-
הודעות
285 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי peter
-
כמה שאלות לגבי המיני S הידנית ב 168990 1. מחיר סופי או נתון למיקוח? 2. איזה רמת גימור? (ואם זאת pepper מה מחיר ה chilli) 3. יש למישהו מושג כמה מתוך זה הם המיסים?
-
הסתכלתי על המחירון באתר מיני בארץ ולא ראיתי COOPER S ידנית. האם אתם בטוחים שהם מביאים ומוכרים כאלה? john cooper works יש רק ידנית. ואם כבר, מאלו שנהגו על המכונית, עד כמה היא קשיחה? עד כמה היא נוחה ביום יום? עם איזה איבזור היא מגיעה? נגיד בהשוואה לפולו GTI? (סליחה על ההתעלקות על השרשור)
-
דיון על המהירות החוקית ומדיניות אכיפתה
peter פרסם הודעה בנושא של TAMIR2000 בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
אותי תפסו בצפון על קצת מעל 140, כמובן שלא הודתי. לא קיבלתי שלילה מנהלתית מהקצין. מה שאמרתי לו, טענתי שכנראה היתה טעות, או טעות תפעול של השוטר שהפעיל את הלייזר או שהוא מדד מישהו אחר, או אולי מכשיר לא מכוייל, "לא יודע" בכל מקרה לא נסעתי במהירות גבוהה מהמהירות החוקית, בזמנו הייתי שליח ויש לי אמא עם אחוזי נכות גבוהים (אמיתי..) ואני מסיע אותה למקומות, ובגלל שאני צריך את הרשיון בשביל לפרנס את עצמי ואת הבית ולהסיע את אימי למקומות ביקשתי שישאיר לי את הרשיון עד שהנושא יובהר בבית המשפט כי אני משוכנע שהיתה כאן טעות כלשהי. לקחתי עורך דין מעולה (אך אולי מעט יקר) כי הרשיון יקר לי מאוד ויהיה לי מאוד קשה להסתדר בלעדיו. העורך דין הוציא אותי עם קנס בלבד, אפילו לא הייתי צריך להכנס לשופט, הוא סגר לי עיסקת טיעון. העורך דין הוא דורי מרידור ממשרדו של דוד גולן. הטלפון שלו: 054-422-2208. בהצלחה -
אז מה המשבש הטוב ביותר היום? צריך להתחיל לבדוק איך מזמינים, מי מביא לי וכו'.
-
איפה קונים כזה היום? פעם זה היה בזאפ..
-
ברגע שהמכונית מחוברת לטעינה, בלי לפתוח את המכונית, או להעביר כרטיס אישי של BP אין אפשרות לנתק את הכבל. אני בכוונה לא נכנס לשאר נושאי הוויכוח. גילוי נאות אני עובד בחברת בטר פלייס.
-
מה לגבי הנושא הזה? זה רץ בפייסבוק כבר כמה ימים, היום כבר מרוב בלבול בצומת מורשה צפון האטתי ל-70, מישהו יודע לתת תשובה על הנושא?
-
פטר... בכל מקרה, אין פה בכלל ספק שיש להוכיחו שלפחות לרגע אחד היית על מהירות גבוהה יותר מהמהירות המותרת, כל אחד יכול להוכיח את זה. הדבר היחיד שאולי אתה יכול לשחק עליו פה, זה אם אתם שניים באוטו, זה מי נהג. המכונית עצמה עברה את המהירות המותרת בצורה חד משמעית במידה והמהירות הממוצעת שלה בקטע גבוהה מהמהירות החוקית, אין מה להוכיח פה, אם תתעקש, ההוכחה היא בכלל לא מסובכת. במקרה של הגנב אי אפשר להאשים אותך בגניבה כי צריך להוכיח שגנבת. במקרה שלנו צריך להוכיח שנהגת מעל המהירות החוקית, ואין ספק שהמכונית היתה מעל המהירות החוקית, עכשיו נניח ויש נהג אחד במכונית (במקרה של שני נהגים אפשר להשתעשע בנושא...), אז אלא אם המכונית נהגה את עצמה אתה זה שביצעת את העבירה, אין פה ספק וכל שופט עם הגיון יבין את זה. לגבי שני נהגים או יותר, אפשר להגיד, עצרנו בצד והתחלפנו, הוא זה שנהג במהירות הלא חוקית ולכן הממוצע גבוה מן החוק, במידה וכל אחד יטען את אותו דבר לא יוכלו להוכיח מי היה זה שעבר על החוק .
-
איפה כתוב בחוק, שכתב האישום חייב להיות עם שעה מדוייקת? יאשימו אותך, שנסעת בקטע הכביש הזה במהירות ממוצעת הגבוהה מהמהירות החוקית, יש תאריך, ויש את זמן הכניסה שלך לקטע וזמן היציאה שלך ממנו, מי אמר שצריך להגיד בדיוק באיזה דקה ושניה היית במהירות הלא חוקית, הרי מה זה משנה. זה מתמטיקה פשוטה בסהכ, אם המהירות הממוצעת שלך בקטע היא מעל המותר בחוק, מן הסתם בקטע הכביש הזה היית מעל המהירות הממוצעת לפחות בחלק מהזמן, לא יכול להיות ספק לגבי האם ביצעת או לא את העבירה. אני יודע שבאנגליה היתה נהוגה (אולי עדיין) שיטת אכיפה כזאת. זה נוראי, אי אפשר ממש להתמודד מולה, אלא אם אתה עם איזשהו רכב ליסינג המוני עם כיסוי כלשהו על המספר.
-
אני משתמש ב- Team Viewer. פשוט נוח ולא איכזב אותי עד היום
-
אני עם אותה מצלמה מאותו המוכר, ולא נתקלתי באף בעיה. שההפרש עומד על כ-33% במחיר, לפעמים שווה לקחת את הסיכון ולא לממן סוכן.
-
אני עשיתי את זה עם למבורגיני קונטש משנות ה-70, שיפרתי אותה עד למקסימום האפשרי כולל צמיגים וכו' וזה לקח כמה נסיונות.
-
מבקש המלצה לעורך דין לענייני תעבורה
peter פרסם הודעה בנושא של ~shay~ בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
עורך דין דורי מרידור, ממשרדו של דוד גולן. הוא אומנם מרמת גן, אבל שווה את המאמץ וכל שקל. 054-4222208 -
לוטוס סופר 7 החיפאית עושה עליה למרכז וזוכה לבעלים חדשים
peter פרסם הודעה בנושא של און יעקבסון בתוך רכבי אספנות
לדעתי הפוקוס החדשה קשיחה יותר מהאסקורט מסיבה של משקל. הרי ברור לנו שבשנים האלו היו עליות משקל שנובעות ממערכות בטיחות כאלה או אחרות, וברגע שהמכונית כבדה יותר יש צורך להקשיח את הבלמים. אבל זה רק לגבי למה המכונית קשיחה יותר, אני משער שיש עוד סיבות להבדלים בנוחות. -
לוטוס סופר 7 החיפאית עושה עליה למרכז וזוכה לבעלים חדשים
peter פרסם הודעה בנושא של און יעקבסון בתוך רכבי אספנות
יכול להיות זה קשור לאיך שהבולמים במכוניות ישנות הגיבו לשינויים פתאומיים? כלומר בזמן כניסה לבור, הבולם התכווץ במהירות פנימה ו"ספג" את הזעזוע, לעומת מכוניות חדשות שהשינוי שלהם למצבים כאלה הוא איטי יותר. אני לא יודע בדיוק את השפה המקצועית פה, אבל יש תגובות שונות מבחינת קשיחות לשינוי פתאומי (אולי FAST BUMP), ותגובה אחרת לקושי כללי. ואני מניח שהיום מכיילים אחרת (אולי סיבה בטיחותית?), או אולי פעם בכלל לא היתה את הטכנולוגיה? אני בכיוון בכלל? -
בלחיצה על הכפתור הימני של העכבר על תא (או מספר תאים) תבחר בעיצוב תאים(format cells) אתה יכול אחרי זה לבחור איזה סוג מספר יוצג בו, כגון, מספר כללי, שעה וכדומה. בעמודות בהן אתה מזין שעת התחלה ושעת סיום תדאג שזה יופיע כשעה בעמודה בא אתה מחשב את סה"כ השעות של אותו היום, תעשה את זה כתצוגה מספרית, אבל אז יוצא לך מספר קטן, את אותו מספר אתה צריך להכפיל ב-24, ואז אתה מקבל את השעות עבודה שלך, משמע הפונקציה צריכה להיות לדוגמא B5-A5)*24)= אחרי זה את השעות שעבדת אתה יכול להכפיל בסכום אותו אתה מקבל לשעה. מקווה שעזרתי.
-
אני בין אלה שמצאתי בזמנו את הלינק הבא: http://www.ebay.com/itm/120683596008?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649#ht_13728wt_1037 אני מבין שעוד אנשים הזמינו מאותו מוכר. גם אני הזמנתי דרכו, קיבלתי את המצלמה בתחילת השבוע אבל לא היה לי זמן לאסוף אותה. כמובן כבר אז הבטחתי לעדכן כאשר אני אקבל אותה. על הקופסא של המוצר לא מוזכר בשום מקום הדגם DVR 037. גם לא כתוב על הקופסא בשום מקום 720P. הקובץ שהיא מוציאה הוא קובץ עם סיומת AVI, הקובץ הוא ברזולוציה של 1280 על 720. אני מצרף תמונות של המוצר עצמו ווידאו קצר שצילמתי לפני זמן קצר.
-
במידה ויש לך בממיר יציאת HDMI, תוכל להשתמש בכבל HDMI TO DVI. במידה ויש לך רק יציאה רגילה (RCA) תצטרך ממיר סיגנל כלשהו - כמו הדוגמה האחרונה מדיל אקסטרים שהעלו. אל תשכח שאם אתה משתמש ב HDMI TO DVI תצטרך גם כבל בנוסף בשביל להעביר את הסאונד, בהנחה שיש לך רמקולים מובנים בתוך המסך מחשב, אחרת תצטרך להתחבר לרמקולים חיצוניים.
-
קודם כל תתחדש. יש לי כמה שאלות, אני יודע שזה לא באמת מעניין אותך כי סביר להניח שהחברה משלמת על הדלק, אבל מעניין אותי מה צריכת הדלק בפועל של הרכב, כמובן שתפרט באיזה צורת נהיגה, אני משער שקשה לנהוג רגוע ברכב כזה. שנית איזה דלק אתה מתדלק, הבנתי שאפשר גם 95 וגם 98. אשמח אם אחרים גם יגידו מה מומלץ באמת (ולא מה היצרן ממליץ)
-
גיא, אתה מוזמן למחוק אותי מרשימת הממתינים, מצטער שנרשמתי לשווא, לא משהו אישי. כרגע מבצע את ההזמנה מאיביי, אני אעדכן כאשר הוא יגיע ואם באמת היו תקלות / בעיות או כל דבר אחר. אתם מוזמנים לחכות וללמוד מהנסיון / טעות שלי.
-
להלן תגובתי: 1. נכון, אין סרטונים שמוכיחים את איכות המוצר, אך רשום במפורש את הדגם שהוא אותו הדגם אותו אתה מציע, ולכן אני לא רואה סיבה לדאגה. נכון מוכרים הרבה זבל באיביי, אבל במכירות של המצלמות האחרות, לא מצויין במפורשות שמדובר ב DVR037, ובמכירה שהעליתי זה מצויין במפורשות ולכן אני לא מאמין שאפשר לזייף עד כדי כך באיביי. 2. עלות השחרור שלו היא מע"מ בלבד - 16%. ובהנחה שנצטרך לשלם את המעמ גם אז נצא במחיר זול משמעותית. כמובן שקיימת האפשרות שכמו רוב הדברים שהזמנתי מאיביי שזה פשוט יגיע אלי ישירות לבית. אפילו רדיאטור שבזמנו הזמנתי הגיע אלי לדואר ולא היה צריך שחרור. 3. מדובר במוכר שהוא TOP SELLER בעל ביקורות טובות, שאיביי ו PAYPAL מבחינתי הם גב מספיק רציני, אני וחברים שלי שמזמינים לא נתקלנו עד היום באף בעיה. 4. צודק לחלוטין, האחריות של השנה שהיא רושם, לך חפש אותו, שלח לו על חשבונך את המכשיר, ובסוף הוא עוד ימצא איזה סעיף בכוכבית למטה שלא מחייבת אותו לתקן לך בכלל - נקודה לזכותך שאתה פה, ואין לי ספק שאתה אמין מבחינת אחריות, סוג של סיכון. לסיכום, אלא אם אתה מתגמש קצת בהצעה שלך, לדוגמא בהוזלה מסויימת או לפחות הגדלת כרטיס הזכרון, הגזמתי ביקשתי 32, סבבה, תביא 16 ג'יגה, ובתור אחד שלא התאכזב מאיביי עד היום אני חושב שאני הולך על הקניה מאיביי.
-
גיא אני חושב שיש פה מקום למיקוח. תחליף את כרטיס ה 2 ג'יגה המסכן הזה ותן לנו כרטיס 32 ג'יגה במקום וקנית אותנו, (אותי לפחות)
-
סליחה http://www.ebay.com/itm/HD720p-Vehicle-Car-Camera-DVR-Road-Dashboard-Recorder-/120683596008?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item1c194d88e8#ht_13728wt_1017 מה דעתכם? רשום במפורש שזאת ה 037.
-
מצאתי באיביי מכירה שלפי מה שרשום בה היא מוכרת את ה DVR037. רשום למטה This item is DVR037. מחיר 64.39 דולר, משלוח חינם לארץ. http://www.carsforum.co.il/vb/newreply.php?do=newreply&noquote=1&p=3127059 מה דעתכם?
