yuraskor
-
הודעות
1,364 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי yuraskor
-
הרצועה שאתה מדבר עליה נקראת רצועת אביזרים. אני מחליף אותה ברגע שהיא מראה סימנים של יובש ו/או משמיעה רעשים ו/או אני מחליף רצועת תזמון
-
קצת עידכון אחרי שיחה עם הצמיגאי שאני קונה אצלו, יוקו AD08 יש במלאי, כנ"ל גם R1R, לגבי מישלן PSS אין מה לדבר בכלל, את הPS3 אפשר להזמין, תשלום מראש ולוקח בין 40 ל-60 ימים, לגבי הקונטי לא הספיקו לברר מה יש במלאי ומה אין. אחרי יום המסלול הבא כנראה שאבצע הזמנה לרביעיית PS3 (למרות שהיוקו שלי דיי טריים ועם מספיק בשר הם כבר עברו 40K ק"מ).
-
זה משהו של AD ישראל?
-
המידבאס נראה כאלמנט של DAYTON AUDIO
-
שדרוג קליפרים לסובארו B4 SPEC-B
yuraskor פרסם הודעה בנושא של goose בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
כן, רק אז. מצד שני אתה צודק, עדיף להביא סט בלימה של STI שיעלה בערך פי 3 מאותה אלפייה וקצת, להשבית את הרכב לכמה ימים כדי להכין מתאמים (במקרה וזה לא ישב אחד לאחד), ולחיות בחשש תמידי מבדיקה טכנית מעמיקה. אבל לענינו של הבחור, זה אוליי יעזור לך: 326x30mm (5x100) 326x30mm (5x114.3) STi rotor that goes with the 4-piston Brembo calipers. There are two rotors, the 04 has a 5x100mm hub bolt pattern, 05+ uses 5x114.3. The calipers all mount the same way so you can attach front Brembos to other Subarus without trouble. There were some changes to the caliper over the years that involved some sort of stiffening, so from what I can tell an 07 caliper would be slightly better than an 04. Applications: 04+ STi לקוח מהאתר:http://forums.nasioc.com/forums/showthread.php?t=1265631 -
שדרוג קליפרים לסובארו B4 SPEC-B
yuraskor פרסם הודעה בנושא של goose בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
אייל, מדוע שינוי שכזה איננו מומלץ, מעבר לאספקט החוקיות? אגב, בחול, הוצעה גרסת STI לדגמי הלגאסי/B4: http://www.autoblog.com/2006/08/09/subary-legacy-sti-package-introduced-in-japan/ ואם אכן אין שינוי בשאר הדברים שציינו פה (שלהם צריך להוסיף את מימדי הקאליפר עצמו מבחינת מרווחים, תושבות של הקאליפר לנאבה וכו), ואתה צריך רק את הקאליפר והדיסק אני מאמין שזה יהיה שדרוג משמעותי. אבל השאלה שאתה צריך לשאול את עצמך האם השינוי הנ"ל נדרש? לפני ההחלפה עצמה הייתי בודק אופציות לצמיגים דביקים יותר, צינורות בלימה שזורה, דיסק בלימה איכותי יותר, רפידות בלימה טובות יותר - ורק אחרי שתמצה את אלו ועדיין תרגיש חוסר בבלימה, רק אז ורק אז תשדרג. -
אכן הוא מציין ומדגיש את כיוון הקאמר שהיה לו ברכב באותו מסלול, וכנראה שמדובר בשימוש אגרסיבי מדיי וללא כיול מתאים, סה"כ יום מסלול בישראל, ויום מסלול בחול שונים בהוויתם (אם כי ההגדרה דומה). לגבי שני סטים, זה פשוט יקר, למצוא עכשיו סט חישוקים נוסף, שלא לדבר על זה שאין לי מקום לאחסן אותם. אנסה לברר זמינות של הPSS וכן תמחור, כמו כן. אגב, מביקורות בחול ( ) יש צמיג של יוקוהמה advan sport v105 שמדברים על כך שהוא יכול לתת פייט למישלנים, מישהו שמע? מכיר?
-
מצאתי את הפוסט שדיברתי עליו, חייב לציין שלא עברתי על כולו, רק ברפרוף קל, הנה הקישור: http://www.m3post.com/forums/showthread.php?t=504731&page=6 זה לא נראה מעודד, אבל שוב, ככל הנראה מדובר באדם שנוהג ברכב חזק מאוד, שמכוון למסלול, ובסופו של יום, זה צמיג כביש. האם יש צמיגי מסלול חוקיים לכביש שיכולים לענות על הדרישות?
-
מצאתי כמה שרשורים גם על כך שהמישלין מתפרקים במסלול, אבל המישלנים וגם הקונטינטל מיועדים לכביש לנהיגה ספורטיבית, ולא לימי מסלול אגרסיביים, לפי מה שהבחור רשם שם, הוא קנה את המישלן במיוחד ליום המסלול, ובסוף היום צד אחד של הצמיג היה שחוק ומפורר לחלוטין - אבל שם מדובר על רכב חזק שמיועד למסלול. אני מניח שכל צמיג כביש, יתפורר על המסלול, השאלה היא האם הרכב שלי (שלא מתקרב בדרגות הכוח לרכבים מודרניים אחרים) יגרום גם הוא לצמיג להתפורר.
-
אני רק אחדד את העניין לגבי זמן חימום. משיחה עם בחור שיש לו על הרכב AD08, לדבריו, לצמיג אין אחיזה כלל כל עוד הוא קר. לדוגמא אם AD08 מספק 70% אחיזה (ברמה אבסולוטית) כשהוא קר, וצמיג אחר יספק 80% אחיזה (ברמה אבסולוטית) כשהוא קר, אני אעדיף אותו, גם אם לכשהוא יתחמם האחיזה שהוא יספק תיהיה נמוכה מהאחיזה שיציע הAD08 כשהוא חם. מקווה שהייתי יותר ברור לגבי עניין האחיזה.
-
אהלן, אני לקראת החלפה של הרביעייה של הצמיגים ברכב, ואשמח לקבל עצות וחוות דעת על צמיגים. המידה 215.45.17, כרגע מורכבים יוקוהמה S DRIVE. הרכב עליו מורכבים אלפא 156 2 ליטר. הרכב עושה בין 2-4 ימי מסלול בשנה + טיולי נהיגה אחת לשבועיים-שלושה. דרישות מהצמיג: שקט, כמה שיותר שקט יותר טוב הגעה לטמפ' עבודה מהר אחיזה מעולה על יבש, וטובה על רטוב דרישות שנמצאות בתחתית הסולם עד כדי חוסר רלוונטיות, מחיר אורך חיים ונוחות הצמיגים שחשבתי עליהם מישלין PSS, יוקוהמה AD08R (אם כי לוקח ליוקו זמן להתחמם), אשמח לשמוע דעות והצעות לדגמים אחרים.
-
רכב פאר וותיק וחסר שוק - הייתם משלמים פי 3 מהמחירון ?
yuraskor פרסם הודעה בנושא של beamvelavan בתוך רכב כללי
במקרה התעניינתי ב166 המדוברת, והרכב שווה כל שקל ממה שהבעלים מבקש. אני מבטיח שלא תמצא 166 נוספת שמורה ברמה כמו האקזמפלר המפורסם, עם היסטוריית טיפולים מלאה מהיום הראשון שהרכב עלה על הכביש! הבעלים מתחזק את הרכב בפדנטיות ואהבה, כל חלק בלוי מוחלף לחדש (לא משומש, לא משופץ - חדש!). ואני לא מאמין שתמצא רכב שיתן לך את מה שתתן האלפא הזו (או כל רכב שהוא לא משפחתומטית) בכסף שמבקשים עבורם. אגב, הבעלים של ה166 אדם משכמו ומעלה. -
על הsafe side?על מה אתה מדבר? יצרני הרכב מפרסמים שגרת טיפולים שנועדה לשמר את המכלולים ברכב בצורה המיטבית ביותר. מרווחי הטיפולים נקבעים בין השאר לפי פרמטרים של נסועה, אקלים במדינת השימוש, אופי השימוש, הספקים ועוד פרמטרים שונים. רכב שמטופל כמו שצריך יהנה מאמינות גבוה ובלאי נמוך. רכב שהוזנח לא ישרוד גם את ה100,000 ק"מ (ואוליי אפילו פחות מזה).
-
אני מאמין שאני והאלפא קיבלנו איזכור בפוסט הנ"ל. רק עידכון קטן לפני התייחסותי לפותח השרשור ולנושא שלו. מאז הפוסט הקודם, הרכב עבר עוד 20,000 ק"מ (וכרגע אני עומד על 201,000 ק"מ), והדבר היחיד שהוחלף כתוצאה מבלאי זה משולשים עליונים, ואותה גומיה שיושבת על בית הטרמוסטט החלה לנזול שוב, הנושא טופל כך שלא יחזור על עצמו. לגבי הגיר, תיקון קל למה שנאמר (בעצם תיקון משמעותי), זה לא שהגיר "נטחן", טבעות הסנכרון של ההילוך השלישי שחוקות, ובהעברת הילוך תחת עומס יש קושי בלשלב הילוך - בנסיעה רגילה אין לזה חצי איזכור (חברים שנהגו באוטו לא הבינו על מה אני מדבר). נ.ב. גז בניים פותר את הבעיה של הסנכרון, ונשמע נהדר! :lol: חוץ מזה טפו טפו טפו הכל תקין. עכשיו, לפותח השרשור, זה הרכב הכי מהנה שתמצא בכסף הזה, ואם תמצא אחת שמורה שטופלה כראוי, תזכה לשקט יחסי (בכל זאת רכב ישן) אם תתקל בשרשור שלי, אני לא מדד אמיתי כי הוצאתי הרבה על דברים שלא היה בהם צורך, וגם רכשתי רכב לימון (אבל מהסוג שיגרום אפילו ללימון להחמיץ) בידיעה שהוא לימון זאת לאחר שראיתי שהשלדה תקינה וישרה (תיקוני פח כן, אבל שלדה ישרה!). אחזקת הרכב יקרה במעט מרכבים יפניים, אך לא יקרה יותר מאחזקה של גולף (מהנה פי מליון, עיצוב יפהפה, איכות חומרים טובה). מחלות ידועות כמו שאמרו, הם המשולשים הקדמיים, סנכרון הילוך שלישי, צריכת שמן ו....זהו, כל השאר כאמור פונקציה של נסועה ותחזוקה מיד קודמת. אם תמצא אחת שמורה, עם היסטוריית טיפולים מלאה, ומוסף אמין שבו הרכב טופל/יטופל והנוסעה שלך לא תסתכם ב35,000 בשנה, הרכב לא יגמור לך את הכיס, ויהיה מהנה.
-
עניתי בפרטי, אבל בגדול הוא מחזיק שני סוגים, בד ספנדקס שיכול להימתח, ובד רגיל שיש לו מתיחה קלה, אבל לא יותר מדי, אני הזמנתי את הסוג שנמתח פחות וכנראה שלא שמתי לב לזה בהזמנה, אבל סה"כ הסתדרתי. בנתיים הקורות כבר חודשיים באוטו, והכל בסדר....
-
לא מזמן ריפדתי את הקורות שבניתי בבד דמוי אלקנטרה באיכות מעולה, מגיע כבר עם דבק בצד אחד כך שאין צורך בדבק. קניתי דרך איביי מספק בקוריאה הדרומית, הוא שולח לארץ, מחיר זול יחסית (יריעה של מטר על 75 עולה כ50 שקלים כולל משלוח). הבד ניתן למתיחה (יחסית). אם תרצה תמונות אז שלח את כתובת המייל. הנה קישור למוצר: (שלי בצבע בז'): http://www.ebay.com/itm/SELF-ADHESION-SUEDE-SHEET-750x900mm-29-5-35-5-D-red-/120924865841?hash=item1c27af0531&item=120924865841&pt=Motors_Automotive_Tools&vxp=mtr
-
סרט דריפטים מחו"ל, מי הוא הנהג המנופף בדגלי ישראל?
yuraskor פרסם הודעה בנושא של Giladben.zaken בתוך רכב כללי
לא יודע מה איתך, אני ראיתי רק את דגל לבנון.....אלא אם דיברת על כך בציניות -
רעשים סטטים/ אלטרנטור חזקים בהתקנת hxd2
yuraskor פרסם הודעה בנושא שלו בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אוליי הבעיה היא בRCA? נסה להחליף כבל -
רעשים סטטים/ אלטרנטור חזקים בהתקנת hxd2
yuraskor פרסם הודעה בנושא שלו בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
מצתרף להמלצה של חיבור המינוס כמה שיותר קצר, ולא ישירות למצבר. מצא נקודת עיגון טובה בשלדה, שייף את הצבע עד למתכת החשופה ונה לך מינוס לתפארת. את ה F#1 שלי חיברתי עם הצמה המקורית של הרכב (לא פלוס ישיר למצב, וגם המינוס מקורי, ולא מינוס לשלדה) ולא היו לי שום בעיות (וגם אצלי יש ספק מתח חיצוני). אגב, לפי חוברת ההתקנה של קלריון, איך אתה אמור לחווט את כל העסק? האם הם מציינים באופן מפורש פלוס ומינוס ישירים מהמצבר? נ.ב. האם הRCA עוברים ליד צמה ראשית של הרכב? נסה גם להחליף RCA אוליי הבעיה בהם. -
תודה על המחמאה. ובגלל שהסאב לא מורגש, והותאם כך שישלים את התחום התחתון ויתחום את הבמה הקדמית, הצעתי למר בחור לשמוע אותו, כי לפי התיאור שלו יש מצב שהוא יתאים לו, מה גם, שלשמוע אותו לא עולה כסף, אז למה לא.
-
לא שמעתי את הפוקאל המדובר כך שאני לא יכול להגיד עליו משהו, עם זאת, אשמח להציע לך לשמוע את הסאב שלי (סיז לוטוס), אוליי יעזור לך בלגבש כיוון לסאב.
-
נראה לי שהחלק בקישור הוא החלק מהידית החיצונית של הרכב, איפה שמכניסים את המפתח. אבל אוליי החלק הזה יתאים : http://www.ebay.com/itm/VW-Black-Guide-for-Door-Lock-Knob-OE-Quality-Caddy-Golf-Jetta-Euro-Scirocco-Polo-/160985789068?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item257b80328c
-
מפגש אודיו צפון בחנית שופרסל דיל בנשר -20.6.14 ביום שישי הקרוב
yuraskor פרסם הודעה בנושא של yonihawkss בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אני בא עם כוסות ושתיה, אהה, וגם עם מערכת מכוונת חלקית -
אמנם מיקום שגרתי אבל כאב ראש לא קטן למצוא אותו. אלפא רומיאו 147 (תכף גם ל156 עד כמה שידוע לי) - גומיה בקיר האש, בצד הנוסע, מתחת לשמשה, יש צורך לפרק זרועות מגבים, ואת הפלסטיקה מתחתם. בתוך הרכב יהיה צורך לפרק את תא הכפפות כולו כדי שתיהיה גישה קלה - אגב, יש את אותה גומיה בצד הנהג אבל היא נמצאת בין דוושת הבלם והמצמד ובתא המנוע היא קרובה מדי לבוסטר ועברת דרכה גם הצמה הראשית של הרכב. עוד אופצייה ששמעתי מחברינו בחו"ל, להעביר את הכבל בתחתית הרכב, כולל מיגון מתכת ובידוד נגד אש, ולהכניס ישירות לתא המטען דרך גומיה - אישית, חושב שזה מסוכן בטירוף
