס לשם. אגב, לערוך טקסט משמע לקרוא אותו מס פעמים, לדלות ממנו את המידע הקריטי (נתונים יבשים, תאריכים, וכו'), ולסגנן את הכל לבד - זאת כל המטרה. כמובן שאם אתה לא כותב את הכתבה במילים שלך, ופשוט מעתיק אותה AS IS (או "עורך" אותה כלשונך), מורה טוב יתקיל אותך בשאלות. בזמנו כתבתי כתבה על קרול שלבי ז"ל, אבי הAC COBRA, ולאחר שמצאתי לא מעט חומר, ישבתי מס' שבועות על מנת לסגנן את הכל כמו שצריך. אל תפחד מעבודה קשה, בחיים שום דבר לא הולך בקלות!
-
מה שרשום באנגלית, ימלא לך עמוד אחד (כתב 12, שורה וחצי רווח - סטנדרט). לפי דעתי הקטע שהבאת ממש ממש קצר. אתה רוצה לעשות סיקור על הדגם, לא לתת פרסומת. ממליץ לך לעבור על הקטע שהפנתי אותך אליו, הוא מכיל מידע רב יותר, וכן מנוסח בצורת כתבה, ולא עלון מידע\פרסומת.
-
חיפוש של 30 שניות בגוגל http://musclecars.howstuffworks.com/classic-muscle-cars/30001-1967-pontiac-gto-explained.htm זה עצלנות, כי זו התוצאה הרביעית בגוגל, הראשונה היא בויקיפדיה...
-
אלפא 147 שנת 2008 מנוע 2000 סלספיד - מה לבדוק?
yuraskor פרסם הודעה בנושא של Nakamichi בתוך ייעוץ ברכישת רכב
המחיר הוא למוסך מתמחה, עכשיו, 5-6 זה לא כל טיפול טיימינג, זה רק בתנאי שגם הוואריאטור צריך טיפול\החלפה, ועד כמה שהבנתי הוא לא צריך החלפה כל פעם. -
אלפא 147 שנת 2008 מנוע 2000 סלספיד - מה לבדוק?
yuraskor פרסם הודעה בנושא של Nakamichi בתוך ייעוץ ברכישת רכב
היות וגם אני חיפשתי רכב דומה (147, אבל ידנית ועם מנוע 1.6), עיקר הבעיות שאליהם הגעתי שכדאי לבדוק הם: משולשים קדמיים, עלול להיות יקר היות ומדובר ב2 זוגות, סה"כ 4 משלושלים. וואריאטור בראש המנוע, זה שאחראי על תזמון השסתומים המשתנה (הבנתי שהוא קיים בגרסת 1.6 120, וכן ב-2 ליטר). לגבי גיר הסלהספיד, לבדוק את הרובוט עצמו (כנראה שרק דרך מוסך עם סורק תקלות). שהשתמשו בשמן איכותי (נראה לי אגיפ בצמיגות 10-60). כמובן לבדוק מזגן\חימום\תקינות כל כפתורי החשמל\תאונות שלדה. ההמלצה הכי טובה זה לקחת אותה לאחד המוסכים המומלצים לבדיקה. זה פחות או יותר מה שהומלץ לי לבדוק, ולצערי לא יכול לעזור מניסיון אישי לגבי הרכב. לגבי הקילומטראז, קח בחשבון שצריך לעשות לה טיימינג ב-60000 ק"מ -
שלום! לא מבין בתחום כלל וכלל, עברתי פע על לא מעט שירשורים, אבל תשובה קונקרטית לא הצלחתי למצוא. הייתי אמור לקנות רכב מסוג אלפא רומאו 147, אך עקב ארוע לא צפוי הנושא קצת נדחה (יש זכרון דברים עם המוכר כך שאחרי החגים זה כבר יסתדר). בכל אופן, הרכב שמור מבחינה מכאנית, אבל מבחינה קוסמטית הוא רחוק שנות אור מכל מצב סביר (אם כי הצבע לא שרוף בשום אזור ממה שהצלחתי לראות). לרכב יש מספר בעיות בתחום הקוסמטיקה, ואשמח לקבל המלצה על מקום/אדם שיכולים לעשות יישור קו בתחום הנ"ל, כמו כן המלצה לחומרים שאיתם אוכל לעשות את התחזוקה השוטפת. הבעיות הן: ריח חזק של בשמים\מטהרי אויר\סיגריות ושאר הדברים הנוראים הללו. יש כיסוי של שומן+אבק+לכלוך+השם יודע מה על חלקי פלסטיקה שונים (ידיות פנימיות, מסגרת ידית הילוכים וכו). ריפוד הגג צנח ונראה כמו אוהל הפוך, דיפוני הדלתות כנל (מה גם שהדיפונים הם מבד גס ולא קטיפתי). ואני בטוח שגם הצבע יוכל לקבל ריענון קל. אז כמו שאמרתי, מקום אחד שיוכל לטפל בהכל, באיכות מעולה, ומחיר הוגן (ביחס לעבודה ולאיכותה, לא ביחס למחירים אחרים). וכן המלצה למס' חומרים בסיסיים לשמור על הרכב לאחר ביצוע יישור הקו.
-
אויר חמים אך לא חם ממערכת המיזוג - קרייזלר סברינג
yuraskor פרסם הודעה בנושא של locomotive בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אתה לא צודק ב-100%, רדיאטור החימום מחובר בצורה כזו, שתמיד מתבצעת בו סירקולצייה, לא רק זה, ברכבים מסויימים במידה והרדיאטור הפנימי סתום, הדבר עלול להוביל להתחממות, בעיקר בקיץ (ולכן המלצתי היא לטפל בבעיה עכשיו). ישנה עצה של הפעלת המיזוג על קירור בחורף על מנת לאוורר את המערכת, ולאפשר לשמן שבמדחס לבצע סייקל במערכת למנוע פגיעה באטמים השונים - עוזר גם למנוע ריחות לא נעימים בקיץ -
אויר חמים אך לא חם ממערכת המיזוג - קרייזלר סברינג
yuraskor פרסם הודעה בנושא של locomotive בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
לא מכיר את הדגם הספציפי, אבל, מניסיון עם בעיה דומה כמה הערות והארות. אין ברז ממשי שסוגר או פותח את מעבר המים, יש מדף שמאפשר מעבר אויר דרך רדיאטור החימום הפנימי, או שלא (ברכבים מאוד מאוד ישנים, אני מדבר על שנות ה-80, בחלקם היה ברז ממשי - היום זה ממש לא כך, אז חבל להטעות את הבחור). לגבי מצב AC, זה מצב שהמדחס נכנס לפעולה (זה נכון), ואין (אני חוזר) אין שום בעיה להפעיל אותו ביחד עם חימום (ובחורף זה אפילו מאיץ את הפעולה של הפשרת האדים) - ואין קשר לדחיסת האויר, המדחס דוחס גז קירור. הכיוון שלי, רדיאטור חימום פנימי סתום למחצה. הייתי ניגש למכון רדיאטורים לביצוע שטיפה - זה עולה 100 שקלים לא יותר מזה. אגב, אם זו לא מערכת בקרת אקלים, אלא מזגן מכאני, אין שום מערכת חשמלית, הכל עובד על כבלי מתכת, ומנופים (במעערכת בקרת אקלים, כל הפיקוד בין פתיחה וסגירה של מעברי אויר נעשה ע"י מנועים חשמליים). -
הקרוס של הסט הפאסיבי דואג שמקור ההגברה יראה התנגדות קבועה (עד כמה שניתן). הבעיה שפה זה מתחבר ישירות לר"ד. אני הייתי מחבר הכל, אבל לפני החיבור לרד עצמו, בודק מה ההתנגדות הסופית.
-
האם נלקח בחשבון כי חיבור הטוויטר על אותו ערוץ הגברה של המידבאס, יוריד את העכבה השקולה שרואה המגבר של הר"ד? ועלול להביאו למצב של שריפה (לא מייד אבל עם הזמן).
-
מעוניין לשדרג את איכות השמע בפיג'ו 206 (בסכום מינימאלי)
yuraskor פרסם הודעה בנושא של BrucE_WaynE בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
כרגע מה קיים אצלך ברכב? (יש ר"ד, אם כן, מהו?) כמה אתה מעוניין להשקיע, כי אתה יכול להוציא 500 ש"ח, ויכול גם 5000 ש"ח (ויותר). תגדיר תקציב כמה אתה מוכן להשקיע. ואז יהיה ניתן לכוון אותך הלאה (למרות שיש בערך מיליון שרשורים כאלו שנפתחים כל יומיים, וחיפוש היה עוזר לך). בכל אופן, הגדר תקציב, זה שאתה רוצה להשאיר אותו למינימום זה ברור. -
מוקפץ! מצתרפים גם, מיד ריינג'ים של פירלס, וטוויטרים שלהם - הגיעו מרמקולים ביתיים - 150 לשניהם. וכן מגבר של JBL 4 ערוצים DA3504 :http://www.jbl.com/resources/Brands/jbl/Products/ProductRelatedDocuments/en-US/OwnersManual/DA3504%20om.pdf - עבור המגבר 200.
-
למכירה מידבאסים של CDT M6. נקנו מחבר פורום לפני כשבועיים, אך עקב החלטה להישאר עם הסט של הסיז, מוצעים למכירה. המחיר המבוקש 500, לא גמיש.
-
זקוק לעזרה בנוגע לבניית תיבה אטומה בנפח 37 ליטר.
yuraskor פרסם הודעה בנושא של yuraskor בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
מה הכוונה פורט לצד הפתוח?
