yuraskor
-
הודעות
1,364 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי yuraskor
-
לא כל הרמקולים פועלים בסוזוקי sx4!
yuraskor פרסם הודעה בנושא של tkhvbcht188 בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אני אסביר שוב, זה שיצרן מכין מיקומים, מתקין גרילים, לא מחייב שבאמת יש שם רמקול, הכל תלוי ברמת האבזור שהביא היבואן לארץ. רק ברמת הGLX רשום כי יש 9 רמקולים (כך לפי אתר סוזוקי). אל תתבלבל בין גריל חיצוני, לבין אלמנט שיושב מאחורי הדיפון. אין מה ללכת למישהו שיסדר חיתוכים כי זה אמור להגיע מהמפעל. אם הרכב שלך לא ברמת גימור כמצויין, כנראה שאין לך את כל ה9 רמקולים. -
לא כל הרמקולים פועלים בסוזוקי sx4!
yuraskor פרסם הודעה בנושא של tkhvbcht188 בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
א' - זה שיש 9 מיקומים אפשריים לרמקולים, לא מחייב שבכולם יש רמקול - הבט במפרט הרכב. ב' - מידבאס (הרמקול הגדול בדלת) וטוויטר (הרמקול הקטן בדלת) יכולים להיות מופעלים מאותו ערוץ ע"י חיתוך התדרים בניהם - כשרכב מגיע מהמפעל לרוב הטוויטר מצוייד בקבל לחיתוך תחתון. ג' - לגבי הרמקול המרכזי, אני חושב שזה פתח מיזוג ולאוו דווקא רמקול -
באילו חומרים להשתמש לבניית תושבת לבלם.
yuraskor פרסם הודעה בנושא של yuraskor בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
תודה רבה! אכן קראתי שיש בעיה לרתך את הסגסוגת הנ"ל, אך במקרה שלי של הכנת התושבת אני צריך לכרסם ולא לרתך. לגבי הספייסר בין שני חלקי הקאליפר (אכן קיימות בוכנות בשני הצדדים המנוגדים), בקליפר הנ"ל נוזל הבלימה עובר מצד לצד באופן חיצוני כך שאין צורך בכך. שוב, מודה לך על התשובה, אם כי כרגע הפרוייקט על HOLD, כרגע העדיפות היא לטפל בבולמים וקפיצים עייפים (אחד הבולמים כבר שבק). ברגע שאחזור להתעסק עם זה, אחזור ואעדכן. -
היי רציתי לשתף אותכם במערכת שהתקנתי
yuraskor פרסם הודעה בנושא של oren1994 בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
רכיבים טובים, והיות ולקחת את הכל מאותו יצרן, מאמין שהסינרגיה בניהם תיהיה טובה (לפחות זה מה שההיגיון אומר לי) וזה יתרום לערך המוסף הכללי. על טעם אישי אני לא אדבר (ה5X7), מה שכן, מניסיון של מספר אנשים שיצא לי להכיר, תפטר מהמפסק החצי אוטומטי, שם פיוז נורמאלי, להבדיל מפיוז שישרף תמיד, הדבר הזה יכול להתקע ולא לבצע את תפקידו ואז אתה בבעיה. -
לפני שהייתי ניגש לפרק את הדיפון ולבחון את היחידה שנועלת, הייתי משחרר את הברגים של הוו שנמצא בתא המטען עצמו, ומעלה אותו כלפי מעלה מעט, אוליי הוא כל כך שקוע שהוא לא תופס את התופסן של הדלת. ואם זה לא יעזור, אז פירוק הדיפון של דלת תא המטען ובחינה של מנגנון הנעילה
-
קרה לי מקרה דומה עם דלת דווקא. נסה לפתוח שוב את תא המטען, זאת אומרת, תלחץעל הכפתור באוטו כדי לשחרר את הנעילה, ונסה לסגור שוב. יש מצב שהנועל בדלת נסגר, אבל לא ננעל על הוו בתא המטען.
-
(המלצה ל) מערכת סובארו B3 2009 האצבק
yuraskor פרסם הודעה בנושא של talm2011 בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
בתקציב של 3000, כשהדאבל דין הוא חובה, יהיה קשה מאוד להכניס משהו נוסף. קח בחשבון שסט קומפוננט סביר יעלה סביב ה600(ואני מדבר על רמות כניסה), סאב מחייב שיהיה מגבר, ולכן פה מדובר על כ1500 שקלים (על סאב ומגבר ברמת בסיס + ), שכחת שגם התקנה תעלה לך כמה שקלים נוספים (תלוי במתקין ואיכות ההתקנה). או שתגדילו את התקציב, או שתרדו מהעץ לקבל דאבל דין,סאב, וקומפוננט ב3000 שקלים. -
קאליפרים ברמבו של אלפא 166
yuraskor פרסם הודעה בנושא של yuraskor בתוך מכירה - חלקים, חלפים, אביזרים, שיפורים ועוד
נמכר, אפשר לנעול, תודה. -
מציע למכירה זוג קאליפרים של ברמבו 4 בוכנות. הבלמים פורקו מאלפא 166 לצורך פרוייקט שדרוג. נמכרים בגלל צורך במזומנים. נייד בין טבריה לקרית גת, המחיר המבוקש הוא 800 שקלים (מה ששילמתי עליהם לפני שבוע, השעה וחצי שלקח לפרק את הקליפרים מהרכב בשיא החום, עליי). הקליפר יכול לקבל דיסק עד 330 ממ קוטר, ועד 28 ממ רוחב. מרווח ברגים לחיבור הוא 150ממ.אפס חמש אפס 13 שלוש עשרה 62. יורי
-
באילו חומרים להשתמש לבניית תושבת לבלם.
yuraskor פרסם הודעה בנושא של yuraskor בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
לצערי, הספייסרים שברמבו כן מוכרים, הם לבלמי אופנועים, ובאתר שהוספתי אליו קישור, הבחור לא ציין מהיכן הוא הביא את הקליפר. עוד אופצייה שחשבתי עליה היא לנסות להשיג דיסק צף, מצאתי דיסק בקוטר ובעובי הנכונים, אך אני מתקשה למצוא כובע מתאים (הבנתי שכך קוראים לחלק שמתחבר בין הדיסק לנאבה). אשמח, אם מישהו יודע כמובן, לדעת מהם הכוחות שפועלים על כל המערכת, החיפושים באינטרנט מביאים כמות עצומה של חומר, אך אין לי מושג מה מנו רלוונטי עבור התושבות ומה לא. עד כה טמפ' הוא לא שיקול, היות והמערכת (הקליפר, והתושבת) לא מגיע ליותר מ300 מעלות (בתנאי קיצון - מירוץ). -
באילו חומרים להשתמש לבניית תושבת לבלם.
yuraskor פרסם הודעה בנושא של yuraskor בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
חשבתי שיש כמה מטלורוגים בפורום. לגבי הטמפ', מקריאה במספר אתרים, חלקם רשמיים, חלקם פורומים של אנשים פרטיים שמשתתפים במרוצים, הקליפר מגיע לטמפ' של עד 280 מעלות צלזיוס - וגם זה תחת נהיגה מאומצת וימי מסלול. כך שגם את הספייסר וגם את התושבת ניתן לפי הבנתי מאלומיניום 7075 שעבר עיבוד טרמי. במקביל, דיברתי עם כמה מחבריי שלומדים הנדסת מכונות כך שיבררו לי לגבי הנושא אצל המרצים שלהם. -
למען יראו וידעו! רמאות בקניית הרכב!
yuraskor פרסם הודעה בנושא של Idilia בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
נראה לי שאני יודע בדיוק על איזה מקום מדובר, כשחיפשי אלפא, הייתה אצלם אחת יד 3 עם 190,000 ק"מ, כשהגעתי לראות את הרכב זה היה יותר מ200,000, כשביקשתי לקחת את הרכב למוסך מומחה עם מכונאי שאני מכיר ומבין באלפא, הסוחר התחיל מיד לקלל, אמר שהם לא מבינים כלום, ושהוא לא סומך עליהם ובמקום זה הציע ללכת למכון טסטים שהוא סומך עליו. הרכב היה מסריח משמן, כל המנוע היה מלא נזילות, המון תיקונים בפגוש (כי התעקשתי לזחול מתחת לאוטו ב45 מעלות חום), הוא הפציר בי לקחת את הרכב לנסיעת מבחן ושנסגור עיסקה - אמרתי שאגיע ביום אחר כי אני לא רוצה לעשות דברים בדקה ה-90 וברחתי משם כמה שיותר מהר. אני הרגשתי שמשהו באדם הזה מריח לא טוב, ובחרתי לא לבצע שם עסקה. מקווה שעורך דין יוכל לעזור לחברתך ולך. -
באילו חומרים להשתמש לבניית תושבת לבלם.
yuraskor פרסם הודעה בנושא של yuraskor בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
לצערי אין לי מושג מה הוא החומר, אפנה לחברה שמייצרת את הקליפרים ונראה מה תיהיה תשובתם. עד כמה שידוע לי הם לא ממשפחת הקליפרים שעשויים אלומיניום, אם כי לפי תמונות של שיתוך שנוצר הייתי משייך אותם למשפחת האלומיניום. -
כהכנה לקראת פרוייקט (בתקווה שבאמת יצא לפועל) אשמח לקבל מענה למספר שאלות. 1.מבלי לפרט יותר מי ומה ולמה, האם מישהו התנסה בבניית ספייסר לקליפר בלם בארץ (בחוך הנושא דיי נפוץ)? הכוונה היא במידה והקליפר בנוי משתי יחידות, ומותאם לקבל דיסק בעובי Xממ, האם מישהו התנסה בפירוק הקליפר לשתי יחידות והוספת ספייסר כך שיוכל להתאים לדיסק ברוחב X+Y ממ? משהו בסגנון הזה http://zilvia.net/f/showthread.php?t=249717 שוב, בחול ראיתי מספר פרוייקטים, ואף נאמר שיש חברות שמתמחות בזה (אך ללא קישור או אזכור לאותה חברה), אבל האם יש מישהו בארץ הקודש שעשה פעם? אשמח לקבל הפנייה אל אותו אדם, כמו כן, מהו החומר המומלץ לצורך אותו ספייסר? *אציין שהשינוי מקובל יותר בענף האופנועים וחברות בלמים אף מוכרות סטים לצורך כך. 2. מה החומר המומלץ לצורך בניית מתאם בין קליפר לבין תושבות הנאבה המקוריות, שוב, בחול הומלץ על אלומיניום 7075, או 7075 T6 או 6061 T6, היו כמה שאמרו שאפשר להשתמש בפלדה ברמה גבוהה (ולא אמרו מהיא). הצלחתי להשיג שרטוט של החלק עם כל המידות, ועל השרטוט רשום אלומיניום 7075. אשמח לקבל את דעת המנוסים והמלומדים בארץ. ישנו הפרוייקט הנ"ל בדביק http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?295009-%D7%A4%D7%A8%D7%95%D7%99%D7%99%D7%A7%D7%98-%D7%9E%D7%A6%D7%95%D7%9C%D7%9D-%D7%94%D7%A1%D7%91%D7%AA-%D7%9E%D7%A2%D7%A8%D7%9B%D7%AA-%D7%91%D7%9C%D7%99%D7%9E%D7%94-%D7%9E%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%AA-%D7%9C%D7%91%D7%A8%D7%9E%D7%91%D7%95-%28%D7%90%D7%9C%D7%A4%D7%90-156%29/page5 - רק ששם הוא השתמש בפלדה403 פשוטה. אגב, הרחבת הקליפר נועדה לאפשר שימוש בדיסק מהמדף, מבלי לבצע קידוח בדיסק לצורך ברגי הנאבה, ולא להשתמש בדיסק קטן מדי (כמו בשרשור הדביק) שכן יש חשש לעודף שיווצר ברפידה ועלול לגרום לתקלות.
-
מה שנאמר מקודם + לאחר שהם יגידו לך מה המידות שאתה יכול לאשר, אתה מחליף את הצמיגים ומגיע אליהם שוב פעם, משלם 31 שקלים אגרה על השינוי ובזה תם הסיפור. *****חשוב לבדוק במכון רישוי (מכון טסטים) מה המידות המאושרות במחשב שלהם לפני שאתה רוכש צמיג ומחליף אותו*****
-
איזה מגבר מונו לשדך לסאב SEAS LOTUS SW300.
yuraskor פרסם הודעה בנושא של yuraskor בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
המונו יבוא במקום הזטק 4 ערוצים (ביחד עם מגבר שתי ערוצים למיד ריינג'). ולכן אני מאמין שלהפך, תיהייה הקלה על מערכת החשמלהחשמל. לגבי תיבה, אני מוגבר בתא המטען, אם אני מגדיל את נפח התיבה, לא יהיה לי מקום בתא במטען, אפילו לא לשקית במבה -
איזה מגבר מונו לשדך לסאב SEAS LOTUS SW300.
yuraskor פרסם הודעה בנושא של yuraskor בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אדי, ברור שאני זוכר שקניתי את הסאב ממך (נסעתי אחרי המשמרת והגעתי רק לקראת 10 לראש העין). אהבתי את הסאב אצלך, אבל , לפעמים אני כן רוצה קצת יותר עוצמה כח, לא רק זה, אני גם רוצה מגבר שלא יעבוד תמידית במאמץ של 100% -
איזה מגבר מונו לשדך לסאב SEAS LOTUS SW300.
yuraskor פרסם הודעה בנושא של yuraskor בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
כרגע אתמקד בדברים שאני יכול לחבר ולשמוע. לגבי הסאב, נכון, אני משתמש בו להשלים טווח תדרים, ולא כדי להתחרות בחבורת הspl, ועם זאת, איך שהסאב נשמע עם הגברה בריאה מתאימה לי יותר מאיך שהוא נשמע עם הגברה של ~200 וואט. אז יש את הפיניקיס גולד, יש מישהו עם אודיו קונטרול שמוכן לתת לי לנסות אותו, ויש עןד כמה הצעות מחברים שקיבלתי. -
איזה מגבר מונו לשדך לסאב SEAS LOTUS SW300.
yuraskor פרסם הודעה בנושא של yuraskor בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
קראתי אתמול על המגברים, אופציות מעניינות, בעיקר לאור תג המחיר הקורץ (על אחת כמה וכמה של המגבר 2 ערוצים). עם זאת, אני מעדיף מגבר מונו, ולא לעבוד בגישור (האמת, אין לי כל כך מושג למה אני נגד זה, אחרי הכל זה איך שאני מגביר את הסאב כרגע). יצא לי לראות שם עוד אופציות מעניינות, ואחד המגברים שמדברים אליי, למרות שהמחיר גבוה משמעותית מהמגבר שהצעת (אני מדבר על השני ערוצים), זה הרוקפורד p300x1 או ה-P400X1, אך אין להם את מרווח הבטחון בהספק שמציע המגבר של הPPI. -
אם אני זוכר נכון יש שם תושבת לרמקול (אך אל תתפוס אותי על המילה), לגבי חיווט, גם אני בזמנו נתקלתי בבעיה היות ובפיז'ו החליטו שהם עושים את כל הצמת חשמל בסגנון PLUG&PLAY ולכן אין אופצייה להעביר את החייוט דרכה, אני חושב שאני פשוט הרצתי אותם ליד, לא אסטטי, לא בריא לחיווט לאורך זמן, אבל אם אתה לא מתכוון לקדוח בדלת ולהעביר גרמושקה כמו שצריך, זה הפתרון (אפשר להשתמש גם בחיווט המקורי כי בצמה הקצרה הוא קיים, אין לו המשך לשום מקום אבל הוא שם). ממליץ בחום לגשת למתקין איכותי שיעביר את החיווט, פרק את הדיפון, תכין את האזור, ותבקש שיבצע אך ורק את ההעברה של החיווט החשמלי.
-
איזה מגבר מונו לשדך לסאב SEAS LOTUS SW300.
yuraskor פרסם הודעה בנושא של yuraskor בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אני אסכם עד עכשיו מה הדרישות מהמגבר, ואשמח לשמוע המלצות על דגמים ספציפיים. גודל פיזי - קטן ככל הניתן הספק - 300 וואט ב4 אוהם (+-) קרוס אובר - שיהיה, אבל גם שיהיה אפשר לבטל אותו (ALL PASS). מחיר - סביב ה1000 יד - אפשר חדש, אפשר משומש, העיקר שיעבוד ויעבוד טוב כיוון כללי SQ. המלצות? -
איזה מגבר מונו לשדך לסאב SEAS LOTUS SW300.
yuraskor פרסם הודעה בנושא של yuraskor בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
יש סיבה אחת שאני לא בוחן את המגברים שמציעים פחות מ300 על הנייר, וזה מהסיבה המאוד פשוטה שרוב המדידות מבוצעות ב14.4 וולט, ועד כמה שאני זוכר (וזה היה בבדיקה) אצלי המתח הוא קבוע פחות מהנתון הזה, ומדובר על מספרים באזור ה13.5 וולט. אז אם אני אקח מגבר שנגיד מוצהר 250 על הנייר ב14.4 וולט, כמה הוא יתן בפועל? 200? 220? זו הסיבה שאני לא מתלהב מלקחת מגבר בעל הספק שקרוב להספק הספיגה של הרמקול. אגב, עוד משהו שמאוד מפריע לי במגברונים הקטנים, זה שאין שם אופצייה לבטל את הקרוס המובנה שלהם, וזה מאוד מאוד מגביל. -
איזה מגבר מונו לשדך לסאב SEAS LOTUS SW300.
yuraskor פרסם הודעה בנושא של yuraskor בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
מה זאת אומרת ליאור? גם אני מה? המשימה אוליי קלה, אבל ברגע שיש מבחר גשול היא הופכת להיות לקצת בעייתית, אם היו לי 2-3 אופציות אז הרבה יותר קל לבחור, ברגע שיש יותר, פה אני כבר הולך לאיבוד ומעדיף לשמוע לעצתם של מנוסים ממני. אגב, ליאור, הסאב הזה כבר אצלי תקופה ארוכה, כנראה שכבר שכחת, אבל אני לא מאשים אותך בזה, המערכת שלי רוב הזמן לא פעילה, מפורקת, ונשמרת בבית, ולאחר שיוני אפילו ברח מהאוטו בפעם האחרונה החלטתי לא להשתמש בה עד שאסיים הכל (כולל ריפודים לתיבות המידריינג'ים). אגב, מדוע לא מומלץ מונואים בעלי ספק מיוצב? -
איזה מגבר מונו לשדך לסאב SEAS LOTUS SW300.
yuraskor פרסם הודעה בנושא של yuraskor בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אכן כנראה שאצתרך להוסיף שם מאוורר או אוליי להעביר את תעלת המיזוג של המושב האחורי לתא המטען. לגבי מגבר, האם למישהו יש ניסיון עם הJBL5001 הדיגיטאלי הקטן?
