Jump to content

peter

  • הודעות

    285
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי peter

  1. מעניין שכולם מדברים על אם האונש הזה הוגן או מוגזם ואף אחד לא מתייחס ל"האם זה יעבוד" ואני חושב שלא, ההסבר כנראה יהיה קצת ארוך. בקצרה, לדעתי זה לא יעבוד, בנוסף זה ייצר עוד יותר פקקים, אלא אם הם יחשבו על פתרון יצירתי (שאני בטוח שאפשרי). אם יתקינו סתם מצלמות במקומות קבועים הדבר הבא יקרה: הדוגמא נכתבה עבור כביש החוף. 1. לאחר זמן קצר כל החארות שנוסעים בנת"ץ ידעו בדיוק איפה המצלמות ממוקמות (יש גם את Waze שכמובן יעזור). 2. יסעו על הנת"ץ (נקרא לו נתיב 0) עד כמה מטרים לפני המצלמה וינסו להשתלב בכח. 3. סביר להניח יהיו עצבניים שנוסעים בנתיב הימני (נקרא לו נתיב 1) שלא יתנו להם להשתלב (ובצדק). 4. הנוסע על נתיב 0 יבלום למהירות נמוכה מנתיב 1 וישתלב בכח ממש בסמוך למצלמה ובכך יגרום לנתיב 1 לבלום ולהאט. 5. נוסע מסויים בנתיב 1 ייאט כי אין לו ברירה, וישתלב בכח לנתיב האמצעי (2) ובכך ייגרום גם לנתיב 2 להאט. 6. מישהו מנתיב 2 ייאט, ישתלב בכח לנתיב 3 (נראה לי הבנתם) ויגרום גם לנתיב 3 להאט. ככה קיבלנו פקק לכל אורך הכביש, ואף אחד לא קיבל קנס. כמובן שכמו שלא כולם מכירים את מצלמות המהירות לא כולם יכירו את המצלמות האלה, אבל לדעתי סתם מצלמות לא יעשו את העבודה. לגבי דעתי, מסכים עם 1000 ש"ח קנס, אני חושב שעבירות מסוג "יא בן של ****" צריכות לקבל עונש ראוי.
  2. הבטחתי תמונות בערב. אז הנה הם. בלילה זה בהחלט נראה הרבה יותר רע, התמונות פחות ממחישות את זה לדעתי אבל אתם מבינים את המצב לדעתי.
  3. בהמשך הגעתי לדבר עם מנהל המוסך. הוא הסביר לי שהם קיבלו מידע מהיבואן / היצרן בחול על כך שהנושא הזה מוכר ולא פוגע בעוצמת התאורה ולכן מבחינתם זה תקין. כמובן שאני מבין שהוא לא יכול עד דעת עצמו לתקן ושההחלטות מגיעות מעליו. הוא צילם את הפנסים ואמר שהוא יעביר את זה עליהם ונחכה לתשובה מהם. מבחינתו הוא יצא בסדר, לא ציפיתי ליותר מזה. מהיבואן אני לא באמת מצפה ליותר מדיי לפי כל הדברים הרעים שרצים עליהם בפורום פה... נקווה לטוב. קשה קצת לצלם בגלל שהשמש כרגע ממש חזקה. אפשר לראות על מה מדובר, זה קצת יותר חמור שרואים את זה ממש בעיניים ולא בתמונה, אולי בערב אצליח לעשות תמונות טובות יותר. (אני לא יודע איך לשים אותם כתמונה, זה אומר שהקובץ לא חוקי) https://www.dropbox.com/s/otzzklpk2prm8w2/2014-09-12%2010.58.28.jpg?dl=0 https://www.dropbox.com/s/fd4xrcpdc3bfssa/2014-09-12%2010.58.58.jpg?dl=0
  4. שלום, לאחרונה חבר שם לב שהפנסים הקידמיים שלי עכורים. במקרה נכנסה סיאט לאון נוספת והבחנתי שהמצב ברכב השני אותו דבר לחלוטין, כנראה שאנשים פשוט לא שמים לב לזה. קפצתי למוסך היבואן ג.ג.ג, וכמובן ש(אני נמצא פה כרגע) מתנערים מאחריות וטוענים שזה לא פוגע בעוצמת התאורה והיבואן הכריז על זה כתקין. החבר ציין בפניי שהיה מקרה כזה דומה כאן בפורום, ובו צ'מפיון לקחו אחריות ותיקנו את זה על חשבונם. לאחרי חיפוש של כ-20 דקות אני לא מצליח לאתר את השרשור המקורי. אשמח אם מישהו יעזור. ואיך מתקדמים מפה? הם אומרים שזה רק "אסטטי", אך לא נשמע לי תקין שאחרי שנתיים (אני בחודש האחרון של האחריות) צריך להיות פגם אסטטי מסוג שכזה
  5. מדובר על קורס מאורגן כלשהו, או אירוע אחר? על כמה ימים מדובר?
  6. גם אני למדתי אצלו. מכחיש חברות לאלעד. (טוב נו שיהיה, אני אחד החברים). גם ממליץ בחום.
  7. אני דווקא חושב שייקחו את זה לכיוון השלילי. לדגם הפתיחה ייתנו את תג המחיר של סביב ה-205-210 אלף שקל, והגרסה החזקה יותר תהיה סביב ה-230-240. אמרו פה לפניי שהם לא רוצים למכור, והשוק בארץ ידוע כיקר להחריד.
  8. קשה לי להאמין שזה יהיה פחות מ-200, 210 אלף ש"ח בארצנו.
  9. מענייו אם תגיע לארץ. אם כן מתי. ואם כן כמה עושק יעשה עלינו היבואן. סליחה, כמה תעלה בארץ.
  10. לדעתי אם אתה מחפש להכנס לתחום, בתור התחלה אל תוציא הרבה כסף. קפוץ לאיזה חבר שיש לו הגה כלשהו ותראה אם אתה מתחבר לזה, קח בחשבון שלוקח הרבה זמן ללמוד סימולטורים ברמה גבוהה כי לוקח זמן להתרגל לעובדה שחסרה לך את התחושה בגב, בתחת ואין תחושת מהירות אז אתה עלול למצוא את עצמך טס לתוך פנייה במהירות לא הגיונית. לדעתי בתור התחלה חפש ביד 2 G25 או G27, תתחיל לשחק ותראה עד כמה אתה מתמכר. אני כבר מכור. התחלתי את התחום לפני שנים רבות עם Microsoft Sidewinder, והתקדמתי ל G25 בשניה שהגיע לארץ. לאחרונה התקדמתי ל- Fanatec עם עמדה שלמה של Rseat RS1, שלושה מסכים ומשחק בעיקר iRacing.
  11. ההגדרה ל"סט הכי טוב" היא קצת בעייתית. ה-G27 הוא אומנם קצת ישן, אבל הוא אחד מאלה שהולכים הכי חזק כנראה בשוק בגלל שהתמורה ביחס למחיר היא דיי טובה. ה-T500RS הוא סט ברמה גבוהה יותר (בהרבה) מהלוג'יטק, שאני אומר סט הכוונה להגה ודוושות, ידית הילוכים תצטרכו לקנות לחוד. אצל Fanatec אין חיה כזאת סט, תצטרכו להרכיב לכם את הסט שאתם רוצים, בסיס הגה, דוושות, מבחר הגההים שאפשר לבחור מבינהם, ידית הילוכים וכו'. אז שוב, להגיד "סט הכי טוב" זה לא כלכך פשוט, כי הדברים ברמה הגבוהה כבר לא באים כסט, ואתה צריך לבחור מה אתה רוצה לקנות. אפשר להגיד בקלות לעשרות אלפי שקלים בבניית סט, אם תקח הגה של Simsteering, ודוושות של Heusinkveld. אם זה הכי טוב, עדיין תמיד קיימים עוד דברים בשוק. לי היה G25 במשך שנים ארוכות (עדיין יש אך הוא כרגע בצד בארון כי התקדמתי), וזה הגה בהחלט לא רע כמשהו ברמת כניסה לתחום בלי להוציא הון, מתחת ל-G27 לא הייתי ממש לוקח משהו אז אם אתה רוצה סט, זה בהחלט יכולה להיות בחירה טובה. לגבי Thrustmaster, אני לא יודע איך השירות שלהם בחול, מה שאני כן יודע, ש http://www.simrace.co.il מוכרים את כל המוצרים שלהם והם ברמת שירות הכי גבוהה שפגשתי בארץ. אז לגבי שירות אתם לא צריכים לדאוג אם אתם קונים אצלם, נכון, להביא דברים מחול יצא לכם קצת יותר זול (לא חישבתי בכמה) אבל אז אתם מוותרים על השרות, תחליטו לבד אם זה ההפרש שווה לכם את זה.
  12. Vision+ עולה אצל באתר שלהם 1319 דולר. שאלתי את המפיץ המקומי שלהם Lococopter, והם אמרו שהמחיר יהיה זהה בארץ אך + מע"מ, שזה הוגן יחסית. איפה אפשר למצוא אותו ב 1200? לגבי האיכות למי ששאל פה, לפי מה שקראתי, מצלמת GoPro איכותית יותר, ויש לה מספר ייתרונות שאני לא זוכר לחלוטין, מבחינת מחיר כולל, אתה תצטרך לקנות גם את המצלמה עצמה, גם את הגימבל, וגם ציוד FPV, אמנם יקר יותר, אך התוצאה מבחינת איכות צילום לפי מה שקראתי תהיה טובה יותר מבחינת איכות צילום. מה שכן, ל-Vision+ יש את הייתרון שאתה יכול לשנות הגדרות צילום תוך כדי טיסה, למיטב ידיעתי עם GoPro תצטרך לנחות בשביל לשנות הגדרות ומחיר זול יותר אם אתה רוצה FPV.
  13. מדהים קנית בארץ או הזמנת מחול?
  14. ההגה של Fanatec הוא אמור להיות כמעט רפליקה של ההגה האמיתי של מכונית הסלון של במוו. הוא בקוטר של 320 MM http://us.fanatec.com/index.php?route=product/product&path=75&product_id=267
  15. למכירה, פיאט בראבו. שנת 2011, יד ראשונה. מנוע טורבו 1.4 ליטר, 120 כ"ס, גיר רובוטי רמת גימור דינאמיק, עם מערכת בקרת אקלים שמורה ומטופלת במוסך מורשה במצב מצויין, נמצאת עדיין באחריות 80,000 ק"מ מחיר מבוקש 61,000, גמיש. הרכב נמצא בפרדס חנה איש קשר: אריקה 054-7697551 (מפרסם עבור בת דודה שלי, לא יעזור לכם לשלוח לי הודעה פרטית)
  16. לא היה לי כח לעבור על כל השרשור, יכול להיות שכבר העלו את זה לי יש את הזרוע הזאת בשתי מכוניות, באחת סביב שנה, בשניה סביב שנה וחצי. מחזיקות מעמד מעולה, התנתקו מהוואקום פעמים בודדות בלבד. הזרוע לא גמישה ולכן היא לא רועדת בזמן הנסיעה וניתנת לכיוון על ידי ברגים. הוואקום שעליהם גדול יותר מהשאר שקניתי לפני זה אולי בגלל זה הם מחזיקים מעמד טוב, לא יודע. בכל מקרה אני ממש ממליץ. http://www.ebay.com/itm/Virus-Vice-Car-Cradle-Mount-Holder-Stand-Kit-for-Smart-Phone-iPhone-4-4S-5-/251162118918?pt=US_Mounts_Holders&hash=item3a7a6dcb06 שימו לב, יש שתי חברות שהם נראה לי אותה חברה בפועל, Virus, Cirus. ויש שתי גדלים למתקן, למכשירים כמו S2 ומעלה אפשר לקחת את הגדול, אני עם S1 עם Case גדול והוא יושב מעולה בפנים.
  17. peter

    למכירה כיסוי Otterbox ל-HTC HD2

    עדיין רלוונטי כנראה המכשירים האלו נכחדו מהעולם 40 ש"ח
  18. כל המוכרים שפגשתי עד היום באיביי רושמים במפורש שהקונה משלם על המשלוח חזרה. אני לא מכיר חוק שאומר שאתה צריך לספוג את זה. תסתכל בסעיף Returns בכל הדברים האחרונים שקניתי רשום משהו כזה Returns:30 days money back, buyer pays return shipping
  19. peter

    למכירה כיסוי Otterbox ל-HTC HD2

    מקפיץ 50 ש"ח
  20. שלום, מוכר כיסוי Otterbox Commuter למכשיר מסוג HTC דגם HD2. לא נעשה בו שימוש, ישב במגירה. כולל מגן מסך. 70 ש"ח. 054-8300875 פטר.
  21. אז עדיין לא קיבלתי תשובה לשאלה שלי. מדוע אני מחוייב לעבור קורס אם עברתי קורסים אחרים בעבר ויש לי ידע בנהיגה ספורטיבית?
  22. באותה צורה אמא בת 80 יכולה להרשם לקורס... אני אמרתי שיהיה גם מבחן מעשי, ומי שלא יודע לנהוג ברמה הנדרשת לא יעבור. יש עשרות אם לא מאות אנשים בארץ שהתחרו כבר בעבר, ויש להם את הידע הנדרש. מבחן נהיגה מעשי יכול לראות מי כן ומי לא יודע לנהוג. זכור לי בפעם האחרונה שהלכתי לג'ימקנה, נכנסתי לרכב ונכנס איתי מדריך מהמארגנים, לא הכרנו לפני ולא דיברנו, אחרי הפניה השלישית הוא שאל אותי "איפה למדת". כלומר אפשר לראות את המועמד נוהג ולהחליט אם הוא יודע או צריך קורס.
  23. אני אצטרף לדיון ואשאל שאלה נוספת. מדוע אני מחויב לעבור קורס? ולא יכול פשוט להגיע למבחן עיוני ומעשי, להוכיח שאני יודע את החומר ולקבל את הרשיון? נניח ואני מעוניין להתחרות בקארטינג. עבדתי כ-5 שנים באחת ממסלולי הקארטינג בארץ, העברתי קורסים בנהיגה שם (בלי קשר לקארטינג עברתי קורס התמחות בנהיגה מתקדמת במסלולים, ונשארתי מעט להדריך שם), התחרתי בקארטינג במספר אירועים ומירוצים. למה אני מחויב לעבור קורס יקר בקארטינג, אשר סביר להניח לא יחדש לי שום דבר, את החוקים אני מניח אפשר להוריד מאתר אינטרנט כלשהו. מדוע אני לא יכול פשוט לעבור מבחן בכתב / בע"פ ומבחן מעשי בנהיגה בקארטינג ולקבל את הרשיון? למה צריך לשלם סכום של קרוב ל-1000 שקל עבור קורס שמיותר עבורי? אני יכול לומר את אותו דבר לגבי ג'ימקנות, השתתפתי במספר אירועים, עברתי קורס מקיף בנהיגה על מכונית, תיאוריה קראתי מספיק באינטרנט, יש לי ידע שלדעתי עובר את מה שנלמד בקורס, גם פה אצטרך לעבור קורס ייחודי שלא יתרום לי דבר מעבר לאולי עוד זמן אימון, וזה זמן אימון יקר מאוד.
  24. למכירה: סאן יאנג ג'ויימקס 250 שנת 2010. יד ראשונה. ק"מ 18500. אחרי טיפול 18000. אזעקה. לא עשה משלוחים, לא עבר תאונות. מצב מעולה, טופל רק במוסך החברה. מחיר: מחירון פחות קצת. טלפון: 054-8300875 פטר נ.ב אני מכפר יונה, מגיע לפעמים לאיזור ת"א
×
×
  • תוכן חדש...