-
הודעות
285 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי peter
-
גם אני קיבלתי, תודה רבה.
-
מצטרף להמלצה של Assetto Corsa, בהחלט אחד הסימולטורים הטובים שיצאו בזמן האחרון, יש בו לדוגמא Fiat 500 abarth, ,Alfa Julieta כמה במוו שזה רכבים שאתה גם רואה על כבישי ארצינו, לא אין שם מכוניות "רגילות" ולא ספורטיביות זה בכל זאת סימולטור מרוץ אני גם משחק ב iRacing, אם אתה רוצה להתחרות חזק אז שווה לך לבדוק אותו, אם אתה לא מחפש להשקיע לא הייתי נוגע בו, הוא דורש הרבה. rFactor 2 גם שמעתי דברים טובים מבחינת פיזיקה, אליו עוד לא נכנסתי מספיק כדי לתת המלצה אישית.
-
נרשמתי, תודה
-
-
בקצרה אני רוצה כזה. הלוואי תגיע עם תג מחיר אטרקטיבי והתעוררתי...
-
חושב ברצינות על קניית פיאט בראבו, האם כדאי?
peter פרסם הודעה בנושא של M55power בתוך ייעוץ ברכישת רכב
אני גם העדפתי את הלאון כרכב חדש. ההפרש בכוח (במיוחד אחרי צ'יפ) הוא עצום, הקצב נהיגה בכבישים מפותלים גם בעל הפרש ענק. אם הייתי צריך לשקול היום רכב משומש בתקציב הנתון, כנראה שהבראבו הייתה מנצחת, כי אם זה התקציב כנראה שההפרש בצריכת דלק, העלויות ביטוח, (אחזקה?) והפחד מהגיר היו גורמות לבראבו לנצח. אני לא יודע לגבי הפרש המחירים בינם, לא בדקתי, אבל כרכב משפחתי לאדם שאוהב נהיגה ונמצא במגבלות תקציב של קניה ואחזקה, אני חושב שהבראבו מנצחת בגדול פה. למרות שאני לא אוהב את הגיר. -
חושב ברצינות על קניית פיאט בראבו, האם כדאי?
peter פרסם הודעה בנושא של M55power בתוך ייעוץ ברכישת רכב
אז בתור בעלים של VAG - לאון 2012 1.8 ובתור אחד שנהג הרבה מאוד על ברבו, לא רק על אחת אתן את דעתי. למרות שניסיתי להחזיק את עצמי כי אתם פה קצת כמו ילדים קטנים עם המלחמות שלכם. נכון ההשוואה ללאון לא נכונה גם לא קשורה כלכך אבל אני מביא אותה כ-VAG שאני יכול להשוות אליה. את הגיר הרובוטי של הבראבו אני לא אוהב, הוא סביר אך לא מעבר, אחרי שמתרגלים אליו אפשר לחיות איתו אך בהחלט לא הבחירה שלי כשמדובר בגיר, אני מכיר אנשים בודדים שבאמת אוהבים אותו. לדוגמא דוד שלי בזמנו כשהוא קנה בראבו, הוא חזר למוסך לאחר יום בטענה שמשהו מרגיש לו מקולקל, אחרי זה הוא הבין שזאת ההתנהגות של הגיר אז הוא המשיך לחיות איתו, סתם דוגמא. ה-DSG לעומת זאת לטעמי טוב יותר, מגיב מהר יותר, נעים יותר, קורא אותי קצת פחות טוב אך בשביל זה יש לי את השליטה הידנית שעונה לי על הצרכים לחלוטין. לי עדיין לא היו בעיות עם הגיר, התחילו קצת רעידות לאחרונה במצבים מסויימים, לי יש עוד 3 שנים אחריות אז אני לא דואג כי אחליף אותה לפני תום 5 שנות האחריות, אבל אני חייב להודות שאחרי כל מה ששמעתי לגבי אמינות הגיר הזה הייתי מאוד מפחד לקנות רכב עם גיר כזה מחוץ לאחריות. מצד שני לי עם צ'מפיון היה רק נסיון חיובי עד היום בכל פניה למוסך הם עלו על הציפיות שלי ואני לא יכול להתלונן. לגבי ההגה, זה בהחלט נתון לוויכוח, אני כן אהבתי את התחושה של ההגה, ובאופן כללי את התנהגות הרכב, הוא לטעמי מצליח להעביר בצורה מספיק טובה מה קורה עם הרכב. הלאון לעומת זאת זוועה לטעמי מבחינת הגה, ל-Fanatec שיש לי בבית (סימולטור נהיגה) יש הרבה יותר תחושות בהגה וזה ממש עצוב לדעתי. להגדיר את הבראבו כספורטיבית אני לא יכול, אך בתור חובב נהיגה אני כן יעדיף אותה על גולף, גם אם הגולף רכב טוב יותר. בזמנו יצאתי לנסיעת מבחן של משפחתיות עם עיתון הגה ז"ל, כששתי המובילות היו פיז'ו 308 והבראבו, הסכמתי עם שאר הכתבים באותו היום שה-308 יותר טובה כמשפחתית, אבל בכל זאת הייתי בוחר לנסוע הביתה בבראבו. בנוסף אני חושב שדווקא בגלל שהוא רכב פחות מבוקש והשוק שלו נמוך יחסית הופך אותו היום לקניה טובה מבחינת תמורה למחיר, כמובן שהכל תלוי באיזה תמורה אתה מחפש. הגולף תהיה טוב יותר בחלק מהדברים, הבראבו לדעתי מהנה יותר. -
שניים שעוקפים את הפקק ברמזור אחד בצורה "מתוחכמת" על ידי עצירה על השוליים לפני. [video=youtube_share;253oFFay0TY]
-
תודה רבה, אנסה ואעדכן, זה יהיה רק בעוד כשבוע וחצי, היא סוגרת לצערי. תודה.
-
שלום, חברה שלי קנתה רכב משומש וקיבלה שני שלטים. מדובר באזעקה של Pointer, לפחות זה מה שרשום על השלט. השלט כמו בתמונה. http://www.ahuvishay.co.il/image.ashx?s=39220&sl=he&im=44401&st=p שלט אחד עובד, השני לא. לשניהם הוחלפו הסוללות לאחרונה, בשלט שלא פותח או סוגר את האוטו נדלקת המנורה האדומה בשלט עצמו, מה שמצביע על כך שהלחיצה נקלטה בשלט עצמו. אני חושש שאולי מדובר בבעיית קידוד כלשהי, אשמח אם מישהו יוכל להסביר כיצד מקודדים, או שיפנה אותי למקום עם מדריך כלשהו. אציין שאין ברכב לחצנים כלשהם, כלומר המדריך הבא לא רלוונטי : תודה
-
גם אני הייתי מבין אלו שנהגו ברכב. אז קודם כל תודה על ההזדמנות. אצהיר שאני לא אלפיסט, או חובב המותג, אני חובב רכב בכללי, שלא תגידו שאני מהמשוחדים פה. מפאת חוסר זמן גם כן הסיבוב שלי היה קצר, אז כנראה שפספסתי דברים. בקצרה אהבתי את הצליל, המנוע, משקל ההגה, הצליל כבר אמרתי? פחות בקצרה הרכב מרגיש בעל יכולות מאוד גבוהות ולא דגדגתי אותם למרות הצמיגים הגמורים, כלומר עם הכרות טובה יותר עם הרכב הוא כנראה יכול להיות מאוד מהיר מנקודה לנקודה. אנשים בשרשור עשו השוואה בינו לבין ה- GTI, אמנם על ה-GTI האחרונה לא נהגתי, אבל נהגתי על הקודמת. על הקודמת נהגתי מלפני מעל שנה אז אני לא מסוגל להגיד מי עם יכולות גבוהות יותר, מה שכן אני יסכים עם זה שהגולף לא מרגשת ולג'ולייטה יש משהו נוסף, קשה לי לשים את האצבע על זה אבל העובדה שבשניה שנתתי גז ושמעתי את המנוע עלה חיוך. קשה לי להגיד שהיא מרגשת מנסיעה קצרה כלכך, נהגתי אותה בקצב סביר, וזה לא היה קשה. כלומר היה לי קל לנהוג אותה בקצב מהיר יחסית מה שאומר שצריך לנסוע מאוד מהר בשביל ריגוש ואתגר. מה שכן היא בהחלט מהנה לנהיגה יותר מהוואגית, לטעמי לפחות.
-
בסדר לא חייבים ללכת לקיצוניות לאף כיוון. אפשר לקנות רכב קטן בן כמה שנים בסגנון אלטו, 107, I10, אני בטוח שרכבים כאלה סביב גיל 3 זה משהו שרוב האנשים שמתפרנסים יכולים לעמוד בו. לכל דבר מעל זה אפשר לקרוא פינוק, מוצר בסיסי זה בטוח לא. אם תקנה רכב בן 3 שנים הוא בטוח לא יתקלקל כלכך הרבה, אז בטוח שאין הצדקה ברמה של "חובה רכב חדש".
-
זה משהו נוסף שקשה לי לקבל. התקנים האירופאים והאמריקאים לא מספיק טובים בשבילנו, אנחנו יותר חכמים מכולם ! בוא נקים גוף שיבדוק את הדברים שוב, כי אנחנו הרבה יותר מבינים בהכל מכל שאר העולם. למה לעזאזל התקנים הכי מקובלים בעולם לא מספיקים פה?
-
ברור שאין חלופה אחרת. וזאת בדיוק הבעיה שלדעתי המדינה צריכה לפתור באיזשהי דרך. במדינת ישראל אין באמת שוק חופשי, הייבוא האישי, או פתיחת ייבוא מקביל על ידי גורם כלשהו כלכך מסובכת שיש פה מונופולים. אני מאמין לחלוטין שחלק מהסיבה לזה שהכל מסובך זה לחץ מהיבואנים הנוכחיים, קשרים וכדומה, לי אין איך להוכיח את זה אבל אני מניח שלאחרים יש דוגמאות. אני בטוח שאלה שמתעשרים כרגע, גורמים ליבוא אישי להיות מורכבת ומלאת בירוקרטיה. אם המדינה היתה משנה את זה, לא רק בתחום הרכב, השוק פה היה תחרותי והמחירים היו שפויים יותר.
-
אני גם מסכים שהתחרות בארץ היא לא באמת תחרות. אני אמנם לא כלכך מעודכן לגבי הייבוא המקביל אז בואו תעדכנו אותי. נניח ואני רוצה לקנות מזדה 3, לאן אני יכול ללכת היום מבחינת "תחרות" ולקבל הצעת מחיר למזדה 3 שלא מהיבואן הרישמי. אם אין למזדה, סבבה, תנו דוגמא לגולף, או סתם משפחתית דומה, לא מדבר על רכבים כמו S-Class ורכבי יוקרה למניהם שאני יודע שיש כל מני חברות שעוזרות בייבוא אישי. האם קיים באמת יבואן מקביל שאפשר לקבל אצלו הצעת מחיר אמיתית היום?
-
אני לא מבין מה זה משנה כמה מרוויחים עלינו. משנה המחיר ביחס ליכולת. נניח ועכשיו יבואן מקביל קיבל מתנה 10 פרארי / למבורגיני חדשות, ומוכר לנו אותם ב-100 אלף שקל. הוא מרוויח עלינו נקי 100 אלף שקל, זה גורם לעסקה הזאת לא להיות שווה כי הוא הרוויח 100 אלף? נכון, המחירים בארץ גבוהים בצורה מגוכחת ביחס למשכורות הממוצעות וביחס לשאר העולם, אבל תפסיקו להסתכל על הכיס של אחרים. המחיר גבוהה לכם? אל תקנו.
-
ברור שהם יחייבו פעמיים. שיטת מצליח, עובד יופי במספיק מהמקרים.
-
550 ש"ח
-
הלוואי על כולנו נשים כאלה מפרגנות.
-
http://www.classicgamesarcade.com/game/21692/doom.html
-
רכב רציני: 1m, ניסן 370z, במוו m כלשהי, פורשה 911. לא בהכרח חדשה, מניח תקציב של 250-400 אלף. וברור שברגע שיש ילדים הצורך לתת להם חיים טובים יעלה על הפינוק של צעצוע. אבל אתה רק מחזק את דעתי, אין באמצע, שנכנסים ילדים לתמונה החלום צריך לצאת אלא אם כן אתה ממש מסודר. להתפשר על במוו 118 זה לא להגשים חלום.
-
מצד אחד אתה אומר ממש לא. מצד שני אתה נותן רשימה של הוצאות שלא יכולות להתקיים במקביל לרכב רציני. לפחות לא לפי איך שאני רואה את מחיר המחייה ביחס לשכר הממוצע פה. אז בפועל זה ממש כן, אלא אם אני ירוויח ממש ממש יפה, וגם אישתי. בפועל לרוב האנשים זה לא, כי זה אף פעם לא הזמן הנכון כי הילד צריך משהו, או צריך טיול משפחתי, או משהו התקלקל וכו.
-
אז בקצרה מה שאני מבין מרובכם זה שבהנחה ואנחנו לא מהעשירון העליון צריך לבחור בין ילדים לחלום מוטורי? הבהרה: להתפשר על רכב עם רמת גימור ספורט לא נחשב להגשים חלום.
-
לגבי האם אני יחסוך מהילדים לטובת תחביבים? לי התחביבים מאןד חשובים ובישביל תחביבים צריך לא רק כסף, אלא גם זמן פנוי. לכן אני לא רוצה ילדים. Problem solved.
