Jump to content

yuraskor

  • הודעות

    1,364
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי yuraskor

  1. כמה הערות והארות. השמות של פולקסוואגן (לרוב), כגון הג'טה או הגולף או הבורה או הפאסאט, הן כולם שמות של רוחות וזרמים ימיים. לגבי סובארו BRZ היא לא מציינת היררכיה, כי אם Boxer Rear wheel drive Zen=BRZ. אגב, לא חושב שיש שיטה עדיפה, תנסה לחשוב על מחליפה ראויה לפורשה 911, שתקרא רק קררה, בלי 911. תנסה לחשבוב על פרארי שתקרא רק איטליה, בלי 458. כל יצרן בוחר בדרך שלו, היום זה נטו מהלך שיווקי, ובחירת השם תקבע את חוסנו של המותג, ואת כמות המכירות. נ.ב. לאלפא שלי קראתי "כרמן"
  2. כשאמרתי להתרגל, התכוונתי להכיר את הרכב על בוריו. העברות משקל, נקודות להעברת הילוך, תחושה בבלימה, וכו' וכו'. אם אחרי חצי שעה אתה מגיע למצב שאתה מכיר את הרכב, ואין שום סיטואציה בעולם שתוכל להפתיע אותך בו - שאפו! לגבי רקדנים שמאשימים רצפה עקומה - חביבי, אני עובד במפעל, והמשמרות האחרונות תמיד יוצאות על הלילה, ובהתחלה עוד ניסיתי לעלות על ההגה ולנהוג לבית (עובד בקרית גת, וגר בטבריה - למרות שיש לי דירה שאני שוכר בסגולה), אחרי פעם פעמיים, הבנתי שזה בלתי אפשרי, והסיכוי לכך שאבדוק שלדה של משאית מקרוב, מחלקה הפנימי גדול, ירדתי מהרעיון. אנחנו אנשים, ואנושיים (וטוב שכך - אחרת התגובות שהיית מקבל היו אחרות לגמרי). אגב, בימים שאני בדרום (בסגולה, 5 דקות מצומת פלוגות, רבע שעה מקרית מלאכי), אין שום בעיה אם תרצה שאסע איתך באוטו.
  3. רק לשם לך דברים בפרופורציה. הוצאתי רישיון נהיגה ב2004. רכב ראשון 2004-2006 - אאודי 80, שנת 86 אוטומט. רכב שני 2006-2009 - סובארו DL ידנית. 2009-2011 לא נהגתי כלל. 2011-2013-פיז'ו 206 ידנית. כחצי שנה אחרי שקניתי את הפיז'ו התחלתי לעבוד כשליח בחנות בע"ח, בהובלה של מזון ללקוחות. הרכב עליו נהגתי הייתה סיטרואן ברלינגו 2006 נדמה לי. ואני יכול להגיד לך דבר כזה, נכבה לי המנוע בנסיעות ראשונות על ימין ועל שמאל, זינוק בעלייה, עם רכב עמוס - לא נעים כלל וכלל. אבל, אחרי כמה נסיעות המצב השתפר, הזינוק בעלייה לא קשה, המנוע לא נכבה והכל אחלה. זה בסה"כ עניין של תרגולת. גם היום, אם אני מתבקש לנהוג ברכב שהוא לא שלי - אני לא מסכים (רק אם זה עניין של חיים ומוות). בנוסף, לפני כמה חודשים מכרתי את הפיז'ו ורכשתי אלפא רומיאו, ולפחות בשבוע-שבוע וחצי ראשון - לא הסכמתי להסיע אף אחד עד שלא אתרגל לרכב. הסר דאגה מליבך, הכל יסתדר אחרי כמה נסיעות.
  4. תתחדש! מכשיר מעולה, מאוד אהבתי את המערכת אצלך ברכב, למרות שהנגן היה הנגן המקורי, אני מאמין שעם המכשיר הנ"ל התוצאה תיהיה טובה עוד יותר. אגב לגבי מה שדיברתי איתך, שקיימים מתאמים לשמור על שליטה מההגה על המערכת, הנה קישור לאחד כזה (בגדול החלק מתחבר לצמת החשמל המקורית של הרכב, ואז לר"ד החדש, ויש חיבור שמאפשר את השליטה מההגה: http://www.ebay.com/itm/MAZDA-6-2007-Steering-Wheel-Control-Stalk-Adaptor-Lead-DS-MZ001-FREE-PATCH-LEAD-/271032824933?pt=UK_Cars_Parts_Vehicles_Terminals_Cabling_ET&hash=item3f1ad0b465 רק צריך לציין איזה ר"ד יש לך
  5. לא בעיות חשמל ולא נעליים. לרוב אלה אורות ערפל, לנהגים בארץ יש נטייה להדליק כל תאורה אפשרית בזמן נסיעה, אור מעבר/חניה/גבוה/ערפל קדמי/ערפל אחורי. ויש את אלא שהולכים צעד קדימה, ומחווטים גם את אורות הבלימה לאורות הרגילים. אני נוסע מעל 30000 בשנה, ואני רואה מספיק מטומטמים כאלו.
  6. לייתר דיוק צריכה של אלפא 147 שלא תמיד ננהגת בעדינות
  7. עד כמה שזכור לי, איתורן מתחבר כך שהוא מקבל מתח מהסוויץ' ומתעל אותו לר"ד\רדיו-טייפ ועוד מערכות אחרות. תצרך לוודא שכל מערכת מקבלת את מתח ההזנה שלה כנדרש. אני ממליץ לך, כדי לא לגרום נזק נוסף, אם אינך מכיר בצורה טובה מה אתה עושה, גש למתקין איכותי שיסדר לך את זה, לי בזמנו לקחו 150 שקל על דבר שכזה.
  8. נסעת פעם בסיריון? אני במקרה כן, ויותר מפעם אחת, הן כנהג, והן כנוסע מאחור. המרווח מעולה, העיצוב הפנימי פרקטי וייחודי (בעיקר לוח המחוונים המוזר). האוטו סוחב מעולה, זריז מאוד. אבל עזוב רגע, למה לתת לבנאדם תחושה לא נעימה, לאחר הקנייה, אם היה לך מה לומר, למה לא לומר לפני?
  9. חבר, על מה אתה מדבר? רכב שנסע בממוצע ~16000 בשנה. אתה רציני עם התגובה שלך? כמו שאמרה פותחת השרשור, אם אין לך משהו חיובי לתרום, שמור לעצמך. ואם הרכב טופל כמו שצריך ושמור עם יד נמוכה, למה להגיד שעבדו עליה? למה לא לפרגן, למה לתת לבנאדם שזה עתה רכש רכב ממיטב כספו (שכביכול) עקצו אותה? לפותחת השרשור, תתחדשי, בחירה טובה במסגרת התקציב וההגבלות (בעניי אוטומט זה הגבלה - אם כי בפקקים ארוכים רגל שמאל מתחננת לאוטומט ). תהני מהרכב, וספרי רשמייך.
  10. מגיע, עדיין בלי מערכת, אבל עם שדרוג משמעותי! כרגיל, 2-3 בקבוקי שתייה קלה. SomeoneFAT, Proolam123 דברו עם החברה הדרומיים, אם אחד מהם יגיע תבקשו להצתרף, או שתוציאו רכב לשניכם.
  11. ישראל דיברנו בטלפון על ההשמעה שארגנת, וגם הזמנת אותי בשבוע שעבר, אבל כבר חזרתי לצפון. אמרתי לך את זה בטלפון, אבל אני רוצה להגיד את זה שוב, כל הכבוד על היוזמה לארגן מפגש שכזה, איתור הטוויטרים והאיסוף שלהם לצורך כך. כמו שנאמר מקודם, דברים כאלו צריכים להתבצע בכל מפגש (לפי דעתי), אני מבין שזה לא תמיד ריאלי, אבל זו המטרה. כשחיברנו אצל בני את הMDT29 שלי (שהם הכלאה של מנוע מוראל, כנראה MDT29 וסליל חלופי שנקנה מאתר בחו"ל), הרבה אנשים הופתעו ממנו לטובה. בניסוי שערכתי בבית אהבתי אותו יותר מהסקאנים הגדולים יותר (הD3004), וברכב, הMDT נשמעו עוד יותר טוב מבבית! הבעיה היחידה שלהם זה כאמור הגודל של הטוויטר. בקיצור, שאפו! נהנתי לקרוא, וחבל שלא שמעתי.
  12. ציוד שקניתי, חשבתי להשתמש בו, אך אין לי בו צורך כרגע. זוג טוויטרים של סקאן-ספיק D3004/6020-00 נשמעים מעולה ישתלבו בסט 2 חלקים - מחיר מבוקש: 650 שקלים. זוג טוויטרים של מורל MT-23, יתאימו יותר לסט 3 חלקים, אבל יוכלו לנגן גם בסט 2 חלקים (הטוויטרים נקנו כיד 2, רק עם התושבות החצי זוויתיות) - מחיר מבוקש: 350 מי שירצה את שני הזוגות, יקבלם תמורת 900 שקלים. אני נייד בין טבריה לקרית-גת טלפון: אפס חמש אפס שמונה אחת שלוש אחת שלוש שש שתיים. אפשר גם בה"פ.
  13. לי יש להוסיף רק בעניין הקבל. לפי דעתי מיותר לחלוטין, על אחת כמה וכמה כשמדובר ברכב היברידי. ידידי, ברכבים היברידיים הסוללה שמספקת את החשמל. לרכב כולו מספיק בריאה כדי לחפות על דרישת ההספק של המערכת, מה גם שלא מדובר על מערכת כזו עוצמתית שתגרור נפילות מתח. חבל על הכסף, עדיף להשקיע בעוד בידוד או לחלופין בצמיגים יותר שקטים. ולגבי מה שנאמר על רכבים היברידיים ומערכות - לא חושב שזו בעיה, אני חושב שזה יתרון, ובתנאי שאתה מכיר ומבין את המערכת
  14. אני לא בעד שחזור אולפן, אני בעד שחזור של מה שנוגן מההתחלה, במקור, לפני מאסטרינג, לפני הקלטה - אני והזמר/להקה - ואת זה, את זה לנסות לשחזר ברכב, או לפחות להגיע כמה שיותר קרוב. יש לי חבר קרוב שמנגן על גיטרה קלאסית/אקוסטית, אני מת להקליט אותו, ולנסות להגיע למקור ברכב. אגב, אם בלבל אותך המשפט "אגב "השאיפה של כל אודיופיל אמיתי היא לשמוע בדיוק את מה ששמע האדם שעשה מאסטרינג לשיר. לא משנה באיזה אמצעים. אם האדם שעשה מסטרינג לשיר התכוון לתדר 20 ההרץ בנקודה כזו וכזו להישמע ככה וככה , אז ככה הוא אמור להישמע וכל סטייה מזה היא חילול הקודש. אין פה שום טעם אישי" - למה אתה מדבר על מה ששמע ההוא שעשה את המאסטרינג? איך אתה יודע מה הוא שמע?" - שם לב שהוא תגובה שלי למה שאמר חבר פורום כמה הודעות מעל.
  15. עברתי פה ברפרוף על חלק מהתגובות, והדבר היחיד שמתגלגל לי בראש זה שאני לא מאמין שיש מישהו בפורום (טוב נו, מבחינה סטטיסטית אוליי 1-2), שביקר בסטודיו בזמן הקלטה של אלבום, ואח"כ ניסה לשחזר את מה ששמע באוזניו שלו, ישירות מהזמר\להקה, בתוך סביבת הרכב - מי שרציני, שיגיע לאולפן (יש לחבר טוב להקת מטאל, והם כרגע בשלבים אחרונים של בניית אולפן הקלטות צנוע - ואני מתכוון ברגע שיסיימו להגיע לשם ולהכין דיסק של קטעי שירה נגינה - ואיתו לעבוד על כיוון המערכת) בלי זה, אין מה לדבר על שחזור ועל אודיופילים ועל מה לא. אגב "השאיפה של כל אודיופיל אמיתי היא לשמוע בדיוק את מה ששמע האדם שעשה מאסטרינג לשיר. לא משנה באיזה אמצעים. אם האדם שעשה מסטרינג לשיר התכוון לתדר 20 ההרץ בנקודה כזו וכזו להישמע ככה וככה , אז ככה הוא אמור להישמע וכל סטייה מזה היא חילול הקודש. אין פה שום טעם אישי" - למה אתה מדבר על מה ששמע ההוא שעשה את המאסטרינג? איך אתה יודע מה הוא שמע? אני זוכר שעשיתי פעם מבחן עוורון צבעים, וגלשתי לשיחה עם הרופא על כל הנושא הזה, ודבר אחד זכור לי שהוא אמר "אם אני מציג לך כרטיס בצבע אדום, הגוון שאני רואה, והגוון שאתה רואה הם לא אותו גוון, אבל שנינו יודעים שזה אדום" - כך זה לפי דעתי גם בסאונד. השאיפה של כל אודיופיל אמיתי היא לשמוע ברכב, איך שנשמע הזמר/הלהקה באולפן (לפני עיבוד כלשהו) - ואת זה לנסות ולשחזר! אם אנחנו לא יודעים איך האות נשמע במקור, איך נוכל לשחזר אותו? ובכלל, אני איבדתי את הנושא העיקרי של הדיון, האם אדי, ניסית לפתח דיון על מהות האודיופיל, או דיון על יכולת הדיון הפורום?
  16. אדי, אני רק כמה הערות קטנות. דבר ראשון אני למדתי שאין דבר כזה שמיעה אובסולוטית, וכל אדם שונה בצורה בה הוא תופס את הסאונד - ולזה יש השלכה על בחירת הרכיבים. לגבי מה שהוא אמר על כך שעדיף אלמנט בודד שיכול לייתר את כל התדרים - זה הרי אידאל ולא תמיד בר קיימא בסביבה של רכב. לגבי התוכן, על זה שיש אודיופיל ויש מי שמשחק אותה אודיופיל זה ברור. יש אנשים שרצים אחרי ציוד יקר מתוקף היותו יקר, ויש שרצים אחרי ציוד על מנת להגיע לאותה תוצאה שבה הם מצליחים לדעתם להגיע לשחזור הכי מדוייק של הצליל. להכליל ולהגיד שמי שרודף אחרי ציוד הוא לא אודיופיל זה לא מדוייק בעליל. מה עוד שאני בספק אם למישהו פה יצא לשמוע את אלביס פרסלי שר בלייב (וגם אז לא לשכוח את ההשפעה של ציוד ההגברה) כדי שיוכל להחליט האם מה שהוא שומע מרמקול נתון אכן משחזר את הזמר במקור. מי שיכול להקשיב לזמר שר בלייב, בלי מערכת הגברה, ואז לחפש את השחזור המדוייק במערכת שלו באוטו - אחלה. ואגב, כמו שאמרתי בהתחלה, גם אם אני ואתה נשב באותה הופעה, ואחכ ננסה לשחזר זאת ברכב, כל אחד יגיע לתוצאה אחרת לחלוטין. אני חושב שניתן להגדיר אודיופיל כאדם שמנס להגיע לשחזור המדוייק ביותר של הזמר במציאות, בסביבה הרצויה (רכב בית וכיוצה בזה). אבל זאת רק דעתי אחרי שהגבתי, ראיתי שרשמת חלק מהדברים שגם אני רשמתי
  17. סע למוסך אחר לקבלת חוות דעת אחרת. אל תציין מה הבעיה, תגיד שהרכב לא מרגיש כתמול-שלשום. למרות שמניסיוני עם הרכבים הנ"ל, הראש והאטם לא מתפגרים מהר כ"כ. גם לי זה קרה עם הרכב, ובסוף הסתבר שרדיאטור החימום הפנימי היה סתום (לא אכנס להסבר איך זה גורם להתחממות). כמו כן, שימוש ברדיאטור לא תואמם מקורי או מקורי, עלול לגרום לטמפ' עבודה מעט גבוהה יותר, בעיקר בנהיגה מהירה. אגב, נסעתי עם הרכב כמעט 60000 אחרי התופעה המוזכרת, הרכב אמנם נמכר, אך לא ידוע לי על בעיות מיוחדות איתו.
  18. ישראל, לפי מה שמצאתי, הוא נותן 1000 וואט באוהם. לא מוזכר אם זה RMS או MAX. אני מאמין שRMS.
  19. ממליץ לך לפרסם את המגש השלם שלך למכירה, או להחלפה על מגש עם חורים. או יותר טוב, גש לפרוקייה ורכוש מגש עם חורים תמורת 100 שקלים לערך, ושמור על המקורי - כי ברגע שתעשה את החורים, כבר אי אפשר להחזיר חזרה. לגבי הסט הקדמי, הדיפון מתפרק ממש בקלות, 3 ברגים וכמה קליפסים (חפש את הפרוייקט שעשיתי בפיז'ו שלי). ואם אין לך הגברה חיצונית ממגבר, ואתה עובד על הר"ד המקורי - תעשה לבד זה לא כל כך מסובך.
  20. זה במידה ומדובר בבריליום טהור. בפועל לרוב זה סגסוגת של בריליום ונחושת (אלא אם פוקאל באמת משתמשים בבריליום טהור).
  21. רוסלן, בסרטון שהעלת רשום שאחד זה כיפת משי, והשני כיפת בריליום הפוכה. השאלה האם הצורה (כיפה או כיפה הפוכה) משפיעים על החוזק המבני. כלומר, אם ניקח את אותו בריליום, ונהפוך אותו לכיפה, האם התופעה המתוארת בסרטון של כיפת משי תחזור על עצמה או לא? אמנם מתכת יותר חזקה מבד, אבל בעובי של החומרים המדוברים, האם יש לזה השפעה כזו גדולה, והאם הצורה (כיפה או קערה) משחקים תפקיד.
  22. אמנם קפצתי לביקור קצרצר, אבל היה שמח לראות פרצופים חדשים, וישנים, כאחד! אדי, אני שמח שהגעת לצפון "להוכיח" שגובה הבמה לא מושפע מהמיקום (הוא לא במרכז השמשה, אבל לא רחוק משם). לגבי שאר ההתכתשויות, לא רציתי להגיב על זה מעל דפי הפורום (כי אני לא חושב שזה המקום), אבל אני מבקש - די!!!!! למען התחום והתחביב. תעשו את זה בפרטי! לבחור שהתחדש במונו - שמור עליו, ועל הסאבים. לבחור עם המאזדה 6, מצטער שלא הספקתי לשמוע אצלך את המערכת.
  23. עם כל הכבוד, אני ממש ממש לא מסכים עם האמרה הזו. כרגע יש לי אלפא 147, אליה השתדרגתי מפיז'ו 206. ואני יכול להגיד שההפרש במחיר להחלפת קלאץ ומשולשים הוא סה"כ 200-300 שח בערך, לא יותר, וקח בחשבון שבאלפא הוחלפה גם משאבת קלאץ' פנימית. לכן המשפט מיותר (אלא אם נאמר בהומור, וגם אז, למי שלא מכיר, זה עלול להראות כמו סטייטמנט). אני לא יודע מה ההפרש במחירים עבור הדגמים היקרים יותר, אבל אני מאמין שהוא לא קיים!
  24. yuraskor

    JL 500.1

    כרגע לא רלוונטי.
  25. מגיע גם הפעם. ואוו, שני מפגשים רצופים שאני יכול להגיע. כהרגלי בלי מערכת.
×
×
  • תוכן חדש...